Dat!quote:Op donderdag 30 september 2010 03:38 schreef opastokvis het volgende:
inderdaad.
de mannen moeten hem 'helemaal' omhoog doen.
dus mogen de vrouwkes hem 'helemaal' omlaag doen.
jullie zijn geen suikerpoppetjes!
Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.quote:Op donderdag 30 september 2010 03:30 schreef KNAK het volgende:
Daar snap ik nou eigenlijk niet veel van.
Waarom is het een ongeschreven regel dat mannen de bril omlaag doen (als deze uiteraard omhoog stond) na het zeiken?
Geeft een omhoogstaande bril niet een sterker gevoel van hygiene voor de vrouw, dat deze ook zo stond tijdens een mannelijk bezoek? 9/10 keer spat er mannelijk urine op de bril, ook al is dit niet waarneembaar, er zit altijd wel iets op.
Waar komt deze 'regel' vandaan? eh? En waarom veranderen vrouwen dit niet aangezien die hele activiteit voor hun gedaan wordt?
idemquote:Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.
Ik doe altijd netjes de bril omlaag als ik klaar ben. Gewoon voor het gezicht, en omdat het zooooo een kleine moeite is.
Meen je dit echt?quote:Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.
Ik doe altijd netjes de bril omlaag als ik klaar ben. Gewoon voor het gezicht, en omdat het zooooo een kleine moeite is.
Uhhh homo?quote:Op donderdag 30 september 2010 03:47 schreef DrDentz het volgende:
Op een wc met bril kun je beter zittend plassen, hoef je de bril ook niet omhoog te doen. Een urinoir is om staand in te zeiken.
WTF?quote:Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja euh, ik wil geloof ik al niet eens weten hoe de rest van je huis d'r uit ziet als je zo denkt.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
WTF?![]()
Het is een plee, geen museum.
Ja ook een terrechte zeik trouwens. Wanneer je hem op warm laat staan (of halverwege) dan slaat je ketel nutteloos aan. Zonde van je ketel en het gas.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:54 schreef gias het volgende:
komt gewoon omdat vrouwen te blind zijn om waar te nemen dat de bril omhoog staat, en dan in de pot gaan zitten.
Ik heb dat gezeik ook nooit begrepen, vrouwen hebben ook 2 handen, en als je geen tijd meer hebt om de bril omhoog te doen had je eerder weg moeten gaan.
zelfde btw omtrend een kraan op warm laten staan en mensen die daar over gaan staan zeiken.
pff aanstellers.
Dan let je toch op en draai hem eerst koud voordat je hm omhoog/omlaag/aan doet?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja ook een terrechte zeik trouwens. Wanneer je hem op warm laat staan (of halverwege) dan slaat je ketel nutteloos aan. Zonde van je ketel en het gas.
Heb je parkinson?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef MrDrako het volgende:
Ik ga wel altijd zitten thuis hoorscheelt ook schoonmaken, als je staat sproei je toch altijd wat
![]()
Tuurlijk doe je dat, maar dat vind ik geen argument. Je kan het ook doen wanneer je de warme kraan weer dicht doet.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan let je toch op en draai hem eerst koud voordat je hm omhoog/omlaag/aan doet?Dat is echt nog een nuttelozere zeik dan de wc-bril.
Omdat ik mijn toiletbril omhoog houd is de rest van mijn huis een teringbende?quote:Op donderdag 30 september 2010 08:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja euh, ik wil geloof ik al niet eens weten hoe de rest van je huis d'r uit ziet als je zo denkt.
Bij mij op het werk hangt op de deur van het vrouwentoilet een A4 met het vriendelijke verzoek het toilet een beetje schoon achter te laten. Dit hangt alleen op het vrouwentoilet, bij de mannen is er geen probleem. Als er een groep is die er een zooitje van maakt op een openbaar toilet, dan zijn het nog altijd de vrouwen.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:11 schreef AlphaOmega het volgende:
Staand zeiken doe je in de basis bij een pisbak, niet bij een gewoon toilet. Het is het egocentrisme van de man wat hem maar doet besluiten dat hij ook wel kan staan zeiken bij een pot, in natuurlijk de eeuwige veronderstelling dat hij altijd goed kan mikken, en nooit over de rand druipt, of vol zeikt.
En commentaar, nou, kijk eens naar de toiletten op bijvoorbeeld een kantoor. Het zijn na een dag gewoon ranzige stallen, en rond de potten stikt het van de spetters. Nou, die komen er niet als je zittend je behoeften doet, dus dat is van al die zogenaamde stoere staande zeiker(d)s/varkens.
Bij mij thuis hangt dan ook een bordje boven het toilet, direct in zicht als je de ruimte binnenkomt, met de tekst: "Als we het leuk hadden gevonden dat je hier ging staan zeiken, dan hadden we wel een pisbak voor je opgehangen!"
Ik vind het eerder luiheid dat er over gezeurt word hoe je iets achter laat. Het is toch ook zeer onlogisch om de kraan sowieso naar koud terug te zetten:quote:Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Tuurlijk doe je dat, maar dat vind ik geen argument. Je kan het ook doen wanneer je de warme kraan weer dicht doet.
Om nog ff verder te trollen/zeiken:
Dat vind ik dan weer het zelfde als mensen die de wcrol niet vervangen wanneer je hem op maakt. Of het kokertje in het fonteintje te laten liggen. Allemaal van die onnodige dingen waarvan luiheid de oorsprong is.
(Wc rol velletje naar voren of naar achter hoort hier niet bij, daar zijn al 10duizend ander topic's over)![]()
Je gebruikt vaker koud dan warm.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vind het eerder luiheid dat er over gezeurt word hoe je iets achter laat. Het is toch ook zeer onlogisch om de kraan sowieso naar koud terug te zetten:
- Ik gebruik warm, zet hem terug naar koud en de volgende wil warm dus moet hem weer naar warm teugzetten. 2 handelingen.
Terwijl 1 handeling de max hoeft te zijn:
- Ik gebruik warm, laat hem daarop staan, de ander hoeft maar 1 handeling te doen als ie koud nodig heeft of geen als ie warm wilt.
Het is dus gewoon pure luiheid en niet logisch nadenken van de tweede persoon die deze discussie in stand houd.
Dit geld natuurlijk ook voor de wcbril. Zeker als je met meer mannen als vrouwen in huis leeft.
Beide dingen gaan in dit huishouden niet op.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je gebruikt vaker koud dan warm.
Je zit vaker op de wc dan dat je staat (mannen en vrouwen opgeteld).
En zo kunnen we nog wel ff door gaan.![]()
En luiheid van de zeikerd is het zeker niet, want die doet het zelf namelijk wel.
Nee.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:54 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Nee.![]()
Mannen die zittend plassen zijn gay.
als je een man en een vrouw in 1 huis houden hebt, wordt er meer gezeten dan gestaan. Zo beschreef ik het ook. Ik schreef niet dat ik vaker zit te kakken dan dat ik moet plassen. Of plas jij staand voor 2?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef opastokvis het volgende:
[..]
Beide dingen gaan in dit huishouden niet op.
Hoezo, je zit vaker op de pot, ik moet vaker mijn blaas legen als mijn darmen, is dat bij jou anders?
En ik gebruik vrijwel nooit koud water.
Geeft dat spreiding? Weer iets geleerd... al weet ik even niet wat ik met de info moet...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:24 schreef Mr_Tattoo het volgende:
Ik ben man en ik zit! Komt door prins albert, meer uitleg niet nodig lijkt me.
.
Volgens mij bestaat die regel helemaal niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 03:30 schreef KNAK het volgende:
Daar snap ik nou eigenlijk niet veel van.
Waarom is het een ongeschreven regel dat mannen de bril omlaag doen (als deze uiteraard omhoog stond) na het zeiken?
Geeft een omhoogstaande bril niet een sterker gevoel van hygiene voor de vrouw, dat deze ook zo stond tijdens een mannelijk bezoek? 9/10 keer spat er mannelijk urine op de bril, ook al is dit niet waarneembaar, er zit altijd wel iets op.
Waar komt deze 'regel' vandaan? eh? En waarom veranderen vrouwen dit niet aangezien die hele activiteit voor hun gedaan wordt?
De reactie van de typische vrijgezel...quote:Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef bijdehand het volgende:
Ik druppel altijd na over de bril, dan hebben vrouwen iig het recht om te klagen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:11 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
De reactie van de typische vrijgezel...
en verder, mensen die niet de moeite nemen om de bril en pot even schoon te vegenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:00 schreef RaymondK het volgende:
als je een man en een vrouw in 1 huis houden hebt, wordt er meer gezeten dan gestaan. Zo beschreef ik het ook.
idd, my bad, hier is de situatie 2 mannen, een vrouw.
Ik schreef niet dat ik vaker zit te kakken dan dat ik moet plassen. Of plas jij staand voor 2?
Ik pis voor 3, maar ik drink ook voor drie, dat scheelt.![]()
En dan nog, waarom zit er nou helemaal een klep op zo'n pot. Niet om niet te gebruiken i.i.g.
's ochtends is zittend pissen dan ook best lekker ja.![]()
Verder erg jammer dat je vaker warm dan koud water tapt.
Ik gebruik alleen water om te douchen, af te wassen, schoonmaken en handen te wassen, dat gaat nu eenmaal sneller met warm water, dus verbruik ik weer minder water (toch?).
Dit heb ik ook ooit gehad. Moeders helemaal boosquote:Op donderdag 30 september 2010 19:49 schreef dynamiet het volgende:
Laatst kreeg ik de opmerking van een meid of ik de volgende keer de bril omlaag wilde doen, nu wist namelijk één van haar huisgenoten dat een man over de vloer was.
Ja precies, en omdat ze het zelf al doen, moet iedereen het maar doen. Je kan natuurlijk ook logisch gaan nadenken en als een team het huishouden runnen. Dat betekend dus dat je zelf niet naar koud hoeft te draaien of die bril omlaag te doen, maar dat iemand dat zelf maar moet doen als ie wat anders wilt gebruiken. Zo heb je dus minder handelingen in het algeheel. Zo bespaart iedereen energie. Het is eigenlijk gewoon egoïstisch van de zeikerd om hier over te zeuren.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je gebruikt vaker koud dan warm.
Je zit vaker op de wc dan dat je staat (mannen en vrouwen opgeteld).
En zo kunnen we nog wel ff door gaan.![]()
En luiheid van de zeikerd is het zeker niet, want die doet het zelf namelijk wel.
Dat is jou probleem toch nietquote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef MrDrako het volgende:
Ik ga wel altijd zitten thuis hoorscheelt ook schoonmaken, als je staat sproei je toch altijd wat
![]()
lolquote:Op donderdag 30 september 2010 08:11 schreef AlphaOmega het volgende:
Staand zeiken doe je in de basis bij een pisbak, niet bij een gewoon toilet. Het is het egocentrisme van de man wat hem maar doet besluiten dat hij ook wel kan staan zeiken bij een pot, in natuurlijk de eeuwige veronderstelling dat hij altijd goed kan mikken, en nooit over de rand druipt, of vol zeikt.
En commentaar, nou, kijk eens naar de toiletten op bijvoorbeeld een kantoor. Het zijn na een dag gewoon ranzige stallen, en rond de potten stikt het van de spetters. Nou, die komen er niet als je zittend je behoeften doet, dus dat is van al die zogenaamde stoere staande zeiker(d)s/varkens.
Bij mij thuis hangt dan ook een bordje boven het toilet, direct in zicht als je de ruimte binnenkomt, met de tekst: "Als we het leuk hadden gevonden dat je hier ging staan zeiken, dan hadden we wel een pisbak voor je opgehangen!"
Dat doe ik ook ja. Als ik tegelijkertijd moet poepen ja. Anders heb ik de broek vol en dat voelt even wel warm, maar daarna zo koud ja.quote:
Spreuk is een eigen bedenksel... gewoon uit frustratie van de mate waarin je plee bevuilt raakt door mannen die denken staand te kunnen zeiken zonder te spetteren bij een gewone toiletpot...quote:
Tegelijk poepen en plassen, alsin exact tegelijk, is niet echt goed mogelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:52 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja. Als ik tegelijkertijd moet poepen ja. Anders heb ik de broek vol en dat voelt even wel warm, maar daarna zo koud ja.
Als vrouwen nou eens normaal doen en ons laten staan en pissen....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:28 schreef Swiffer het volgende:
Als mannen EN vrouwen nu bril+klep altijd omlaagdoen na de boodschap,en voor het doortrekken, kan er geen van beiden zeiken
ook daarvoor heb ik weer die doekjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef Swiffer het volgende:
Bril schoon, leuk, maar veel mannen laten wel wat achter op de rand van de pot zelf.. Gooi wc bril omlaag, en dan zit de onderkant dus wel onder..
nja mijn vent (en zelfs zoontje van 4) kan mikken dus zo veel heb ik ze niet nodig, al vind ik het zelf wel een fris idee om af en toe een doekje over de bril te halenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:01 schreef Swiffer het volgende:
Dus mannen hoeven die bril niet omhoog/omlaag te doen, jij ruimt hun zeik toch wel op??Is ook niet helemaal wat ik in gedachten zou hebben
Als die bril omlaag is ga ik niet zeuren. Verwacht ook geen gezeur als ik die bril omhoog laat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:01 schreef Swiffer het volgende:
Dus mannen hoeven die bril niet omhoog/omlaag te doen, jij ruimt hun zeik toch wel op??Is ook niet helemaal wat ik in gedachten zou hebben
dat ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:08 schreef Casos het volgende:
Nogmaals, wat zeuren vrouwen nou over vieze toiletten, want in het openbaar zijn juist zij degene die er de grootste zooi van maken op het toilet, dat kan menig schoonmaker beamen.
Blij toe!! Ik zit op een afdeling (werk) als enige vrouw met 40 mannen. De mannen gebruiken ook het vrouwentoilet want 1 mannentoilet op hun verdieping volstaat niet..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja mijn vent (en zelfs zoontje van 4) kan mikken dus zo veel heb ik ze niet nodig, al vind ik het zelf wel een fris idee om af en toe een doekje over de bril te halen
Vrouwen moeten imho de bril omhoogdoen als ze niet van plan zijn te gaan zitten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:08 schreef Casos het volgende:
Nogmaals, wat zeuren vrouwen nou over vieze toiletten, want in het openbaar zijn juist zij degene die er de grootste zooi van maken op het toilet, dat kan menig schoonmaker beamen.
oh maar dat is niet thuis, daar zeikt de vrouw en de schoonmaakster op het werk nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:09 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Blij toe!! Ik zit op een afdeling (werk) als enige vrouw met 40 mannen. De mannen gebruiken ook het vrouwentoilet want 1 mannentoilet op hun verdieping volstaat niet..
Ik kan dus elke keer naar begane grond voor een schoon toilet.. ze laten hier braaf de bril omlaag en piesen er nog overheen ooken wel meer, dat ik me echt ga afvragen hoe de toiletten er bij hun thuis uitzien..
Waarom zit er nou helemaal een bril en een deksel op de pot. Om die dicht te doen niet waar????quote:Op donderdag 30 september 2010 19:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja precies, en omdat ze het zelf al doen, moet iedereen het maar doen. Je kan natuurlijk ook logisch gaan nadenken en als een team het huishouden runnen. Dat betekend dus dat je zelf niet naar koud hoeft te draaien of die bril omlaag te doen, maar dat iemand dat zelf maar moet doen als ie wat anders wilt gebruiken. Zo heb je dus minder handelingen in het algeheel. Zo bespaart iedereen energie. Het is eigenlijk gewoon egoïstisch van de zeikerd om hier over te zeuren.
[mierenneukmodus] Weet je hoeveel bacterien er vrij komen tijdens doorspoelen??? Dan doe je de klep wel dichtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Het is wiskundig aangetoond dat ongeacht de verhouding mannen en vrouwen in een huis, als iedereen de bril laat staan zoals hij hem heeft gebruikt en alleen verplaatst als nodig als hij/zij de wc binnenkomt, dit netto de minste bril-bewegingen oplevert.
Ik had het over het aantal brilbewegingen, want sommigen redeneren hier dat als er meer vrouwen zijn er vaker gezeten wordt en het dus minder bewegingen oplevert als de man de bril al naar beneden doetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:36 schreef Swiffer het volgende:
[..]
[mierenneukmodus] Weet je hoeveel bacterien er vrij komen tijdens doorspoelen??? Dan doe je de klep wel dicht[/mierenneukmodus]
OMG...dit is echt kleinburgerlijkheid ten top.quote:Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Sinds ik een mooi toilet heb, en graag alles netjes heb.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OMG...dit is echt kleinburgerlijkheid ten top.
Who cares? Sinds wanneer heeft een WC-pot een esthetische waarde die gewaarborgd moet worden door de bril naar beneden te doen?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waarom zit er nou helemaal een bril en een deksel op de pot. Om die dicht te doen niet waar????
Gewoon een kwestie van discipline.
Ga nou niet zitten verkondingen dat het logischer is om hem omhoog te laten staan, en dan ook nog eens dat het luiheid van de gene is die het netjes wil hebben. Beetje de omgekeerde wereld nietwaar?
Ik weet prima wat kleinburgerlijkheid inhoudt. Daar ben jij het perfecte voorbeeld van. Waarschijnlijk was je ook elke zondagochtend stipt om half 10 de Toyota op de oprit, om daarna met een zuur gezicht te gaan zeiken over de buurjongens die een bal over het hek hebben getrapt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Sinds ik een mooi toilet heb, en graag alles netjes heb.
Ik denk dat je de defenitie van kleinburgerlijkheid niet helemaal begrijpt.
Dat het er bij jou thuis uitziet als een studentenhuis wil nog niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
En geef nou eens jouw antwoord op het feit dat er nou zo'n klep op die pot zit dan.![]()
spijker op de kop...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:37 schreef dikke_donder het volgende:
Dat mensen zich zo druk kunnen maken om een wc-bril..
Waarom heeft een wcpot eigenlijk een bril, waarom niet gewoon zonder bril? Die van mij staat ook permanent naar beneden vooral omdat ik te lui ben om de spetters steeds weer schoon te maken (en het gewoon goor is). Die spetters kunnen zelfs op je broek komen, zit je daar in de bus met pis moleculen op je broekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
OMG...dit is echt kleinburgerlijkheid ten top.
Who cares? Sinds wanneer heeft een WC-pot een esthetische waarde die gewaarborgd moet worden door de bril naar beneden te doen?
Ur kidding right?quote:Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leven moeten mensen hebben die de luxe hebben om zich om dit soort zaken druk te maken....of er überhaupt gedachtes aan te wijden. Miljarden mensen hebben geen stromend water en je dan bezighouden met de vraag hoe de WC-bril erbij moet staan....we zijn verwend.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:37 schreef dikke_donder het volgende:
Dat mensen zich zo druk kunnen maken om een wc-bril..
laten we dan op ons wcdeksel een boodschap van goede hoop naar deze mensen tamtammen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:16 schreef Kingstown het volgende:
Wat een heerlijk leven moeten mensen hebben die de luxe hebben om zich om dit soort zaken druk te maken....of er überhaupt gedachtes aan te wijden. Miljarden mensen hebben geen stromend water en je dan bezighouden met de vraag hoe de WC-bril erbij moet staan....we zijn verwend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door opastokvis op 10-10-2010 19:39:59 ]Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Daarom zit die deksel er niet op hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:36 schreef honda1990 het volgende:
Mensen die dat deksel naar beneden doen, flikker toch op. Alsof je gassen alleen in je pot blijven hangenOp het moment dat je doorspoelt maakt het geen zak meer uit
Sta jij altijd voor de lol naar de wc te kijken hoe het eruitziet?quote:Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Niet voor de lol nee. Maar ik heb het wel graag netjes zoals ik al 10x schreef.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Sta jij altijd voor de lol naar de wc te kijken hoe het eruitziet?
Iemand zei eens tegen me dat je daaraan kon zien hoe de sfeer in een bedrijf was.. wat betreft de laatste paar bedrijven waar ik gezeten heb klopte het welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:09 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ik kan dus elke keer naar begane grond voor een schoon toilet.. ze laten hier braaf de bril omlaag en piesen er nog overheen ooken wel meer, dat ik me echt ga afvragen hoe de toiletten er bij hun thuis uitzien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |