Neequote:
werkenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
Wat een rust ineens zegIedereen eten enzo natuurlijk
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed krachtvoer voor 't batsen
het valt me vandaagquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Tetten bij de koffie![]()
[ afbeelding ]
Trevquote:
Ohhquote:Op donderdag 30 september 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel goed alleen net bij judo verkeert gevallen en nu een beetje last van mijn been
Heb je dus ook niets aan.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt mooi trouwens. Ik dacht ik mail Dixons wanneer die HTC weer op voorraad is zodat ik weet wanneer ik 'm kan bestellen. Krijg ik een mail terug dat ze dat niet kunnen zeggen en dat ik beter kan kijken bij een filiaal in mijn buurt.
Op de site staat dat die HTC alleen online te krijgen isWat een kuthelpdesk
Ook lekker handigquote:Op donderdag 30 september 2010 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhhDas minder!
Echt mooi trouwens. Ik dacht ik mail Dixons wanneer die HTC weer op voorraad is zodat ik weet wanneer ik 'm kan bestellen. Krijg ik een mail terug dat ze dat niet kunnen zeggen en dat ik beter kan kijken bij een filiaal in mijn buurt.
Op de site staat dat die HTC alleen online te krijgen isWat een kuthelpdesk
Lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 30 september 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, mutsenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb je dus ook niets aan.![]()
Ik ga maar eens wat trainen, ben straks terug.
Ja, ik inmiddels ook.. De meesten kunnen je niets vertellen. Ik kijk ook nooit in de FAQ trouwens, vaak staan daar van die blonde vragen en antwoorden in.. mijn god. Ik keek ook bij voorraad en levering enzo, en dan staat er echt helemaal uitgelegd dat als er geen knopje 'bestel' staat, dat het ding dan niet op voorraad is, en als hij weer op voorraad is, het knopje er weer komt en je kan bestellen. Come on.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook lekker handigik heb al genoeg ervaringen met zulke helpdesken
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie vanzelf wel wanneer mijn Desire arriveert. Ik heb de boekjes an gedownload. Ding kan veeeel te veel
Ik vind ze van internet providers toch wel het ergstquote:Op donderdag 30 september 2010 20:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, mutsen
Trainze!
[..]
Ja, ik inmiddels ook.. De meesten kunnen je niets vertellen. Ik kijk ook nooit in de FAQ trouwens, vaak staan daar van die blonde vragen en antwoorden in.. mijn god. Ik keek ook bij voorraad en levering enzo, en dan staat er echt helemaal uitgelegd dat als er geen knopje 'bestel' staat, dat het ding dan niet op voorraad is, en als hij weer op voorraad is, het knopje er weer komt en je kan bestellen. Come on.![]()
[..]
Haha ja? xD Die heb ik nog niet meegemaakt, mn man regelt gelukkig alles qua internet enzoquote:Op donderdag 30 september 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind ze van internet providers toch wel het ergst
Oke, lekker vaag. Meer van dat je niet op het internet kan en dan moet je maar even naar een bepaalde website gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja? xD Die heb ik nog niet meegemaakt, mn man regelt gelukkig alles qua internet enzoAlhoewel we nu echt een kutrouter hebben, vaak moet ik 'm opnieuw opstarten omdat internet eruit ligt, iets met mijn gloednieuwe laptop die de router niet aankan enzo...
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je te weinig online.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Elke keer dat ik online kan komen, is er weer een nieuw topic... dit is de 4e of zo al vandaag.
derdequote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Elke keer dat ik online kan komen, is er weer een nieuw topic... dit is de 4e of zo al vandaag.
Nouja, dat is het rare. Internetpagina's reageren niet, maar msn werkt bijv. nog welquote:Op donderdag 30 september 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, lekker vaag. Meer van dat je niet op het internet kan en dan moet je maar even naar een bepaalde website gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |