Dan is er dus geen probleem. Ik weet 100% zeker dat de leiding er voor zorgt dat uitgevoerd werk en salaris per werknemer in een goede verhouding staan. Dus je hoeft helemaal niet te zeuren over rookpauzes, want de leiding verdisconteert dat.quote:
Sommige mensen zijn nu eenmaal meer verslaafd dan anderen.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik begrijp niet dat rokers niet gewoon tijdens werktijd van de sigaret af kunnen blijven.
Ik rook wel regelmatig, maar kan er overdag prima afblijven
Dus moeten we een gemiddelde nemen en 1/8e van hun salaris inhouden..quote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal meer verslaafd dan anderen.
Ze zeggen dan: "ik kan ZO stoppen als ik wil!", maar ondertussen worden ze wel boos als ze ergens niet mogen roken, en dus moeten wachten tot ze wel kunnen roken.
Niet rokers kosten de maatschappij veel geld, dus die mogen 1/2 van hun salaris inleveren.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:14 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dus moeten we een gemiddelde nemen en 1/8e van hun salaris inhouden..![]()
Ik stem VOOR
Dus omdat er een paar verslaafden zijn die zonodig moeten roken, moeten niet-rokers daaronder leidenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrije keuze is sowieso een illusie en daarnaast zijn er zoveel dingen die je als werknemer en mens onvrijwillig moet doen, dat het nogal selectief is om juist op dit punt een uitzondering te maken.
Het is eeuwenlang goed gegaan en dat er nu dankzij het rookverbod problemen komen is juist een reden om mensen zelf te laten beslissen of ze wel of niet willen roken op hun werkplek. Ook geen gezeik meer van collega's en er wordt meer gewerkt, dus netto gaan we er op vooruit....dat er mensen zijn die dan problemen hebben met rooklucht is jammer, maar die moeten dan maar een oplossing zoeken die bij hun persoonlijke situatie past.
Iedereen heeft wel eens ergens problemen mee en als iets heel zwaar weegt, dan zoek je een andere baan.
Wat wil je nou zeggen? Ik zeur om rookpauzes?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is er dus geen probleem. Ik weet 100% zeker dat de leiding er voor zorgt dat uitgevoerd werk en salaris per werknemer in een goede verhouding staan. Dus je hoeft helemaal niet te zeuren over rookpauzes, want de leiding verdisconteert dat.
Het naar buiten zetten van rokers is een mislukt experiment. Het heeft eeuwen prima gewerkt om op de werkplek te roken en dat er nu mensen zijn die er last van hebben is jammer. Je hebt overal mensen die wel ergens last van hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dus omdat er een paar verslaafden zijn die zonodig moeten roken, moeten niet-rokers daaronder leiden?
Schei toch uit man. Nee dat is lekker, elke dag met stinkende kleren thuiskomen. Roken doe je maar lekker buiten.
Op het werk hebben wij ook een klein groepje rokers maar ik maak me daar eerlijk gezegd niet zo druk om. Dat is aan de baas, niet aan mij
ja, zo doen de christenen het ook met de zondagsrust.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dus omdat er een paar verslaafden zijn die zonodig moeten roken, moeten niet-rokers daaronder leiden?
Ze mogen blij zijn dat roken op het werk uberhaupt nog mag. Dat je jezelf vergiftigd à la, maar dat je ook maar je collega's vergiftigd. Ik denk dat het ook niet zo geaccepteerd word als ik elke dag rattengif door de koffie gooiquote:Op donderdag 30 september 2010 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het naar buiten zetten van rokers is een mislukt experiment. Het heeft eeuwen prima gewerkt om op de werkplek te roken en dat er nu mensen zijn die er last van hebben is jammer. Je hebt overal mensen die wel ergens last van hebben.
Gelukkig heeft het nieuwe kabinet de eerste aanzet gegeven, dus de komende jaren kan het alleen maar beter worden.
Overigens trek ik elke dag schone kleren aan.
Er is geen wetenschappelijk bewijs voor de vermeende gezondheidsschade door meeroken. Maar het staat je volledig vrij om rattengif in je eigen koffie te doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:13 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat roken op het werk uberhaupt nog mag. Dat je jezelf vergiftigd à la, maar dat je ook maar je collega's vergiftigd. Ik denk dat het ook niet zo geaccepteerd word als ik elke dag rattengif door de koffie gooi
*proest*of het schadelijk is, boeien.. Het stinkt, dat is voor mij genenoeg reden om er een hekel aan te hebben . Doe je het maar in je eigen tijd in je eigen omgeving. Als ik elke dag vieze kleren aantrek en me nooit douche wordt ik ook ontslagen omdat ik stink.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is geen wetenschappelijk bewijs voor de vermeende gezondheidsschade door meeroken. Maar het staat je volledig vrij om rattengif in je eigen koffie te doen.
Stank is een perceptie, er is geen objectieve maatstaf voor te geven. Hou je nou maar bij je vorige post.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
*proest*of het schadelijk is, boeien.. Het stinkt, dat is voor mij genenoeg reden om er een hekel aan te hebben . Doe je het maar in je eigen tijd in je eigen omgeving. Als ik elke dag vieze kleren aantrek en me nooit douche wordt ik ook ontslagen omdat ik stink.
Overigens zijn rokers vaak ook de mensen die dankzij die peuk nog een uur op de pot zitten te kakken.
Rook is lekker, jij stinkt, Ze zouden jou moeten verbieden.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
*proest*of het schadelijk is, boeien.. Het stinkt,
De werkelijkheid is geen democratie. Mensen geloven alles, van God tot Geert Wilders. Kom eerst maar eens met een wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat je van meeroken dood gaat. Er lag toch zo'n onderzoek verborgen in een Amerikaanse Universiteitsbibliotheek? Heb je hem nou nog niet gevonden?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:53 schreef maartena het volgende:
Hoe dan ook.... papierversnipperaar en weltschmerz zijn geloof ik de enigen die nog geloven dat meeroken NIET schadelijk is, terwijl zo'n beetje de hele westerse wereld het er over eens is dat dit wel zo is.....
Dat is geen wetenschappelijk bewijs. Auto's zijn pas dodelijk.quote:Naast de stank en gezondheid gaat het ook nog eens in je kleren zitten. En ik denk dat alle rokers wel eens met een papieren servetje heeft gespeeld, en er rook doorheen heeft geblazen..... en dat komt dus UIT je mond. Dat gaat vervolgens in andere longen zitten, in kleren, en ook in de gordijnen etc.
Prima, hangen we bordjes aan kantoren en kroegen, weet je waar je niet hoeft te komen.quote:Of het nu schadelijk bewezen is of niet, het is gewoon enorm vervelend. Dus ik ben inderdaad voorstander van rookverboden.... maar heb geen enkel probleem met rookruimten.
En ik erger me als roker dan weer aan mensen die me storen terwijl ik mijn werk probeer te doen na dat kwartier. Door te roddelen of dingen te vertellen over overleden familieleden of wat dan ook. Ga werken!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:56 schreef Sloggi het volgende:
Het is natuurlijk wel relevant als je verslaving je werk beïnvloedt. Ik weet dat er nogal wat mensen bij mij op het werk zijn die zich ergeren aan rokers die elke twee uur een kwartier wegblijven en ermee wegkomen.
Aangezien de gemiddelde leidinggevende niet in staat is om dat te beoordelen kan je daar dus niets mee. Net als met roddelen, naar de wc gaan en prive bellen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:56 schreef Sloggi het volgende:
Het is natuurlijk wel relevant als je verslaving je werk beïnvloedt. Ik weet dat er nogal wat mensen bij mij op het werk zijn die zich ergeren aan rokers die elke twee uur een kwartier wegblijven en ermee wegkomen.
Over smaak valt niet te twisten. Ik rook er nog eentje!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rook is lekker, jij stinkt, Ze zouden jou moeten verbieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |