SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).
[ Bericht 0% gewijzigd door jopiede op 29-09-2010 23:08:17 ]![]()
Verklaar de TT eens, ik ben hier een tijdje niet geweest.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
Teveel moeite he, één topic teruglezen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:03 schreef 9611Niels het volgende:
Verklaar de TT eens, ik ben hier een tijdje niet geweest.![]()
Het kon net zo goed verspreid over 5 topics staan. Maar ik zal wel even teruglezenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Teveel moeite he, één topic teruglezen.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
Ik heb dit stukje toegevoegd aan de OP, misschien moet iemand dit even veranderen in de wiki?(in de spoiler van taobao)
Naast Jack is ook Tiffany een nieuwe taobao agent. Ze doet deze service samen met Bonny. Hun mail adressen zijn: superbservice.tiffany@gmail.com en superbservice.bonny@gmail.com. Je moet dezelfde mail opstellen die je naar jack zou opstellen. Om voor Tiffany een indicatie van de prijs te krijgen moet je naar de volgende site. De rest wijst zich daar vanzelf. Tiffany is ook via msn te bereiken, dat adres is:tiffany19871009@msn.com![]()
Tiffany heeft nu ook een eigen Taobao-service. Ze is te bereiken via MSN op tiffany19871009@msn.comquote:Op woensdag 29 september 2010 23:03 schreef 9611Niels het volgende:
Verklaar de TT eens, ik ben hier een tijdje niet geweest.
![]()
Ze is trouwens ook meestal vele malen goedkoper dan Jack/Kyle. Tiffany werkt wel met een first payment en second payment. De second payment bestaat uit de internationale verzendkosten! Als je zegt dat je een FOK!-er bent, dan hoef je de aankomende week maar 7,5% servicefee te betalen i.p.v. 15%.
Jopiede was me net voor met een betere uitleg![]()
![]()
Oh das wel vet, alleen Taobao is altijd zo ingewikkeldquote:Op woensdag 29 september 2010 23:13 schreef dj-mike het volgende:
[..]
Tiffany heeft nu ook een eigen Taobao-service. Ze is te bereiken via MSN op tiffany19871009@msn.com![]()
Ze is trouwens ook meestal vele malen goedkoper dan Jack/Kyle. Tiffany werkt wel met een first payment en second payment. De second payment bestaat uit de internationale verzendkosten! Als je zegt dat je een FOK!-er bent, dan hoef je de aankomende week maar 7,5% servicefee te betalen i.p.v. 15%.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
jongens jongens, TVP's hoeven al minstens 5 topic's niet meer, klik gewoon op "volg topic"Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ingewikkeld?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh das wel vet, alleen Taobao is altijd zo ingewikkeld
Installeer Google Toolbar of gebruik Chrome, dan kan je zo die pagina's vertalen
Verder gewoon de woorden welke je wil zoeken per stuk vertalen via Google Translate.
Ook al is het niet altijd noodzakelijk om het merk te vertalen
[ Bericht 6% gewijzigd door dj-mike op 30-09-2010 07:21:51 ]![]()
Lol![]()
Eerlijk gezegd bestel ik nog steeds via Kyle (Linnar ofzo). Ben niet zo met die first and second payment van Tiffany.![]()
![]()
oh ik zal morgen met qunfang lee effe praten voor een standaard korting voor fokkers
ik zal het noemen de ''flexx'' korting! ik denk dat 10% i.p.v. 15% wel netjes is?
vergeet niet dat als je iets besteld van 10 euro dat ze maar 1 euro vangtdaar krijg je wel een snelle goede service voor
![]()
of andere suggesties?![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:29 schreef flexoo het volgende:
oh ik zal morgen met qunfang lee effe praten voor een standaard korting voor fokkers
ik zal het noemen de ''flexx'' korting! ik denk dat 10% i.p.v. 15% wel netjes is?
vergeet niet dat als je iets besteld van 10 euro dat ze maar 1 euro vangtdaar krijg je wel een snelle goede service voor
![]()
of andere suggesties?
Of vraag anders om de verzendkosten op 14$/kg te zetten. Dat scheelt dan weer bij de zwaardere dingen en scheelt wellicht meer.![]()
In het heel kort: Internationale versie van internetbankieren/iDeal.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef larry_flynt het volgende:
iemand die mij paypall kan uitleggen?
Je koppelt je bank- of girorekening aan je paypalaccount en dan kun je rechtstreeks betalen, of eerst geld op je paypal zetten en dan pas betalen. Ik heb nooit geld op m'n paypal staan en schrijf het direct af van m'n ING-rekening.![]()
Smallest MicroSD TransFlash USB Card Reader with Cover (Blue) $0.98
Chairman Mao Figure Pattern Windproof Butane Jet Torch Lighter $4.12
USB Charging Cable for NDSi/DSi $1.68
Cadeautje $26.17
Replacement Stereo Earphones for iPhone (3.5mm Jack) $2.79
38204 Santa Pet Clothing - White + Red $7.00
Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) $0.01
Cigarette-shaped Butane Lighter $1.50
Textured Protective TPU Case for iPhone 3G/3GS (Translucent White) $1.86
Package Tracking Service. $0.01
Totale schade: $46.12
Iemand een idee hoeveel ik kwijt ben aan omzetbelasting enzo?![]()
Kost het geld?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
In het heel kort: Internationale versie van internetbankieren/iDeal.
Je koppelt je bank- of girorekening aan je paypalaccount en dan kun je rechtstreeks betalen, of eerst geld op je paypal zetten en dan pas betalen. Ik heb nooit geld op m'n paypal staan en schrijf het direct af van m'n ING-rekening.![]()
Ze rekenen een iets andere wisselkoers, dus je betaalt 1 of 2 procent aan paypal, maar geen vast bedrag. Je merkt er eigenlijk niks van omdat de wisselkoers continu verandert. Als je in dezelfde valuta betaalt, kost het niks.quote:![]()
Mm ok. Thanks!! Ik ga het proberen. Maar nog even een noob vraag. Hoe zorg je ervoor dat het rechtstreeks van je rekening wordt afgeschreven?![]()
Wat is het grootste bedrag dat jullie weleens hebben moeten afrekenen bij Dealextreme? En wat heb je zoal gekocht? Ben ik wel nieuwsgierig naar![]()
![]()
Per product wat uit China komt betaal je 2 euro. Daarnaast betaal je over het geheel 19% BTW.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef larry_flynt het volgende:
Smallest MicroSD TransFlash USB Card Reader with Cover (Blue) $0.98
Chairman Mao Figure Pattern Windproof Butane Jet Torch Lighter $4.12
USB Charging Cable for NDSi/DSi $1.68
Cadeautje $26.17
Replacement Stereo Earphones for iPhone (3.5mm Jack) $2.79
38204 Santa Pet Clothing - White + Red $7.00
Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) $0.01
Cigarette-shaped Butane Lighter $1.50
Textured Protective TPU Case for iPhone 3G/3GS (Translucent White) $1.86
Package Tracking Service. $0.01
Totale schade: $46.12
Iemand een idee hoeveel ik kwijt ben aan omzetbelasting enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het wijst zich vanzelf. Anders kan je op Paypal kijken in de support/help pagina'squote:Op woensdag 29 september 2010 23:56 schreef larry_flynt het volgende:
Mm ok. Thanks!! Ik ga het proberen. Maar nog even een noob vraag. Hoe zorg je ervoor dat het rechtstreeks van je rekening wordt afgeschreven?
![]()
Jezus moet echt elke newbee met dit soort shit komen aankakken.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:26 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand ervaring met dit soort dingen bestellen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21243![]()
![]()
Ik ben geen newbeequote:Op donderdag 30 september 2010 00:27 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jezus moet echt elke newbee met dit soort shit komen aankakken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef larry_flynt het volgende:
iemand die mij paypall kan uitleggen?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:56 schreef larry_flynt het volgende:
Mm ok. Thanks!! Ik ga het proberen. Maar nog even een noob vraag. Hoe zorg je ervoor dat het rechtstreeks van je rekening wordt afgeschreven?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:04 schreef larry_flynt het volgende:
Wat is het grootste bedrag dat jullie weleens hebben moeten afrekenen bij Dealextreme? En wat heb je zoal gekocht? Ben ik wel nieuwsgierig naarNee sorry, nu ik alles teruglees, zo kom je niet over.quote:![]()
![]()
Ben je nou echt serieus?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:26 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand ervaring met dit soort dingen bestellen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21243
![]()
weegschaal binnen !
mooi dingetjehad alleen verwacht dat het platform waarop je de te wegen dingen moet leggen groter zou zijn. Het is dus deze: http://www.focalprice.com/detail_HT319S.html
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:57 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee sorry, nu ik alles teruglees, zo kom je niet over.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werk dat ook als je al besteld hebt en het item nog niet is verzonden? (Ofwel 'item received, in stock ' o.i.d.)quote:Op woensdag 29 september 2010 22:57 schreef bergdani het volgende:
[..]
NEWYEARGIFT werkt voor een gratis appel memoblok.
Maar een echte kortingscoupon voor $ eraf ken ik niet.![]()
Ik weet niet of je achteraf nog coupons kunt invoeren. Bovendien, dat was ik vergeten te zeggen, moest je dacht ik voor minimaal 15$ kopen.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Werk dat ook als je al besteld hebt en het item nog niet is verzonden? (Ofwel 'item received, in stock ' o.i.d.)![]()
Ik gok dat jij eerst je goud gaat wegen, voordat je he tnaar Postalgold opstuurt of niet?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:28 schreef julian6 het volgende:
weegschaal binnen !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi dingetjehad alleen verwacht dat het platform waarop je de te wegen dingen moet leggen groter zou zijn. Het is dus deze: http://www.focalprice.com/detail_HT319S.html
![]()
![]()
Weet je wat ik nou haat aan Kyle dat als ik hem besteld heb dat dan linnar 5 dgn later aan komt kakken dat het item op Tb out of stock is en kan ik weer een nieuwe gaan zoeken.![]()
Weer eens een gadget besteld. Deze keer alleen uit Duitsland ipv China
Cattrack, daarmee kun je kijken waar je kat 's nachts allemaal naar toe is geweest!
http://www.mr-lee-catcam.de/pe_cc_o2_en.htm
Forum Opties Forumhop: Hop naar: