Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
wat doen we allemaal heeeerlijk gezond vandaagquote:
goede TTquote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef Enfermera het volgende:
Weet niet wie er geboren is in '87, maar ik wist ff geen betere TT
quote:
Ja toch?quote:
beter dan niets eten tochquote:Op donderdag 30 september 2010 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat doen we allemaal heeeerlijk gezond vandaag
ja, ik heb ook vet veel zin in mijn patattenquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik kreeg nou ook allemaal orderbevestigingen over een prepaid pakketDus ik ben toch maar even gaan bellen
![]()
Bleek dat er problemen waren en/of zijn met de website, maar dat het wel allemaal goed in hun backend systeempjes staat. Dus kom maar op met dat lulijzer.
Zwierezwaaiend de nacht inquote:
met satesausquote:Op donderdag 30 september 2010 17:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik heb ook vet veel zin in mijn patatten
Nou, gewon voetbalkijkend de nacht in hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 18:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zwierezwaaiend de nacht in
och man, satesausquote:Op donderdag 30 september 2010 18:02 schreef Giertje het volgende:
met satesaus
ik vind satesaus wel zo enorm lekker
Party pooper.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, gewon voetbalkijkend de nacht in hoor
had je nog geen aardappelen in huis?quote:
vooral eigengemaakte satesausquote:Op donderdag 30 september 2010 18:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
met satesaus
ik vind satesaus wel zo enorm lekker
bij mijn ouders in dorp heb je een chinees die heeft echt zon lekkere satesausquote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vooral eigengemaakte satesaus![]()
Ik doe wel heel gezond hoor!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier bij de chinees is het geen lekkere satesaus veels te waterigquote:Op donderdag 30 september 2010 18:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mijn ouders in dorp heb je een chinees die heeft echt zon lekkere satesaus
aah bah das niet lekker neequote:Op donderdag 30 september 2010 18:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier bij de chinees is het geen lekkere satesaus veels te waterig
Goed krachtvoer voor 't batsenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
wij hebben nasi met kip in satesaus op het menu staan vandaag
kids enzoquote:Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
Wat een rust ineens zegIedereen eten enzo natuurlijk
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
Ohja natuurlijkquote:
Oehquote:Op donderdag 30 september 2010 19:44 schreef Ferb het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben net klaar, even software installeren
Mooiquote:Op donderdag 30 september 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
maar alles is stilnu ff nieuws kijken en ff bankhangen
Ik had boeremoos mit wors.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit viel nog mee hoor.quote:
Aardappelsquote:Op donderdag 30 september 2010 17:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik heb ook vet veel zin in mijn patatten
Neequote:
werkenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed krachtvoer voor 't batsen
het valt me vandaagquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Tetten bij de koffie![]()
[ afbeelding ]
Trevquote:
Ohhquote:Op donderdag 30 september 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel goed alleen net bij judo verkeert gevallen en nu een beetje last van mijn been
Heb je dus ook niets aan.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt mooi trouwens. Ik dacht ik mail Dixons wanneer die HTC weer op voorraad is zodat ik weet wanneer ik 'm kan bestellen. Krijg ik een mail terug dat ze dat niet kunnen zeggen en dat ik beter kan kijken bij een filiaal in mijn buurt.
Op de site staat dat die HTC alleen online te krijgen isWat een kuthelpdesk
Ook lekker handigquote:Op donderdag 30 september 2010 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhhDas minder!
Echt mooi trouwens. Ik dacht ik mail Dixons wanneer die HTC weer op voorraad is zodat ik weet wanneer ik 'm kan bestellen. Krijg ik een mail terug dat ze dat niet kunnen zeggen en dat ik beter kan kijken bij een filiaal in mijn buurt.
Op de site staat dat die HTC alleen online te krijgen isWat een kuthelpdesk
Lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 30 september 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, mutsenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb je dus ook niets aan.![]()
Ik ga maar eens wat trainen, ben straks terug.
Ja, ik inmiddels ook.. De meesten kunnen je niets vertellen. Ik kijk ook nooit in de FAQ trouwens, vaak staan daar van die blonde vragen en antwoorden in.. mijn god. Ik keek ook bij voorraad en levering enzo, en dan staat er echt helemaal uitgelegd dat als er geen knopje 'bestel' staat, dat het ding dan niet op voorraad is, en als hij weer op voorraad is, het knopje er weer komt en je kan bestellen. Come on.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook lekker handigik heb al genoeg ervaringen met zulke helpdesken
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie vanzelf wel wanneer mijn Desire arriveert. Ik heb de boekjes an gedownload. Ding kan veeeel te veel
Ik vind ze van internet providers toch wel het ergstquote:Op donderdag 30 september 2010 20:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, mutsen
Trainze!
[..]
Ja, ik inmiddels ook.. De meesten kunnen je niets vertellen. Ik kijk ook nooit in de FAQ trouwens, vaak staan daar van die blonde vragen en antwoorden in.. mijn god. Ik keek ook bij voorraad en levering enzo, en dan staat er echt helemaal uitgelegd dat als er geen knopje 'bestel' staat, dat het ding dan niet op voorraad is, en als hij weer op voorraad is, het knopje er weer komt en je kan bestellen. Come on.![]()
[..]
Haha ja? xD Die heb ik nog niet meegemaakt, mn man regelt gelukkig alles qua internet enzoquote:Op donderdag 30 september 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind ze van internet providers toch wel het ergst
Oke, lekker vaag. Meer van dat je niet op het internet kan en dan moet je maar even naar een bepaalde website gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja? xD Die heb ik nog niet meegemaakt, mn man regelt gelukkig alles qua internet enzoAlhoewel we nu echt een kutrouter hebben, vaak moet ik 'm opnieuw opstarten omdat internet eruit ligt, iets met mijn gloednieuwe laptop die de router niet aankan enzo...
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je te weinig online.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Elke keer dat ik online kan komen, is er weer een nieuw topic... dit is de 4e of zo al vandaag.
derdequote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Elke keer dat ik online kan komen, is er weer een nieuw topic... dit is de 4e of zo al vandaag.
Nouja, dat is het rare. Internetpagina's reageren niet, maar msn werkt bijv. nog welquote:Op donderdag 30 september 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, lekker vaag. Meer van dat je niet op het internet kan en dan moet je maar even naar een bepaalde website gaan
dat is idd raarquote:Op donderdag 30 september 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, dat is het rare. Internetpagina's reageren niet, maar msn werkt bijv. nog wel![]()
?
Lekker vaagquote:Op donderdag 30 september 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, dat is het rare. Internetpagina's reageren niet, maar msn werkt bijv. nog wel![]()
?
Hey LLquote:
Msn die het blijft doen is inderdaad raarquote:Op donderdag 30 september 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:
?
quote:
quote:
Ja. Ach ja.quote:
Ik geef je geen ongelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker aan 't bankhangen?
[..]
[..]
Ja. Ach ja.Als het goed is gaan we binnenkort verhuizen en dan vragen we ook internet bij een andere provider aan, + nieuwe router, dus komt goed
Meneer Sletquote:
Hoi Trevquote:
nee ik kan dat niet met een laptop op schoot dus ik zit weer op mijn plekkiequote:
Haha okequote:Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meneer Slet![]()
[..]
Hoi Trev
[..]
nee ik kan dat niet met een laptop op schoot dus ik zit weer op mijn plekkie
Daar zit je toch ook niet verkeert?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meneer Slet![]()
[..]
Hoi Trev
[..]
nee ik kan dat niet met een laptop op schoot dus ik zit weer op mijn plekkie
de steun van je bank?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef Enfermera het volgende:
Haha oke
Ik heb de laptop gewoon op de steun van mn bank staan in de woonkamer
ik kan niet met de touchpad overweg, dan gaan mijn quotes verkeerd staan en heb ik niet alles onder controle... en als controlfreak kan dat gewoon nietquote:Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha oke
Ik heb de laptop gewoon op de steun van mn bank staan in de woonkamer
nee daar zit ik niet verkeerDquote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zit je toch ook niet verkeert?
Ja, armleuning zeg maar, maar tis een leren bank van de ikea en die leuning is nogal breed, dus precies mooi voor mn laptop + muisquote:
Ook goed, ik is moe en heb een beetje pijn gedaan met judoquote:Op donderdag 30 september 2010 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan niet met de touchpad overweg, dan gaan mijn quotes verkeerd staan en heb ik niet alles onder controle... en als controlfreak kan dat gewoon niet
[..]
nee daar zit ik niet verkeerD
Dat moet je ook niet doenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed, ik is moe en heb een beetje pijn gedaan met judo
nou vertel het maar eens dan... wat heb je gedaanquote:Op donderdag 30 september 2010 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was ook niet mijn bedoeling maar het gebeurde gewoon
mijne staat ook op de leuningquote:Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Ja, armleuning zeg maar, maar tis een leren bank van de ikea en die leuning is nogal breed, dus precies mooi voor mn laptop + muis
Ik werd geworpen richting een muur die iets te dicht bij stond, dus ik trok mijn benen in en lande toen met mijn benen op mijn hand. Van mijn hand geen last maar wel van mijn been en dat is niet zo fijnquote:Op donderdag 30 september 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou vertel het maar eens dan... wat heb je gedaan
ahjoh gaat vanzelf wel overquote:Op donderdag 30 september 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik werd geworpen richting een muur die iets te dicht bij stond, dus ik trok mijn benen in en lande toen met mijn benen op mijn hand. Van mijn hand geen last maar wel van mijn been en dat is niet zo fijn
Als dit het ergste was wat ik aan judo over hou dan valt het wel mee maar dat is het dus nietquote:Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjoh gaat vanzelf wel overWordt je hard van
Ja maar dat is het risico van het vakquote:Op donderdag 30 september 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
Als dit het ergste was wat ik aan judo over hou dan valt het wel mee maar dat is het dus niet
Nou, dan valt dit dus helemaal wel meequote:Op donderdag 30 september 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als dit het ergste was wat ik aan judo over hou dan valt het wel mee maar dat is het dus niet
En hard ben ik al, meestal zegt de andere au als we onze hoofden per ongeluk stoten![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne staat ook op de leuning
Maar toch al ruim 3 jaar last van je schouder hebben is geen pretjequote:Op donderdag 30 september 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat is het risico van het vak
Het is alleen irritant als ik mijn been verplaatsquote:Op donderdag 30 september 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan valt dit dus helemaal wel mee
Dankjewelquote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef ScarFace- het volgende:
Goedenavond KSCèrs![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe baan suikertaartje
mevrouw controlquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
Poes op schoot maakt cavia-geluid
Hey Scarquote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef ScarFace- het volgende:
Goedenavond KSCèrs![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe baan suikertaartje
Dan doe je dat toch niet?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is alleen irritant als ik mijn been verplaats
ST, wat voor nieuwe baan heb je?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook zo min mogelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet?
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
ST, wat voor nieuwe baan heb je?een hele leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
wtf ?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
Poes op schoot maakt cavia-geluid
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een hele leuke
Vertel, wat voor baan waar en per wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En gefeliciteerd.
Dan moet je er eens naar laten kijken ? Misschien Fysio?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar toch al ruim 3 jaar last van je schouder hebben is geen pretje
Misschien maar eens laten doen ja, soms is het behoorlijk vervelendquote:Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je er eens naar laten kijken ? Misschien Fysio?
Beetje jammer dat je daar 3 jaar over moet doenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien maar eens laten doen ja, soms is het behoorlijk vervelend
Nou, idd.. Ik heb er nu een jaar last van, af en aan, en ik word al gekquote:Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je er eens naar laten kijken ? Misschien Fysio?
Whehe,quote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is oh oh cherso kijken
Per zo snel mogelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vertel, wat voor baan waar en per wanneer?.
En gefeliciteerd.
Ben er toen wel mee naar de dokter geweest en moest toen rusten, toen ook gedaan maar toch is het niet helemaal goed genezen. Iets met vent zijn en eigenwijsquote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je daar 3 jaar over moet doen
Gek worden kan ik al niet meerquote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, idd.. Ik heb er nu een jaar last van, af en aan, en ik word al gek![]()
Ik vind daar dus geen zak anquote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Per zo snel mogelijk![]()
Morgen even mijn stomme werk vertellen dat ik lekker weg ga
Hey Ferbquote:
Have FUNquote:Op donderdag 30 september 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Per zo snel mogelijk![]()
Morgen even mijn stomme werk vertellen dat ik lekker weg ga
Ik zit het ook te kijkenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ohquote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben er toen wel mee naar de dokter geweest en moest toen rusten, toen ook gedaan maar toch is het niet helemaal goed genezen. Iets met vent zijn en eigenwijs![]()
[..]
Gek worden kan ik al niet meer![]()
[..]
Ik vind daar dus geen zak an
Ooooooh man.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zit het ook te kijkenHet is zoooo erg.
[..]
Oh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:48 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ooooooh man.
Hoe dom kan je zijn![]()
Ze kunnen er niks aan doen, maar toch
Daarom vind ik er ook geen zak aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:48 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ooooooh man.
Hoe dom kan je zijn![]()
Ze kunnen er niks aan doen, maar toch
Ze verdienen er wel geld meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja. Ik zou niet in zo'n programma te zien willen zijn. Dat banale gedoe... Pfff.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
wat heeft man zijn daar nou mee te maken?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben er toen wel mee naar de dokter geweest en moest toen rusten, toen ook gedaan maar toch is het niet helemaal goed genezen. Iets met vent zijn en eigenwijs![]()
[..]
Gek worden kan ik al niet meer![]()
[..]
Ik vind daar dus geen zak an
Ik zeg niet man maar ventquote:Op donderdag 30 september 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heeft man zijn daar nou mee te maken?
misschien wel, maar misschien kan ik het nog combinerenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Betekent dit ook het einde van het spelen met het geniale postopenmaakmachiendingie?
ja, en het verschil is?quote:
Niks. Vent zijn ook niet. Maar waarschijnlijk moet Trev nog een keer een eigenwijze vrouw tegenkomenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heeft man zijn daar nou mee te maken?
Zou wel tof zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien wel, maar misschien kan ik het nog combineren
Die kan wel tegen wat pijn en gaat niet telkens naar de dokterquote:Op donderdag 30 september 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en het verschil is?
(naast dat vent een stom woord is en ik daarom man zei)
Wie weetquote:Op donderdag 30 september 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks. Vent zijn ook niet. Maar waarschijnlijk moet Trev nog een keer een eigenwijze vrouw tegenkomen...
Slaap Lekker Ferbquote:Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef Ferb het volgende:
Tja,
Ik ga maar eens slapen
Truste iedereen![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef Ferb het volgende:
Tja,
Ik ga maar eens slapen
Truste iedereen![]()
Ja, dat zal het zijn, niets gewend ook he, hijquote:Op donderdag 30 september 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
Niks. Vent zijn ook niet. Maar waarschijnlijk moet Trev nog een keer een eigenwijze vrouw tegenkomen...
Jaaaa!quote:Zou wel tof zijn.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
Die kan wel tegen wat pijn en gaat niet telkens naar de dokter
I agreequote:Op donderdag 30 september 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt mannen en je hebt koppige idioten
WB Soliquequote:
mij?quote:
Douche zequote:Op donderdag 30 september 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Stelletje spamhonden
[..]
mij?
lieverdjes.. ik ga douchen.. morgen een belangrijke en emotionele dag![]()
![]()
![]()
Ik ga mijn kind wegbrengenquote:
wat dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Stelletje spamhonden
[..]
mij?
lieverdjes.. ik ga douchen.. morgen een belangrijke en emotionele dag![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga mijn kind wegbrengenAha zo, veel succes morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen gaat voor het eerst naar de PSZ
en nu douchen![]()
Fijne avond liefjes
Oh jeetjequote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen gaat voor het eerst naar de PSZ
en nu douchen![]()
Fijne avond liefjes
Meh. Heb niet zoveel spannends gedaan vandaag, dus eigenlijk nietquote:Op donderdag 30 september 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij nog wat leuks te vertellen?
Ik ook niet, alleen gewerkt, daarna judo en toen nog even boodschappen gedaan, een standaard donderdag voor mij. Nog wat leuks op de planning staan voor dit weekend?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Meh. Heb niet zoveel spannends gedaan vandaag, dus eigenlijk nietJij?
Morgen mn telefoon kopenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen gewerkt, daarna judo en toen nog even boodschappen gedaan, een standaard donderdag voor mij. Nog wat leuks op de planning staan voor dit weekend?
Nog niks op de planning staan maar dat kan zaterdag zo veranderenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Morgen mn telefoon kopenHoe dan ook
Zaterdag verjaardag van mn nichtje, heb ik ook wel zin in, heb dr al lang niet meer gezien.
Misschien nog langs vrienden, want ze zitten net in hun nieuwe huis.Dat zijn de leuke dingen, verder the usual zoals boodschappen en schoonmaken
Jij?
Spierpijn kan van het weekend wel weer over zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 22:43 schreef Solique het volgende:
Ik ga zaterdag maar eens wat kleding inslaan voor op werk.
Rest van het weekend maar eens rustig aan doen, heb al spierpijn.
Duurt bij mij altijd wat dagen omdat ik altijd weer te fanatiek met dingen ben.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
Spierpijn kan van het weekend wel weer over zijn
Dat doe je zelfquote:Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Duurt bij mij altijd wat dagen omdat ik altijd weer te fanatiek met dingen ben.
Wie loopt er ookalweer al drie jaar met een blessure rond?quote:
dat spreekt voor zich.quote:
quote:lieverdjes.. ik ga douchen.. morgen een belangrijke en emotionele dag![]()
![]()
![]()
Ikke maar heb hem niet met opzet gekregenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie loopt er ookalweer al drie jaar met een blessure rond?
Ik al 7 a 8 jaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
Wie loopt er ookalweer al drie jaar met een blessure rond?
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog niks op de planning staan maar dat kan zaterdag zo veranderen
Waar heb jij hem dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik al 7 a 8 jaar.
Niet dat ik er zelf veel aan kan doen.
Beide knieën, rechter heb ik last van met zowat elke beweging. Linker alleen bij zware belasting.quote:
niemand krijgt een blessure met opzet, je weet pas dat je tever bent gegaan al je pijn voeltquote:Op donderdag 30 september 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke maar heb hem niet met opzet gekregen
Avondquote:
alles goed?quote:
Ja, met mij wel. Beetje spierpijn maar zakt vanzelf wel.quote:
Ik in mijn rechter schouder en heb er soms last van(meestal als ik niks doe en geen afleiding heb)quote:Op donderdag 30 september 2010 22:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Beide knieën, rechter heb ik last van met zowat elke beweging. Linker alleen bij zware belasting.
Met opzet niet maar sommige laten het op sommige momenten wel toe, bij mij was het toen een ongeluk en deed behoorlijk veel pijnquote:Op donderdag 30 september 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niemand krijgt een blessure met opzet, je weet pas dat je tever bent gegaan al je pijn voelt
mja wel goed ik ga zo lekker gamenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, met mij wel. Beetje spierpijn maar zakt vanzelf wel.
Aan jouw kant?
oh oh, houdt je wel even bezig voorlopig.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed ik ga zo lekker gamen
vandaag red dead redemtion gehaald
punt blijft wel, het maakt niet hoe je het krijgt, als het maar weer weggaat. Beetje jammer dat dat 3 jaar of langer moet durenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik in mijn rechter schouder en heb er soms last van(meestal als ik niks doe en geen afleiding heb)
[..]
Met opzet niet maar sommige laten het op sommige momenten wel toe, bij mij was het toen een ongeluk en deed behoorlijk veel pijn
Er zijn genoeg mensen die veel te lang met een blessure rond lopenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
punt blijft wel, het maakt niet hoe je het krijgt, als het maar weer weggaat. Beetje jammer dat dat 3 jaar of langer moet duren
(heb t niet alleen over jou) ik loop zelf ook al eeuwen met mijn heup
dat spel ziet er ook wel zo gruwelijk vet uitquote:Op donderdag 30 september 2010 22:57 schreef Solique het volgende:
[..]
oh oh, houdt je wel even bezig voorlopig.
Denk dat ik mafia 2 maar eens op hard gaat uitspelen dit weekend.
heeyquote:
Gelukkig liggen mijn blessures iets gecompliceerder.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
Er zijn genoeg mensen die veel te lang met een blessure rond lopen
ja dus, tijd om eens ff een verwijsbriefje te halen voor de fysio?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die veel te lang met een blessure rond lopen
Trusten trevquote:Op donderdag 30 september 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens slapen![]()
Bis Later![]()
Eerst maar eens kijken waarschijnlijk eerst weer foto's laten maken in het ziekenhuisquote:Op donderdag 30 september 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dus, tijd om eens ff een verwijsbriefje te halen voor de fysio?![]()
Ik mag dinsdag
Hoe ist vandaag?quote:
Trusten!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens slapen![]()
Bis Later![]()
Das klote.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Gelukkig liggen mijn blessures iets gecompliceerder.![]()
Ben daarom wat extra naar de sportschool en aan het trainen, kijken of dat het opvangt.
Zoniet kan ik alvast vooruit kijken naar ziekenhuis opname en een maandje of 6 of langer revalidatie.
Succes met poging 2 en tot morgen!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
trusten trev
Ik ga ook, poging twee
Tot morgen lieverdjes, fijne dromen en tot morgen met een vers bakkie
Succesquote:Op donderdag 30 september 2010 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
trusten trev
Ik ga ook, poging twee
Tot morgen lieverdjes, fijne dromen en tot morgen met een vers bakkie
moe dus ik ga het ook zeker niet laat makenquote:
dat dusquote:Op donderdag 30 september 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
niemand krijgt een blessure met opzet, je weet pas dat je tever bent gegaan al je pijn voelt
Goed planquote:Op donderdag 30 september 2010 23:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
moe dus ik ga het ook zeker niet laat maken
plus ik krijg het morgenavond ook wel druk met veel bezoekquote:
Ja? Wie komen er allemaal?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
plus ik krijg het morgenavond ook wel druk met veel bezoek
mijn 2 beste vrienden 1 vriend en zijn vriendin en mijn overbuurvrouwquote:
Zozo, drukke boel!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn 2 beste vrienden 1 vriend en zijn vriendin en mijn overbuurvrouw
gewoon doen we wel vaker spreken we bij een iemand af gaan we gamen en ondertussen bier drinkenquote:Op donderdag 30 september 2010 23:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zozo, drukke boel!Vanwege wat? Of gewoon gezellig?
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon doen we wel vaker spreken we bij een iemand af gaan we gamen en ondertussen bier drinken
in de kroeg komen er morgen bandjes en die zijn allemaal kut
in de kroeg? geen idee ik kom er zaterdag pas dan is oktberfestthema dus dat word halve liters wegwerkenquote:Op donderdag 30 september 2010 23:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Maar het is wel gezellig? Haha!
Nouja, jij zegt doe je wel vaker, dus ik vraag of het dan wel gezellig is met die mensenquote:Op donderdag 30 september 2010 23:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
in de kroeg? geen idee ik kom er zaterdag pas dan is oktberfestthema dus dat word halve liters wegwerken
Goed zoo!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen!
Morgen lekker mijnwerk vertellen dat ik weg ga
![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 september 2010 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen!
Morgen lekker mijnwerk vertellen dat ik weg ga
![]()
Slaap lekker allemaal![]()
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-09-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 094 LovelyLady
02. 093 Trevland
03. 088 Enfermera
04. 076 goldfinger1963
05. 075 wel.o.k
06. 066 Marijkezwolle
07. 056 MPG
08. 056 suikertaartje
09. 053 Dr_Flash
10. 051 TJDoornbos
11. 043 Woeste_Woerd
12. 037 MaleDuck
13. 033 Giertje
14. 021 Panda72
15. 016 Ferb
16. 015 Solique
17. 010 Lenny_Leonard
18. 008 naatje_1
19. 008 DaMart
20. 006 DR34M3R
Reeks-statistieken!
wie is hier oudquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wokkie, ouwe charmeur
Ik ben zenuwachtig
Eens kijken of mijn goede voorbeeld uit die lijst, namelijk werken onder werktijd ipv FOK!en, vandaag door anderen overgenomen wordtquote:
Damartquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eens kijken of mijn goede voorbeeld uit die lijst, namelijk werken onder werktijd ipv FOK!en, vandaag door anderen overgenomen wordt.
MPGquote:
solquote:
WWquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, ook weer eens vroeg uit bed.![]()
Goeiesmorgens.
Goeiemorgen.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:44 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes en gespuis
iets bij een woningbouw vereniging/corporatiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:46 schreef Panda72 het volgende:
Suikertaartje van harte gefeliciteerd met jouw nieuwe baan.![]()
![]()
![]()
. Wat ga je precies doen? *sorry heb geen zin om het hele topic door te lezen*
Als ik moe ben, dan hang ik soms gewoon op de bank, zoals gisteren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Damart![]()
en ´s avonds niet even inhalenje bent gewoon een verzaker
Had jij wel braaf FOK!Verlof aangevraagd? Schriftelijk en in drievoud bij de manager.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik moe ben, dan hang ik soms gewoon op de bank, zoals gisteren.
Ik vind het wel lekker zo in het zonnetjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
kan iemand het licht buiten even dimmen
haar zakken vullen las ik ergensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iets bij een woningbouw vereniging/corporatie
Nee, alleen het hogere management moet dat doen... ik heb een flexibel contract en mag mijn eigen uren bepalen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Had jij wel braaf FOK!Verlof aangevraagd? Schriftelijk en in drievoud bij de manager.
Maar 51 en dat is geheel te danken aan de PS3. Anders had het veel hoger geweest haha. Ben btw het wkend in huize Muck dus amper hierquote:
Ik las bij toeval even een stukje terug, maar geweldig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
In het kader van onze deel-de-vogel-filmpjesstuk van 10 KSC's ofzo terug, nog eentje voor Marijkezwolle. Ongetwijfeld komt ze het hier vanzelf wel tegen.
Nope als je het donker wilt hebben sluit je jezelf maar op in de wc of ergens anders waar het donker isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
kan iemand het licht buiten even dimmen
Hey Marijkequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
![]()
[..]
Ik las bij toeval even een stukje terug, maar geweldig!Hoe die meeuw ook die winkel uit trippelt
![]()
Alleen dat confronteren is wel een beetje
Yeahquote:
Eens want dan hoef ik nog maar 5 uurtjesquote:
thnxquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Eens want dan hoef ik nog maar 5 uurtjes
Nog maar eventjes dusquote:
Geen flauw idee, hoezo?quote:
Hoi!quote:
Morgen Gf!quote:
moppiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ladylike
![]()
schat, vrouwtje, lekker ding![]()
![]()
![]()
![]()
Is ie zo lang ziek geweest joh?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:17 schreef Ladylike het volgende:
GF
Marijke
vandaag is de kleine nog maar thuis gebleven, die ene dag maakt voor een kleuter niet zo veel uit
weet ik utquote:
marijkequote:
ja hoorquote:
marijkequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog maar eventjes dus![]()
[..]
Geen flauw idee, hoezo?
[..]
Hoi!![]()
[..]
Morgen Gf!![]()
hele weekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ie zo lang ziek geweest joh?Maar nog een extra dagje thuis kan nooit kwaad
En nu ga ik maar eens in huis bezig, heb last van een spontane opruimwoedeDus daar maar ik graag gebruik van
Tot later allemaal
Hai Wokquote:
Kindjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hele week
hij klinkt vandaag ook eindelijk weer wat normaler
En dat valt hem zelf ook op; "mamma mijn stem klinkt weer hard"
"ja en je gebruikt hem duidelijk weer 99% van de tijd"
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hele week
werk zequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wok![]()
[..]
Kindjes![]()
Zolang ze niet van mij zijn dan
![]()
En nu echt productief bezig![]()
alleen al voor de rust jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je zou hem bijna toch naar school doen
van wie zou hij dat toch hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hele week
Liebchenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
![]()
[..]
Ik las bij toeval even een stukje terug, maar geweldig!Hoe die meeuw ook die winkel uit trippelt
![]()
Alleen dat confronteren is wel een beetje
zn vaderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van wie zou hij dat toch hebben![]()
Dan zal ik daar toch eens even vragen over moeten gaan stellen achter. Want als PR zijnde, moet je natuurlijk wel altijd paraat staan, en niet afgeleid worden door geSMS of tv.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, alleen het hogere management moet dat doen... ik heb een flexibel contract en mag mijn eigen uren bepalen!
je zit bij mn zoon in de klasquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij begin ik verkouden te worden.
mogguhquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je zit bij mn zoon in de klas![]()
[..]
mogguh
oh ja, ff lekker bakkie koffie pakken
giertjequote:
net wakkerquote:
Ha mupquote:
enferquote:
Het heerst al een weekje of twee in Twente.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je zit bij mn zoon in de klas![]()
[..]
mogguh
oh ja, ff lekker bakkie koffie pakken
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ie zo lang ziek geweest joh?Maar nog een extra dagje thuis kan nooit kwaad
En nu ga ik maar eens in huis bezig, heb last van een spontane opruimwoedeDus daar maar ik graag gebruik van
Tot later allemaal
Hoi Enfermerelquote:
wel goedquote:
ja hoor, mag niet klagenquote:
Levekequote:
je hebt het naar limburg geblazenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het heerst al een weekje of twee in Twente.Tot nu toe nog de dans kunnen ontspringen.
Ik denk dat je dan eerder de studiegenoten moet beschuldigen. Vandaag al 5 afmeldingen via de mail.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel goed![]()
[..]
ja hoor, mag niet klagen
[..]
Leveke
[..]
je hebt het naar limburg geblazen
hoe is het eigenlijk afgelopen met je alpha?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel goed![]()
[..]
ja hoor, mag niet klagen
[..]
Leveke
[..]
je hebt het naar limburg geblazen
Alfaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk afgelopen met je alpha?
je hebt een levenslang gratis kaartjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
oef ben duizelig gevoel alsof ik een draaimolen zit die nooit stopt
die hebben we ten ruste gelegdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk afgelopen met je alpha?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |