abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2010 @ 03:30:33 #1
24329 KNAK
ff w88,......
pi_87009075
Daar snap ik nou eigenlijk niet veel van.

Waarom is het een ongeschreven regel dat mannen de bril omlaag doen (als deze uiteraard omhoog stond) na het zeiken?

Geeft een omhoogstaande bril niet een sterker gevoel van hygiene voor de vrouw, dat deze ook zo stond tijdens een mannelijk bezoek? 9/10 keer spat er mannelijk urine op de bril, ook al is dit niet waarneembaar, er zit altijd wel iets op.

Waar komt deze 'regel' vandaan? eh? En waarom veranderen vrouwen dit niet aangezien die hele activiteit voor hun gedaan wordt?
Mai pben rai~!
  donderdag 30 september 2010 @ 03:38:31 #2
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_87009095
inderdaad.
de mannen moeten hem 'helemaal' omhoog doen.
dus mogen de vrouwkes hem 'helemaal' omlaag doen.
jullie zijn geen suikerpoppetjes! :(
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_87009099
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:38 schreef opastokvis het volgende:
inderdaad.
de mannen moeten hem 'helemaal' omhoog doen.
dus mogen de vrouwkes hem 'helemaal' omlaag doen.
jullie zijn geen suikerpoppetjes! :(
Dat!

emancipatie is op sommige vlakken tekort geschoten. Tenminste het woord staat tegenwoordig voor gelijk trekken van rechten. Dan lever ook maar eens wat privileges in
Signa Tuur
pi_87009125
Op een wc met bril kun je beter zittend plassen, hoef je de bril ook niet omhoog te doen. Een urinoir is om staand in te zeiken.
pi_87009178
Zolang vrouwen na het bezoek de bril niet omhoog doen, doe ik hm niet omlaag. :{w
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  donderdag 30 september 2010 @ 06:55:32 #6
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_87009367
Eigenlijk is het heel simpel.
Als je een volle blaas hebt wat is dan makkelijker, bukken om de bril op te tillen of voorover buigen om de bril naar beneden te doen. Volgens mij het tweede omdat dan de zwaartekracht zijn werk doet.

Tweede vraag is dan natuurlijk. Is het makkelijker om de bril omhoog te doen met een volle of een lege blaas? Ook hier ga ik weer voor het tweede antwoord want als de druk al hoog is moet je niet te veel willen bukken.

Dat dames graag op een droge bril zitten snap ik, maar het wandtegeltje "Heren de bril omhoog, dames zitten ook graag droog" past niet in de raliteit. "Dames de bril omhoog, jullie zitten toch graag droog" is een veel betere tekst voor het wandtegeltje.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  donderdag 30 september 2010 @ 07:19:02 #7
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87009474
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:30 schreef KNAK het volgende:
Daar snap ik nou eigenlijk niet veel van.

Waarom is het een ongeschreven regel dat mannen de bril omlaag doen (als deze uiteraard omhoog stond) na het zeiken?

Geeft een omhoogstaande bril niet een sterker gevoel van hygiene voor de vrouw, dat deze ook zo stond tijdens een mannelijk bezoek? 9/10 keer spat er mannelijk urine op de bril, ook al is dit niet waarneembaar, er zit altijd wel iets op.

Waar komt deze 'regel' vandaan? eh? En waarom veranderen vrouwen dit niet aangezien die hele activiteit voor hun gedaan wordt?
Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.
Ik doe altijd netjes de bril omlaag als ik klaar ben. Gewoon voor het gezicht, en omdat het zooooo een kleine moeite is.
pi_87009719
quote:
Op donderdag 30 september 2010 07:19 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Het is gewoon heel simpel: Het ziet er niet uit wanneer een bril en/of klep omhoog staat.
Ik doe altijd netjes de bril omlaag als ik klaar ben. Gewoon voor het gezicht, en omdat het zooooo een kleine moeite is.
idem

Vind ook als je klaar bent de gehele zooi naar beneden en dit geld ook voor de dames die dan natuurlijk weer de klep omhoog laten 8)7
pi_87009783
quote:

[..]

Meen je dit echt? :')
Don't let my username fool you...
pi_87009789
Mannen moeten zitten met plassen }:|
pi_87009802
Staand zeiken doe je in de basis bij een pisbak, niet bij een gewoon toilet. Het is het egocentrisme van de man wat hem maar doet besluiten dat hij ook wel kan staan zeiken bij een pot, in natuurlijk de eeuwige veronderstelling dat hij altijd goed kan mikken, en nooit over de rand druipt, of vol zeikt.

En commentaar, nou, kijk eens naar de toiletten op bijvoorbeeld een kantoor. Het zijn na een dag gewoon ranzige stallen, en rond de potten stikt het van de spetters. Nou, die komen er niet als je zittend je behoeften doet, dus dat is van al die zogenaamde stoere staande zeiker(d)s/varkens.

Bij mij thuis hangt dan ook een bordje boven het toilet, direct in zicht als je de ruimte binnenkomt, met de tekst: "Als we het leuk hadden gevonden dat je hier ging staan zeiken, dan hadden we wel een pisbak voor je opgehangen!"
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_87009815
Maar als je alleen maar staand zeikt, leegt de blaas zich ook niet volledig door de vreemde positie. Er blijven dan urineresten achter, en dan ontstaat er kanker in de prostaat en aids in de penis.
pi_87009910
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:47 schreef DrDentz het volgende:
Op een wc met bril kun je beter zittend plassen, hoef je de bril ook niet omhoog te doen. Een urinoir is om staand in te zeiken.
Uhhh homo?
  donderdag 30 september 2010 @ 08:25:36 #14
265768 NBT
Bigger is better.
pi_87009937
Tja, vrouwen kunnen toch ook gewoon staand gaan plassen? :9
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_87009963
quote:

[..]

WTF? :')

Het is een plee, geen museum.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  donderdag 30 september 2010 @ 08:30:29 #16
83919 freeDragon
roaming the skies
pi_87009999
Vrouwen weten gewoon niet hoe een wc-bril werkt, dus moeten mannen ze een beetje helpen. O-)
The sky is no limit
pi_87010105
Als mannen hebben we het al minimaal 40 uur per week druk met voorzien in hun levensonderhoud. Zo lang de arbeidsparticipatie onder vrouwen achterblijft weiger ik dat ding weer naar beneden te doen. Dat is het minste wat ze zelf even kunnen doen na de hele dag op de bank te hebben gezeten. Elk beetje lichaamsbeweging is goed want voor je het weet loopt ze opeens rond in een paars huispak maatje xxl omdat ze de hele dag chips zit te vreten en tell sell zit te kijken op de bank.
pi_87010233
Altijd dat gezeik van die wijven, doe zelf ook eens wat moeite!
Trouwens wel de hele tijd zeiken over emancipatie totdat de vuilnis buiten moet worden gezet of een band verwisselt; dan veranderen ze ineens in het hulpeloze vrouwtje wat zoveel hulp nodig heeft :')
Vrouwen :')
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_87010292
Haha der zijn wel meer dingen die ze niet ''snappen'' ze willen gelijk behandeld worden als mannen dus meisjes/vrouwen doe hem zelf maar omlaag , omhoog of maak hem maar schoon :d
  donderdag 30 september 2010 @ 08:54:01 #20
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_87010345
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:10 schreef Bluezz het volgende:
Mannen moeten zitten met plassen }:|
Nee. }:|
Mannen die zittend plassen zijn gay. :{w
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_87010349
komt gewoon omdat vrouwen te blind zijn om waar te nemen dat de bril omhoog staat, en dan in de pot gaan zitten.
Ik heb dat gezeik ook nooit begrepen, vrouwen hebben ook 2 handen, en als je geen tijd meer hebt om de bril omhoog te doen had je eerder weg moeten gaan.

zelfde btw omtrend een kraan op warm laten staan en mensen die daar over gaan staan zeiken.
pff aanstellers.
  donderdag 30 september 2010 @ 08:55:21 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87010365
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:27 schreef Feitosa het volgende:

[..]

WTF? :')

Het is een plee, geen museum.
Ja euh, ik wil geloof ik al niet eens weten hoe de rest van je huis d'r uit ziet als je zo denkt.
  donderdag 30 september 2010 @ 08:55:45 #23
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87010877
Ik ga wel altijd zitten thuis hoor :P scheelt ook schoonmaken, als je staat sproei je toch altijd wat :{
  donderdag 30 september 2010 @ 09:21:15 #25
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_87010895
Sowieso mannen die plassen. :')
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')