Dat!quote:Op donderdag 30 september 2010 03:38 schreef opastokvis het volgende:
inderdaad.
de mannen moeten hem 'helemaal' omhoog doen.
dus mogen de vrouwkes hem 'helemaal' omlaag doen.
jullie zijn geen suikerpoppetjes!
Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.quote:Op donderdag 30 september 2010 03:30 schreef KNAK het volgende:
Daar snap ik nou eigenlijk niet veel van.
Waarom is het een ongeschreven regel dat mannen de bril omlaag doen (als deze uiteraard omhoog stond) na het zeiken?
Geeft een omhoogstaande bril niet een sterker gevoel van hygiene voor de vrouw, dat deze ook zo stond tijdens een mannelijk bezoek? 9/10 keer spat er mannelijk urine op de bril, ook al is dit niet waarneembaar, er zit altijd wel iets op.
Waar komt deze 'regel' vandaan? eh? En waarom veranderen vrouwen dit niet aangezien die hele activiteit voor hun gedaan wordt?
idemquote:Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.
Ik doe altijd netjes de bril omlaag als ik klaar ben. Gewoon voor het gezicht, en omdat het zooooo een kleine moeite is.
Meen je dit echt?quote:Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.
Ik doe altijd netjes de bril omlaag als ik klaar ben. Gewoon voor het gezicht, en omdat het zooooo een kleine moeite is.
Uhhh homo?quote:Op donderdag 30 september 2010 03:47 schreef DrDentz het volgende:
Op een wc met bril kun je beter zittend plassen, hoef je de bril ook niet omhoog te doen. Een urinoir is om staand in te zeiken.
WTF?quote:Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja euh, ik wil geloof ik al niet eens weten hoe de rest van je huis d'r uit ziet als je zo denkt.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
WTF?![]()
Het is een plee, geen museum.
Ja ook een terrechte zeik trouwens. Wanneer je hem op warm laat staan (of halverwege) dan slaat je ketel nutteloos aan. Zonde van je ketel en het gas.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:54 schreef gias het volgende:
komt gewoon omdat vrouwen te blind zijn om waar te nemen dat de bril omhoog staat, en dan in de pot gaan zitten.
Ik heb dat gezeik ook nooit begrepen, vrouwen hebben ook 2 handen, en als je geen tijd meer hebt om de bril omhoog te doen had je eerder weg moeten gaan.
zelfde btw omtrend een kraan op warm laten staan en mensen die daar over gaan staan zeiken.
pff aanstellers.
Dan let je toch op en draai hem eerst koud voordat je hm omhoog/omlaag/aan doet?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja ook een terrechte zeik trouwens. Wanneer je hem op warm laat staan (of halverwege) dan slaat je ketel nutteloos aan. Zonde van je ketel en het gas.
Heb je parkinson?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef MrDrako het volgende:
Ik ga wel altijd zitten thuis hoorscheelt ook schoonmaken, als je staat sproei je toch altijd wat
![]()
Tuurlijk doe je dat, maar dat vind ik geen argument. Je kan het ook doen wanneer je de warme kraan weer dicht doet.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan let je toch op en draai hem eerst koud voordat je hm omhoog/omlaag/aan doet?Dat is echt nog een nuttelozere zeik dan de wc-bril.
Omdat ik mijn toiletbril omhoog houd is de rest van mijn huis een teringbende?quote:Op donderdag 30 september 2010 08:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja euh, ik wil geloof ik al niet eens weten hoe de rest van je huis d'r uit ziet als je zo denkt.
Bij mij op het werk hangt op de deur van het vrouwentoilet een A4 met het vriendelijke verzoek het toilet een beetje schoon achter te laten. Dit hangt alleen op het vrouwentoilet, bij de mannen is er geen probleem. Als er een groep is die er een zooitje van maakt op een openbaar toilet, dan zijn het nog altijd de vrouwen.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:11 schreef AlphaOmega het volgende:
Staand zeiken doe je in de basis bij een pisbak, niet bij een gewoon toilet. Het is het egocentrisme van de man wat hem maar doet besluiten dat hij ook wel kan staan zeiken bij een pot, in natuurlijk de eeuwige veronderstelling dat hij altijd goed kan mikken, en nooit over de rand druipt, of vol zeikt.
En commentaar, nou, kijk eens naar de toiletten op bijvoorbeeld een kantoor. Het zijn na een dag gewoon ranzige stallen, en rond de potten stikt het van de spetters. Nou, die komen er niet als je zittend je behoeften doet, dus dat is van al die zogenaamde stoere staande zeiker(d)s/varkens.
Bij mij thuis hangt dan ook een bordje boven het toilet, direct in zicht als je de ruimte binnenkomt, met de tekst: "Als we het leuk hadden gevonden dat je hier ging staan zeiken, dan hadden we wel een pisbak voor je opgehangen!"
Ik vind het eerder luiheid dat er over gezeurt word hoe je iets achter laat. Het is toch ook zeer onlogisch om de kraan sowieso naar koud terug te zetten:quote:Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Tuurlijk doe je dat, maar dat vind ik geen argument. Je kan het ook doen wanneer je de warme kraan weer dicht doet.
Om nog ff verder te trollen/zeiken:
Dat vind ik dan weer het zelfde als mensen die de wcrol niet vervangen wanneer je hem op maakt. Of het kokertje in het fonteintje te laten liggen. Allemaal van die onnodige dingen waarvan luiheid de oorsprong is.
(Wc rol velletje naar voren of naar achter hoort hier niet bij, daar zijn al 10duizend ander topic's over)![]()
Je gebruikt vaker koud dan warm.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vind het eerder luiheid dat er over gezeurt word hoe je iets achter laat. Het is toch ook zeer onlogisch om de kraan sowieso naar koud terug te zetten:
- Ik gebruik warm, zet hem terug naar koud en de volgende wil warm dus moet hem weer naar warm teugzetten. 2 handelingen.
Terwijl 1 handeling de max hoeft te zijn:
- Ik gebruik warm, laat hem daarop staan, de ander hoeft maar 1 handeling te doen als ie koud nodig heeft of geen als ie warm wilt.
Het is dus gewoon pure luiheid en niet logisch nadenken van de tweede persoon die deze discussie in stand houd.
Dit geld natuurlijk ook voor de wcbril. Zeker als je met meer mannen als vrouwen in huis leeft.
Beide dingen gaan in dit huishouden niet op.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je gebruikt vaker koud dan warm.
Je zit vaker op de wc dan dat je staat (mannen en vrouwen opgeteld).
En zo kunnen we nog wel ff door gaan.![]()
En luiheid van de zeikerd is het zeker niet, want die doet het zelf namelijk wel.
Nee.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:54 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Nee.![]()
Mannen die zittend plassen zijn gay.
als je een man en een vrouw in 1 huis houden hebt, wordt er meer gezeten dan gestaan. Zo beschreef ik het ook. Ik schreef niet dat ik vaker zit te kakken dan dat ik moet plassen. Of plas jij staand voor 2?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef opastokvis het volgende:
[..]
Beide dingen gaan in dit huishouden niet op.
Hoezo, je zit vaker op de pot, ik moet vaker mijn blaas legen als mijn darmen, is dat bij jou anders?
En ik gebruik vrijwel nooit koud water.
Geeft dat spreiding? Weer iets geleerd... al weet ik even niet wat ik met de info moet...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:24 schreef Mr_Tattoo het volgende:
Ik ben man en ik zit! Komt door prins albert, meer uitleg niet nodig lijkt me.
.
Volgens mij bestaat die regel helemaal niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 03:30 schreef KNAK het volgende:
Daar snap ik nou eigenlijk niet veel van.
Waarom is het een ongeschreven regel dat mannen de bril omlaag doen (als deze uiteraard omhoog stond) na het zeiken?
Geeft een omhoogstaande bril niet een sterker gevoel van hygiene voor de vrouw, dat deze ook zo stond tijdens een mannelijk bezoek? 9/10 keer spat er mannelijk urine op de bril, ook al is dit niet waarneembaar, er zit altijd wel iets op.
Waar komt deze 'regel' vandaan? eh? En waarom veranderen vrouwen dit niet aangezien die hele activiteit voor hun gedaan wordt?
De reactie van de typische vrijgezel...quote:Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef bijdehand het volgende:
Ik druppel altijd na over de bril, dan hebben vrouwen iig het recht om te klagen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:11 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
De reactie van de typische vrijgezel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |