Daarom willen mensen telkens weer opnieuw ervaren wat sex ook alweer wasquote:Op donderdag 30 september 2010 01:10 schreef Maanvis het volgende:
sowieso, die na de kroeg sex is alleen ff een uitlaatklep, no big deal zeg. ik ben geen don juan en mij lukt het zelfs. maar vaak ben ik de volgende dag al vergeten hoe lekker het was.
en de kroegen en dancings tieren er welig op, op al die mensen die dat het volgende weekend weer opnieuw willen ervarenquote:Op donderdag 30 september 2010 01:10 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Daarom willen mensen telkens weer opnieuw ervaren wat sex ook alweer was
Juist. Ik ga uit om met mijn vrienden te dansen en niet om de hele avond naar oninteressante verhalen te luisteren. Dit weekend nog iemand gezegd dat ik gewoon even rustig wilde zitten zonder met iemand te moeten praten. Glashelder. Komt hij terug met bier voor mij. Ik ben gelijk opgestaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:15 schreef Breathtaking het volgende:
Dat lijkt me duidelijkik neem ze sowieso niet aan van vreemden, ze doen het alleen maar zodat ze je door middel van dat drankje kunnen claimen. Ik bedoel, je bent dan verplicht om met diegene te praten (op z'n minst totdat je je drankje op hebt..)!
quote:Op donderdag 30 september 2010 01:09 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
niemand beoordeeld je op je auto, je baan of je kleding, alhoewel deze zaken tot op bepaalde hoogte je voorkomen kunnen ondersteunen of bevestigen
quote:Op donderdag 30 september 2010 01:10 schreef Maanvis het volgende:
sowieso, die na de kroeg sex is alleen ff een uitlaatklep, no big deal zeg. ik ben geen don juan en mij lukt het zelfs. maar vaak ben ik de volgende dag al vergeten hoe lekker het was.
Ja hey, ik heb maar een paar eisen en dat is een gevoel voor humor dat goed aansluit op de mijne, een leuke kop, nog redelijk OK figuur en een ondernemend persoon. Ik redeneer niet vanuit zo'n positie maar dit is fok.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:09 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
je voorkomen heeft alles te maken met communicatie en psychologie, niets met geld of een goede baan
niemand beoordeeld je op je auto, je baan of je kleding, alhoewel deze zaken tot op bepaalde hoogte je voorkomen kunnen ondersteunen of bevestigen
sommige mensen ontdekken deze waarheid, anderen komen er nooit achter
daarom redeneer je vanuit de verkeerde uitgangspositie
Mens, kap eens met die grote waffel van je.quote:Op donderdag 30 september 2010 01:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Zo een gun je een opblaaspop echt..
Hou zelf je lelijke kutbek kutwijf!quote:Op donderdag 30 september 2010 01:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mens, kap eens met die grote waffel van je.![]()
En probeer eens te lezen, hij zegt dat hij geen Don Juan is maar dat het hem blijkbaar toch lukt om vrouwen in bed te krijgen.
Stabiel typje die Sevenquote:Op donderdag 30 september 2010 01:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hou zelf je lelijke kutbek kutwijf!
PMS labielo
quote:Op donderdag 30 september 2010 01:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hou zelf je lelijke kutbek kutwijf!
PMS labielo
Dat kan een aantal dingen betekenen.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:00 schreef Chief-Patron het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst een drankje voor een vrouw heb gekocht.
Haha scherp scherp..quote:Op donderdag 30 september 2010 02:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat kan een aantal dingen betekenen.
ja dat vraag ik me ook af. en dingen als deur openhouden enzo, alsof ze gehandicapt zijn. ik zou me doodergeren als iemand me steeds een pas voor was om de deur voor me open te doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef JoPiDo het volgende:
Ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom je in een cafe of discotheek aan een onbekende vrouw een drankje geeft. Wat verwacht je daar dan van?
Er gaan hele hordes vrouwen zonder geld op stap, omdat ze in hun drankbehoefte worden voorzien door mannen. Wat zijn dat dan voor rare mannetjes? Wat is het idee daar achter?
leerling van d.d.a.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:46 schreef Chief-Patron het volgende:
[..]
Haha scherp scherp..
Ik zal het even toelichten.
Ik heb de afgelopen jaren erg veel mensen lopen bestuderen, ook in het nachtleven. Ik ben tot de volgende conclusie gekomen:
Een vrouw heeft talloze mannen die op haar afstappen en haar een drankje aanbieden. Ik schat dat 99% van deze mannen afgewezen worden. Hierdoor heeft een vrouw onbewust een link gelegd in haar hoofd.
Man die me drankje aanbied = LOSER
Dus elke keer als een man een drankje aanbied aan een vrouw word dit gelinkt aan negatief gedrag. De man zijn waarde daalt en dus ook zijn kansen bij de vrouw.
Aan de andere kant als je geen drankje aan een vrouw aanbied, sterker nog haar vraagt om een drankje voor jouw te kopen zal zij automatisch geïnteresseerd raken, al is het alleen om alsnog een drankje van jouw te krijgen en te bevestigen dat je toch een loser bent.
Bt. is een sletquote:Op donderdag 30 september 2010 03:18 schreef Breathtaking het volgende:
Beste Chief-Patron, dat slaat echt helemaal nergens op.
Wat ben je toch een ontzettende mongool.quote:Op donderdag 30 september 2010 03:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bt. is een slet![]()
Een drankje is voor haar juist het teken van interesse. Maar zij kiest uiteraard
Dit, en al het andere gedrag is prima, maar niet iets waar ik me ooit mee bezig hou.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:16 schreef Lastpost het volgende:
Ik betaal voor een 'onbekende' pas een drankje als ik ondertussen al goed aan de praat ben geraakt met diegene, zo heerlijk oppervlakkig met een drankje aankomen zonder een woord gezegd te hebben komt nogal triest over.
Maar dan weer niet vanuit neukbaarheids-oogpunt ofzo, net zo goed voor een gozer waar ik mee ouwehoer.
Pcies!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:44 schreef VonHinten het volgende:
Als het gezellig is met iemand haal ik er graag een drankje voor. Man of vrouw. Maar drank halen voordat er een woord gewisseld is, mwah, nee.
Je mag gerust een avondje met me mee op stap gaan hoor dan laat ik je zien dat het klopt.quote:Op donderdag 30 september 2010 03:18 schreef Breathtaking het volgende:
Beste Chief-Patron, dat slaat echt helemaal nergens op.
Sorry wat? Kan het even niet meer volgen..quote:Op donderdag 30 september 2010 03:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
leerling van d.d.a.
of eigenlijk d.d.a.of ik bedoel eigenlijk, ehem, ja die coole theorie gap met die blauwe blouse
![]()
/coolmode
je redeneert als vrouw, dat maakt het nog ergerquote:Op donderdag 30 september 2010 01:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja hey, ik heb maar een paar eisen en dat is een gevoel voor humor dat goed aansluit op de mijne, een leuke kop, nog redelijk OK figuur en een ondernemend persoon. Ik redeneer niet vanuit zo'n positie maar dit is fok.
Het enige wat een vrouw gratis van mij krijgt is mijn zaadquote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef JoPiDo het volgende:
Ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom je in een cafe of discotheek aan een onbekende vrouw een drankje geeft. Wat verwacht je daar dan van?
Er gaan hele hordes vrouwen zonder geld op stap, omdat ze in hun drankbehoefte worden voorzien door mannen. Wat zijn dat dan voor rare mannetjes? Wat is het idee daar achter?
Spontaan een drankje halen voor iemand die je niet kent? Volgens mij ben je dan echt de wanhoop nabij. Net als dat ik niet vaker dan twee keer achter elkaar betaal. Daarna maar ik wel een keer de opmerking van 'Lekker hé? Die baileys hier?' - met lege handen. Dan ben je zo weer voorzien.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef JoPiDo het volgende:
Nee.... niet echtquote:Op donderdag 30 september 2010 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Uhm kan je echt niet verzinnen waarom mannen dat doen? Écht niet?
Heel simpel... als een vrouw je wel ziet zitten dan laat ze dat duidelijk merken.... daar hoef je echt geen 'smeermiddelen' bij te gebruikenquote:
nee, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je een volslagen onbekende op een drankje trakteertquote:Op donderdag 30 september 2010 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Uhm kan je echt niet verzinnen waarom mannen dat doen? Écht niet?
ik dacht dat dat alleen gebeurde bij knappe vrouwenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:22 schreef Mylene het volgende:
Ik kreeg altijd gratis drank van barmannen. Ik hoefde ook nooit ergens entree te betalen. Ik kon zo doorlopen.
Ja, ik vind mezelf ook niet zo knap, maar het was altijd he schoonheid, moppie enzo, wil je wat drinken van me.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:25 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik dacht dat dat alleen gebeurde bij knappe vrouwen
Ik heb die ervaring ook. Heeft er mee te maken hoe je overkomt. Niet vanwege extreme knapheidquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:25 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik dacht dat dat alleen gebeurde bij knappe vrouwen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:36 schreef ABombali het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, zo moet je ze dus ook behandelen..
In een restaurant meegemaakt. En als je ja zegt, dan ziet die vent dat als een uitnodiging om erbij te komen zitten...dus eerst goed kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:43 schreef Mylene het volgende:
Wat ik ook een paar keer heb gemaakt is dat een jongen mij een drankje aanbood via de barman. Dus dan zat ik daar met een vriendin aan de bar. Zei de barman, die jongen aan de overkant wil je wat te drinken aanbieden, ja of nee.
Precies, in een café zijn het dan meestal jongens die gewoon een neukertje voor de nacht willen hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:44 schreef capricia het volgende:
[..]
In een restaurant meegemaakt. En als je ja zegt, dan ziet die vent dat als een uitnodiging om erbij te komen zitten...dus eerst goed kijken.
ken het van zakenrelaties in een hotel..krijg je zo rond 2300 uur een briefje met kamernummer...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Precies, in een café zijn het dan meestal jongens die gewoon een neukertje voor de nacht willen hebben
In de trein ook een tijdje terug, zei zo'n jongen die tegenover mij kwam zitten 'mag ik met je meerijden?', ik zei ja hoor, hij was me aan het druk doen, echt een baasje, toen ie uitstapte zei ie 'bedankt voor het meerijden' en legde ie een papiertje met zijn telefoonnummer op het tafeltje met bel me als je interesse hebt.
Dat soort jongens zijn het dus vaak. Die hengelen maar raak als het een hele normale zaak is.
beter 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick. weet jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Precies, in een café zijn het dan meestal jongens die gewoon een neukertje voor de nacht willen hebben.
In de trein ook een tijdje terug, zei zo'n jongen die tegenover mij wilde gaan zitten 'mag ik met je meerijden?', ik zei ja hoor, hij was me aan het druk doen, echt een baasje, toen ie uitstapte zei ie 'bedankt voor het meerijden' en legde ie een papiertje met zijn telefoonnummer op het tafeltje met bel me als je interesse hebt.
Dat soort jongens zijn het dus vaak. Die hengelen maar raak alsof het een hele normale zaak is.
Kennelijk beloont het.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:59 schreef ukga het volgende:
[..]
beter 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick. weet je
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |