abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87809646
Thanks allen, ben ook echt blij, is de spanning eraf, je gaat steeds gekker denken, misschien moet ik maar inpakker worden, weet ik veel, kan nu weer ff tijdje vooruit. Niet heel ideaal om bij je ma te werken, maar werk is werk.

En het schijnt dat de systeembeheerder straks ook minder wil gaan werken, dus ga bij alles wat naar voren komt laten zien dat ik meer kan dan wat ik doe, wie weet zien ze meer in je.
pi_87809760
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dat er 10 gegadigden zijn, waarvan een deel uit sollicitatieplicht? Dat lijkt me sterk.
Kan toch? :) Lijkt me niet heel raar en als iemand een redelijke brief schrijft, haal je dat er niet meteen uit :).
pi_87810329
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Da's natuurlijk een beetje onzin. Hij moet bellen omdat ie best enig tempo mag verwachten. Dat ie geinteresseerd is, dat valt zelfs voor de domste HR doos nog te snappen aan de hand van zijn sollicitatie in combinatie met de economische situatie :+

Mijn succes met vacatures onder m'n niveau is nul tot op heden. Drie keer afgewezen omdat ze bang waren dat ik snel weer weg zou zijn.

Het valt niet mee voor mij deze keer helaas.
Nou bedankt, jou neem ik dus niet aan.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87810359
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:35 schreef JDx het volgende:
Fieuwww... begon echt in de financiele shit te raken, maar ben de komende 3 a 4 maanden gered. Bij mijn ma op het werk gaan ze over op een ander administratie pakket, dus gaan ze een tijdje beide pakketten draaien. Mag daar 4 dagen in de week werken tegen minimumloon (voor 4 dagen), maar who cares! :D

Edit: en natuurlijk solliciteren vanuit een baan, wil ook wel helpen!
*O* wat fijn joh!

En idd het staat goed op je CV dus wel doorgaan ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87810384
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nou bedankt, jou neem ik dus niet aan.
pi_87838513
mensen,

probeer anders het callcenter?

meestal kom je daar wel snel tussen. Uitzendbureaus staan te springen om agents! Doe je er voordeel ermee.
pi_87838686
wow, woensdag nog een sollicitatiegesprek, terwijl ik dus al een baan heb. Maar functie van 't gesprek is wel vele malen beter ^O^

ben benieuwd O+
Ja doei.
pi_87839141
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
wow, woensdag nog een sollicitatiegesprek, terwijl ik dus al een baan heb. Maar functie van 't gesprek is wel vele malen beter ^O^

ben benieuwd O+
dat is altijd zo

als je werkloos bent hoor je nooit wat en vind je niks. Heb je eenmaal een baan, dan weten die W&S, uitzendbureaus je wél opeens te vinden en vind je opeens op de vacaturebanken de leukste banen.. -O-

je blijft bezig :W
pi_87839984
Uzb belde vanmiddag, ik ben nog niet afgeschreven voor de functie, maar ze willen nog wat meer reacties bekijken. Komende week herfstvakantie, dus voorlopig gaat er niks gebeuren -O-
Straks maar eens wat open sollicitaties schrijven.
pi_87852582
Ook even weer een berichtje van mij :) de komende twee maandagen heb ik sollicitatiegesprekken! Daarnaast nog een sollicitatie lopen. Beide banen zijn gericht op mijn studie en dat maakt het voor mij gewoon zoveel leuker!

Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen :)

Heb ondertussen werk gewoon ww aangevraagd en zou ongeveer recht hebben op 5 maanden zoals ik het zelf bekeken heb! We zien het allemaal wel..
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:38:47 #251
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_87876783
Succes Kiwi!

Ik heb maandag ook een sollicitatie. Hopelijk leidt het tot iets dit keer. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_87926942
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

dat is altijd zo

als je werkloos bent hoor je nooit wat en vind je niks. Heb je eenmaal een baan, dan weten die W&S, uitzendbureaus je wél opeens te vinden en vind je opeens op de vacaturebanken de leukste banen.. -O-

je blijft bezig :W
Ik geef dan ook alleen deze een kans. heb nog wel meer vacatures gezien dat ik denk: doen! Maar ben 't solliciteren dan ook wel moe.

Woensdag komt voort uit een eerdere sollicitatie die nog liep, dus die doe ik gewoon nog. Hoop dat 't wat wordt *)

en succes kiwi!
Ja doei.
pi_87933821
Heb eindelijk een uzb gevonden die van wanten weet. Huidige werk dat ik ga doen gaat stoppen en het is voor mij maar afwachten wat daar de gevolgen van zijn. Helaas kan ik weer fulltime op straat belanden niet uitsluiten. Wat een geluk dat ik op de bonnefooi naar een banenmarkt ben gegaan waarvan ik dacht dat ik er eigenlijk niets te zoeken had (vanwege het type banen) en het wel klikte met een van de intercedenten. Ze krijgen regelmatig kleine projecten waarvoor ze flexibel mensen moeten kunnen inzetten. Misschien is een beetje jobhoppen en simpele klusjes doen dan best wenselijk voor mij. Hopelijk wordt het wat.
pi_87933920
ik heb morgen een afspraak met ontrack IT..
op een station..
ik vind het een vreemde afspreek locatie (in eerste instantie bij hun op kantoor, maar toen ik melde dat ik met OV kwam (en het prima te doen was overigens!) zei hij dat we ook op een tussenliggend station konden afspraken en dan in een cafe even konden praten)
iemand die dit gevoel met mij deelt (dat het nogal vreemd is)
pi_87934670
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:24 schreef mschol het volgende:
op een station..
ik vind het een vreemde afspreek locatie (in eerste instantie bij hun op kantoor, maar toen ik melde dat ik met OV kwam (en het prima te doen was overigens!) zei hij dat we ook op een tussenliggend station konden afspraken en dan in een cafe even konden praten)
recruit buro zeker ?
pi_87935042
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:47 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

recruit buro zeker ?
detachering.., maar dat komt dus op etzelfde uit :P
pi_87935720
quote:
op een station..
Dit lijkt een bureau te zijn die je alleen voor de duur van een project inhuurt,
is niet een heel toekomstzekere bedoening,

Voor welke van de vacatures ga je heen?
pi_87936317
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Soohr het volgende:

[..]

Dit lijkt een bureau te zijn die je alleen voor de duur van een project inhuurt,
is niet een heel toekomstzekere bedoening,

Voor welke van de vacatures ga je heen?
voor de vacature van Servicedesk medewerker
en al heb ik liever iets meer vast, dit is prima om iig weer eff wat werk te kunnen hebben
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:08:41 #259
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_87940336
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef mschol het volgende:

[..]

detachering.., maar dat komt dus op etzelfde uit :P
Hoeft niet persé
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_87943389
Wat zijn die lui van Studentenwerk ook ontzettende naaiers. Donderdagavond een mooie vacature in de email inbox. Vrijdag vroeg opgestaan en gelijk gesolliciteerd. Vrijdagavond laat een mailtje dat ze interesse hadden, dat het er goed uitzag en dat ze maandag zouden bellen om nog enkele dingen over de functie door te nemen. Ik helemaal blij, klonk alsof het niet meer mis zou gaan. Hele weekend in spanning op het telefoontje wachten. Had vandaag om half 5 nog niks gehoord. Ik dus zelf maar eens bellen.

"Sorry meneer, alle plekken zijn al vergeven." Ik nogal verbaasd haal het mailtje tevoorschijn en citeer. Kreeg ik als antwoord: "Dat heb je dan verkeerd begrepen. Het is zo snel gegaan met die functie." Nadat ik als antwoord gaf dat deze manier van werken geen stijl is en ik het hele weekend zit te wachten op hun telefoontje die niet kwam heb ik de hoorn er maar op gegooid. Studentenwerk :(
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:29:35 #261
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_87948683
quote:
op een station..
Het komt op mij niet echt betrouwbaar over. Ik zou deze gasten mijn cv iig niet graag geven, voor je het weet ligt hij tegen je zin bij allerlei bedrijven. Volgens mij is het nog een relatief nieuw bedrijf ook, gezien het karige aanbod van vacatures.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:35:29 #262
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_87948946
Vandaag had ik trouwens een sollicitatiegesprek waarbij ik voor het eerst tijdens het gesprek al te horen kreeg dat ik uitgenodigd zou worden voor de tweede ronde. :).
Meestal houden ze je dan even in spanning onder het mom van "denk er nog even over na dan doen wij dat ook, u hoort nog van ons!". Maar zo niet dit keer. :D.
pi_87949276
Vandaag een goed gesprek gehad! :) Ben benieuwd!
pi_87981857
Waar ik helemaal gek van word, is het wachten op een reactie op een baan. De baan is erg interessant en past heel goed. Had het gesprek 15 dagen geleden gehad.

Heb vorige week al eens naar het uitzendbureau gemaild of ze iets gehoord hadden, helaas nog niks van het bedrijf gehoord, maar ze zouden me zo snel mogelijk iets laten weten. Is nu alweer een week verder en niks...

Zal wel niks zijn geworden...maar meestal wordt het uitzendbureau toch verwittigd in deze?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:14:14 #265
320171 Dinaridar
Operation Repo
pi_87989124
Zo, zojuist nog een sollicitatie verzonden. Wat betreft de andere sollicitaties heb ik nog niets vernomen. Komende vrijdag is mijn laatste werkdag bij het huidige bedrijf.

Ik vraag overigens géén WW aan omdat ik het geld niet echt nodig heb en om gedoe met het UWV te voorkomen. Ben ik een uitzondering? :+
It ain't no joke if you don't pay that note!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:19:44 #266
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_87989328
JL: ja de reactie gaat altijd naar het uitzendbureau, ze mogen zelfs niet om jou contactgegevens vragen want dat zou kunnen leiden tot fraude. UZB heeft vreselijk veel werk gehad aan het maken van deze afspraak dus die moeten wel hun provisie vangen als jij die baan krijgt!
Het duurt wel lang maar bij sommige organisaties is dat zo. Dat een proces geheel stil komt te liggen tot medewerker X weer beschikbaar is om een krabbel te zetten (vakantietijd?)
pi_87996193
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef Dinaridar het volgende:
Zo, zojuist nog een sollicitatie verzonden. Wat betreft de andere sollicitaties heb ik nog niets vernomen. Komende vrijdag is mijn laatste werkdag bij het huidige bedrijf.

Ik vraag overigens géén WW aan omdat ik het geld niet echt nodig heb en om gedoe met het UWV te voorkomen. Ben ik een uitzondering? :+
Geld niet nodig heb? Ben je miljonair ofzo..
Welk gedoe met UWV bedoel je. Je betaalt dr zelf premie voor dus gewoon aanvragen.. :P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:44:51 #268
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87996361
er is geen gedoe met het UWV. Uitkering aanvragen is echt een piece of cake :). kostte mij in totaal nog geen kwartier tijd.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:06:19 #269
320171 Dinaridar
Operation Repo
pi_88000990
Wel, misschien heb ik me iets teveel laten meeslepen door horrorverhalen over de verplichtingen die een WW-uitkering met zich meebrengt. Op de UWV-site merkte ikzelf op dat het horror-gehalte wel meevalt. Binnenkort dan tóch maar een WW-uitkering aanvragen. :o
Tenzij een ander baan zich rap aandient uiteraard.
It ain't no joke if you don't pay that note!
pi_88001572
vandaag een evaluatie gesprek gehad met m'n werkcoach...
maar ja UWV is UWV niet als ze geen service verlenen..

ik kom oorspronkelijk van een baan van de overheid, en kennelijk is het dan policy dat UWV niks doet en dat ik moet aankloppen bij ex-werkgever oid :') (kan ze overigens wel om raad vragen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')