abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2010 @ 03:30:33 #1
24329 KNAK
ff w88,......
pi_87009075
Daar snap ik nou eigenlijk niet veel van.

Waarom is het een ongeschreven regel dat mannen de bril omlaag doen (als deze uiteraard omhoog stond) na het zeiken?

Geeft een omhoogstaande bril niet een sterker gevoel van hygiene voor de vrouw, dat deze ook zo stond tijdens een mannelijk bezoek? 9/10 keer spat er mannelijk urine op de bril, ook al is dit niet waarneembaar, er zit altijd wel iets op.

Waar komt deze 'regel' vandaan? eh? En waarom veranderen vrouwen dit niet aangezien die hele activiteit voor hun gedaan wordt?
Mai pben rai~!
  donderdag 30 september 2010 @ 03:38:31 #2
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_87009095
inderdaad.
de mannen moeten hem 'helemaal' omhoog doen.
dus mogen de vrouwkes hem 'helemaal' omlaag doen.
jullie zijn geen suikerpoppetjes! :(
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_87009099
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:38 schreef opastokvis het volgende:
inderdaad.
de mannen moeten hem 'helemaal' omhoog doen.
dus mogen de vrouwkes hem 'helemaal' omlaag doen.
jullie zijn geen suikerpoppetjes! :(
Dat!

emancipatie is op sommige vlakken tekort geschoten. Tenminste het woord staat tegenwoordig voor gelijk trekken van rechten. Dan lever ook maar eens wat privileges in
Signa Tuur
pi_87009125
Op een wc met bril kun je beter zittend plassen, hoef je de bril ook niet omhoog te doen. Een urinoir is om staand in te zeiken.
pi_87009178
Zolang vrouwen na het bezoek de bril niet omhoog doen, doe ik hm niet omlaag. :{w
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  donderdag 30 september 2010 @ 06:55:32 #6
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_87009367
Eigenlijk is het heel simpel.
Als je een volle blaas hebt wat is dan makkelijker, bukken om de bril op te tillen of voorover buigen om de bril naar beneden te doen. Volgens mij het tweede omdat dan de zwaartekracht zijn werk doet.

Tweede vraag is dan natuurlijk. Is het makkelijker om de bril omhoog te doen met een volle of een lege blaas? Ook hier ga ik weer voor het tweede antwoord want als de druk al hoog is moet je niet te veel willen bukken.

Dat dames graag op een droge bril zitten snap ik, maar het wandtegeltje "Heren de bril omhoog, dames zitten ook graag droog" past niet in de raliteit. "Dames de bril omhoog, jullie zitten toch graag droog" is een veel betere tekst voor het wandtegeltje.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  donderdag 30 september 2010 @ 07:19:02 #7
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87009474
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:30 schreef KNAK het volgende:

Waarom is het een ongeschreven regel dat mannen de bril omlaag doen (als deze uiteraard omhoog stond) na het zeiken?

Geeft een omhoogstaande bril niet een sterker gevoel van hygiene voor de vrouw, dat deze ook zo stond tijdens een mannelijk bezoek? 9/10 keer spat er mannelijk urine op de bril, ook al is dit niet waarneembaar, er zit altijd wel iets op.

Waar komt deze 'regel' vandaan? eh? En waarom veranderen vrouwen dit niet aangezien die hele activiteit voor hun gedaan wordt?
Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.
Ik doe altijd netjes de bril omlaag als ik klaar ben. Gewoon voor het gezicht, en omdat het zooooo een kleine moeite is.
pi_87009719
quote:
Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.
Ik doe altijd netjes de bril omlaag als ik klaar ben. Gewoon voor het gezicht, en omdat het zooooo een kleine moeite is.
idem

Vind ook als je klaar bent de gehele zooi naar beneden en dit geld ook voor de dames die dan natuurlijk weer de klep omhoog laten 8)7
pi_87009783
quote:

[..]

Meen je dit echt? :')
Don't let my username fool you...
pi_87009789
Mannen moeten zitten met plassen }:|
pi_87009802
Staand zeiken doe je in de basis bij een pisbak, niet bij een gewoon toilet. Het is het egocentrisme van de man wat hem maar doet besluiten dat hij ook wel kan staan zeiken bij een pot, in natuurlijk de eeuwige veronderstelling dat hij altijd goed kan mikken, en nooit over de rand druipt, of vol zeikt.

En commentaar, nou, kijk eens naar de toiletten op bijvoorbeeld een kantoor. Het zijn na een dag gewoon ranzige stallen, en rond de potten stikt het van de spetters. Nou, die komen er niet als je zittend je behoeften doet, dus dat is van al die zogenaamde stoere staande zeiker(d)s/varkens.

Bij mij thuis hangt dan ook een bordje boven het toilet, direct in zicht als je de ruimte binnenkomt, met de tekst: "Als we het leuk hadden gevonden dat je hier ging staan zeiken, dan hadden we wel een pisbak voor je opgehangen!"
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_87009815
Maar als je alleen maar staand zeikt, leegt de blaas zich ook niet volledig door de vreemde positie. Er blijven dan urineresten achter, en dan ontstaat er kanker in de prostaat en aids in de penis.
pi_87009910
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:47 schreef DrDentz het volgende:
Op een wc met bril kun je beter zittend plassen, hoef je de bril ook niet omhoog te doen. Een urinoir is om staand in te zeiken.
Uhhh homo?
  donderdag 30 september 2010 @ 08:25:36 #14
265768 NBT
Bigger is better.
pi_87009937
Tja, vrouwen kunnen toch ook gewoon staand gaan plassen? :9
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_87009963
quote:

[..]

WTF? :')

Het is een plee, geen museum.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  donderdag 30 september 2010 @ 08:30:29 #16
83919 freeDragon
roaming the skies
pi_87009999
Vrouwen weten gewoon niet hoe een wc-bril werkt, dus moeten mannen ze een beetje helpen. O-)
The sky is no limit
pi_87010105
Als mannen hebben we het al minimaal 40 uur per week druk met voorzien in hun levensonderhoud. Zo lang de arbeidsparticipatie onder vrouwen achterblijft weiger ik dat ding weer naar beneden te doen. Dat is het minste wat ze zelf even kunnen doen na de hele dag op de bank te hebben gezeten. Elk beetje lichaamsbeweging is goed want voor je het weet loopt ze opeens rond in een paars huispak maatje xxl omdat ze de hele dag chips zit te vreten en tell sell zit te kijken op de bank.
pi_87010233
Altijd dat gezeik van die wijven, doe zelf ook eens wat moeite!
Trouwens wel de hele tijd zeiken over emancipatie totdat de vuilnis buiten moet worden gezet of een band verwisselt; dan veranderen ze ineens in het hulpeloze vrouwtje wat zoveel hulp nodig heeft :')
Vrouwen :')
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_87010292
Haha der zijn wel meer dingen die ze niet ''snappen'' ze willen gelijk behandeld worden als mannen dus meisjes/vrouwen doe hem zelf maar omlaag , omhoog of maak hem maar schoon :d
  donderdag 30 september 2010 @ 08:54:01 #20
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_87010345
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:10 schreef Bluezz het volgende:
Mannen moeten zitten met plassen }:|
Nee. }:|
Mannen die zittend plassen zijn gay. :{w
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_87010349
komt gewoon omdat vrouwen te blind zijn om waar te nemen dat de bril omhoog staat, en dan in de pot gaan zitten.
Ik heb dat gezeik ook nooit begrepen, vrouwen hebben ook 2 handen, en als je geen tijd meer hebt om de bril omhoog te doen had je eerder weg moeten gaan.

zelfde btw omtrend een kraan op warm laten staan en mensen die daar over gaan staan zeiken.
pff aanstellers.
  donderdag 30 september 2010 @ 08:55:21 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87010365
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:27 schreef Feitosa het volgende:

[..]

WTF? :')

Het is een plee, geen museum.
Ja euh, ik wil geloof ik al niet eens weten hoe de rest van je huis d'r uit ziet als je zo denkt.
  donderdag 30 september 2010 @ 08:55:45 #23
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87010877
Ik ga wel altijd zitten thuis hoor :P scheelt ook schoonmaken, als je staat sproei je toch altijd wat :{
  donderdag 30 september 2010 @ 09:21:15 #25
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_87010895
Sowieso mannen die plassen. :')
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  donderdag 30 september 2010 @ 09:23:31 #26
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87010942
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:54 schreef gias het volgende:
komt gewoon omdat vrouwen te blind zijn om waar te nemen dat de bril omhoog staat, en dan in de pot gaan zitten.
Ik heb dat gezeik ook nooit begrepen, vrouwen hebben ook 2 handen, en als je geen tijd meer hebt om de bril omhoog te doen had je eerder weg moeten gaan.

zelfde btw omtrend een kraan op warm laten staan en mensen die daar over gaan staan zeiken.
pff aanstellers.
Ja ook een terrechte zeik trouwens. Wanneer je hem op warm laat staan (of halverwege) dan slaat je ketel nutteloos aan. Zonde van je ketel en het gas.
pi_87011162
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:23 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja ook een terrechte zeik trouwens. Wanneer je hem op warm laat staan (of halverwege) dan slaat je ketel nutteloos aan. Zonde van je ketel en het gas.
Dan let je toch op en draai hem eerst koud voordat je hm omhoog/omlaag/aan doet? :') Dat is echt nog een nuttelozere zeik dan de wc-bril.
  donderdag 30 september 2010 @ 09:46:29 #28
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_87011487
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef MrDrako het volgende:
Ik ga wel altijd zitten thuis hoor :P scheelt ook schoonmaken, als je staat sproei je toch altijd wat :{
Heb je parkinson? :')
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  donderdag 30 september 2010 @ 09:48:26 #29
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87011541
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:33 schreef Maringo het volgende:

[..]

Dan let je toch op en draai hem eerst koud voordat je hm omhoog/omlaag/aan doet? :') Dat is echt nog een nuttelozere zeik dan de wc-bril.
Tuurlijk doe je dat, maar dat vind ik geen argument. Je kan het ook doen wanneer je de warme kraan weer dicht doet.
Om nog ff verder te trollen/zeiken:
Dat vind ik dan weer het zelfde als mensen die de wcrol niet vervangen wanneer je hem op maakt. Of het kokertje in het fonteintje te laten liggen. Allemaal van die onnodige dingen waarvan luiheid de oorsprong is.

(Wc rol velletje naar voren of naar achter hoort hier niet bij, daar zijn al 10duizend ander topic's over) :+
pi_87011679
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:55 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja euh, ik wil geloof ik al niet eens weten hoe de rest van je huis d'r uit ziet als je zo denkt.
Omdat ik mijn toiletbril omhoog houd is de rest van mijn huis een teringbende? :')

Wat een ongelooflijke lulkoek zeg.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_87011743
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:11 schreef AlphaOmega het volgende:
Staand zeiken doe je in de basis bij een pisbak, niet bij een gewoon toilet. Het is het egocentrisme van de man wat hem maar doet besluiten dat hij ook wel kan staan zeiken bij een pot, in natuurlijk de eeuwige veronderstelling dat hij altijd goed kan mikken, en nooit over de rand druipt, of vol zeikt.

En commentaar, nou, kijk eens naar de toiletten op bijvoorbeeld een kantoor. Het zijn na een dag gewoon ranzige stallen, en rond de potten stikt het van de spetters. Nou, die komen er niet als je zittend je behoeften doet, dus dat is van al die zogenaamde stoere staande zeiker(d)s/varkens.

Bij mij thuis hangt dan ook een bordje boven het toilet, direct in zicht als je de ruimte binnenkomt, met de tekst: "Als we het leuk hadden gevonden dat je hier ging staan zeiken, dan hadden we wel een pisbak voor je opgehangen!"
Bij mij op het werk hangt op de deur van het vrouwentoilet een A4 met het vriendelijke verzoek het toilet een beetje schoon achter te laten. Dit hangt alleen op het vrouwentoilet, bij de mannen is er geen probleem. Als er een groep is die er een zooitje van maakt op een openbaar toilet, dan zijn het nog altijd de vrouwen.

Dames, doe na het plassen de bril weer omhoog, dan zit u de volgende keer ook weer droog.
pi_87011765
Last van het gezeur van je moeder, TS? :')
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_87012559
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Tuurlijk doe je dat, maar dat vind ik geen argument. Je kan het ook doen wanneer je de warme kraan weer dicht doet.
Om nog ff verder te trollen/zeiken:
Dat vind ik dan weer het zelfde als mensen die de wcrol niet vervangen wanneer je hem op maakt. Of het kokertje in het fonteintje te laten liggen. Allemaal van die onnodige dingen waarvan luiheid de oorsprong is.

(Wc rol velletje naar voren of naar achter hoort hier niet bij, daar zijn al 10duizend ander topic's over) :+
Ik vind het eerder luiheid dat er over gezeurt word hoe je iets achter laat. Het is toch ook zeer onlogisch om de kraan sowieso naar koud terug te zetten:
- Ik gebruik warm, zet hem terug naar koud en de volgende wil warm dus moet hem weer naar warm teugzetten. 2 handelingen.
Terwijl 1 handeling de max hoeft te zijn:
- Ik gebruik warm, laat hem daarop staan, de ander hoeft maar 1 handeling te doen als ie koud nodig heeft of geen als ie warm wilt.
Het is dus gewoon pure luiheid en niet logisch nadenken van de tweede persoon die deze discussie in stand houd.

Dit geld natuurlijk ook voor de wcbril. Zeker als je met meer mannen als vrouwen in huis leeft.
  donderdag 30 september 2010 @ 10:49:25 #34
309210 Beardy
Echte mannen hebben een baard.
pi_87013269
Ik heb een pedaalemmer, qua vuilnisbak.

Waarom is er geen voetpedaal om de bril omhoog te doen? Als je staande pist en daarbij dat pedaal indrukt dat de bril omhoog gaat, weet je? Natuurlijk moet de bril niet terugklappen als je het pedaal los laat maar gedempt terugzakken.

Toen ik klein was zeek ik de hele wc onder, had de bril omhoog gedaan en zag dus niks meer .... waarom stond er op dat tegeltje dan ook alleen maar 'heren doe de bril omhoog, de dames zitten ook graag droog' en niet 'heren doe de WC bril omhoog, de dames zitten ook graag droog' ?
pi_87013275
Ik kan me er niet aan ergeren.
  donderdag 30 september 2010 @ 10:58:56 #36
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87013538
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:24 schreef Maringo het volgende:

[..]

Ik vind het eerder luiheid dat er over gezeurt word hoe je iets achter laat. Het is toch ook zeer onlogisch om de kraan sowieso naar koud terug te zetten:
- Ik gebruik warm, zet hem terug naar koud en de volgende wil warm dus moet hem weer naar warm teugzetten. 2 handelingen.
Terwijl 1 handeling de max hoeft te zijn:
- Ik gebruik warm, laat hem daarop staan, de ander hoeft maar 1 handeling te doen als ie koud nodig heeft of geen als ie warm wilt.
Het is dus gewoon pure luiheid en niet logisch nadenken van de tweede persoon die deze discussie in stand houd.

Dit geld natuurlijk ook voor de wcbril. Zeker als je met meer mannen als vrouwen in huis leeft.
Je gebruikt vaker koud dan warm.
Je zit vaker op de wc dan dat je staat (mannen en vrouwen opgeteld).
En zo kunnen we nog wel ff door gaan. 8)7

En luiheid van de zeikerd is het zeker niet, want die doet het zelf namelijk wel.
pi_87013552
Als vrouwen zich daar al druk om maken dan valt de rest van hun problemen best wel mee.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
  donderdag 30 september 2010 @ 16:48:16 #38
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_87026749
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Je gebruikt vaker koud dan warm.
Je zit vaker op de wc dan dat je staat (mannen en vrouwen opgeteld).
En zo kunnen we nog wel ff door gaan. 8)7

En luiheid van de zeikerd is het zeker niet, want die doet het zelf namelijk wel.
Beide dingen gaan in dit huishouden niet op.
Hoezo, je zit vaker op de pot, ik moet vaker mijn blaas legen als mijn darmen, is dat bij jou anders?
En ik gebruik vrijwel nooit koud water.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  donderdag 30 september 2010 @ 16:51:33 #39
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_87026893
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:22 schreef Kudtstudent het volgende:

[..]

Uhhh homo?
HAHA

Zie jij jezelf eens onzeker voelen over je geaardheid _O-
pi_87026939
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:54 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Nee. }:|
Mannen die zittend plassen zijn gay. :{w
Nee.

Ik heb een schone plee en die houd ik graag schoon.
Dat gespetter. :r
  donderdag 30 september 2010 @ 16:53:22 #41
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_87026970
Kan mij niks schelen wat jullie met die bril doen. Ik zit alleen maar thuis. Overal anders zweef ik erboven. *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_87027017
Ik gebruik het meer als een manier waarop ik aangeef dat ik aan ze denk/rekening met ze houd.
Zelfde verhaal dus met de deur open houden en voorstellen om een tas te dragen.

Vrouwen die niet interessant genoeg zijn komen dus een omhoogstaande wc-bril tegen (grapjes over compensatiegedrag zijn te makkelijk in dit geval, dus niet doen ;) )
  donderdag 30 september 2010 @ 17:00:25 #43
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87027348
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef opastokvis het volgende:

[..]

Beide dingen gaan in dit huishouden niet op.
Hoezo, je zit vaker op de pot, ik moet vaker mijn blaas legen als mijn darmen, is dat bij jou anders?
En ik gebruik vrijwel nooit koud water.
als je een man en een vrouw in 1 huis houden hebt, wordt er meer gezeten dan gestaan. Zo beschreef ik het ook. Ik schreef niet dat ik vaker zit te kakken dan dat ik moet plassen. Of plas jij staand voor 2?
En dan nog, waarom zit er nou helemaal een klep op zo'n pot. Niet om niet te gebruiken i.i.g.

Verder erg jammer dat je vaker warm dan koud water tapt.
pi_87027821
Ehm... ik kan het zeker waarderen als een man de bril ten minste omhoog doet voor het plassen (maar ik kan het nog meer waarderen als men gewoon zittend plast op een wc pot...) maar ik vind het dan weer niet zo fris om die wc-bril, die vaak aan de onderkant nat gespetterd is, (Ja ja, uitzonderingen daargelaten..) beet te moeten pakken, om deze weer terug te leggen op de (al even ondergespetterde) wc pot.
Dus als je die bril als man zijnde liever niet zelf naar beneden doet, zorg dan tenminste dat de boel niet zeiknat is als je vertrekt.
  donderdag 30 september 2010 @ 17:24:51 #45
292802 Mr_Tattoo
Put the needle on it
pi_87028431
Ik ben man en ik zit! Komt door prins albert, meer uitleg niet nodig lijkt me.
.
pi_87029365
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:24 schreef Mr_Tattoo het volgende:
Ik ben man en ik zit! Komt door prins albert, meer uitleg niet nodig lijkt me.
.
Geeft dat spreiding? Weer iets geleerd... al weet ik even niet wat ik met de info moet...
pi_87031402
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:30 schreef KNAK het volgende:

Volgens mij bestaat die regel helemaal niet. :') Sowieso al het feit dat mensen om dit dingen moeilijk doen. :') Hoeveel seconde duurt het om als man of vrouw even die bril omhoog of omlaag te doen.
signatuurloos
pi_87032039
Ik druppel altijd na over de bril, dan hebben vrouwen iig het recht om te klagen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87032586
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef bijdehand het volgende:
Ik druppel altijd na over de bril, dan hebben vrouwen iig het recht om te klagen.
De reactie van de typische vrijgezel... :)
pi_87032654
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:11 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

De reactie van de typische vrijgezel... :)
:')

Nee even serieus: ik doe de bril nooit naar beneden, maar ik zeur ook niet als hij omlaag staat. Dat leek ons imho het eerlijkst
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')