quote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef Susi het volgende:
Dronken voeren, zodat ze kunnen neuken. Heel simpel toch
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef Susi het volgende:
sjiek ja, als dat je manier is om een vrouw te versierenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef Susi het volgende:
Dat kun je toch zelf ook wel bedenken, TS?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef Susi het volgende:
Dronken voeren, zodat ze kunnen neuken.
TS heeft het over wildvreemde dames.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Geloof het of niet, maar als ik drankjes krijg is dat niet omdat ze me in bed willen lullen, maar gewoon omdat ze me aardig vinden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ja want een drankje krijgen weegt ook echt op tegen seks.
Geloof het of niet, maar als ik drankjes krijg is dat niet omdat ze me in bed willen lullen, maar gewoon omdat ze me aardig vinden.
Van wildvreemden?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ja want een drankje krijgen weegt ook echt op tegen seks.
ohja, tuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 23:42 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dat kun je toch zelf ook wel bedenken, TS?
Ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:46 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ohja, tuurlijk
want als je een vrouw drankjes geeft, dan raakt ze op een geven moment zo bedwelmd dat ze in eens wel mee naar huis wil
ze worden dronken op jouw drankjes en gaan vervolgens naar huis met een echte man, die haar geen drank voertquote:Op woensdag 29 september 2010 23:47 schreef Maanvis het volgende:
zat voeren zodat ze je alle hoeken van de kamer laat zien. vrouwen worden nameljk geil van drank.
Het gaat om breezahs. Voor hen: een echte man = een man die alles voor haar betaaltquote:Op woensdag 29 september 2010 23:49 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ze worden dronken op jouw drankjes en gaan vervolgens naar huis met een echte man, die haar geen drank voert
ik kom doorgaans in vrij sjieke cafes waar redelijk normale mensen komen en ook daar zie ik voortdurend mannen drankjes voor vrouwen kopenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:51 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het gaat om breezahs. Voor hen: een echte man = een man die alles voor haar betaalt
Geef het kind eens ongelijk. De jaren daarvoor betaalde papa alles, dus hoe moet zij beter weten?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:51 schreef Bonzai. het volgende:
Het gaat om breezahs. Voor hen: een echte man = een man die alles voor haar betaalt
Nou, jij maakt wat mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik kom doorgaans in vrij sjieke cafes waar redelijk normale mensen komen en ook daar zie ik voortdurend mannen drankjes voor vrouwen kopen
Ik vind het eigenlijk wel leuk!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik kom doorgaans in vrij sjieke cafes waar redelijk normale mensen komen en ook daar zie ik voortdurend mannen drankjes voor vrouwen kopen
Wat is dit voor een bullshit of moet ik 'm heel letterlijk nemenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:54 schreef Chowi het volgende:
In een relatie tussen een man en een vrouw, is het de vrouw die dingen ontvangt. Op ieder denkbaar gebied.
Dus ook drankjes.
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:54 schreef Chowi het volgende:
In een relatie tussen een man en een vrouw, is het de vrouw die dingen ontvangt. Op ieder denkbaar gebied.
Dus ook drankjes.
Nee, neem het met een korrel zout.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een bullshit of moet ik 'm heel letterlijk nemen
het is inderdaad een heel eenvoudige manier om te zeggen dat je wanhopig bent, wel een dure manierquote:Op woensdag 29 september 2010 23:57 schreef Karammel het volgende:
Je hoeft dan geen openingszin meer te bedenken. Het ijs is al gebroken en je hebt even haar aandacht. Daarnaast is het een heel laagdrempelige manier om te laten weten dat je interesse hebt.
Oftewel... Ze willen neuken.
Hoezo? Ik ben een vrouw.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:57 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
mannen hebben maar rare ideeen over vrouwen
omdat mannen die macht aan vrouwen hebben gegevenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef Mercer het volgende:
Waarom? Omdat vrouwen die macht hebben. Simpel. Vergroot voor mannen de kans om te neuken.![]()
Schat... Een man wil altijd neuken.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hm dus als een man aanbiedt om je te helpen met bv schilderen dan wil hij dus gewoon neucken?
Joh?
![]()
Dus dan moet je eigenlijk altijd nee zeggen als je hem niet in je bed wilt?
ik vroeg het aan mannen, niet aan vrouwenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Kan iemand ff antwoord geven op mijn vraag
*zenuwachtigkijktnu*
Ja zeker, net zoals met daten. Daar moet een man ook de eerste stap zetten. Vrouwen hebben een dikke asset, en die buiten ze heel grondig uit.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:01 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
omdat mannen die macht aan vrouwen hebben gegeven
Maar is het echt zo dat als een man aardig tegen je doet, hij je wil neuken?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:02 schreef Karammel het volgende:
[..]
Schat... Een man wil altijd neuken.
ja, daarom moet je daar als man ook niet in mee gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 00:03 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja zeker, net zoals met daten. Daar moet een man ook de eerste stap zetten. Vrouwen hebben een dikke asset, en die buiten ze heel grondig uit.
...dus als hij iets voor je doet wil hij je neuken eigenlijk?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:02 schreef Karammel het volgende:
[..]
Schat... Een man wil altijd neuken.
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
...dus als hij iets voor je doet wil hij je neuken eigenlijk?
Arghhhhh
dus als een mod voorstelt om je te ontmoeten wil hij je dus neuken????????
Laat me raden, het begint op H... en eindigt op E?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
...dus als hij iets voor je doet wil hij je neuken eigenlijk?
Arghhhhh
dus als een mod voorstelt om je te ontmoeten wil hij je dus neuken????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |