abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2010 @ 03:30:33 #1
24329 KNAK
ff w88,......
pi_87009075
Daar snap ik nou eigenlijk niet veel van.

Waarom is het een ongeschreven regel dat mannen de bril omlaag doen (als deze uiteraard omhoog stond) na het zeiken?

Geeft een omhoogstaande bril niet een sterker gevoel van hygiene voor de vrouw, dat deze ook zo stond tijdens een mannelijk bezoek? 9/10 keer spat er mannelijk urine op de bril, ook al is dit niet waarneembaar, er zit altijd wel iets op.

Waar komt deze 'regel' vandaan? eh? En waarom veranderen vrouwen dit niet aangezien die hele activiteit voor hun gedaan wordt?
Mai pben rai~!
  donderdag 30 september 2010 @ 03:38:31 #2
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_87009095
inderdaad.
de mannen moeten hem 'helemaal' omhoog doen.
dus mogen de vrouwkes hem 'helemaal' omlaag doen.
jullie zijn geen suikerpoppetjes! :(
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_87009099
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:38 schreef opastokvis het volgende:
inderdaad.
de mannen moeten hem 'helemaal' omhoog doen.
dus mogen de vrouwkes hem 'helemaal' omlaag doen.
jullie zijn geen suikerpoppetjes! :(
Dat!

emancipatie is op sommige vlakken tekort geschoten. Tenminste het woord staat tegenwoordig voor gelijk trekken van rechten. Dan lever ook maar eens wat privileges in
Signa Tuur
pi_87009125
Op een wc met bril kun je beter zittend plassen, hoef je de bril ook niet omhoog te doen. Een urinoir is om staand in te zeiken.
pi_87009178
Zolang vrouwen na het bezoek de bril niet omhoog doen, doe ik hm niet omlaag. :{w
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  donderdag 30 september 2010 @ 06:55:32 #6
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_87009367
Eigenlijk is het heel simpel.
Als je een volle blaas hebt wat is dan makkelijker, bukken om de bril op te tillen of voorover buigen om de bril naar beneden te doen. Volgens mij het tweede omdat dan de zwaartekracht zijn werk doet.

Tweede vraag is dan natuurlijk. Is het makkelijker om de bril omhoog te doen met een volle of een lege blaas? Ook hier ga ik weer voor het tweede antwoord want als de druk al hoog is moet je niet te veel willen bukken.

Dat dames graag op een droge bril zitten snap ik, maar het wandtegeltje "Heren de bril omhoog, dames zitten ook graag droog" past niet in de raliteit. "Dames de bril omhoog, jullie zitten toch graag droog" is een veel betere tekst voor het wandtegeltje.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  donderdag 30 september 2010 @ 07:19:02 #7
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87009474
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:30 schreef KNAK het volgende:

Waarom is het een ongeschreven regel dat mannen de bril omlaag doen (als deze uiteraard omhoog stond) na het zeiken?

Geeft een omhoogstaande bril niet een sterker gevoel van hygiene voor de vrouw, dat deze ook zo stond tijdens een mannelijk bezoek? 9/10 keer spat er mannelijk urine op de bril, ook al is dit niet waarneembaar, er zit altijd wel iets op.

Waar komt deze 'regel' vandaan? eh? En waarom veranderen vrouwen dit niet aangezien die hele activiteit voor hun gedaan wordt?
Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.
Ik doe altijd netjes de bril omlaag als ik klaar ben. Gewoon voor het gezicht, en omdat het zooooo een kleine moeite is.
pi_87009719
quote:
Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.
Ik doe altijd netjes de bril omlaag als ik klaar ben. Gewoon voor het gezicht, en omdat het zooooo een kleine moeite is.
idem

Vind ook als je klaar bent de gehele zooi naar beneden en dit geld ook voor de dames die dan natuurlijk weer de klep omhoog laten 8)7
pi_87009783
quote:

[..]

Meen je dit echt? :')
Don't let my username fool you...
pi_87009789
Mannen moeten zitten met plassen }:|
pi_87009802
Staand zeiken doe je in de basis bij een pisbak, niet bij een gewoon toilet. Het is het egocentrisme van de man wat hem maar doet besluiten dat hij ook wel kan staan zeiken bij een pot, in natuurlijk de eeuwige veronderstelling dat hij altijd goed kan mikken, en nooit over de rand druipt, of vol zeikt.

En commentaar, nou, kijk eens naar de toiletten op bijvoorbeeld een kantoor. Het zijn na een dag gewoon ranzige stallen, en rond de potten stikt het van de spetters. Nou, die komen er niet als je zittend je behoeften doet, dus dat is van al die zogenaamde stoere staande zeiker(d)s/varkens.

Bij mij thuis hangt dan ook een bordje boven het toilet, direct in zicht als je de ruimte binnenkomt, met de tekst: "Als we het leuk hadden gevonden dat je hier ging staan zeiken, dan hadden we wel een pisbak voor je opgehangen!"
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_87009815
Maar als je alleen maar staand zeikt, leegt de blaas zich ook niet volledig door de vreemde positie. Er blijven dan urineresten achter, en dan ontstaat er kanker in de prostaat en aids in de penis.
pi_87009910
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:47 schreef DrDentz het volgende:
Op een wc met bril kun je beter zittend plassen, hoef je de bril ook niet omhoog te doen. Een urinoir is om staand in te zeiken.
Uhhh homo?
  donderdag 30 september 2010 @ 08:25:36 #14
265768 NBT
Bigger is better.
pi_87009937
Tja, vrouwen kunnen toch ook gewoon staand gaan plassen? :9
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_87009963
quote:

[..]

WTF? :')

Het is een plee, geen museum.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  donderdag 30 september 2010 @ 08:30:29 #16
83919 freeDragon
roaming the skies
pi_87009999
Vrouwen weten gewoon niet hoe een wc-bril werkt, dus moeten mannen ze een beetje helpen. O-)
The sky is no limit
pi_87010105
Als mannen hebben we het al minimaal 40 uur per week druk met voorzien in hun levensonderhoud. Zo lang de arbeidsparticipatie onder vrouwen achterblijft weiger ik dat ding weer naar beneden te doen. Dat is het minste wat ze zelf even kunnen doen na de hele dag op de bank te hebben gezeten. Elk beetje lichaamsbeweging is goed want voor je het weet loopt ze opeens rond in een paars huispak maatje xxl omdat ze de hele dag chips zit te vreten en tell sell zit te kijken op de bank.
pi_87010233
Altijd dat gezeik van die wijven, doe zelf ook eens wat moeite!
Trouwens wel de hele tijd zeiken over emancipatie totdat de vuilnis buiten moet worden gezet of een band verwisselt; dan veranderen ze ineens in het hulpeloze vrouwtje wat zoveel hulp nodig heeft :')
Vrouwen :')
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_87010292
Haha der zijn wel meer dingen die ze niet ''snappen'' ze willen gelijk behandeld worden als mannen dus meisjes/vrouwen doe hem zelf maar omlaag , omhoog of maak hem maar schoon :d
  donderdag 30 september 2010 @ 08:54:01 #20
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_87010345
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:10 schreef Bluezz het volgende:
Nee. }:|
Mannen die zittend plassen zijn gay. :{w
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_87010349
komt gewoon omdat vrouwen te blind zijn om waar te nemen dat de bril omhoog staat, en dan in de pot gaan zitten.
Ik heb dat gezeik ook nooit begrepen, vrouwen hebben ook 2 handen, en als je geen tijd meer hebt om de bril omhoog te doen had je eerder weg moeten gaan.

zelfde btw omtrend een kraan op warm laten staan en mensen die daar over gaan staan zeiken.
pff aanstellers.
  donderdag 30 september 2010 @ 08:55:21 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87010365
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:27 schreef Feitosa het volgende:

[..]

WTF? :')

Het is een plee, geen museum.
Ja euh, ik wil geloof ik al niet eens weten hoe de rest van je huis d'r uit ziet als je zo denkt.
  donderdag 30 september 2010 @ 08:55:45 #23
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87010877
Ik ga wel altijd zitten thuis hoor :P scheelt ook schoonmaken, als je staat sproei je toch altijd wat :{
  donderdag 30 september 2010 @ 09:21:15 #25
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_87010895
Sowieso mannen die plassen. :')
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  donderdag 30 september 2010 @ 09:23:31 #26
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87010942
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:54 schreef gias het volgende:
komt gewoon omdat vrouwen te blind zijn om waar te nemen dat de bril omhoog staat, en dan in de pot gaan zitten.
Ik heb dat gezeik ook nooit begrepen, vrouwen hebben ook 2 handen, en als je geen tijd meer hebt om de bril omhoog te doen had je eerder weg moeten gaan.

zelfde btw omtrend een kraan op warm laten staan en mensen die daar over gaan staan zeiken.
pff aanstellers.
Ja ook een terrechte zeik trouwens. Wanneer je hem op warm laat staan (of halverwege) dan slaat je ketel nutteloos aan. Zonde van je ketel en het gas.
pi_87011162
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:23 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja ook een terrechte zeik trouwens. Wanneer je hem op warm laat staan (of halverwege) dan slaat je ketel nutteloos aan. Zonde van je ketel en het gas.
Dan let je toch op en draai hem eerst koud voordat je hm omhoog/omlaag/aan doet? :') Dat is echt nog een nuttelozere zeik dan de wc-bril.
  donderdag 30 september 2010 @ 09:46:29 #28
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_87011487
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef MrDrako het volgende:
Ik ga wel altijd zitten thuis hoor :P scheelt ook schoonmaken, als je staat sproei je toch altijd wat :{
Heb je parkinson? :')
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  donderdag 30 september 2010 @ 09:48:26 #29
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87011541
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:33 schreef Maringo het volgende:

[..]

Dan let je toch op en draai hem eerst koud voordat je hm omhoog/omlaag/aan doet? :') Dat is echt nog een nuttelozere zeik dan de wc-bril.
Tuurlijk doe je dat, maar dat vind ik geen argument. Je kan het ook doen wanneer je de warme kraan weer dicht doet.
Om nog ff verder te trollen/zeiken:
Dat vind ik dan weer het zelfde als mensen die de wcrol niet vervangen wanneer je hem op maakt. Of het kokertje in het fonteintje te laten liggen. Allemaal van die onnodige dingen waarvan luiheid de oorsprong is.

(Wc rol velletje naar voren of naar achter hoort hier niet bij, daar zijn al 10duizend ander topic's over) :+
pi_87011679
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:55 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja euh, ik wil geloof ik al niet eens weten hoe de rest van je huis d'r uit ziet als je zo denkt.
Omdat ik mijn toiletbril omhoog houd is de rest van mijn huis een teringbende? :')

Wat een ongelooflijke lulkoek zeg.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_87011743
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:11 schreef AlphaOmega het volgende:
Staand zeiken doe je in de basis bij een pisbak, niet bij een gewoon toilet. Het is het egocentrisme van de man wat hem maar doet besluiten dat hij ook wel kan staan zeiken bij een pot, in natuurlijk de eeuwige veronderstelling dat hij altijd goed kan mikken, en nooit over de rand druipt, of vol zeikt.

En commentaar, nou, kijk eens naar de toiletten op bijvoorbeeld een kantoor. Het zijn na een dag gewoon ranzige stallen, en rond de potten stikt het van de spetters. Nou, die komen er niet als je zittend je behoeften doet, dus dat is van al die zogenaamde stoere staande zeiker(d)s/varkens.

Bij mij thuis hangt dan ook een bordje boven het toilet, direct in zicht als je de ruimte binnenkomt, met de tekst: "Als we het leuk hadden gevonden dat je hier ging staan zeiken, dan hadden we wel een pisbak voor je opgehangen!"
Bij mij op het werk hangt op de deur van het vrouwentoilet een A4 met het vriendelijke verzoek het toilet een beetje schoon achter te laten. Dit hangt alleen op het vrouwentoilet, bij de mannen is er geen probleem. Als er een groep is die er een zooitje van maakt op een openbaar toilet, dan zijn het nog altijd de vrouwen.

Dames, doe na het plassen de bril weer omhoog, dan zit u de volgende keer ook weer droog.
pi_87011765
Last van het gezeur van je moeder, TS? :')
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_87012559
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Tuurlijk doe je dat, maar dat vind ik geen argument. Je kan het ook doen wanneer je de warme kraan weer dicht doet.
Om nog ff verder te trollen/zeiken:
Dat vind ik dan weer het zelfde als mensen die de wcrol niet vervangen wanneer je hem op maakt. Of het kokertje in het fonteintje te laten liggen. Allemaal van die onnodige dingen waarvan luiheid de oorsprong is.

(Wc rol velletje naar voren of naar achter hoort hier niet bij, daar zijn al 10duizend ander topic's over) :+
Ik vind het eerder luiheid dat er over gezeurt word hoe je iets achter laat. Het is toch ook zeer onlogisch om de kraan sowieso naar koud terug te zetten:
- Ik gebruik warm, zet hem terug naar koud en de volgende wil warm dus moet hem weer naar warm teugzetten. 2 handelingen.
Terwijl 1 handeling de max hoeft te zijn:
- Ik gebruik warm, laat hem daarop staan, de ander hoeft maar 1 handeling te doen als ie koud nodig heeft of geen als ie warm wilt.
Het is dus gewoon pure luiheid en niet logisch nadenken van de tweede persoon die deze discussie in stand houd.

Dit geld natuurlijk ook voor de wcbril. Zeker als je met meer mannen als vrouwen in huis leeft.
  donderdag 30 september 2010 @ 10:49:25 #34
309210 Beardy
Echte mannen hebben een baard.
pi_87013269
Ik heb een pedaalemmer, qua vuilnisbak.

Waarom is er geen voetpedaal om de bril omhoog te doen? Als je staande pist en daarbij dat pedaal indrukt dat de bril omhoog gaat, weet je? Natuurlijk moet de bril niet terugklappen als je het pedaal los laat maar gedempt terugzakken.

Toen ik klein was zeek ik de hele wc onder, had de bril omhoog gedaan en zag dus niks meer .... waarom stond er op dat tegeltje dan ook alleen maar 'heren doe de bril omhoog, de dames zitten ook graag droog' en niet 'heren doe de WC bril omhoog, de dames zitten ook graag droog' ?
pi_87013275
Ik kan me er niet aan ergeren.
  donderdag 30 september 2010 @ 10:58:56 #36
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87013538
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:24 schreef Maringo het volgende:

[..]

Ik vind het eerder luiheid dat er over gezeurt word hoe je iets achter laat. Het is toch ook zeer onlogisch om de kraan sowieso naar koud terug te zetten:
- Ik gebruik warm, zet hem terug naar koud en de volgende wil warm dus moet hem weer naar warm teugzetten. 2 handelingen.
Terwijl 1 handeling de max hoeft te zijn:
- Ik gebruik warm, laat hem daarop staan, de ander hoeft maar 1 handeling te doen als ie koud nodig heeft of geen als ie warm wilt.
Het is dus gewoon pure luiheid en niet logisch nadenken van de tweede persoon die deze discussie in stand houd.

Dit geld natuurlijk ook voor de wcbril. Zeker als je met meer mannen als vrouwen in huis leeft.
Je gebruikt vaker koud dan warm.
Je zit vaker op de wc dan dat je staat (mannen en vrouwen opgeteld).
En zo kunnen we nog wel ff door gaan. 8)7

En luiheid van de zeikerd is het zeker niet, want die doet het zelf namelijk wel.
pi_87013552
Als vrouwen zich daar al druk om maken dan valt de rest van hun problemen best wel mee.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
  donderdag 30 september 2010 @ 16:48:16 #38
257229 opastokvis
pi_87026749
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef RaymondK het volgende:

[..]

En luiheid van de zeikerd is het zeker niet, want die doet het zelf namelijk wel.
Beide dingen gaan in dit huishouden niet op.
Hoezo, je zit vaker op de pot, ik moet vaker mijn blaas legen als mijn darmen, is dat bij jou anders?
En ik gebruik vrijwel nooit koud water.
  donderdag 30 september 2010 @ 16:51:33 #39
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_87026893
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:22 schreef Kudtstudent het volgende:

[..]

Uhhh homo?
HAHA

Zie jij jezelf eens onzeker voelen over je geaardheid _O-
pi_87026939
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:54 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Nee. }:|
Mannen die zittend plassen zijn gay. :{w
Nee.

Ik heb een schone plee en die houd ik graag schoon.
Dat gespetter. :r
  donderdag 30 september 2010 @ 16:53:22 #41
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_87026970
Kan mij niks schelen wat jullie met die bril doen. Ik zit alleen maar thuis. Overal anders zweef ik erboven. *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_87027017
Ik gebruik het meer als een manier waarop ik aangeef dat ik aan ze denk/rekening met ze houd.
Zelfde verhaal dus met de deur open houden en voorstellen om een tas te dragen.

Vrouwen die niet interessant genoeg zijn komen dus een omhoogstaande wc-bril tegen (grapjes over compensatiegedrag zijn te makkelijk in dit geval, dus niet doen ;) )
  donderdag 30 september 2010 @ 17:00:25 #43
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87027348
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef opastokvis het volgende:

[..]

Beide dingen gaan in dit huishouden niet op.
Hoezo, je zit vaker op de pot, ik moet vaker mijn blaas legen als mijn darmen, is dat bij jou anders?
En ik gebruik vrijwel nooit koud water.
als je een man en een vrouw in 1 huis houden hebt, wordt er meer gezeten dan gestaan. Zo beschreef ik het ook. Ik schreef niet dat ik vaker zit te kakken dan dat ik moet plassen. Of plas jij staand voor 2?
En dan nog, waarom zit er nou helemaal een klep op zo'n pot. Niet om niet te gebruiken i.i.g.

Verder erg jammer dat je vaker warm dan koud water tapt.
pi_87027821
Ehm... ik kan het zeker waarderen als een man de bril ten minste omhoog doet voor het plassen (maar ik kan het nog meer waarderen als men gewoon zittend plast op een wc pot...) maar ik vind het dan weer niet zo fris om die wc-bril, die vaak aan de onderkant nat gespetterd is, (Ja ja, uitzonderingen daargelaten..) beet te moeten pakken, om deze weer terug te leggen op de (al even ondergespetterde) wc pot.
Dus als je die bril als man zijnde liever niet zelf naar beneden doet, zorg dan tenminste dat de boel niet zeiknat is als je vertrekt.
  donderdag 30 september 2010 @ 17:24:51 #45
292802 Mr_Tattoo
Put the needle on it
pi_87028431
Ik ben man en ik zit! Komt door prins albert, meer uitleg niet nodig lijkt me.
.
pi_87029365
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:24 schreef Mr_Tattoo het volgende:
Ik ben man en ik zit! Komt door prins albert, meer uitleg niet nodig lijkt me.
.
Geeft dat spreiding? Weer iets geleerd... al weet ik even niet wat ik met de info moet...
pi_87031402
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:30 schreef KNAK het volgende:

Volgens mij bestaat die regel helemaal niet. :') Sowieso al het feit dat mensen om dit dingen moeilijk doen. :') Hoeveel seconde duurt het om als man of vrouw even die bril omhoog of omlaag te doen.
signatuurloos
pi_87032039
Ik druppel altijd na over de bril, dan hebben vrouwen iig het recht om te klagen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87032586
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef bijdehand het volgende:
Ik druppel altijd na over de bril, dan hebben vrouwen iig het recht om te klagen.
De reactie van de typische vrijgezel... :)
pi_87032654
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:11 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

De reactie van de typische vrijgezel... :)
:')

Nee even serieus: ik doe de bril nooit naar beneden, maar ik zeur ook niet als hij omlaag staat. Dat leek ons imho het eerlijkst
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 30 september 2010 @ 19:36:45 #51
257229 opastokvis
pi_87033617
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:00 schreef RaymondK het volgende:
als je een man en een vrouw in 1 huis houden hebt, wordt er meer gezeten dan gestaan. Zo beschreef ik het ook.
idd, my bad, hier is de situatie 2 mannen, een vrouw.

Ik schreef niet dat ik vaker zit te kakken dan dat ik moet plassen. Of plas jij staand voor 2?
Ik pis voor 3, maar ik drink ook voor drie, dat scheelt. c_/

En dan nog, waarom zit er nou helemaal een klep op zo'n pot. Niet om niet te gebruiken i.i.g.
's ochtends is zittend pissen dan ook best lekker ja. ^O^

Verder erg jammer dat je vaker warm dan koud water tapt.
Ik gebruik alleen water om te douchen, af te wassen, schoonmaken en handen te wassen, dat gaat nu eenmaal sneller met warm water, dus verbruik ik weer minder water (toch?).
en verder, mensen die niet de moeite nemen om de bril en pot even schoon te vegen :r
pi_87034065
Laatst kreeg ik de opmerking van een meid of ik de volgende keer de bril omlaag wilde doen, nu wist namelijk één van haar huisgenoten dat een man over de vloer was geweest.
pi_87034114
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:49 schreef dynamiet het volgende:
Laatst kreeg ik de opmerking van een meid of ik de volgende keer de bril omlaag wilde doen, nu wist namelijk één van haar huisgenoten dat een man over de vloer was.
Dit heb ik ook ooit gehad. Moeders helemaal boos :D
pi_87034292
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja precies, en omdat ze het zelf al doen, moet iedereen het maar doen. Je kan natuurlijk ook logisch gaan nadenken en als een team het huishouden runnen. Dat betekend dus dat je zelf niet naar koud hoeft te draaien of die bril omlaag te doen, maar dat iemand dat zelf maar moet doen als ie wat anders wilt gebruiken. Zo heb je dus minder handelingen in het algeheel. Zo bespaart iedereen energie. Het is eigenlijk gewoon egoïstisch van de zeikerd om hier over te zeuren.
pi_87035078
Ik haat deze discussie zo erg :N
Ik ga niet onnodig op de vaak vieze bril zitten als ik net zo goed kan staan. Daarnaast hebben veel mannen het probleem dat de wc bril vaak klein is en/of hun snikkel te groot zodat ze dan met hun fallus tegen de rand hangen. Staan is dus veel voordeliger.

Waarom is deze discussie er überhaupt? Gebruik de wc zoals je wilt, als je aankomt en hij verkeerd niet in de staat zoals jij dat wilt dan pas je dat maar ZELF aan!

Ik doe die bril omhoog zodat er geen spetters op komen, als ik moet kakken doe ik hem ook weer omlaag zonder moeite. Waarom kunnen die wijven hun bril niet zelf omlaag doen?
pi_87045263
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef MrDrako het volgende:
Dat is jou probleem toch niet :z
pi_87046301
Wat een moeite is het ook om zo'n ding omhoog te doen he.....
Heb alleen mezelf ermee als ik het niet doe, moet hem toch zelf schoon maken.
pi_87046364
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:11 schreef AlphaOmega het volgende:

lol
ik wil er ook een
Snollebolt
pi_87047355
Mannen die zittend pissen :')
Of toch du vader?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:52:07 #60
170161 BaggerBoer
Bagger mien jong
pi_87047694
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:10 schreef Bluezz het volgende:
Dat doe ik ook ja. Als ik tegelijkertijd moet poepen ja. Anders heb ik de broek vol en dat voelt even wel warm, maar daarna zo koud ja.
Gratis bagger veur iedereen
pi_87048342
Goh ja, deze twist....
t laatste ik dr over hoorde is van n engelsman ,
en wat ie zei maakte mijn [feminististe !] vriendin razend :
Dus de bril is voor vrouwen, dus waarom zou ik mijn handen vies moeten maken
aan de bril , die ik zelf niet gebruik?
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_87054407
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

lol
ik wil er ook een
Spreuk is een eigen bedenksel... gewoon uit frustratie van de mate waarin je plee bevuilt raakt door mannen die denken staand te kunnen zeiken zonder te spetteren bij een gewone toiletpot...
pi_87054487
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:52 schreef BaggerBoer het volgende:

[..]

Dat doe ik ook ja. Als ik tegelijkertijd moet poepen ja. Anders heb ik de broek vol en dat voelt even wel warm, maar daarna zo koud ja.
Tegelijk poepen en plassen, alsin exact tegelijk, is niet echt goed mogelijk. :). De spieren hebben daar niet de juiste aansturingsmogelijkheden voor... uitzonderingen daar gelaten...
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:28:34 #64
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_87054646
Als mannen EN vrouwen nu bril+klep altijd omlaagdoen na de boodschap,en voor het doortrekken, kan er geen van beiden zeiken :')
pi_87055151
als vrouwen nou eens niet zo zeiken :')

je vent moet toch moe worden als je al daarover zeurt?
bovendien ben ik zo slim om doekjes op de wc te bewaren zodat ik bij twijfel altijd snel de bril kan afvegen :)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_87055412
Ik doe 'm altijd omhoog, en laat 'm zo staan na het pissen.
Als hij toch schoon is, wat is het probleem om dat ding weer omlaag te doen?
Als ik 'm omhoog moet doen, moet ik net zo goed aan dat ding zitten.

Eindeloze discussie.
Als alle mannen gewoon pissen met de bril omhoog, en schijten met bril omlaag, kan er nooit een probleem zijn.
Dan is de bril altijd schoon, en hoeft er niemand smetvrees te hebben.
pi_87055445
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:28 schreef Swiffer het volgende:
Als mannen EN vrouwen nu bril+klep altijd omlaagdoen na de boodschap,en voor het doortrekken, kan er geen van beiden zeiken :')

Als vrouwen nou eens normaal doen en ons laten staan en pissen....
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:52:38 #68
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_87055494
Bril schoon, leuk, maar veel mannen laten wel wat achter op de rand van de pot zelf.. Gooi wc bril omlaag, en dan zit de onderkant dus wel onder..
pi_87055808
Die bril moet gewoon omhoog :') Ga toch geen ding vastpakken waar net iemand op het gezeten met d'r blote reet? :{
pi_87055813
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef Swiffer het volgende:
Bril schoon, leuk, maar veel mannen laten wel wat achter op de rand van de pot zelf.. Gooi wc bril omlaag, en dan zit de onderkant dus wel onder..
ook daarvoor heb ik weer die doekjes :)
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:01:54 #71
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_87055850
Dus mannen hoeven die bril niet omhoog/omlaag te doen, jij ruimt hun zeik toch wel op?? :') Is ook niet helemaal wat ik in gedachten zou hebben :)
pi_87055900
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:01 schreef Swiffer het volgende:
Dus mannen hoeven die bril niet omhoog/omlaag te doen, jij ruimt hun zeik toch wel op?? :') Is ook niet helemaal wat ik in gedachten zou hebben :)
nja mijn vent (en zelfs zoontje van 4) kan mikken dus zo veel heb ik ze niet nodig, al vind ik het zelf wel een fris idee om af en toe een doekje over de bril te halen :)
Lid van de MamaSquad
pi_87055998
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:01 schreef Swiffer het volgende:
Als die bril omlaag is ga ik niet zeuren. Verwacht ook geen gezeur als ik die bril omhoog laat.
pi_87056088
Nogmaals, wat zeuren vrouwen nou over vieze toiletten, want in het openbaar zijn juist zij degene die er de grootste zooi van maken op het toilet, dat kan menig schoonmaker beamen.
pi_87056120
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:08 schreef Casos het volgende:
Nogmaals, wat zeuren vrouwen nou over vieze toiletten, want in het openbaar zijn juist zij degene die er de grootste zooi van maken op het toilet, dat kan menig schoonmaker beamen.
dat ook :Y
en maar denken dat de kerels het vieste zijn :')
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:09:40 #76
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_87056127
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:03 schreef Ladylike het volgende:

[..]

nja mijn vent (en zelfs zoontje van 4) kan mikken dus zo veel heb ik ze niet nodig, al vind ik het zelf wel een fris idee om af en toe een doekje over de bril te halen :)
Blij toe!! Ik zit op een afdeling (werk) als enige vrouw met 40 mannen. De mannen gebruiken ook het vrouwentoilet want 1 mannentoilet op hun verdieping volstaat niet..

Ik kan dus elke keer naar begane grond voor een schoon toilet.. ze laten hier braaf de bril omlaag en piesen er nog overheen ook :') en wel meer, dat ik me echt ga afvragen hoe de toiletten er bij hun thuis uitzien..
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:10:55 #77
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_87056171
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:08 schreef Casos het volgende:
Vrouwen moeten imho de bril omhoogdoen als ze niet van plan zijn te gaan zitten. :') Scheelt ook een hoop gespetter op de bril..
pi_87056214
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:09 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Blij toe!! Ik zit op een afdeling (werk) als enige vrouw met 40 mannen. De mannen gebruiken ook het vrouwentoilet want 1 mannentoilet op hun verdieping volstaat niet..

Ik kan dus elke keer naar begane grond voor een schoon toilet.. ze laten hier braaf de bril omlaag en piesen er nog overheen ook :') en wel meer, dat ik me echt ga afvragen hoe de toiletten er bij hun thuis uitzien..
oh maar dat is niet thuis, daar zeikt de vrouw en de schoonmaakster op het werk niet :Y
op het werk durven ze wel :D
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:19:25 #79
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_87056520
DAT zal het zijn :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:38:26 #80
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87196883
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:55 schreef Maringo het volgende:

[..]

Ja precies, en omdat ze het zelf al doen, moet iedereen het maar doen. Je kan natuurlijk ook logisch gaan nadenken en als een team het huishouden runnen. Dat betekend dus dat je zelf niet naar koud hoeft te draaien of die bril omlaag te doen, maar dat iemand dat zelf maar moet doen als ie wat anders wilt gebruiken. Zo heb je dus minder handelingen in het algeheel. Zo bespaart iedereen energie. Het is eigenlijk gewoon egoïstisch van de zeikerd om hier over te zeuren.
Waarom zit er nou helemaal een bril en een deksel op de pot. Om die dicht te doen niet waar????
Gewoon een kwestie van discipline.
Ga nou niet zitten verkondingen dat het logischer is om hem omhoog te laten staan, en dan ook nog eens dat het luiheid van de gene is die het netjes wil hebben. Beetje de omgekeerde wereld nietwaar?
8)7
pi_87207174
Het is wiskundig aangetoond dat ongeacht de verhouding mannen en vrouwen in een huis, als iedereen de bril laat staan zoals hij hem heeft gebruikt en alleen verplaatst als nodig als hij/zij de wc binnenkomt, dit netto de minste bril-bewegingen oplevert.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:05:26 #82
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_87207205
* Buitendam plast zittend.
Dit, dus.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:36:07 #83
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_87208386
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Het is wiskundig aangetoond dat ongeacht de verhouding mannen en vrouwen in een huis, als iedereen de bril laat staan zoals hij hem heeft gebruikt en alleen verplaatst als nodig als hij/zij de wc binnenkomt, dit netto de minste bril-bewegingen oplevert.
[mierenneukmodus] Weet je hoeveel bacterien er vrij komen tijdens doorspoelen??? Dan doe je de klep wel dicht :P [/mierenneukmodus]
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:07:21 #84
257229 opastokvis
pi_87211946
dan moet je gewoon niet doorspoelen zeg, dan maar weer op een emmertje. *O*
pi_87212210
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:36 schreef Swiffer het volgende:

[..]

[mierenneukmodus] Weet je hoeveel bacterien er vrij komen tijdens doorspoelen??? Dan doe je de klep wel dicht :P [/mierenneukmodus]
Ik had het over het aantal brilbewegingen, want sommigen redeneren hier dat als er meer vrouwen zijn er vaker gezeten wordt en het dus minder bewegingen oplevert als de man de bril al naar beneden doet :')

Kwa hygiene heb je vast en zeker gelijk, ik zou het niet weten :P
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_87212526
Ik doe altijd de klep naar beneden als ik ben geweest, zeker in de badkamer omdat er heel veel minispetters op worden geflushed :P
Is ook een mooier gezicht dan dat je recht in de pot kunt kijken.

Dus kan een man ook wel de bril naar beneden doen. Wat een moeite.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_87213894
quote:

[..]

OMG...dit is echt kleinburgerlijkheid ten top. -O-

Who cares? Sinds wanneer heeft een WC-pot een esthetische waarde die gewaarborgd moet worden door de bril naar beneden te doen? :')
  woensdag 6 oktober 2010 @ 07:27:49 #88
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87235213
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Who cares? Sinds wanneer heeft een WC-pot een esthetische waarde die gewaarborgd moet worden door de bril naar beneden te doen? :')
Sinds ik een mooi toilet heb, en graag alles netjes heb.

Ik denk dat je de defenitie van kleinburgerlijkheid niet helemaal begrijpt. :W

Dat het er bij jou thuis uitziet als een studentenhuis wil nog niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
En geef nou eens jouw antwoord op het feit dat er nou zo'n klep op die pot zit dan. :)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 07:38:54 #89
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_87235267
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 07:38 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Waarom zit er nou helemaal een bril en een deksel op de pot. Om die dicht te doen niet waar????
Gewoon een kwestie van discipline.
Ga nou niet zitten verkondingen dat het logischer is om hem omhoog te laten staan, en dan ook nog eens dat het luiheid van de gene is die het netjes wil hebben. Beetje de omgekeerde wereld nietwaar?
8)7
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  woensdag 6 oktober 2010 @ 07:40:12 #90
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87240001
De deksel zit erop om de volgende persoon te verrassen met wat er in de pot ligt :+ })

Dat mensen zich zo druk kunnen maken om een wc-bril.. :|W
pi_87247876
Vroeger toen gewoon een gat in de grond was, kreeg je dit gezeik niet!
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
pi_87248033
Ik plas zittend :@
What? No. We can't stop here. This is bat country.
pi_87248329
Ik zet altijd de bril omhoog. Ook nadat ik ben wezen schijten...Een principe kwestie
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_87382125
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 07:27 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Sinds ik een mooi toilet heb, en graag alles netjes heb.

Ik denk dat je de defenitie van kleinburgerlijkheid niet helemaal begrijpt. :W

Dat het er bij jou thuis uitziet als een studentenhuis wil nog niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
En geef nou eens jouw antwoord op het feit dat er nou zo'n klep op die pot zit dan. :)
Ik weet prima wat kleinburgerlijkheid inhoudt. Daar ben jij het perfecte voorbeeld van. Waarschijnlijk was je ook elke zondagochtend stipt om half 10 de Toyota op de oprit, om daarna met een zuur gezicht te gaan zeiken over de buurjongens die een bal over het hek hebben getrapt.
Maargoed, ieder z'n levensstijl...ik zit hier prima hoor in ons studentenhuisje! Ben zeker niet van plan om een leven te leiden zoals 60% van de 2-onder-1-kap/Vinex-wijk bewoners. Ik ga geen dingen doen "omdat dat zo hoort" of "omdat we dat toch niet moeten willen met z'n allen". :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2010 13:21:35 ]
pi_87382163
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:37 schreef dikke_donder het volgende:
spijker op de kop...
pi_87382477
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:54 schreef kapiteintje het volgende:

Waarom heeft een wcpot eigenlijk een bril, waarom niet gewoon zonder bril? Die van mij staat ook permanent naar beneden vooral omdat ik te lui ben om de spetters steeds weer schoon te maken (en het gewoon goor is). Die spetters kunnen zelfs op je broek komen, zit je daar in de bus met pis moleculen op je broek :r
pi_87383328
Het boeit niet zoveel of mannen de bril omlaag doen of vrouwen de bril omhoog doen, als die omlaag staat en je wilt die omhoog hebben dan doe je dat even en omgekeerd, het gaat om het deksel. Het deksel zorgt ervoor dat nare geuren zich niet of minder verspreiden en het deksel kan alleen dicht als de bril omlaag is.
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:13:23 #99
318838 Kapitein_Tarrelbaard
Tarrelkam kamt tarrels
pi_87383540
quote:

[..]

Ur kidding right?
pi_87385129
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:37 schreef dikke_donder het volgende:

Wat een heerlijk leven moeten mensen hebben die de luxe hebben om zich om dit soort zaken druk te maken....of er überhaupt gedachtes aan te wijden. Miljarden mensen hebben geen stromend water en je dan bezighouden met de vraag hoe de WC-bril erbij moet staan....we zijn verwend.
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:19:29 #101
257229 opastokvis
pi_87392294
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:16 schreef Kingstown het volgende:
Wat een heerlijk leven moeten mensen hebben die de luxe hebben om zich om dit soort zaken druk te maken....of er überhaupt gedachtes aan te wijden. Miljarden mensen hebben geen stromend water en je dan bezighouden met de vraag hoe de WC-bril erbij moet staan....we zijn verwend.
laten we dan op ons wcdeksel een boodschap van goede hoop naar deze mensen tamtammen? *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 39% gewijzigd door opastokvis op 10-10-2010 19:39:59 ]
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:36:44 #102
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_87392899
Mensen die dat deksel naar beneden doen, flikker toch op. Alsof je gassen alleen in je pot blijven hangen :') Op het moment dat je doorspoelt maakt het geen zak meer uit :')
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 11 oktober 2010 @ 07:37:30 #103
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87408154
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:36 schreef honda1990 het volgende:
Mensen die dat deksel naar beneden doen, flikker toch op. Alsof je gassen alleen in je pot blijven hangen :') Op het moment dat je doorspoelt maakt het geen zak meer uit :')
Daarom zit die deksel er niet op hoor.

Gewoon om tijdens het door trekken eventueel spetterend water niet uit je pot te laten komen, om er in een badkamer even op te zitten, en omdat het de pot gewoon netjes afwerkt. Of om de hond of kat er niet uit te laten drinken. w/
pi_87408692
Idd - waarom zijn vrouwen altijd zo onbeleefd dat ze de bril naar beneden laten staan ?
Zo'n kleine moeite om de bril na afloop weer omhoog te doen... :P
pi_87408730
Neem een softclose, ben je gelijk van het gezeik af.

PS: hier durven de meeste wel, maar bij het vrouwtje is het ja en amen. :+
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:53:39 #106
257229 opastokvis
pi_87414790
hier zeuren de vrouwen niet omdat niemand er over zeurt.
pi_87414901
quote:

[..]

Sta jij altijd voor de lol naar de wc te kijken hoe het eruitziet?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:30:56 #108
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87416027
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Sta jij altijd voor de lol naar de wc te kijken hoe het eruitziet?
Niet voor de lol nee. Maar ik heb het wel graag netjes zoals ik al 10x schreef.

Heb jij een fetisch of zo? Dat je dit topic tot zo diep terug uitspit?
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:51:28 #109
15600 BB-King
Long live the King!
pi_87416710
Vrouwen moeten gewoon niet zo zeiken, gewoon biertjes halen zodat mannen kunnen zeiken.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_87416964
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:09 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Iemand zei eens tegen me dat je daaraan kon zien hoe de sfeer in een bedrijf was.. wat betreft de laatste paar bedrijven waar ik gezeten heb klopte het wel :+

Thuis laat je geen onder gezeken toilet achter, dan ben je niet anoniem :P Tenzij je als vader een zoon thuis hebt, dan krijgt die te horen dat ie moet leren mikken. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')