Je hoeft de zeecontainer niet mee te rekenen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:34 schreef michiel92 het volgende:
Hmm ik lees al een tijdje mee en ook ik wilde een bestelling bij Jack plaatsen. Ik kom er alleen niet uit met de verzendkosten, een jas van 149 RMB en 2 overhemden van 69 RMB per stuk, dit zou dus ongeveer 386 RMB zijn inclusief Jack zijn service fee en binnenlandse verzendkosten. --> 57 USD. Het geschatte gewicht is 1400KG en de totale kosten die mij in rekening worden gebracht is 100 USD, 34 dollar verzendkosten dus. Toch heb ik het idee dat veel te veel is. Als ik bij TaoBaoNow (die volgend dit forum, dacht ik, duurder scheen te zijn) kom ik op 382 RMB uit + 208 RMB shipping = 88 USD, ongeveer een tientje verschil dus (75 of 65 euro). Wat denken jullie hiervan?
Mijn calculator, die dus ook door tiff word gebruikt geeft dit aan:quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:34 schreef michiel92 het volgende:
Hmm ik lees al een tijdje mee en ook ik wilde een bestelling bij Jack plaatsen. Ik kom er alleen niet uit met de verzendkosten, een jas van 149 RMB en 2 overhemden van 69 RMB per stuk, dit zou dus ongeveer 386 RMB zijn inclusief Jack zijn service fee en binnenlandse verzendkosten. --> 57 USD. Het geschatte gewicht is 1400KG 1400 gram en de totale kosten die mij in rekening worden gebracht is 100 USD, 34 dollar verzendkosten dus. Toch heb ik het idee dat veel te veel is. Als ik bij TaoBaoNow (die volgend dit forum, dacht ik, duurder scheen te zijn) kom ik op 382 RMB uit + 208 RMB shipping = 88 USD, ongeveer een tientje verschil dus (75 of 65 euro). Wat denken jullie hiervan?
Update, ik heb even beter gezocht in dit topic en ga Tiffany maar eens mailen.
Ze komt er wel uit lijkt mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Je vergeet Rachel of is die in een loempia gestopt?
rachel is eerst samen met tiffany begonnen. alleen haar ouders stonden niet achter haar besluit en ze is terug naar haar geboorte dorp gegaan voor een baan met zekerheid. nu doet tiff (qunfang lee) het met bonnyquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Je vergeet Rachel of is die in een loempia gestopt?
komt vast wel goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef shadowflash het volgende:
Hey mensen vraagje ... ik heb iets van focal price besteld.
Maar ik krijg geen mailtje met een bevestiging van focalprice. Op paypal staat wel in de geschiedenis dat het is betaald, en het is ook al van mijn bankrekening afgeschreven.
Duusssssss
Lekker boeiend wat Sjaakie vindt, ik zie geen leuke berichten en kortingen meer sinds de website is vernieuwdquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ze komt er wel uit lijkt mij.![]()
Vraag mij af of vriend Cousteaux hier nog mee leest.. Beetje lullig voor hem dan wel..
Nu doet ze het met Bonnyquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:54 schreef flexoo het volgende:
[..]
rachel is eerst samen met tiffany begonnen. alleen haar ouders stonden niet achter haar besluit en ze is terug naar haar geboorte dorp gegaan voor een baan met zekerheid. nu doet tiff (qunfang lee) het met bonny
hier is een foto van bonny:
[ afbeelding ]
Dat verhaal van Rachel kan enigszins kloppen denk ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
Maar die foto is bullshit, een upload van 2007 op een Jappen websiteHet verhaal van Rachel die met haar Engels in haar dorp de varkens gaat melken zal ook wel bullshit zijn
Ben ik het wel mee eens.. Eerst was ie redelijk relaxed, maar na dat gekut met verschillende URL's en telkens weer paypal gekloot was ik er eigenlijk ook wel klaar mee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat Sjaakie vindt, ik zie geen leuke berichten en kortingen meer sinds de website is vernieuwdHet was toch te vaak gedoe en geklooi, ik wacht nog steeds op kerstverlichting
![]()
Varkens? Ik dacht rijke Chinese mannen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het verhaal van Rachel die met haar Engels in haar dorp de varkens gaat melken zal ook wel bullshit zijn
Thanks, ik kom op 81 USD uit, nogal een verschil met Jack (de 386 was al inc binnenlandse verzendkosten en de 20 procent fee). Goeie trouwens dat er nu ook een ''Tiffany calculator'' is!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:04 schreef jopiede het volgende:
[..]
Mijn calculator, die dus ook door tiff word gebruikt geeft dit aan:
The first part in dollar is: $70.08 The shipping part with tracking code is $27.51 So total it will be $97.59
Je moet die 386 RMB + 30 doen, want er is 3x 10 RMB domestic shipping.
Als je zelf nog wilt narekenen:
http://calculator.neonhosting.org
Niet, want ik heb mijn 9volt accu nog steeds niet. Van de 9e.quote:
Mijn record is 9 maandenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:57 schreef dirkmeister het volgende:
de 13e een order geplaatst, nu nog wacten op supplier, record????
mijn record is euhhhh effe denken............. mijn eerste bestelling van DX nooit gekregen wat zal het zijn 2/2,5 jaar geledenquote:
Bij mijn zijn de chinezen positief, maar van Vodafone kan ik dat niet zeggenquote:
Oh dat zal het zijn, ik had een baby besteld.quote:
bij de mediamarktquote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef ElmoFan het volgende:
Iemand tips waar ik een goede xbox 360 controller kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |