quote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef Susi het volgende:
Dronken voeren, zodat ze kunnen neuken. Heel simpel toch
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef Susi het volgende:
sjiek ja, als dat je manier is om een vrouw te versierenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef Susi het volgende:
Dat kun je toch zelf ook wel bedenken, TS?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef Susi het volgende:
Dronken voeren, zodat ze kunnen neuken.
TS heeft het over wildvreemde dames.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Geloof het of niet, maar als ik drankjes krijg is dat niet omdat ze me in bed willen lullen, maar gewoon omdat ze me aardig vinden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ja want een drankje krijgen weegt ook echt op tegen seks.
Geloof het of niet, maar als ik drankjes krijg is dat niet omdat ze me in bed willen lullen, maar gewoon omdat ze me aardig vinden.
Van wildvreemden?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ja want een drankje krijgen weegt ook echt op tegen seks.
ohja, tuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 23:42 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dat kun je toch zelf ook wel bedenken, TS?
Ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:46 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ohja, tuurlijk
want als je een vrouw drankjes geeft, dan raakt ze op een geven moment zo bedwelmd dat ze in eens wel mee naar huis wil
ze worden dronken op jouw drankjes en gaan vervolgens naar huis met een echte man, die haar geen drank voertquote:Op woensdag 29 september 2010 23:47 schreef Maanvis het volgende:
zat voeren zodat ze je alle hoeken van de kamer laat zien. vrouwen worden nameljk geil van drank.
Het gaat om breezahs. Voor hen: een echte man = een man die alles voor haar betaaltquote:Op woensdag 29 september 2010 23:49 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ze worden dronken op jouw drankjes en gaan vervolgens naar huis met een echte man, die haar geen drank voert
ik kom doorgaans in vrij sjieke cafes waar redelijk normale mensen komen en ook daar zie ik voortdurend mannen drankjes voor vrouwen kopenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:51 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het gaat om breezahs. Voor hen: een echte man = een man die alles voor haar betaalt
Geef het kind eens ongelijk. De jaren daarvoor betaalde papa alles, dus hoe moet zij beter weten?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:51 schreef Bonzai. het volgende:
Het gaat om breezahs. Voor hen: een echte man = een man die alles voor haar betaalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |