quote:Ik geef dan ook alleen deze een kans. heb nog wel meer vacatures gezien dat ik denk: doen! Maar ben 't solliciteren dan ook wel moe.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
dat is altijd zo
als je werkloos bent hoor je nooit wat en vind je niks. Heb je eenmaal een baan, dan weten die W&S, uitzendbureaus je wél opeens te vinden en vind je opeens op de vacaturebanken de leukste banen..![]()
je blijft bezig
quote:recruit buro zeker ?Op maandag 25 oktober 2010 13:24 schreef mschol het volgende:
ik heb morgen een afspraak met ontrack IT..
op een station..
ik vind het een vreemde afspreek locatie (in eerste instantie bij hun op kantoor, maar toen ik melde dat ik met OV kwam (en het prima te doen was overigens!) zei hij dat we ook op een tussenliggend station konden afspraken en dan in een cafe even konden praten)
iemand die dit gevoel met mij deelt (dat het nogal vreemd is)
quote:Dit lijkt een bureau te zijn die je alleen voor de duur van een project inhuurt,Op maandag 25 oktober 2010 13:24 schreef mschol het volgende:
op een station..
ik vind het een vreemde afspreek locatie (in eerste instantie bij hun op kantoor, maar toen ik melde dat ik met OV kwam (en het prima te doen was overigens!) zei hij dat we ook op een tussenliggend station konden afspraken en dan in een cafe even konden praten)
quote:voor de vacature van Servicedesk medewerkerOp maandag 25 oktober 2010 14:18 schreef Soohr het volgende:
[..]
Dit lijkt een bureau te zijn die je alleen voor de duur van een project inhuurt,
is niet een heel toekomstzekere bedoening,
Voor welke van de vacatures ga je heen?
quote:Hoeft niet perséOp maandag 25 oktober 2010 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
detachering.., maar dat komt dus op etzelfde uit
quote:Het komt op mij niet echt betrouwbaar over. Ik zou deze gasten mijn cv iig niet graag geven, voor je het weet ligt hij tegen je zin bij allerlei bedrijven. Volgens mij is het nog een relatief nieuw bedrijf ook, gezien het karige aanbod van vacatures.Op maandag 25 oktober 2010 13:24 schreef mschol het volgende:
op een station..
quote:Geld niet nodig heb? Ben je miljonair ofzo..Op dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef Dinaridar het volgende:
Zo, zojuist nog een sollicitatie verzonden. Wat betreft de andere sollicitaties heb ik nog niets vernomen. Komende vrijdag is mijn laatste werkdag bij het huidige bedrijf.
Ik vraag overigens géén WW aan omdat ik het geld niet echt nodig heb en om gedoe met het UWV te voorkomen. Ben ik een uitzondering?
quote:De nieuwe online aanvraag is een stuk eenvoudiger dan de vorige versie met al die papieren die je moest invullen. Er zijn te weinig UWV medewerkers per x werkelozen dus ze kunnen niet iedereen echt helpen met het vinden van een baan. Hangt ook maar net van je profiel en je regio af, hoe moeilijk het is.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:06 schreef Dinaridar het volgende:
Wel, misschien heb ik me iets teveel laten meeslepen door horrorverhalen over de verplichtingen die een WW-uitkering met zich meebrengt. Op de UWV-site merkte ikzelf op dat het horror-gehalte wel meevalt. Binnenkort dan tóch maar een WW-uitkering aanvragen.
Tenzij een ander baan zich rap aandient uiteraard.
quote:Vroeger kon je ook een boete (eenmalige korting op de uitkering) krijgen als je de uitkering te laat aanvroeg, ik weet niet of dat nog zo is. Ga ook niet onnodig op je eigen reserves interen. Nu kun je het geld misschien missen, maar als je langere tijd zonder baan blijft en de vaste lasten wel doorlopen, dan wordt de situatie misschien heel anders. De voorziening is er, gebruik ervan is geen schande.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:14 schreef Dinaridar het volgende:
Zo, zojuist nog een sollicitatie verzonden. Wat betreft de andere sollicitaties heb ik nog niets vernomen. Komende vrijdag is mijn laatste werkdag bij het huidige bedrijf.
Ik vraag overigens géén WW aan omdat ik het geld niet echt nodig heb en om gedoe met het UWV te voorkomen. Ben ik een uitzondering?
quote:Binnen 2 werkdagen na laatste werkdag aanvragen! anders krijg je de eerste keer 20-40% korting op je uitkering..Op woensdag 27 oktober 2010 00:23 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Vroeger kon je ook een boete (eenmalige korting op de uitkering) krijgen als je de uitkering te laat aanvroeg, ik weet niet of dat nog zo is. Ga ook niet onnodig op je eigen reserves interen. Nu kun je het geld misschien missen, maar als je langere tijd zonder baan blijft en de vaste lasten wel doorlopen, dan wordt de situatie misschien heel anders. De voorziening is er, gebruik ervan is geen schande.
quote:Hoe zit dat eigenlijk met studenten?Op woensdag 27 oktober 2010 01:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Binnen 2 werkdagen na laatste werkdag aanvragen! anders krijg je de eerste keer 20-40% korting op je uitkering..
quote:heb je stufi?, deeltijd? duaal? voltijd?Op woensdag 27 oktober 2010 01:55 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met studenten?
Ik heb na mijn studie nog wat opdrachten bij een bedrijf gedaan.
Tot daar het geld op was.
Sindsdien niet meer aan de bak gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |