abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87489358
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:46 schreef BeardedDragon het volgende:
damn

dus zo hoog ligt het aantal reacties...
Ik reageer ook op advertenties waar 50+ reacties op komen steeds (tenminste van diegene waarvan ik het weet).
pi_87489795
Het uitzendbureau waarmee ik tot nu toe redelijk kon rondkomen van simpel werk verlegt zijn focus steeds meer naar de wat serieuzere banen. Op zich mooi, maar allemaal in een compleet andere richting, waardoor ik bijna nooit meer aan de vacature-eisen voldoe.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:40:28 #156
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_87491678
Motorbloempje en Leo, gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe baan!

Ja weinig vacatures, veel reacties. Weinig bemoedigend maar ik geloof toch dat de aanhouder wint.
pi_87492449
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:40 schreef caroline88 het volgende:
Ja weinig vacatures, veel reacties. Weinig bemoedigend maar ik geloof toch dat de aanhouder wint.
Idd, keep on tryin' !!

Voor alle werk-zoekenden: Hou de moed er in *O*
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:09:26 #158
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_87492582
Ik zoek technisch personeel (variërend van LBO- tot HBO+), regio 0318
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_87493199
Toch nog gesolliciteerd bij een klein bedrijf als allround medewerker bij een grafisch bedrijf (moet toch iets he..)
pi_87493317
Tjah, als ik het tegenkom reageer ik er ook wel op.
pi_87494498
Vandaag mijn 2 de gesprek gehad, ik was samen met nog 1 iemand over. Er hadden zo'n 450 mensen gereageerd of die functie.. _O-

Nu nog even de telefoon afwachten! *O*
pi_87498326
Veel succes ermee :)
pi_87499998
Waar blijven alle grafische vacatures! :( Er zijn er zo weinig.
pi_87500790
Sprak zojuist een vriend van me

Hij studeert binnenkort af, overweegt bijstand aan te vragen, zwart bij te beunen en dan al z'n tijd in zijn favo hobby steken, namelijk: muziek maken.

Kijk zo kan het ook ^O^
pi_87501439
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:00 schreef hertjesftw het volgende:
Vandaag mijn 2 de gesprek gehad, ik was samen met nog 1 iemand over. Er hadden zo'n 450 mensen gereageerd of die functie.. _O-

450 :{. Welke functie was dat dan, als ik zo vrij mag zijn?
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_87502216
Goed topic dit. Vooral fijn om te zien dat je niet de enige bent. Ben nu slechts 1.5 maand werkloos, maar raak er al aardig depressief van. Je wilt dingen aanpakken, vlammen, gas geven. Maar je kunt niets en voelt je machteloos.

Heb inmiddels enkele sollicitatiebrieven geschreven. Wat ik bij zo'n motivatie vooral lastig vindt, is het aangeven waarom je voor een bepaalde organisatie kiest. Vaak val je toch in standaard praatjes die niet onderscheidend zijn en ook niet bij dat bedrijf passen, zoals 'ik voel me verbonden met uw bedrijfscultuur', blablabla.

Hebben jullie nog tips voor deze passage in de motivatiebrief.

Allen veel succes. We zullen het nodig hebben.
  Redactie Frontpage woensdag 13 oktober 2010 @ 17:32:20 #167
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87502263
Hoi :W

Bijna klaar met m'n opleiding, en ik ben maar alvast begonnen met solliciteren. Krijg godzijdank ook een uitkering (WIJ-regeling, zit dus ook een werk-leeraanbod aan vast) maar wil het liefste gewoon aan het werk. En als ik deze pagina zo lees gaat dat niet makkelijk worden :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_87502791
Net gesprek gehad, liep niet helemaal vloeiend -O- Ik had me veel meer moeten/kunnen verkopen. Maar verder wel 'leuk' om weer een gesprek te voeren. Kreeg ook nog een mailtje van uzb of ze m'n cv mogen aanbieden bij wat bedrijven, altijd ^O^
pi_87502806
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:31 schreef dendraaier het volgende:
Goed topic dit. Vooral fijn om te zien dat je niet de enige bent. Ben nu slechts 1.5 maand werkloos, maar raak er al aardig depressief van. Je wilt dingen aanpakken, vlammen, gas geven. Maar je kunt niets en voelt je machteloos.

Heb inmiddels enkele sollicitatiebrieven geschreven. Wat ik bij zo'n motivatie vooral lastig vindt, is het aangeven waarom je voor een bepaalde organisatie kiest. Vaak val je toch in standaard praatjes die niet onderscheidend zijn en ook niet bij dat bedrijf passen, zoals 'ik voel me verbonden met uw bedrijfscultuur', blablabla.

Hebben jullie nog tips voor deze passage in de motivatiebrief.

Allen veel succes. We zullen het nodig hebben.
Helemaal gelijk in, werken doe je omdat je dat leuk vind of omdat je geld wilt verdienen, en speciaal werken bij een bedrijf doe je omdat ze of goed bekend staan of omdat ze aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden hebben...

Toen ik begon bij het bedrijf waar ik nu tijdelijk werk heb ik daar 3 dagen in pak rond gelopen omdat ik bij het idee van een dealer had dat je in pak moet rondlopen :P, alleen de verkoop draagt een pak, dus ik hoefde geen pak want de rest is gewoon casual... Bedrijfscultuur kom je pas achter als je er werkt
pi_87503768
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef tijdrenner het volgende:
Waar blijven alle grafische vacatures! :( Er zijn er zo weinig.
http://vacature.monsterbo(...)erland-91393909.aspx

Moet je wel naar Zeeland komen :P
pi_87504146
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:31 schreef dendraaier het volgende:
Ik ken het depressieve. Ben gisteren zelfs naar de supermarkt gefietst zodat ik tenminste wat sociaal contact had, beetje triest. Maar altijd alleen thuis zitten is ook niks.

quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef Piles het volgende:

[..]

http://vacature.monsterbo(...)erland-91393909.aspx

Moet je wel naar Zeeland komen :P
Dat is steeds het probleem.. Als er eens een vacature is, is hij te ver weg. En er komen 300+ reacties op.
pi_87506791
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:31 schreef tijdrenner het volgende:

[..]

Ik ken het depressieve. Ben gisteren zelfs naar de supermarkt gefietst zodat ik tenminste wat sociaal contact had, beetje triest. Maar altijd alleen thuis zitten is ook niks.
[..]

Dat is steeds het probleem.. Als er eens een vacature is, is hij te ver weg. En er komen 300+ reacties op.
Ik eet doordeweeks altijd bij mijn ouders, mijn jongere broertjes wonen nog thuis en het scheelt me avondeten. Maar ik doe het voornamelijk zodat het de dag een beetje breekt, kan je je praatje kwijt en je ziet mensen onderweg etc.
pi_87507840
1,5 maand werkloos valt opzich wel mee. Gemiddeld duurt het 3 maanden van baan naar baan. Dit is incl solliciteren, gesprekken tot de daadwerkelijke start (vaak is dat ook een paar weken later).

Kan is anders voor nood niet ff het callcenter in? Doe ik nu ook..

Om de tijd te doden, ben ik gewoon elke dag op tijd opgestaan, huishouden gedaan, boeken gelezen, trimmen, koffie drinken bij mijn vader (is vaak thuis i.v.m. deeltijd-WW) en gezellig met de hond stoeien, mijn internetbedrijf verder opzetten enzovoort. Dan raast de tijd voorbij!

Sporten, sociaal contact zoeken en miss een cursus oppakken kan wonderen doen.
pi_87508113
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:47 schreef Piles het volgende:
Net gesprek gehad, liep niet helemaal vloeiend -O- Ik had me veel meer moeten/kunnen verkopen. Maar verder wel 'leuk' om weer een gesprek te voeren. Kreeg ook nog een mailtje van uzb of ze m'n cv mogen aanbieden bij wat bedrijven, altijd ^O^
Uzb's laat ik nog steeds links liggen. Ook bij werving- en selectiebureaus ingeschreven? Die zouden voor jou wel iets moeten kunnen betekenen, lijkt me :).
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:19:32 #175
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_87508344
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:00 schreef hertjesftw het volgende:

Oei dat is wel heel erg spannend, ik hoop dat hij snel rinkelt!
pi_87508505
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Uzb's laat ik nog steeds links liggen. Ook bij werving- en selectiebureaus ingeschreven? Die zouden voor jou wel iets moeten kunnen betekenen, lijkt me :).
Die gemaild had is ook meer werving/selectie :) En uzb had dit gesprek geregeld (terwijl ik de vacature zelf eerder gevonden had), dus vooruit maar :P
Heb me laatst nog ingeschreven bij een goed bureau (schijnt), maar totaal niks van gehoord :? Moet ik nog eens achteraan bellen.

Wel vreemd dat ze in het gesprek (en daarvoor) al begonnen te zeuren over m'n salarisindicatie :{ 2300 euro voor een HBO BE-er met zo'n anderhalf jaar werkervaring is toch niet zo schokkend :? Voor minder doe ik het ook wel, maar onder de 2000 is gewoon een belediging toch :')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:33:50 #177
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_87509079
Bugger. Twee eerste sollicitatiegesprekken gehad die volgens de bij t gesprek aanwezige jongen van t werving&selectie-bureau goed waren gegaan.
Echter twee keer een negatieve uitkomst. Voor de ene functie was ik te licht en de andere manager vond me te langdradig in mn antwoorden. Das toch ff een klap voor mijn ego, grrr.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_87510012
Heb ook ooit 2100 bruto verdient in de grafische industrie (startsalaris) en kon nu in Utrecht tijdelijk bij een koerier werken voor 1900 bruto, dus HBO onder de 2000 is erg laag idd.

Helaas kon die koerier niet doorgaan omdat ik wel wil verhuizen, maar niet kan, want ik heb een koophuis :{
pi_87510242
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:22 schreef Piles het volgende:

[..]

Die gemaild had is ook meer werving/selectie :) En uzb had dit gesprek geregeld (terwijl ik de vacature zelf eerder gevonden had), dus vooruit maar :P
Heb me laatst nog ingeschreven bij een goed bureau (schijnt), maar totaal niks van gehoord :? Moet ik nog eens achteraan bellen.

Wel vreemd dat ze in het gesprek (en daarvoor) al begonnen te zeuren over m'n salarisindicatie :{ 2300 euro voor een HBO BE-er met zo'n anderhalf jaar werkervaring is toch niet zo schokkend :? Voor minder doe ik het ook wel, maar onder de 2000 is gewoon een belediging toch :')
Ja, belachelijk laag zou dat zijn. Ligt natuurlijk ook aan bedrijf en functie, maar als 't erg laag is, zou ik fijn nog ff verder zoeken :). Heb ik zelf nu ook. Zit dan wel op een ander salarisniveau te kijken, met twaalf jaar werkervaring ;).
pi_87510796
Ben vandaag trouwens even bezig geweest met het 1 en ander, ben mijn woning aan het opsplitsen, heb geleerd hoe ik leidingen kan vertakken en plaatsen. En ben nu warm water, koud water en een afvoer naar boven aan het maken voor een klein keukenblokje.

Heb via marktplaats een aanrechtblad met kraan en spoelbak gekocht en ga boven verhuren als studenten appartementje. Mocht ik straks weer iets tegen komen in een andere stad, heb ik in ieder geval een beetje ruimte om te verhuizen of doordeweeks ergens iets te huren!

En ik vind het ook nog best leuk om te doen allemaal, je leert ervan en het voelt goed om je eigen "verbouwingen" te kunnen doen. Ben je toch nog nuttig bezig.
pi_87510987
afgelopen 8 dagen 2 gesprekken gehad ( en bij een detacheringsbureau), 1x te weinig ervaring en 1x teveel ( 'je zou je gaan vervelen op den duur heb ik het idee'). Wel van beide een uitgebreide mondelinge toelichting en feedback gehad, positief :s).

1x te licht, 1x te zwaar, volgende moet dus raak zijn :P
dag
pi_87511323
Ik ga ook maar eens iets actiever mee posten hier. Hoop binnen een aantal maanden af te studeren en dan begint het solliciteren voor mij ook.

Ik had eerst een goede kans om bij een bedrijf te starten, maar de functie is in die vorm helaas komen te vervallen. Mag dus ook op zoek naar een nieuwe baan.

Voor mij is het ook nog de grote vraag wat te vragen als startsalaris, het liefst zet ik hoog in maar dat schrikt bedrijven wellicht af.
pi_87512457
Ik ben sinds donderdag weer tijdelijk aan het werk. Medewerker P&O, tijdelijke vervanging wegens ziekte. Is maar voor 1,5 tot 2,5 maanden, maar ben weer even bezig, weer wat ervaring, een goede referentie erbij en wie weet wat er nog verder van komt :cheer:

Zo fijn om weer aan het werk te zijn! Heb maar 5 weken thuis gezeten, maar was het alweer spuugzat! Nu ondertussen natuurlijk wel weer verder zoeken... Helaas is er maar weinig aanbod op het moment.. en als ik dan de aantal reacties richting P&O vacatures zie :{
pi_87512844
ik baal ervan dat veel van die werving bureau's aankomen met helpdeskmedewerker (1ste lijns!) terwijl ik 2,5jaar ervaring met werkplekondersteuning (2de lijns) heb
ik wil niet gaan zakken in niveau... (daarnaast zou ik hondsdol worden van zitten en telefoontjes moeten aannemen, dan doe ik alsnog niks... ik wil wel wat doen)
pi_87512874
Ik ben opzoek naar een strategische en/of marketing management-functie, bij voorkeur op het gebied van (nieuwe) media en telecom. Helaas zijn die banen in Limburg lastig te vinden.
pi_87514872
Kreeg vanavond een email binnen van een bedrijf waar ik bij gesolliciteerd heb met vragen:

quote:
"Vraag 1:

Beschrijf in het kort hoe je in het verleden in vergelijkbare functie een “flow accelerator” was.

Vraag 2:

Wat zijn de 2 letters van je personality type op www.ipersonic.com

Vraag 3:

Welke 3-5 K.P.I.’s zou je in een bedrijf volgen om groei te waarborgen?"
Staat niks van uitleg bij over hoe of wat, alleen dat ze antwoord willen.
Heb een korte reactie gestuurd met de vraag wat de termen precies betekenen.

Wat is in godsnaam een flow-accelerator?
En de afkorting K.P.I. is me ook onduidelijk. (heb wel even gezocht en zou mogelijk staan voor key prestatie indicatoren)
pi_87514948
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:23 schreef BeardedDragon het volgende:
Kreeg vanavond een email binnen van een bedrijf waar ik bij gesolliciteerd heb met vragen:
[..]

En de afkorting K.P.I. is me ook onduidelijk. (heb wel even gezocht en zou mogelijk staan voor key prestatie indicatoren)
Key performance indicators idd :). Vrij gangbare term (maar moet je maar net mee te maken hebben).
pi_87515064
quote:
[..]

Ik denk dat je door te vragen al een mindere kans maakt :@
dag
pi_87515264
flow accelerator => drijfveer om je werk te doen?? *wild guess..
pi_87515380
:)
tsja denk dat de kans al "minder" is, mogelijk zelfs al weg (omdat ik wel business heb gestudeerd en zoiets hoor te weten).

In principe was deze baan meer om naar iets anders uit te kijken...slechts 20 uur per week en dan werktijden van 9:30 tot 14:30. Dan lukt het niet helemaal om daarnaast nog een andere baan te vinden (wil graag fulltime werken).
pi_87516837
quote:
[..]

Ik heb een hekel aan termen als "flow-accelerator", die wel aardig klinken maar niet duidelijk maken wat het is. KPI is al benoemd en dat is 'n gangbare term.
pi_87518423
flow-accelerator is volgens mij dat je bijdraagt aan het vloeiend en sneller verlopen van de werkzaamheden of een project. Maar weet ik niet zeker.
pi_87519340
Over onduidelijke termen gesproken. Kan dat niet in gew Nederlandsch ? Zelf bij de functie omschrijving, tenenkrommende woordkeuzes maar goed dat is materiaal voor een ander topic.

OT: Mn gesprek van vanochtend is goed gegaan, ben door naar de 2e ronde en hoor vrijdag de definitieve uitslag.
pi_87522495
Ach ja, zal wel niks worden die baan...de tijden maken het onmogelijk om nog een andere part time baan ernaast te doen.
pi_87523420
Ik ga vandaag maar eens een aantal zaken updaten. Een algemene versie van mijn CV maken die ik voor specifieke sollicitaties weer aan kan passen en mijn LinkedIn-profiel is ook aan vernieuwing toe.

Zijn er hier ook mensen die solliciteren via LinkedIn of andere sociale netwerken?
pi_87526788
Ik heb nu 2 verschillende CV's, de één zegt dit, de ander zegt dat.

Ik heb na het Grafisch Lyceum nog een jaar HBO Commerciele Economie gedaan, was echt een makkie, had mijn P in 1 jaar gehaald, behalve 1 duits toets. Die zou ik meteen na de zomer inhalen, maar die zomer kreeg ik een goede baan (waar ik ook 3 jaar heb gewerkt daarna).

Ik heb dus 1 jaar CE, maar geen diploma of papieren, moet dit nou wel of niet op mijn CV?
pi_87526864
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vandaag maar eens een aantal zaken updaten. Een algemene versie van mijn CV maken die ik voor specifieke sollicitaties weer aan kan passen en mijn LinkedIn-profiel is ook aan vernieuwing toe.

Zijn er hier ook mensen die solliciteren via LinkedIn of andere sociale netwerken?
:Y.
Gebruik vooral LinkedIn en Twitter. Op beide netwerken laat ik duidelijk merken dat ik op zoek naar een nieuwe baan ben. Alleen al LinkedIn heeft al zeker tien gesprekken opgeleverd: aantal met werving- en selectiebureaus, aantal andere gesprekken voor concrete functies. En via twitter krijg je ook veel tips voor concrete functies of mensen met wie je eens moet gaan praten.

Aantal weken geleden naar een verplichte UWV-bijeenkomst voor hoger opgeleiden geweest. Schrok enorm toen bleek dat van de 60 aanwezigen slechts 20 actief zijn op LinkedIn :N. Zeker voor hoger opgeleiden is het een must om LinkedIn actief te zijn. Dat heeft niets te maken met willen of niet. Je kunt LinkedIn gewoon niet links laten liggen, zeker als HBO-er of WO-er. Hoe makkelijk moet het zijn om jezelf presenteren...? Recruiters kijken vooral op LinkedIn en plaatsen niet meer klakkeloos een advertentie in de krant.

Overigens is LinkedIn niet alleen handig als je naar een nieuwe baan aan 't zoeken bent. Ook handig om met mensen 'verbonden' te blijven. Vroeger wisselde je visitekaartjes uit en verloor je elkaar uit het oog als jij of die ander naar een andere werkgever ging. Nu blijf je connected en kun je iemand die je nodig hebt (voor een opdracht etc.) weer heel makkelijk bereiken. En in tijden van werkzoeken heb je dan een uitgebreid netwerk opgebouwd dat je kunt gebruiken.

Tips:
- Zet in de Professional "Headline" op je profiel duidelijk dat je naar een nieuwe baan op zoek bent. Zeker als je werkeloos bent (en je dus móet zoeken) is dat geen enkel probleem. Mensen die je kennen (je connections) zijn eerder geneigd iets voor je te doen dan onbekenden.
- Werk je profiel regelmatig bij. Daarvan krijgen je connections een melding waardoor je weer even onder de aandacht komt.
- Vul je profiel zo uitgebreid mogelijk in. Zet al je banen en functies erop, inclusief met toelichting wat je gedaan hebt
- Vraag aan je ex-baas of anderen om een recommendation. Nee, dat is niet raar. Zie het als referentie. Die ander kan daarin aangeven waarin je goed bent. Werkt erg goed voor recruiters.
- Maak gebruik van Groups waarin je actief meepost. Er zijn veel specifieke vakgerelateerde groepen, maar ook groepen voor werkzoekenden. Daar kun je je heel zichtbaar maken voor recruiters of anderen die naar een nieuwe werknemer op zoek zijn.

Waarom het mij nog niet gelukt is om een geschikte baan te vinden? Locatie. Hier in het zuiden is het heel treurig gesteld met aanbod van banen. Heb mijn zoekgebied nu tot Eindhoven (woonplaats van m'n vriendin) uitgebreid. Dat zal de kansen vast vergroten :).

[ Bericht 0% gewijzigd door Roel_Jewel op 14-10-2010 11:31:27 ]
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:53:33 #198
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_87527851
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Aantal weken geleden naar een verplichte UWV-bijeenkomst voor hoger opgeleiden geweest. Schrok enorm toen bleek dat van de 60 aanwezigen slechts 20 actief zijn op LinkedIn :N. Zeker voor hoger opgeleiden is het een must om LinkedIn actief te zijn. Dat heeft niets te maken met willen of niet. Je kunt LinkedIn gewoon niet links laten liggen, zeker als HBO-er of WO-er. Hoe makkelijk moet het zijn om jezelf presenteren...? Recruiters kijken vooral op LinkedIn en plaatsen niet meer klakkeloos een advertentie in de krant.

Toen ik bij deze verplichte bijeenkomst bij het UWV was, was juist zowat iedereen op LinkedIn actief! Ik was dan wel op de bijeenkomst in Amsterdam, misschien dat LinkedIn in andere delen van Nederland misschien nog wat minder bekend is? dat kan ik me niet voorstellen, maar soit
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:55:08 #199
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_87527912
Ondertussen ook een derde afwijzing te pakken. Gevraagd wat de reden was: een medewerker waar ik mee zou gaan samenwerken was dusdanig oud dat hij geen klik voelde met een jonkie als ik. Daarnaast hadden ze iemand de baan aangeboden die al bij een uitgeverij had gewerkt. Dat zijn echt redenen waar je niet tegenop kunt solliciteren.
pi_87527913
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:53 schreef Detroit het volgende:

[..]

Toen ik bij deze verplichte bijeenkomst bij het UWV was, was juist zowat iedereen op LinkedIn actief! Ik was dan wel op de bijeenkomst in Amsterdam, misschien dat LinkedIn in andere delen van Nederland misschien nog wat minder bekend is? dat kan ik me niet voorstellen, maar soit
Zoals hier, ik ken echt veel mensen, maar heb maar 3 connecties op LinkedIn.
pi_87528150
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:53 schreef Detroit het volgende:

[..]

Denk dat dat ook best van regio tot regio verschilt idd :). Zelfde met zoiets als Twitter. Dat was in de Randstad ook eerder en groter dan in andere delen van het land.
pi_87528407
Ben op jouw aanraden even in LinkedIn gedoken:
http://nl.linkedin.com/in/jordivdm

Nog tips?
pi_87528521
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:14 schreef JDx het volgende:
Ben op jouw aanraden even in LinkedIn gedoken:
http://nl.linkedin.com/in/jordivdm

Nog tips?
Ik heb je even toegevoegd. Weet niet of je alles op je profiel openbaar hebt staan :). Dan kun je ook mijn profiel zien en wellicht wat inspiratie op doen :).

Zou vooral niet te weinig op je profiel zetten. Schrijf wat meer over WAT je in de diverse functies hebt gedaan. Erg belangrijk ook: zet er een foto bij. Bewezen is dat mensen je dan vele malen meer benaderen dan zonder foto. Zet in je headline ook dat je op zoek bent naar werk en wat voor soort werk. Korte pakkende regel :).
pi_87528715
als het goed is kan ik bij de AH aan de slag, verdient best aardig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')