abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2010 @ 01:10:00 #151
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87007900
sowieso, die na de kroeg sex is alleen ff een uitlaatklep, no big deal zeg. ik ben geen don juan en mij lukt het zelfs. maar vaak ben ik de volgende dag al vergeten hoe lekker het was ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87007926
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:10 schreef Maanvis het volgende:
sowieso, die na de kroeg sex is alleen ff een uitlaatklep, no big deal zeg. ik ben geen don juan en mij lukt het zelfs. maar vaak ben ik de volgende dag al vergeten hoe lekker het was ;).
Daarom willen mensen telkens weer opnieuw ervaren wat sex ook alweer was *O*
Snollebolt
  donderdag 30 september 2010 @ 01:14:06 #153
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87008000
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:10 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Daarom willen mensen telkens weer opnieuw ervaren wat sex ook alweer was *O*
en de kroegen en dancings tieren er welig op, op al die mensen die dat het volgende weekend weer opnieuw willen ervaren :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87008027
Dat lijkt me duidelijk :') ik neem ze sowieso niet aan van vreemden, ze doen het alleen maar zodat ze je door middel van dat drankje kunnen claimen. Ik bedoel, je bent dan verplicht om met diegene te praten (op z'n minst totdat je je drankje op hebt..)!
pi_87008095
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:15 schreef Breathtaking het volgende:
Dat lijkt me duidelijk :') ik neem ze sowieso niet aan van vreemden, ze doen het alleen maar zodat ze je door middel van dat drankje kunnen claimen. Ik bedoel, je bent dan verplicht om met diegene te praten (op z'n minst totdat je je drankje op hebt..)!
Juist. Ik ga uit om met mijn vrienden te dansen en niet om de hele avond naar oninteressante verhalen te luisteren. Dit weekend nog iemand gezegd dat ik gewoon even rustig wilde zitten zonder met iemand te moeten praten. Glashelder. Komt hij terug met bier voor mij. Ik ben gelijk opgestaan.
Resistance is futile.
pi_87008113
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:09 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
niemand beoordeeld je op je auto, je baan of je kleding, alhoewel deze zaken tot op bepaalde hoogte je voorkomen kunnen ondersteunen of bevestigen
:D goede grap! ^O^
pi_87008131
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:10 schreef Maanvis het volgende:
-O-
Resistance is futile.
pi_87008145
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

-O-
Zo een gun je een opblaaspop echt.. :N
Snollebolt
pi_87008186
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:09 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

je voorkomen heeft alles te maken met communicatie en psychologie, niets met geld of een goede baan

niemand beoordeeld je op je auto, je baan of je kleding, alhoewel deze zaken tot op bepaalde hoogte je voorkomen kunnen ondersteunen of bevestigen

sommige mensen ontdekken deze waarheid, anderen komen er nooit achter

daarom redeneer je vanuit de verkeerde uitgangspositie
Ja hey, ik heb maar een paar eisen en dat is een gevoel voor humor dat goed aansluit op de mijne, een leuke kop, nog redelijk OK figuur en een ondernemend persoon. Ik redeneer niet vanuit zo'n positie maar dit is fok.
Resistance is futile.
pi_87008212
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Zo een gun je een opblaaspop echt.. :N
Mens, kap eens met die grote waffel van je. :r

En probeer eens te lezen, hij zegt dat hij geen Don Juan is maar dat het hem blijkbaar toch lukt om vrouwen in bed te krijgen.
Resistance is futile.
pi_87008229
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:29 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mens, kap eens met die grote waffel van je. :r

En probeer eens te lezen, hij zegt dat hij geen Don Juan is maar dat het hem blijkbaar toch lukt om vrouwen in bed te krijgen.
Hou zelf je lelijke kutbek kutwijf!
:{w
PMS labielo
Snollebolt
pi_87008251
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

PMS labielo
Stabiel typje die Seven :?
Ware woorden zijn niet mooi; mooie woorden zijn niet waar
pi_87008270
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

PMS labielo
^O^
Resistance is futile.
pi_87008285
_O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_87008531
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst een drankje voor een vrouw heb gekocht.
Mooooooooo
  donderdag 30 september 2010 @ 02:01:03 #166
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_87008539
quote:
Op donderdag 30 september 2010 02:00 schreef Chief-Patron het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst een drankje voor een vrouw heb gekocht.
Dat kan een aantal dingen betekenen.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_87008884
quote:
Op donderdag 30 september 2010 02:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Dat kan een aantal dingen betekenen.
Haha scherp scherp..

Ik zal het even toelichten.

Ik heb de afgelopen jaren erg veel mensen lopen bestuderen, ook in het nachtleven. Ik ben tot de volgende conclusie gekomen:

Een vrouw heeft talloze mannen die op haar afstappen en haar een drankje aanbieden. Ik schat dat 99% van deze mannen afgewezen worden. Hierdoor heeft een vrouw onbewust een link gelegd in haar hoofd.

Man die me drankje aanbied = LOSER

Dus elke keer als een man een drankje aanbied aan een vrouw word dit gelinkt aan negatief gedrag. De man zijn waarde daalt en dus ook zijn kansen bij de vrouw.

Aan de andere kant als je geen drankje aan een vrouw aanbied, sterker nog haar vraagt om een drankje voor jouw te kopen zal zij automatisch geïnteresseerd raken, al is het alleen om alsnog een drankje van jouw te krijgen en te bevestigen dat je toch een loser bent.
Mooooooooo
  donderdag 30 september 2010 @ 03:18:10 #168
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87009045
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef JoPiDo het volgende:
Ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom je in een cafe of discotheek aan een onbekende vrouw een drankje geeft. Wat verwacht je daar dan van?

Er gaan hele hordes vrouwen zonder geld op stap, omdat ze in hun drankbehoefte worden voorzien door mannen. Wat zijn dat dan voor rare mannetjes? Wat is het idee daar achter?
ja dat vraag ik me ook af. en dingen als deur openhouden enzo, alsof ze gehandicapt zijn. ik zou me doodergeren als iemand me steeds een pas voor was om de deur voor me open te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 30-09-2010 03:29:10 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_87009046
Beste Chief-Patron, dat slaat echt helemaal nergens op.
  donderdag 30 september 2010 @ 03:22:17 #170
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87009057
quote:
Op donderdag 30 september 2010 02:46 schreef Chief-Patron het volgende:

[..]

Haha scherp scherp..

Ik zal het even toelichten.

Ik heb de afgelopen jaren erg veel mensen lopen bestuderen, ook in het nachtleven. Ik ben tot de volgende conclusie gekomen:

Een vrouw heeft talloze mannen die op haar afstappen en haar een drankje aanbieden. Ik schat dat 99% van deze mannen afgewezen worden. Hierdoor heeft een vrouw onbewust een link gelegd in haar hoofd.

Man die me drankje aanbied = LOSER

Dus elke keer als een man een drankje aanbied aan een vrouw word dit gelinkt aan negatief gedrag. De man zijn waarde daalt en dus ook zijn kansen bij de vrouw.

Aan de andere kant als je geen drankje aan een vrouw aanbied, sterker nog haar vraagt om een drankje voor jouw te kopen zal zij automatisch geïnteresseerd raken, al is het alleen om alsnog een drankje van jouw te krijgen en te bevestigen dat je toch een loser bent.
leerling van d.d.a. :')

of eigenlijk d.d.a. _O_ of ik bedoel eigenlijk, ehem, ja die coole theorie gap met die blauwe blouse 8-)
/coolmode
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 30 september 2010 @ 03:30:12 #171
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87009073
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:18 schreef Breathtaking het volgende:
Bt. is een slet :9
Een drankje is voor haar juist het teken van interesse. Maar zij kiest uiteraard 8-)
pi_87013990
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Bt. is een slet :9
Een drankje is voor haar juist het teken van interesse. Maar zij kiest uiteraard 8-)
Wat ben je toch een ontzettende mongool.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 30 september 2010 @ 11:16:31 #173
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_87014108
Ik betaal voor een 'onbekende' pas een drankje als ik ondertussen al goed aan de praat ben geraakt met diegene, zo heerlijk oppervlakkig met een drankje aankomen zonder een woord gezegd te hebben komt nogal triest over.
Maar dan weer niet vanuit neukbaarheids-oogpunt ofzo, net zo goed voor een gozer waar ik mee ouwehoer.
pi_87014322
Waarom doet iedereen toch alsof er een vast patroon is waar mannen een drankje kopen met een gesteld doel? Mannen die zeggen dat ze daarmee aandacht kopen en vrouwen die weigeren om dat ze niks verplicht willen zijn. Focus je niet te veel op die ene handeling! Ik denk dat zoiets gewoon vooruit voortkomt uit de situatie.

Als je met iemand in gesprek raakt ... (verbaal of non-verbaal) dan kun je - eventueel - de ander uitnodigen om nog even rustig verder te kletsen met een drankje erbij. De persoon die de drankjes betaalt maakt een gebaar dat hij graag met de ander wil praten en niet met de ander kletst uit sociale verplichting. Dat kan de man zijn ... maar ook de vrouw. Als het gesprek verder niet bevalt, dan laat je het drankje staan en loop je weg.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_87015078
Van een vreemde man neem ik sowieso niet snel een drankje aan, zeker niet als hij het voor me haalt, is nogal riskant en als het bij de bar gebeurd vraag ik me soms wel af waarom hij gratis drankjes voor mij en mn vriendinnen koopt want ze komen soms helemaal niet naar ons toe :{ ik vind het wel aardig mja what's the point. Soms heb je wel van die gladjakker die naar je toekomen en vragen wat je wilt drinken en als je dan zegt cola of water dan trekken ze een scheef gezicht en is het meteen van, geen wijntje? barcardi cola? Wat ik ermee wil zeggen is dat je meestal wel merkt wanneer iemand vriendschappelijk een drankje aanbiedt omdat hij je aardig of leuk vindt of hij is gewoon beleefd O+ of als iemand je echt dronken wilt gaan voeren.
pi_87016507
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:16 schreef Lastpost het volgende:
Ik betaal voor een 'onbekende' pas een drankje als ik ondertussen al goed aan de praat ben geraakt met diegene, zo heerlijk oppervlakkig met een drankje aankomen zonder een woord gezegd te hebben komt nogal triest over.
Maar dan weer niet vanuit neukbaarheids-oogpunt ofzo, net zo goed voor een gozer waar ik mee ouwehoer.
Dit, en al het andere gedrag is prima, maar niet iets waar ik me ooit mee bezig hou. :D
pi_87017040
Als het gezellig is met iemand haal ik er graag een drankje voor. Man of vrouw. Maar drank halen voordat er een woord gewisseld is, mwah, nee.
  donderdag 30 september 2010 @ 15:47:51 #178
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_87023881
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:44 schreef VonHinten het volgende:
Als het gezellig is met iemand haal ik er graag een drankje voor. Man of vrouw. Maar drank halen voordat er een woord gewisseld is, mwah, nee.
Pcies! ^O^ Ben je tof dan haal ik met plezier een biertje of wat dan ook, als ik er zelf ook weer aan toe ben (of als het gezelschap waar ik mee ben weer een rondje haalt).
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_87029384
quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:18 schreef Breathtaking het volgende:
Je mag gerust een avondje met me mee op stap gaan hoor dan laat ik je zien dat het klopt.

quote:
Op donderdag 30 september 2010 03:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

leerling van d.d.a. :')

of eigenlijk d.d.a. _O_ of ik bedoel eigenlijk, ehem, ja die coole theorie gap met die blauwe blouse 8-)
/coolmode
Sorry wat? Kan het even niet meer volgen..
Mooooooooo
pi_87030794
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja hey, ik heb maar een paar eisen en dat is een gevoel voor humor dat goed aansluit op de mijne, een leuke kop, nog redelijk OK figuur en een ondernemend persoon. Ik redeneer niet vanuit zo'n positie maar dit is fok.
je redeneert als vrouw, dat maakt het nog erger
pi_87033329
quote:
Ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom je in een cafe of discotheek aan een onbekende vrouw een drankje geeft. Wat verwacht je daar dan van?

Er gaan hele hordes vrouwen zonder geld op stap, omdat ze in hun drankbehoefte worden voorzien door mannen. Wat zijn dat dan voor rare mannetjes? Wat is het idee daar achter?
Het enige wat een vrouw gratis van mij krijgt is mijn zaad :Y

En sommigen laat ik daar zelfs voor betalen 8-)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  donderdag 30 september 2010 @ 20:15:29 #182
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_87035120
quote:

Spontaan een drankje halen voor iemand die je niet kent? Volgens mij ben je dan echt de wanhoop nabij. Net als dat ik niet vaker dan twee keer achter elkaar betaal. Daarna maar ik wel een keer de opmerking van 'Lekker hé? Die baileys hier?' - met lege handen. Dan ben je zo weer voorzien.

En nee, het gaat me niet om het geld. Puur om het idee :)
Your only limit is your imagination
pi_87036285
Uhm kan je echt niet verzinnen waarom mannen dat doen? Écht niet?
pi_87036447
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee.... niet echt :?
I'll sing you a lullaby.
pi_87036520
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:41 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nee.... niet echt :?
:') Wow.
pi_87036996
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:') Wow.
Heel simpel... als een vrouw je wel ziet zitten dan laat ze dat duidelijk merken.... daar hoef je echt geen 'smeermiddelen' bij te gebruiken :')
I'll sing you a lullaby.
pi_87047061
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
nee, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je een volslagen onbekende op een drankje trakteert
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:22:20 #188
16715 Mylene
*schatje*
pi_87047142
Ik kreeg altijd gratis drank van barmannen. Ik hoefde ook nooit ergens entree te betalen. Ik kon zo doorlopen.
pi_87047215
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:22 schreef Mylene het volgende:
Ik kreeg altijd gratis drank van barmannen. Ik hoefde ook nooit ergens entree te betalen. Ik kon zo doorlopen.
ik dacht dat dat alleen gebeurde bij knappe vrouwen
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:29:22 #190
16715 Mylene
*schatje*
pi_87047321
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:25 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Ja, ik vind mezelf ook niet zo knap, maar het was altijd he schoonheid, moppie enzo, wil je wat drinken van me.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:35:56 #191
97111 ukga
Siewosie baas
pi_87047456
vrouwen drinken aanbieden is voor als je echt geen idee hebt hoe je een vrouw moet benaderen. :')
pi_87047470
Alle vrouwen zijn hoeren, zo moet je ze dus ook behandelen..
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:37:33 #193
236264 crew  capricia
pi_87047479
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:25 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Ik heb die ervaring ook. Heeft er mee te maken hoe je overkomt. Niet vanwege extreme knapheid :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:39:10 #194
97111 ukga
Siewosie baas
pi_87047508
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:36 schreef ABombali het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, zo moet je ze dus ook behandelen..
_O_ _O- _O- _O- :') :D

deze gaat in mijn fobo
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:43:09 #195
16715 Mylene
*schatje*
pi_87047568
Wat ik ook een paar keer heb gemaakt is dat een jongen mij een drankje aanbood via de barman. Dus dan zat ik daar met een vriendin aan de bar. Zei de barman, die jongen aan de overkant wil je wat te drinken aanbieden, ja of nee?
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:44:46 #196
236264 crew  capricia
pi_87047590
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:43 schreef Mylene het volgende:
Wat ik ook een paar keer heb gemaakt is dat een jongen mij een drankje aanbood via de barman. Dus dan zat ik daar met een vriendin aan de bar. Zei de barman, die jongen aan de overkant wil je wat te drinken aanbieden, ja of nee.
In een restaurant meegemaakt. En als je ja zegt, dan ziet die vent dat als een uitnodiging om erbij te komen zitten...dus eerst goed kijken. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:54:28 #197
16715 Mylene
*schatje*
pi_87047731
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:44 schreef capricia het volgende:

[..]

In een restaurant meegemaakt. En als je ja zegt, dan ziet die vent dat als een uitnodiging om erbij te komen zitten...dus eerst goed kijken. :)
Precies, in een café zijn het dan meestal jongens die gewoon een neukertje voor de nacht willen hebben.

In de trein ook een tijdje terug, zei zo'n jongen die tegenover mij wilde gaan zitten 'mag ik met je meerijden?', ik zei ja hoor, hij was me aan het druk doen, echt een baasje, toen ie uitstapte zei ie 'bedankt voor het meerijden' en legde ie een papiertje met zijn telefoonnummer op het tafeltje met bel me als je interesse hebt.

Dat soort jongens zijn het dus vaak. Die hengelen maar raak alsof het een hele normale zaak is.
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:57:18 #198
236264 crew  capricia
pi_87047773
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:54 schreef Mylene het volgende:

[..]

Precies, in een café zijn het dan meestal jongens die gewoon een neukertje voor de nacht willen hebben

In de trein ook een tijdje terug, zei zo'n jongen die tegenover mij kwam zitten 'mag ik met je meerijden?', ik zei ja hoor, hij was me aan het druk doen, echt een baasje, toen ie uitstapte zei ie 'bedankt voor het meerijden' en legde ie een papiertje met zijn telefoonnummer op het tafeltje met bel me als je interesse hebt.

Dat soort jongens zijn het dus vaak. Die hengelen maar raak als het een hele normale zaak is.
ken het van zakenrelaties in een hotel..krijg je zo rond 2300 uur een briefje met kamernummer... :')
Doe mij maar een fokmeet! Dan zijn ze gewoon dronken :P
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:59:07 #199
97111 ukga
Siewosie baas
pi_87047795
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:54 schreef Mylene het volgende:

[..]

Precies, in een café zijn het dan meestal jongens die gewoon een neukertje voor de nacht willen hebben.

In de trein ook een tijdje terug, zei zo'n jongen die tegenover mij wilde gaan zitten 'mag ik met je meerijden?', ik zei ja hoor, hij was me aan het druk doen, echt een baasje, toen ie uitstapte zei ie 'bedankt voor het meerijden' en legde ie een papiertje met zijn telefoonnummer op het tafeltje met bel me als je interesse hebt.

Dat soort jongens zijn het dus vaak. Die hengelen maar raak alsof het een hele normale zaak is.
beter 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick. weet je
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 01:02:57 #200
236264 crew  capricia
pi_87047840
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:59 schreef ukga het volgende:

[..]

beter 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick. weet je
[ afbeelding ]
Kennelijk beloont het.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')