quote:Kan toch?Op donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat er 10 gegadigden zijn, waarvan een deel uit sollicitatieplicht? Dat lijkt me sterk.
quote:Nou bedankt, jou neem ik dus niet aan.Op donderdag 21 oktober 2010 19:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Da's natuurlijk een beetje onzin. Hij moet bellen omdat ie best enig tempo mag verwachten. Dat ie geinteresseerd is, dat valt zelfs voor de domste HR doos nog te snappen aan de hand van zijn sollicitatie in combinatie met de economische situatie![]()
Mijn succes met vacatures onder m'n niveau is nul tot op heden. Drie keer afgewezen omdat ze bang waren dat ik snel weer weg zou zijn.
Het valt niet mee voor mij deze keer helaas.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:35 schreef JDx het volgende:
Fieuwww... begon echt in de financiele shit te raken, maar ben de komende 3 a 4 maanden gered. Bij mijn ma op het werk gaan ze over op een ander administratie pakket, dus gaan ze een tijdje beide pakketten draaien. Mag daar 4 dagen in de week werken tegen minimumloon (voor 4 dagen), maar who cares!
Edit: en natuurlijk solliciteren vanuit een baan, wil ook wel helpen!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou bedankt, jou neem ik dus niet aan.
quote:dat is altijd zoOp vrijdag 22 oktober 2010 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
wow, woensdag nog een sollicitatiegesprek, terwijl ik dus al een baan heb. Maar functie van 't gesprek is wel vele malen beter
ben benieuwd
quote:Ik geef dan ook alleen deze een kans. heb nog wel meer vacatures gezien dat ik denk: doen! Maar ben 't solliciteren dan ook wel moe.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
dat is altijd zo
als je werkloos bent hoor je nooit wat en vind je niks. Heb je eenmaal een baan, dan weten die W&S, uitzendbureaus je wél opeens te vinden en vind je opeens op de vacaturebanken de leukste banen..![]()
je blijft bezig
quote:recruit buro zeker ?Op maandag 25 oktober 2010 13:24 schreef mschol het volgende:
ik heb morgen een afspraak met ontrack IT..
op een station..
ik vind het een vreemde afspreek locatie (in eerste instantie bij hun op kantoor, maar toen ik melde dat ik met OV kwam (en het prima te doen was overigens!) zei hij dat we ook op een tussenliggend station konden afspraken en dan in een cafe even konden praten)
iemand die dit gevoel met mij deelt (dat het nogal vreemd is)
quote:Dit lijkt een bureau te zijn die je alleen voor de duur van een project inhuurt,Op maandag 25 oktober 2010 13:24 schreef mschol het volgende:
op een station..
ik vind het een vreemde afspreek locatie (in eerste instantie bij hun op kantoor, maar toen ik melde dat ik met OV kwam (en het prima te doen was overigens!) zei hij dat we ook op een tussenliggend station konden afspraken en dan in een cafe even konden praten)
quote:voor de vacature van Servicedesk medewerkerOp maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Soohr het volgende:
[..]
Dit lijkt een bureau te zijn die je alleen voor de duur van een project inhuurt,
is niet een heel toekomstzekere bedoening,
Voor welke van de vacatures ga je heen?
quote:Hoeft niet perséOp maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
detachering.., maar dat komt dus op etzelfde uit
quote:Het komt op mij niet echt betrouwbaar over. Ik zou deze gasten mijn cv iig niet graag geven, voor je het weet ligt hij tegen je zin bij allerlei bedrijven. Volgens mij is het nog een relatief nieuw bedrijf ook, gezien het karige aanbod van vacatures.Op maandag 25 oktober 2010 13:24 schreef mschol het volgende:
op een station..
quote:Geld niet nodig heb? Ben je miljonair ofzo..Op dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef Dinaridar het volgende:
Zo, zojuist nog een sollicitatie verzonden. Wat betreft de andere sollicitaties heb ik nog niets vernomen. Komende vrijdag is mijn laatste werkdag bij het huidige bedrijf.
Ik vraag overigens géén WW aan omdat ik het geld niet echt nodig heb en om gedoe met het UWV te voorkomen. Ben ik een uitzondering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |