Probeer het via msn?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:12 schreef kamar01 het volgende:
Hoi,
heb zondag en gisteren (kopie van zondag) een mail gestuurd naar Tiffany maar geen reactie.
Hebben jullie er ook "last" van, of sta ik op de blacklist?
er is nu een feest in Chinaquote:Op woensdag 29 september 2010 15:12 schreef kamar01 het volgende:
Hoi,
heb zondag en gisteren (kopie van zondag) een mail gestuurd naar Tiffany maar geen reactie.
Hebben jullie er ook "last" van, of sta ik op de blacklist?
Even besteld. Kijken of het wat isquote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44897
deze vallen goed bij mensen, vooral met doosje
wss wel, ik heb hier ook veel van die setjes liggen van jack ik raad ze aan voor de prijsquote:Op woensdag 29 september 2010 15:43 schreef bularax het volgende:
[..]
Even besteld. Kijken of het wat is
quote:
MM of Dixons. Je moet zo eentje kopen met zo'n windows adapter erbij, zijn net zo duur en die adapter kan je weer verkopen voor 20 euro :pquote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef ElmoFan het volgende:
Iemand tips waar ik een goede xbox 360 controller kan kopen?
je kunt haar beter toevoegen op msnquote:Op woensdag 29 september 2010 17:12 schreef kamar01 het volgende:
Aha Thanks,
maar never mind, vijf minuten geleden een mailtje van haar gekregen met excuses voor het lange wachten!
Heb meteen maar wat besteld...Jeuj!![]()
[..]
kan je niet gewoon beter een bedraadde kopen?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:41 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
MM of Dixons. Je moet zo eentje kopen met zo'n windows adapter erbij, zijn net zo duur en die adapter kan je weer verkopen voor 20 euro :p
Wireless XBOX controller for windows heet dat geloof ik :p
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:41 schreef flexoo het volgende:
[..]
je kunt haar beter toevoegen op msnis vele malen sneller! daarom koop ik ook niks meer bij kyle
en nu alles bij tiffany
Wat moet je met een bedraadde controllerquote:Op woensdag 29 september 2010 17:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
kan je niet gewoon beter een bedraadde kopen?
In je computer steken en dan werkt ie meteenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wat moet je met een bedraadde controller
Dat is echt kut..
Ja mja draadloze controller is fijner, te gebruiken voor Xbox (en als je dat nodig vindt ook voor de pc), maargoed je kan dus die wireless gaming adapter verkopen voor ~20 euro, dus kost het je nog maar 15 euro voor een controller.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
In je computer steken en dan werkt ie meteen
Die andere krijg je tenminste in een "authentiek" doosjequote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44897
deze vallen goed bij mensen, vooral met doosje
Ja,Het duurt wel vaker zo langquote:Op woensdag 29 september 2010 19:35 schreef Palomar het volgende:
Ik heb iets besteld bij Dealextreme en ik kreeg op 10 september een bericht dat het verstuurd is. Ik heb echter nog steeds niks ontvangen (19 dagen later dus). Duurt het wel vaker zo lang, of is dit te lang? Heb wel vaker iets besteld en duurde meestal max. 2 weken.
Maar ik ga hem voor de pc gebruiken en ik heb geen xbox, ik geef toe dat draadloos fijner is maar of het ook het geld waard is?...quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ja mja draadloze controller is fijner, te gebruiken voor Xbox (en als je dat nodig vindt ook voor de pc), maargoed je kan dus die wireless gaming adapter verkopen voor ~20 euro, dus kost het je nog maar 15 euro voor een controller.
Ok voor de pc maakt het niet uit omdat je relatief dichtbij zit.. Bij een Xbox zit je natuurlijk wat verder weg.. Ik heb zelf alleen maar draadloze en die vind ik wel perfect werken..quote:Op woensdag 29 september 2010 20:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar ik ga hem voor de pc gebruiken en ik heb geen xbox, ik geef toe dat draadloos fijner is maar of het ook het geld waard is?...
NEWYEARGIFT werkt voor een gratis appel memoblok.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand nog een coupon code voor DX?
http://www.retailmenot.com/view/dealextreme.comquote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand nog een coupon code voor DX?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |