Godver, nu voel ik me schuldigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:59 schreef jagga het volgende:
gisteren toen ik zooi aan het uitzoeken was voor mero, werd ik gevraagd of ik icc10hc wilde joinen.
Ik zei nee omdat ik iemand aan het helpen ben.
En nu krijg ik shit op het forum
Wat een trieste apen zijn het ook
(side info: ik kon eerst niet mee omdat teveel signups waren, dus ja dan niet he)
misschien tijd voor een guildchange... iedereen lijkt wel ongesteld de laatste tijd
quote:Mage (Forums / 3.3.5 Talent Calculator / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Fire
Pyroblast's old boring name has been replaced with the infinitely more awesome Pyroblast!
Opgelost geloof ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:45 schreef GlenSpey het volgende:
Connection trouble anyone? Het spel liep vast en ik kan nu niet meer connecten... de site van wow zelf lijkt het ook niet te doen... ik had net een goede groep in Scarlet Library
edit: ja dus
zeikerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef GlenSpey het volgende:
ja en nu issie gewoon weer down, dat is dus de 2e groep library... wat is dit voor kankergezeik
Ja ik denk, ik zet het er maar onder... dan hebben we dat gelijk maar gehadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:15 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
zeikerd
Staat onder je nick eh, niet boos worden op tante Faith![]()
Pas klagen als je uit een heroic vliegt en wél gesaved bentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef GlenSpey het volgende:
ja en nu issie gewoon weer down, dat is dus de 2e groep library... wat is dit voor kankergezeik
nee joh,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Godver, nu voel ik me schuldig![]()
Ik hoop dat ik straks niet in zo'n guild terecht kom zeg
Is het nog steeds aan de gang?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pas klagen als je uit een heroic vliegt en wél gesaved bent
Of je wacht tot de nieuwe patch, dan worden ze automatisch converted.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef GlenSpey het volgende:
Wat lees ik nu? Is het niet langer mogelijk om marks of honor van de verschillende battlegrounds te verkrijgen?
Ik heb zowel op mijn pally als op mijn rogue nog een flinke hoeveelheid over namelijk... voornamelijk WSG en AB marks... moet ik die dan allemaal in gaan ruilen voor honor?
Al een hele tijd niet meer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef GlenSpey het volgende:
Wat lees ik nu? Is het niet langer mogelijk om marks of honor van de verschillende battlegrounds te verkrijgen?
Ook nog een 30% HP debuff op bazen net als in 3.0.1 ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:56 schreef Ulreazj het volgende:
in 4.0.1 gaat de -20% dodge debuff ook weg. Word nog makkelijker, ze willen mensen nog ff massaal in ICC hebben.
Lol...wordt lachenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:56 schreef Ulreazj het volgende:
in 4.0.1 gaat de -20% dodge debuff ook weg. Word nog makkelijker, ze willen mensen nog ff massaal in ICC hebben.
HI HUN?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik doe voor het eerst in 4 maanden weer mee met een guildraid omdat ze te weinig hadden, ineens snap ik waarom ze nog steeds rondhangen op 10/12 heroic. Helemaal geinfesteerd met Oost-Europeanen met beroerd Engels.
Ah een leuke manier om de kinderen het voor kerst te laten vragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
Als ze eenmaal een releasedatum geven houden ze zich daar meestal wel aan.
Alleen gezien hoe de beta ervoor staat... zou me niks verbazen als het verschoven wordt naar kerst.
En Loremasterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:56 schreef Ulreazj het volgende:
Mag best van mij naar kerst, wat meer tijd om mount te halen in ICC10
Same herequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:58 schreef internal het volgende:
Van mij mag hij zo vroeg mogelijk komenZit er al helemaal klaar voor.
Uitstellen tot ik mijn Zul Gurub mounts heb svp.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:02 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Same hereLaat maar komen die nieuwe uitbreiding
Yup overkwam me vanmorgen tot twee keer toe... lostte zichzelf ook weer op na een paar minuten, denk dat ze zitten te kutten bij Blizz.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:26 schreef Rauw. het volgende:
Meer mensen die eruit gegooit werden en er niet meer op kunnen?
Ik heb deze hele expansion nauwelijks nog BG's gedaan... tis heul verpest als je t vergelijkt met TBCquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Al een hele tijd niet meer.![]()
Iig al niet sinds ik BG's ben gaan doen en dat is toch een aantal maanden geleden al
Nog steeds??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:26 schreef Rauw. het volgende:
Meer mensen die eruit gegooit werden en er niet meer op kunnen?
Nice!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef ConscienceNL het volgende:
Check dit eenshttp://www.mmo-champion.c(...)Lock-System-in-4.0.1
In short word je dus gesaved voor één boss in plaats van voor de hele raid... klinkt goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef ConscienceNL het volgende:
inderdaad!quote:
Pfff, puggen wordt dus alleen maar meer beloond.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef ConscienceNL het volgende:
Mooi. Hebben niet-hardcore raiders tenminste ook een goede kans.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pfff, puggen wordt dus alleen maar meer beloond.
WOW stortte bij mij steeds in, voornamelijk na een BG.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Yup overkwam me vanmorgen tot twee keer toe... lostte zichzelf ook weer op na een paar minuten, denk dat ze zitten te kutten bij Blizz.
Vind ik nu juist niet mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Mooi. Hebben niet-hardcore raiders tenminste ook een goede kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |