Timo, ik zie dat er behoorlijk wat moois uit Kerkrade komt.quote:
respect voor mensen die het doen, maar ik moet er niets van hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:47 schreef alors het volgende:
[..]Ga jij het proberen dan, je dondert er al af bij een zo'n hupsje.
Klopt, maar het blijft een bagger sport.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:47 schreef alors het volgende:
[..]Ga jij het proberen dan, je dondert er al af bij een zo'n hupsje.
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Timo, ik zie dat er behoorlijk wat moois uit Kerkrade komt.![]()
http://www.l1.nl/popups/m(...)_lsvideoId/1_4779647
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
zeg je nou SCOOT (was toch ook 90's)quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
SCOOT, wat kan ik voor u vinden?
Blur klinkt goed btw
ik heb ze ooit gebeld voor het nummer van Europese Space Associatie. en die konden ze niet vinden terwijl die toch echt bestaat!quote:Op donderdag 30 september 2010 00:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]zo`n gast in m`n klas belde SCOOT altijd op en als ze zeiden " wat kan ik voor U vinden?" zei hij steevast " rechte bananen!"
Zo vaak tot op een gegeven moment z`n nummer geblokeerd werd![]()
Dan belde je met een bepaalde code en belde je anoniem en kon je weer vrolijk verder bellenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]zo`n gast in m`n klas belde SCOOT altijd op en als ze zeiden " wat kan ik voor U vinden?" zei hij steevast " rechte bananen!"
Zo vaak tot op een gegeven moment z`n nummer geblokeerd werd![]()
Klopt, heb hem net nog even teruggeluisterd met mijn koptelefoon op, zaten behoorlijk wat foutjes in maar Rab zei al zoiets dat hij dat niet gewend is allemaal zo kort dus hij koos niet echt de meest gelukkige stukjes om de andere in te brengen. Maar er zaten ook wel wat slordigheden in zoals een schuifje nog een tikje open laten staan waardoor je hem ver weg nog hoorde draaien.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:04 schreef Timo20 het volgende:
Die mix van Rabbering van vorig jaar is iig. een stuk strakker gemixt dan die van vanmiddag. Alleen die MC![]()
Goed bezig manquote:Op donderdag 30 september 2010 07:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Is weer es wat anders
.
Die plaat is zo tof. Niet normaal!quote:
Mee eensquote:Op donderdag 30 september 2010 09:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Caro, tieft es op. Je hebt helemaal niks te zoeken in de 90s week.
Oh, jaquote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef -Hans- het volgende:
Hej !. Ging over het vroege opstaan
.
Ik ken dat... Heb het nu namelijk ookquote:Op donderdag 30 september 2010 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh Mädchen, godsamme, dat liedje heb ik altijd maanden in mn kop als ik t 1 keer hoor
Ik heb dat liedje al vaak weken in mn kop zonder het te horen, geen idee wat het is met dat nummerquote:Op donderdag 30 september 2010 09:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ken dat... Heb het nu namelijk ook
Goed bezig zeg!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat doe ik sinds een paar weken geleden een snelwegforens ben geworden. De file vóór zijn ftw.
gelieve in PM ontvangen als die er is. Ik heb nu de versie waar wel in gepraat wordt.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand de 90s mix, ik heb hem gemist, graag zonder geouwehoer van een van de DJs als het mogelijk is.
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
wat een schijtplaat toch van Robbie Williams
Mooi man.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef borisz het volgende:
*plof*
De nieuwe Maarten valt op de mat. Prettig leesvoer.
waaaaaaaaaarooooooommmmmmmmmmmmm in godsnaam???????????quote:Op donderdag 30 september 2010 10:49 schreef themauster het volgende:
Blof gaat het SR 2010 nummer schrijven
Ze bluffen maarquote:Op donderdag 30 september 2010 10:49 schreef themauster het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:49 schreef themauster het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoop zo dat het weer een gewone Bløf plaat wordt.
Please laat het bluf zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 10:51 schreef alors het volgende:
[..]
waaaaaaaaaarooooooommmmmmmmmmmmm in godsnaam???????????
Waarom niet? En volgens mij zei Paskal ook niet dat het hét SR nummer zou worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:51 schreef alors het volgende:
[..]
waaaaaaaaaarooooooommmmmmmmmmmmm in godsnaam???????????
Nee maar als ze omstreeks die tijd bewust een nummer uitbrengen over zielige aids weesjes dan kiezen ze die heus wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? En volgens mij zei Paskal ook niet dat het hét SR nummer zou worden.
Misschien wel ja. Als het maar een fatsoenlijke Bløf plaat is en geen Alles Is Liefde aftreksel.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef alors het volgende:
[..]
Nee maar als ze omstreeks die tijd bewust een nummer uitbrengen over zielige aids weesjes dan kiezen ze die heus wel.
quote:
Jaquote:
Hitzone 7 ofzo?quote:
Echt, dat is pas echte muziek tochquote:
Dansen we nog ff samen doorquote:Op donderdag 30 september 2010 12:12 schreef alors het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eindelijk Spice Girls
The race is on to get out of our bottom![]()
quote:
Toch weer die afstandquote:Op donderdag 30 september 2010 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Loopt Groningen weer wat achter?
Solliciteren?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo maar weer es een pak en stropdas aantrekken.
Ik zou voor een korte broek en t-shirt gaan. Oh, en vergeet de slippers plus hippe -quote:Op donderdag 30 september 2010 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo maar weer es een pak en stropdas aantrekken.
Hansquote:Op donderdag 30 september 2010 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou voor een korte broek en t-shirt gaan. Oh, en vergeet de slippers plus hippeniet!
Goede keuze! Immers zit daar de 'Beste Bibliotheek van Brabant'quote:Op donderdag 30 september 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup en thnx. Deze keer in Veghel. Ben erg benieuwd.
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede keuze! Immers zit daar de 'Beste Bibliotheek van Brabant'
Thnx. Zou idd mooi zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Maar uiteraard wel veel succes gewenst. Hoop dat er wat concreets uit rolt.
Succes man! Hopen voor je dat dit hem wel wordt.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup en thnx. Deze keer in Veghel. Ben erg benieuwd.
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede keuze! Immers zit daar de 'Beste Bibliotheek van Brabant'
Thnxquote:Op donderdag 30 september 2010 12:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Succes man! Hopen voor je dat dit hem wel wordt.
13 februari 1998quote:Op donderdag 30 september 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Hee, dat is 2000 toch?
Of 1999?
Ik kocht de cd in Thailand en luisterde hem voor het eerst op een boot daar
quote:
Lekker uitslapen dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:58 schreef themauster het volgende:
Morgen alle GTST acteurs van nu en een paar van vroeger bij Giel
quote:
bom erop zeg ik!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:58 schreef themauster het volgende:
Morgen alle GTST acteurs van nu en een paar van vroeger bij Giel
Deze uitvoering valt in mij categorie 'geslaagde covers'quote:
Absoluut ja!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Deze uitvoering valt in mij categorie 'geslaagde covers'
gelijk elk contact verbroken neem ik aan?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
OMG Crush![]()
Toen had ik een crush, en die zong telkens dat liedje voor me
Neeeee dat was keipoepigquote:Op donderdag 30 september 2010 14:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelijk elk contact verbroken neem ik aan?
Met mij altijdquote:
Lucky You.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:35 schreef alors het volgende:
Oh Don't Let the Sun Go Down On MePlease draai em straks!!
Dat achtergrondmuziekje wat steeds draait onder gesprekjes?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een lijstje van die nummers in dat achtergrondmuziekje?
Ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
Dat achtergrondmuziekje wat steeds draait onder gesprekjes?
Hmm moet ik zo even luisteren als ie er weer voor is. Ik meende dat OMC - How Bizarre en Gala - Freed From Desire sowieso erin zitten.quote:
HAHA!quote:
eeuwig zondequote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef rubbereend het volgende:
Dat is nog van het pré
[ http://www.dag.nl/wp-content/uploads/2009/04/nederlander-sinaasappels-coke-gepakt.jpg&t=1]afbeelding ]
tijdperk
Ik wist dat het iets met Kool was maar dacht dat er nog iets bij/achter moest.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuke quiz. Wist DJ Kool niet meer
.
Goed vruchtwater.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ik voel aan mijn vruchtwater dat Sheryl Crow aanstaande is.
And The Gang?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wist dat het iets met Kool was maar dacht dat er nog iets bij/achter moest.
quote:
Een wof? dat zal wel wof wof wof zijn ipv. oooeewwhhquote:
gottegot, ga je grappen maken over mijn spraakgebrek?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een wof? dat zal wel wof wof wof zijn ipv. oooeewwhh
Welk splaakgeblek?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gottegot, ga je grappen maken over mijn spraakgebrek?
dat ik wof niet goed kan uitsprekenquote:
Gebeurt dat jou ook al dagelijks? Ik moet ze echt van me afslaan als ik op straat loop!!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
JA, goeie regel tegen die boeven, ken ik eindelijk eens lekker rammen als iemand iets van mij jat
Hans? wat snap je niet aan RADIO3?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef -Hans- het volgende:
I Want It all. Wat een track. Queen !!!
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
JA, goeie regel tegen die boeven, ken ik eindelijk eens lekker rammen als iemand iets van mij jat
Irritant heaquote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
Gebeurt dat jou ook al dagelijks? Ik moet ze echt van me afslaan als ik op straat loop!!
klinkt goed. ff de cd kopenquote:
ffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |