Al een hele tijd niet meer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef GlenSpey het volgende:
Wat lees ik nu? Is het niet langer mogelijk om marks of honor van de verschillende battlegrounds te verkrijgen?
Ook nog een 30% HP debuff op bazen net als in 3.0.1 ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:56 schreef Ulreazj het volgende:
in 4.0.1 gaat de -20% dodge debuff ook weg. Word nog makkelijker, ze willen mensen nog ff massaal in ICC hebben.
Lol...wordt lachenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:56 schreef Ulreazj het volgende:
in 4.0.1 gaat de -20% dodge debuff ook weg. Word nog makkelijker, ze willen mensen nog ff massaal in ICC hebben.
HI HUN?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik doe voor het eerst in 4 maanden weer mee met een guildraid omdat ze te weinig hadden, ineens snap ik waarom ze nog steeds rondhangen op 10/12 heroic. Helemaal geinfesteerd met Oost-Europeanen met beroerd Engels.
Ah een leuke manier om de kinderen het voor kerst te laten vragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
Als ze eenmaal een releasedatum geven houden ze zich daar meestal wel aan.
Alleen gezien hoe de beta ervoor staat... zou me niks verbazen als het verschoven wordt naar kerst.
En Loremasterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:56 schreef Ulreazj het volgende:
Mag best van mij naar kerst, wat meer tijd om mount te halen in ICC10
Same herequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:58 schreef internal het volgende:
Van mij mag hij zo vroeg mogelijk komenZit er al helemaal klaar voor.
Uitstellen tot ik mijn Zul Gurub mounts heb svp.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:02 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Same hereLaat maar komen die nieuwe uitbreiding
Yup overkwam me vanmorgen tot twee keer toe... lostte zichzelf ook weer op na een paar minuten, denk dat ze zitten te kutten bij Blizz.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:26 schreef Rauw. het volgende:
Meer mensen die eruit gegooit werden en er niet meer op kunnen?
Ik heb deze hele expansion nauwelijks nog BG's gedaan... tis heul verpest als je t vergelijkt met TBCquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Al een hele tijd niet meer.![]()
Iig al niet sinds ik BG's ben gaan doen en dat is toch een aantal maanden geleden al
Nog steeds??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:26 schreef Rauw. het volgende:
Meer mensen die eruit gegooit werden en er niet meer op kunnen?
Nice!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef ConscienceNL het volgende:
Check dit eenshttp://www.mmo-champion.c(...)Lock-System-in-4.0.1
In short word je dus gesaved voor één boss in plaats van voor de hele raid... klinkt goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef ConscienceNL het volgende:
inderdaad!quote:
Pfff, puggen wordt dus alleen maar meer beloond.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef ConscienceNL het volgende:
Mooi. Hebben niet-hardcore raiders tenminste ook een goede kans.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pfff, puggen wordt dus alleen maar meer beloond.
WOW stortte bij mij steeds in, voornamelijk na een BG.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Yup overkwam me vanmorgen tot twee keer toe... lostte zichzelf ook weer op na een paar minuten, denk dat ze zitten te kutten bij Blizz.
Vind ik nu juist niet mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Mooi. Hebben niet-hardcore raiders tenminste ook een goede kans.
Tsja, das jouw probleem. Iedereen moet toch een BEETJE kans maken op leuke loot.quote:
Kans waarop?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Mooi. Hebben niet-hardcore raiders tenminste ook een goede kans.
Daar heeft iedereen altijd kans op gehad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Achievements, loot, content zien.
Als ze in een HELE goede pug en/of een goed guild zaten, ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen altijd kans op gehad.
Verschil is dat mensen tegenwoordig niet meer bereid zijn er een beetje moeite voor te doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Als ze in een HELE goede pug en/of een goed guild zaten, ja.
Mensen zoals ik, die een social guild hebben, hebben het dus al moeilijker.
(Gelukkig had ik dan wel een vaste pug, maar niet iedereen krijgt die kans)
Er zijn mensen die werken. Studeren. Kinderen hebben. Maar goed. Je mag je mening hebben, en ik de mijne.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Verschil is dat mensen tegenwoordig niet meer bereid zijn er een beetje moeite voor te doen.
Ik werkte en studeerde. Nog steeds Illidan gedood destijds. Het kan allemaal best. Gewoon een kwestie van even wat moeite in steken in plaats van op de bonnefooi pugs zoeken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Er zijn mensen die werken. Studeren. Kinderen hebben. Maar goed. Je mag je mening hebben, en ik de mijne.
Inderdaad, ze wipen een keertje, gelijk OMG en ze gaan weg. Nog maar weinig groepen die echt doorzetten en ook tactieken lezen. TEnminste op mijn realm.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Verschil is dat mensen tegenwoordig niet meer bereid zijn er een beetje moeite voor te doen.
Dat bedoel ik nog niet eens. Als je echt ver wilt komen is simpelweg goed spelen niet genoeg. Een stabiele, goed ingespeelde raidgroup werkt altijd beter dan een zooi randoms bij elkaar geraapt. Het laatste is alleen de makkelijkste weg, het eerste kost wat tijd waar mensen tegenwoordig geen geduld meer voor hebben. WoW wordt gezien als een tussendoortje zoals Farmville in plaats van een volwaardige game.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Inderdaad, ze wipen een keertje, gelijk OMG en ze gaan weg. Nog maar weinig groepen die echt doorzetten en ook tactieken lezen. TEnminste op mijn realm.
gaan we weer deze discussie voeren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik werkte en studeerde. Nog steeds Illidan gedood destijds. Het kan allemaal best. Gewoon een kwestie van even wat moeite in steken in plaats van op de bonnefooi pugs zoeken.
En als je wel moeite wilt doen, maar de achievement nog niet hebt dan kom je tegenwoordig niet meer aan bod, de eisen die gesteld worden ... GS is king (maar die discussie is al vaker geweest).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ik wil best in discussie hoor, alleen dan moet je niet met zulke dooddoeners komen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:25 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
gaan we weer deze discussie voeren?
casual spelers die een paar uur per week spelen betalen hetzelfde voor het spel dus mogen ook af en toe beloond worden na een tijd. Lekker zo laten, zodra de expansie uitkomt ben jij weer 1 van de eerste die in de nieuwste pixels rond mag lopen en mooi mag zijn op je mount in ironforge![]()
(tis maar een spelletje)
Je kunt heus wel ver komen hoor. Gewoon een goede guild zien te vinden die aansluit bij jouw speelstijl. Helaas worden die inderdaad steeds schaarser maar ze zijn er nog wel. Dat bedoel ik met moeite doen, die zoeken en vervolgens overtuigen dat jij de speler bent die ze zoeken. Bijna niemand neemt die moeite meer. Als ik kijk wat voor applicaties mijn oude guild allemaal krijgt... slecht Engels, totaal geen motivatie behalve loot en geen oog voor het sociale aspect.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je wel moeite wilt doen, maar de achievement nog niet hebt dan kom je tegenwoordig niet meer aan bod, de eisen die gesteld worden ... GS is king (maar die discussie is al vaker geweest).
Ik heb al aardig wat guilds versleten, maar nog steeds niet de goede. Wel veel leden, maar daar houdt het wel mee op. Ik hoef heus geen hardcore raidguild, maar af en toe raiden is toch wel leuk. Ik steek best wel tijd in het "onderzoeken" van wat de beste gems zijn, welke enchants, talenttree, etc. En ik speel nu al bijna 5 jaar, als ik het dan NOG niet weet, zou wel treurig zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt heus wel ver komen hoor. Gewoon een goede guild zien te vinden die aansluit bij jouw speelstijl. Helaas worden die inderdaad steeds schaarser maar ze zijn er nog wel. Dat bedoel ik met moeite doen, die zoeken en vervolgens overtuigen dat jij de speler bent die ze zoeken. Bijna niemand neemt die moeite meer. Als ik kijk wat voor applicaties mijn oude guild allemaal krijgt... slecht Engels, totaal geen motivatie behalve loot en geen oog voor het sociale aspect.
Tja ik had wat geluk. Ik had slechte gear, maar wist de guildleiders door een goede applicatie te overtuigen van mijn skills. Dat was in TBC, het bleek de perfecte guild voor mij te zijn. 3 dagen per week 3 uur raiden, ging heel aardig. Zoals gezegd zijn we daar destijds heel ver mee gekomen. Tegenwoordig is dat geen uitzondering meer. Daar staat tegenover dat guilds heel instabiel zijn omdat de in -en uitflux van spelers veel groter is. Mijn advies is een guild te zoeken die als sinds TBC bestaat, of op z'n minst sinds begin WotLK.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat guilds versleten, maar nog steeds niet de goede. Wel veel leden, maar daar houdt het wel mee op. Ik hoef heus geen hardcore raidguild, maar af en toe raiden is toch wel leuk. Ik steek best wel tijd in het "onderzoeken" van wat de beste gems zijn, welke enchants, talenttree, etc. En ik speel nu al bijna 5 jaar, als ik het dan NOG niet weet, zou wel treurig zijn.
Maar hoe kom je aan een goede guild? Op de officiele forums kijken?
Dat laatste is niet aan te raden. De beste manier is gewoon een stabiele guild zoeken met een website (vaak te vinden via je realm forums) waar je meestal een application moet maken. Als je daarin gewoon duidelijk vertelt wat jij kunt en wat je uit het spel wilt halen zijn er vast nog wel een hoop guilds die jou een kans willen gevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zit een beetje met hetzelfde. Verschil is alleen dat ik newb ben en vanwege de hoge eisen die zowat elke raiding guild stelt ben ik dus al bang om hard te falen of zelfs uberhaupt niet meegenomen te worden voor mijn allereerste raid.![]()
Maargoed ik zit nu nog in een piepkleine social guild met RL kennissen, moet nog op zoek naar een leuke guild die me meeneemt, maar zit wel te verzinnen hoe ik zo'n guild vind. Kwestie van ze een voor een proberen denk ik, tijd in org of dala doorbrengen en de trade volspammen met "Newbie LF social raiding guild, mdps GS4.5K" ofzo.
Ach tegenwoordig is goed spelen helemaal niet zo moeilijk, wat voor spec speel je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar ik ben dus een noob, ze hebben weinig aan me want 0 ervaring. Ik ben niet iemand die zich dan verkoopt en later teleurstelt, heb het liever andersom: mensen vinden die denken aach, een noobje, die leiden we even op, leuk! En dat ik dan beter blijk te zijn dan verwacht. Beter eindgevoel, zeg maarMaar dat ze weten waar ze aan toe zijn en ik dus niet teleurstel.
Komt nog bij dat ik helemaal niet wéét of ik goed speel._!
Fury warrior (orc). Zie de eerste paar posts in dit topic, Jagga is ultiem voorbeeld van het soort mensen dat ik zoekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig is goed spelen helemaal niet zo moeilijk, wat voor spec speel je?
Nou zie je, jij vraagt tenminste nog naar dingen. Dat is al meer dan de gemiddelde speler doet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fury warrior. Zie de eerste paar posts, Jagga is ultiem voorbeeld van het soort mensen dat ik zoek![]()
Niet dat ik verwacht dat iedereen uitgebreid de tijd voor me neemtMaar wel dat mensen snappen dat ik veel dingen nog niét snap en het me uitgelegd moet worden. In plaats van de standaard: FFS!!!11!!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fury warrior (orc). Zie de eerste paar posts in dit topic, Jagga is ultiem voorbeeld van het soort mensen dat ik zoek![]()
Niet dat ik verwacht dat iedereen uitgebreid de tijd voor me neemtMaar wel dat mensen snappen dat ik veel dingen nog niét snap en het me uitgelegd moet worden. In plaats van de standaard: FFS!!!11!!
Mijn persoonlijke motivatie om te puggen is omdat raid guilds eigelijk allemaal in de avond raiden. Begrijpelijk, maar ik speel niet in de avondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het dan zo jammer tegenwoordig, het is zo ontiegelijk veel leuker om een moeilijke boss te doden met een groep mensen waarmee je het goed kunt vinden en waarmee je hebt leren samenspelen over tijd dan het doen met een groep compleet willekeurige mensen. Het is jammer dat zo veel mensen dat gevoel compleet mislopen omdat ze niet weten wat alle mogelijkheden zijn en denken dat puggen de beste manier is. Op de korte termijn is dat misschien de makkelijkste manier maar er valt zoveel meer uit het spel te halen, als je er maar wat voor over hebt.
Ik heb zelfs een aantal mensen uit mijn guild IRL ontmoet, was erg leuk. Dat is mijn grootste bezwaar op het spel tegenwoordig, het sociale aspect is volledig weg.
Zijn er niet, er zijn wel wat hits over op google maar het gaat allemaal nergens heen... links die doodbloeden of jaren oud zijn. Toen ik nog op Runetotem zat was er iemand die het probeerde om er zelf een op te richten... was niet genoeg animo voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:20 schreef Fir3fly het volgende:
Er waren altijd een paar guilds die speciaal in de middag raids deden... misschien moet je daar eens naar kijken, ik weet niet of die nog bestaan. Maar ja het blijft een online spel, je bent en blijft nou eenmaal afhankelijk van andere spelers. Ik heb het gevoel dat het overgrote deel van de spelers tegenwoordig hun medespelers eerder als obstakel zien dan als onderdeel van het spel...
Mijn WoW-nerd vriendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Over Loremaster, gaat dat weg in cata? Kan je het niet gewoon halen met de nieuwe quests?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |