Hij bedoelde Israël, niet Palestijnen.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zo'n muur is duur, hoor. En die helikopters en raketten om mensen uit hun rolstoel te blazen en zo zijn ook niet gratis.

Kosten baten vallen in het voordeel uit van Israel? Dat is natuurlijk onzin. Wilders zal het verkopen als steun in de strijd tegen de islamisering blabla Israel is de frontlinie. Dat gelul.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet? Het eerste of het tweede?

Het was ook een grapje, ik snap namelijk ook niet waarom ze meedoen aan het EUROvisiesongfestival.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het probleem is dat israel niet binnen europa ligt, waar een gedeelte van turkije wel op europese bodem ligt.

Cyprus ligt geografisch gezien geheel in Azië, maar is wel lid van de EU.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het probleem is dat israel niet binnen europa ligt, waar een gedeelte van turkije wel op europese bodem ligt.(afgezien van het feit dat europa al een jaar of 30 waardeloze beloften aan turkije doet om er bij te mogen)

Denk jij dat het is om Moslims te bashen? Ik noem maar wat hoor..quote:Op donderdag 30 september 2010 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kosten baten vallen in het voordeel uit van Israel? Dat is natuurlijk onzin. Wilders zal het verkopen als steun in de strijd tegen de islamisering blabla Israel is de frontlinie. Dat gelul.

Oke, en nu?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
Cyprus ligt geografisch gezien geheel in Azië, maar is wel lid van de EU.

Ik heb nergens zien staan dat er meer geld naar Israel gaat, alleen dit:quote:Op donderdag 30 september 2010 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kosten baten vallen in het voordeel uit van Israel? Dat is natuurlijk onzin. Wilders zal het verkopen als steun in de strijd tegen de islamisering blabla Israel is de frontlinie. Dat gelul.
Hoe kom je erbij dat het hier om geld gaat?quote:Nederland wil verder investeren in de band met de staat Israël.

Ik ben een donkerbruin vermoeden ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk jij dat het is om Moslims te bashen? Ik noem maar wat hoor..

Ze doen qua voetbal ook mee met de UEFA, denk dat het komt omdat ze niet zo makkelijk binnen het midden oosten kunnen handelen als het om wedstrijden gaat(ik zie ze niet zo snel een 'uitwedtrijd' in Teheran of Abu Dhabi spelen).quote:Op donderdag 30 september 2010 21:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was ook een grapje, ik snap namelijk ook niet waarom ze meedoen aan het EUROvisiesongfestival.

Ja, lees het ook net terug. Liep toch iets te hard van stapel. Ze blijven zelfs streven naar een 2-statenoplossing. Is toch wat anders dan alle Palestijnen naar Jordanie verbannen, zoals de PVV wil.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik heb nergens zien staan dat er meer geld naar Israel gaat, alleen dit:
[..]
Hoe kom je erbij dat het hier om geld gaat?
Dat kraak ik dan ook niet.quote:Daarnaast wordt de ontwikkelingshulp, zoals ik al zei, verlaagd naar de internationaal afgesproken norm van 0,7%. Nederland zat hier gewoon jarenlang boven.

Ik denk dat je niet echt op de hoogte bent van de ellende die Israel aanricht. Daar is het geweld van de Palestijnen niks bij.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hij bedoelde Israël, niet Palestijnen.

Oke. Wacht even, dan verruil ik mijn Israëlbril voor mijn Palestinabril.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet echt op de hoogte bent van de ellende die Israel aanricht. Daar is het geweld van de Palestijnen niks bij.

In dat opzicht heeft de UEFA/FIFA meer te zeggen dan het europees parlement of een nationale regering, als je een EK/WK wilt gaan organiseren moet je zeker geen kritiek habben op een organisatie die daar zelfs aangepaste wetten voor wilt zien als garantie.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef capricia het volgende:
Israel is toch ook volledig lid van de UEFA (wat toch ook Eurpees is)?

Das al met al hebben ze toch wel een vinger in de Europese pap...quote:Op donderdag 30 september 2010 22:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In dat opzicht heeft de UEFA/FIFA meer te zeggen dan het europees parlement of een nationale regering, als je een EK/WK wilt gaan organiseren moet je zeker geen kritiek habben op een organisatie die daar zelfs aangepaste wetten voor wilt zien als garantie.

Dat denk ik ook. De VS dringt erg aan.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
Er komt trouwens ook een trainingsmissie in Afghanistan.

Is niet een kwestie van verwachting. Lees het net op de site van de VK:quote:Op donderdag 30 september 2010 22:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De VS dringt erg aan.

..mogen ze verhongeren en kapotgaan?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Even iets anders: hoe gaat het nou met de WaJong? Alle jongeren worden herkeurd, en alleen de volledig afgekeurden krijgen een vermagerde WaJong. En de rest? Vaak komen ze niet in aanmerking voor een uitkering, en als werken niet gaat...

Wat dan wel weer 95% is. 95 % van de wajongers is volledig afgekeurd en ontvangt 75% van het minimumloon.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
..mogen ze verhongeren en kapotgaan?
Geloof je dat nu serieus.
Ja dat geloven een aantal users hier serieus. Nu gaan ze terechtkomen in de standaardregelingen, alleen volledig gehandicapten (vanaf geboorte?) krijgen nog een aparte regeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |