Dat is per functie verschillend. Of zoek je ook in die richting?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:46 schreef BeardedDragon het volgende:
damn
dus zo hoog ligt het aantal reacties...
Ik reageer ook op advertenties waar 50+ reacties op komen steeds (tenminste van diegene waarvan ik het weet).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:46 schreef BeardedDragon het volgende:
damn
dus zo hoog ligt het aantal reacties...
Idd, keep on tryin' !!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:40 schreef caroline88 het volgende:
Ja weinig vacatures, veel reacties. Weinig bemoedigend maar ik geloof toch dat de aanhouder wint.
450quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:00 schreef hertjesftw het volgende:
Vandaag mijn 2 de gesprek gehad, ik was samen met nog 1 iemand over. Er hadden zo'n 450 mensen gereageerd of die functie..![]()
Nu nog even de telefoon afwachten!
Helemaal gelijk in, werken doe je omdat je dat leuk vind of omdat je geld wilt verdienen, en speciaal werken bij een bedrijf doe je omdat ze of goed bekend staan of omdat ze aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden hebben...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:31 schreef dendraaier het volgende:
Goed topic dit. Vooral fijn om te zien dat je niet de enige bent. Ben nu slechts 1.5 maand werkloos, maar raak er al aardig depressief van. Je wilt dingen aanpakken, vlammen, gas geven. Maar je kunt niets en voelt je machteloos.
Heb inmiddels enkele sollicitatiebrieven geschreven. Wat ik bij zo'n motivatie vooral lastig vindt, is het aangeven waarom je voor een bepaalde organisatie kiest. Vaak val je toch in standaard praatjes die niet onderscheidend zijn en ook niet bij dat bedrijf passen, zoals 'ik voel me verbonden met uw bedrijfscultuur', blablabla.
Hebben jullie nog tips voor deze passage in de motivatiebrief.
Allen veel succes. We zullen het nodig hebben.
http://vacature.monsterbo(...)erland-91393909.aspxquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef tijdrenner het volgende:
Waar blijven alle grafische vacatures!Er zijn er zo weinig.
Ik ken het depressieve. Ben gisteren zelfs naar de supermarkt gefietst zodat ik tenminste wat sociaal contact had, beetje triest. Maar altijd alleen thuis zitten is ook niks.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:31 schreef dendraaier het volgende:
Goed topic dit. Vooral fijn om te zien dat je niet de enige bent. Ben nu slechts 1.5 maand werkloos, maar raak er al aardig depressief van. Je wilt dingen aanpakken, vlammen, gas geven. Maar je kunt niets en voelt je machteloos.
Dat is steeds het probleem.. Als er eens een vacature is, is hij te ver weg. En er komen 300+ reacties op.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef Piles het volgende:
[..]
http://vacature.monsterbo(...)erland-91393909.aspx
Moet je wel naar Zeeland komen
Ik eet doordeweeks altijd bij mijn ouders, mijn jongere broertjes wonen nog thuis en het scheelt me avondeten. Maar ik doe het voornamelijk zodat het de dag een beetje breekt, kan je je praatje kwijt en je ziet mensen onderweg etc.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:31 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Ik ken het depressieve. Ben gisteren zelfs naar de supermarkt gefietst zodat ik tenminste wat sociaal contact had, beetje triest. Maar altijd alleen thuis zitten is ook niks.
[..]
Dat is steeds het probleem.. Als er eens een vacature is, is hij te ver weg. En er komen 300+ reacties op.
Uzb's laat ik nog steeds links liggen. Ook bij werving- en selectiebureaus ingeschreven? Die zouden voor jou wel iets moeten kunnen betekenen, lijkt mequote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:47 schreef Piles het volgende:
Net gesprek gehad, liep niet helemaal vloeiendIk had me veel meer moeten/kunnen verkopen. Maar verder wel 'leuk' om weer een gesprek te voeren. Kreeg ook nog een mailtje van uzb of ze m'n cv mogen aanbieden bij wat bedrijven, altijd
Oei dat is wel heel erg spannend, ik hoop dat hij snel rinkelt!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:00 schreef hertjesftw het volgende:
Vandaag mijn 2 de gesprek gehad, ik was samen met nog 1 iemand over. Er hadden zo'n 450 mensen gereageerd of die functie..![]()
Nu nog even de telefoon afwachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |