Kan je ook best wel hebben, aan die foto te zienquote:Op woensdag 29 september 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt dik ofzo ben ik niet nee, maar er zit wel wat meer spek op dan op bovenstaande foto hoor
Nee, ken je die niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
semi-geil.
Of is 169 een standje wat ik nog niet ken
Maar hoe moet ik dan zienquote:Op donderdag 30 september 2010 08:53 schreef omearos het volgende:
yup
auto-onderdelen maken met vloeibaar staal
we werken met de verloren-was-methode: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verloren_was maar dan op grote schaal natuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dan zienIk kan me eigenlijk echt niet voorstellen hoe dat in z'n werk gaat. Heb je voor alles een mal ofzo en giet je daar staal in? Of doet jij weer heeeeeel iets anders daar (bv. administratief ofzo) en is het 'toevallig' zo'n bedrijf.
Okee gaafquote:Op donderdag 30 september 2010 08:59 schreef omearos het volgende:
[..]
we werken met de verloren-was-methode: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verloren_was maar dan op grote schaal natuurlijk![]()
En ik werk bij de eindcontrole, niet op kantoor
Morgen jaquote:Op donderdag 30 september 2010 09:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Tombeau, vrijdag je date?
Gister gekregenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Succes![]()
Wanneer krijg je dat boek?
Toch wel van te voren?
Beetje doorgebladerdquote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Al flink aan het bestuderen?
Waag hetquote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 doet het licht uit en sluipt deze SC uit, en het laat het aan Tombola en PGR
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 doet het licht uit en sluipt deze SC uit, en het laat het aan Tombola en PGR
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
Zonder jou zijn we nergensquote:Op donderdag 30 september 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Flinke actie geweest hier zie ik
Helemaal dan?quote:
whoehoe ROCKTOBER!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
He du leute
Ik heb ooit een geniale deal met een Fok!ker gehad hier (dacht er ineens aan toen ik V&A weer zag), maar ben de deal + de username kwijt
Welkom in Rocktober!
edit nav TT: ik ben semigeil
Ga je me overal volgen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
He du leute
Ik heb ooit een geniale deal met een Fok!ker gehad hier (dacht er ineens aan toen ik V&A weer zag), maar ben de deal + de username kwijt
Welkom in Rocktober!
edit nav TT: ik ben semigeil
per ongeluk?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had je per ongeluk ook gevolgt
jajaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel dat jij daar ook zat.
* omearos zwaait met pendel: "u voelt niets!"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:05 schreef kitao het volgende:
sorry , ik was een beetje gehypnotiseerd door die O denk ik.
*klats* pendelgevechtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:09 schreef kitao het volgende:
*kitao zwaait met pendel: u gaat nu iets voelen*
aww, snel werken dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef kitao het volgende:
[..]
helemaal.![]()
maar ik heb niet veel tijd meer , dus...
tja, half 5 vrij, dus eerst naar huisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef kitao het volgende:
noem je dat snel werken , 3 kwartier later ?
Hoi.quote:
Oja, dat is zo ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoi.
Het schijnt hier een sex-sc geworden te zijn volgens de berichten, of ken jij dit al langer ?
Ja! Gisteravondquote:
Wat voor dolletjes? En waar is dat op gebaseerd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:28 schreef kitao het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat jij niet zo in was voor een dolletje ?
nergens op gebaseerd , het was meer een vraag hoewel ik de indruk kreeg dat je niet zo heel erg gediend was van 'gevelgrapjes' enzo , maar mss vergis ik me met iemand anders.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor dolletjes? En waar is dat op gebaseerd?
Goed hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja! Gisteravond![]()
Wel veel gedaan deze week dus zeke rnuttig. En ietsje minder verslaafd![]()
Hoe is het met je?
Gevelz I haz emquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:33 schreef kitao het volgende:
[..]
nergens op gebaseerd , het was meer een vraag hoewel ik de indruk kreeg dat je niet zo heel erg gediend was van 'gevelgrapjes' enzo , maar mss vergis ik me met iemand anders.
ik zat nu een beetje met omeraos te dollen zoals je zag , gewoon 'schuine' grapjes meer niet.
waar gaat deze sc normaal gesproken meestal over dan ?
Ja best wel. Ik moet nog wel veel doen hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed hoorlange dag gehad gister, naar Duitsland.
Straks nu naar Maastricht
Lekker opgeschoten met je scriptie?
Mjah winkelen zal niet met dit weerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik moet nog wel veel doen hoorIk heb ook een leuke scriptiebegeleider di ehet iedere week anders lijkt te zien
Maar goed, ik heb 'm wel af in december
![]()
Wat ga je in Maastricht doen? Winkelen? Jammer van het baggerweer
oh , ok ik snap t.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gevelz I haz em![]()
Oh ik weet al waar jij op doelt. Ik reageerde toen op een plaatje van pgr...
Dat ging niet zozeer om de inhoud maar om het irritant posten van plaatjes. Ik had ze allemaal wel gezien inmiddels
Oh gezellig! Ik heb in Maastricht altijd een buitenland gevoel. Misschien omdat ik niemand verstaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah winkelen zal niet met dit weerBeetje rondkijken daar, hapje eten, we hebben nachtje in hotel daar. Dus we hebben ook morgen nog.
Hoe moet ik dat nou weten haha.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:38 schreef kitao het volgende:
[..]
oh , ok ik snap t.
hij heeft trouwens een oogje op omearos.
is dat een leuke vrouw ?
(ben niet nieuwsgierig hoor)
Ja precies, het is echt een on-Nederlands stukje Nederlandquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gezellig! Ik heb in Maastricht altijd een buitenland gevoel. Misschien omdat ik niemand versta![]()
Maar leuk joh! Wel een mooie stad
Hahaha daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja precies, het is echt een on-Nederlands stukje Nederland
Dan heb ik een internationaal weekendje met gister Duitsland, vandaag 'Nederland', en morgen denk op terugweg even langs drielandenpunt, daar ben je dan toch vlakbij
kon toch zijn dat je haar van een meet kon ofzo ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten haha.
Ik vind haar heel aardig en ze lijkt niet op haar mondje gevallen maar verder ken ik haar niet hoor.
Nee ik ook niet, en het is half uurtje rijden vanaf Maastricht, dus wel geinig dan even te doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha daar ben ik nog nooit geweestMaak je even een foto?
Nee, ik heb nog niemand hier irl gezien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:46 schreef kitao het volgende:
[..]
kon toch zijn dat je haar van een meet kon ofzo ?
maar laat maar gaan , ze komt vanmiddag wel langs hier denk ik , dan vraag ik het haar misschien zelf wel als ik de stoute schoenen heb aangetrokken.
ik val op zwart , zoiets als dit :quote:
Je houdt niet van tetten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:55 schreef kitao het volgende:
[..]
dat zijn Loveless' ongevraagde woorden , niet de mijne.
Misschien is ie homoquote:
Bruinquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:54 schreef kitao het volgende:
[..]
ik val op zwart , zoiets als dit :
Wat luister je nu? #1917
maar dan met een dunnere suikerlaag.
het is blank en zwart Miauw.quote:
Jij gelooft alles wat ze op tv zeggenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:04 schreef kitao het volgende:
[..]
het is blank en zwart Miauw.
zo wordt het op het journaal verteld dus dat schijnt dan politiek correct te zijn.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:04 schreef kitao het volgende:
[..]
het is blank en zwart Miauw.
zo wordt het op het journaal verteld dus dat schijnt dan politiek correct te zijn.
ze noemen zwarte mensen kleurlingen en witte mensen blanken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
Het is toch 'blank of gekleurd' en anders 'wit of zwart'
Anders klopt het niet
Maar je zegt zelf wel zwart?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ze noemen zwarte mensen kleurlingen en witte mensen blanken.
terwijl zwart juist geen kleur is.
Goed punt, maar het zijn dan ook geen 'zwarte' mensen. Ik vind het sowieso altijd een beetje raar klinken om mensen 'zwart' of zelfs 'wit' te noemen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ze noemen zwarte mensen kleurlingen en witte mensen blanken.
terwijl zwart juist geen kleur is.
tnx , misschien voor later.quote:
Cyberfilequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:13 schreef kitao het volgende:
[..]
tnx , misschien voor later.
mijn lap heeft nu moeite met clips afspelen , mss te druk op de cybersnelweg ?
Ja eens. Hoewel sommige mensen wel echt neigen naar zwartquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed punt, maar het zijn dan ook geen 'zwarte' mensen. Ik vind het sowieso altijd een beetje raar klinken om mensen 'zwart' of zelfs 'wit' te noemen.
Blanke mensen zijn niet wit, en donkere mensen ook niet zwart.
Ik ben witquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja eens. Hoewel sommige mensen wel echt neigen naar zwarten ik had een engels vriendje, dat ook erg erg erg blank was
Ja natuurlijk heb je in beide categorieën uitschieters, maar over het algemeen zijn de meeste negers (oh no I said itquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja eens. Hoewel sommige mensen wel echt neigen naar zwarten ik had een engels vriendje, dat ook erg erg erg blank was
ik noem ze zoals ik wil.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed punt, maar het zijn dan ook geen 'zwarte' mensen. Ik vind het sowieso altijd een beetje raar klinken om mensen 'zwart' of zelfs 'wit' te noemen.
Blanke mensen zijn niet wit, en donkere mensen ook niet zwart.
kijk met alle respect dat bedoel ik nu.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heb je in beide categorieën uitschieters, maar over het algemeen zijn de meeste negers (oh no I said it) die ik ken niet écht zwart ofzo.
Ik ben ehmm karamelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben wit![]()
Ik vind het sowieso stom om te zeggen dat je van zwart houdt btw, gaat toch ook wel een BEETJE om innerlijk?
OMG, zei je neger?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heb je in beide categorieën uitschieters, maar over het algemeen zijn de meeste negers (oh no I said it) die ik ken niet écht zwart ofzo.
je mist her sarcasme denk ik?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:18 schreef kitao het volgende:
[..]
kijk met alle respect dat bedoel ik nu.
er is niets verkeerds aan het woord neger , of blanke of witte of zwarte.
natuurlijk zijn er betere woorden maar de mensen die mij kennen weten dat ik geen racist ben.
dus ik kan die woorden gewoon gebruiken om een bepaalde bevolkingsgroep te duiden indien noodzakelijk.
Ja precies! Ik vind het ook altijd een beetje 'moeilijk', terwijl als ik dan in de stad loop en 2 kleurlingen/donkere/zwarte/bruine mensen treffen elkaar dan is het over en weer 'Hey niggah!' ' Naaah neger, wat ik meemaakte!'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG, zei je neger?![]()
![]()
Maar ff serieus, ik weet ook nooit of ik dat woord nou wel of niet kan gebruiken. Sommige mensen zijn erg sensitive als het daar op aankomt.
Maar is dat discriminatie of racismequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je mist her sarcasme denk ik?![]()
En ik vind juist wel dat je een racist bent, als je zegt dat je alleen op zwart valt. Naar mij toe bijvoorbeeld
Je houdt niet van karamel ???quote:
discriminatie op basis van rasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar is dat discriminatie of racisme
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja precies! Ik vind het ook altijd een beetje 'moeilijk', terwijl als ik dan in de stad loop en 2 kleurlingen/donkere/zwarte/bruine mensen treffen elkaar dan is het over en weer 'Hey niggah!' ' Naaah neger, wat ik meemaakte!'
Maar als blanke/witte/kaaskop is het meestal geloof ik nogal not done om het woord te gebruiken.
Ja, maar dat is positieve discriminatie die negatief werkt voor mij, dus zo positief vind ik het nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
En dan hebben we ook nog zoiets moois als 'positieve discriminatie' hé Tombo
In principe werkt positieve discriminatie altijd negatief voor iemand of een groep. Maar dat mag dan. Want jij als blanke vrouw behoort niet echt tot een minderheidsgroep geloof ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is positieve discriminatie die negatief werkt voor mij, dus zo positief vind ik het niet
Nou ja ik weet toch wel zeker als ik straks buiten tegen een neger zeg 'He zwarte!' dat ik een knal voor mn harses krijg. Ik vind het (persoonlijk) toch nog net wat harder klinken als neger, kleurling, noem het maar op...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:23 schreef kitao het volgende:
komt nog bij dat het woord niger in het frans en latijn meen ik , zwart betekent.
dus al die 140 miljoen inwoners zouden nu beledigd moeten zijn omdat ze in feite allemaal zwarten worden genoemd ?
dan hadden ze hun land wel anders genoemd dat vandaag trouwens zijn 50-jarige onafhankelijkheid viert.
Jij denkt dat zij hun land zelf Nigeria hebben genoemd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:23 schreef kitao het volgende:
komt nog bij dat het woord niger in het frans en latijn meen ik , zwart betekent.
dus al die 140 miljoen inwoners zouden nu beledigd moeten zijn omdat ze in feite allemaal zwarten worden genoemd ?
dan hadden ze hun land wel anders genoemd dat vandaag trouwens zijn 50-jarige onafhankelijkheid viert.
Nigeria?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:23 schreef kitao het volgende:
Dan ben je niet meteen albino hoor, als je blond bentquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In principe werkt positieve discriminatie altijd negatief voor iemand of een groep. Maar dat mag dan. Want jij als blanke vrouw behoort niet echt tot een minderheidsgroep geloof ik.
Ja misschien tot de albino's als je blond was geweest
Ook goed, maar dan nog zullen ze het niet zelf zo genoemd hebben lijkt mequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
Er is ook gewoon een land 'Niger' hoor
Jij welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan ben je niet meteen albino hoor, als je blond bent
ik kon niet aarden bij hollandse vrouwen dus ik kwam terecht bij buitenlandse gekleurde vrouwen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben ehmm karamel![]()
Ja, ik vind het ook raar om te zeggen dat je op een bepaald uiterlijk valt. Ok, dat kan natuurlijk hoor maar hoort daar dan ook standaard een bepaald karakter bij wat je woest aantrekkelijk vindt?
Je kon er niet aarden? Dus je viel er wel op?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:28 schreef kitao het volgende:
[..]
ik kon niet aarden bij hollandse vrouwen dus ik kwam terecht bij buitenlandse gekleurde vrouwen.
dus het is niet alleen het uiterlijk , er zit ook een geschiedenis aan vast.
Fijne dag vandaag!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:31 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga! Ik ga vandaag de muren wit blank vervenSteekt mooi af bij mij
![]()
Dag dag
iedere groep mensen heeft er wel een paar kanjers tussen lopen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kon er niet aarden? Dus je viel er wel op?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:31 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
Dag dag
Nummertje 34 met sambal is idd altijd prima voor een luie zondagquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:33 schreef kitao het volgende:
[..]
iedere groep mensen heeft er wel een paar kanjers tussen lopen natuurlijk.
een lekker chineesje is ook niks mis mee.
dan wel , omdat je het tegen eén persoon hebt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet toch wel zeker als ik straks buiten tegen een neger zeg 'He zwarte!' dat ik een knal voor mn harses krijg. Ik vind het (persoonlijk) toch nog net wat harder klinken als neger, kleurling, noem het maar op...
Ja Nigeria , dat was ik vergeten erbij te schrijven.quote:
ze hadden die naam ook kunnen veranderen bijdehandje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij denkt dat zij hun land zelf Nigeria hebben genoemd?Niet dat dat door kolonisten is gedaan die zwarte mensen zagen en het daarom zo noemden?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:45 schreef kitao het volgende:
[..]
ze hadden die naam ook kunnen veranderen bijdehandje.
yupquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:39 schreef kitao het volgende:
en daarna lekker stappen zeker tot 2:30 ?
Ja, dat is raar hoorquote:
oogje op mij?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:38 schreef kitao het volgende:
[..]
oh , ok ik snap t.
is dat een leuke vrouw ?
30quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb geen idee wat voor type omearos is, ik weet niet eens of ze 14 of 40 is bij wijze van
nog meer vragen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:46 schreef kitao het volgende:
[..]
kon toch zijn dat je haar van een meet kon ofzo ?
maar laat maar gaan , ze komt vanmiddag wel langs hier denk ik , dan vraag ik het haar misschien zelf wel als ik de stoute schoenen heb aangetrokken.
succesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:31 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
Dag dag
30 vind ik wel een mooie leeftijd voor mij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:02 schreef omearos het volgende:
kolere, ik word gewoon besproken hier
[..]
oogje op mij?cool
![]()
[..]
30
[..]
nog meer vragen?
weer een nieuwe variatie op mijn nickquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:14 schreef kitao het volgende:
[..]
30 vind ik wel een mooie leeftijd voor mij.
lekker piep.
Ja ze is heel leukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:38 schreef kitao het volgende:
[..]
oh , ok ik snap t.
is dat een leuke vrouw ?
Hoi lieverdquote:
quote:
72 maar en vitaal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:27 schreef omearos het volgende:
[..]
weer een nieuwe variatie op mijn nick
[..]en hoe oud ben jij dan?
Omearos is mn vriendinquote:
27 dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:32 schreef kitao het volgende:
[..]
72 maar en vitaal.
mijn wandelstok is van eikehout.
O , sorry , dat wist ik niet .quote:
Ja dat doen wequote:
goed, heb nu vakantiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
Hoe is het?
Ik heb lekker veel gedaan vandaag. Ik ga zo nog maar even door ook denk ik
ik ga weer naar huis, nadeel van LATquote:Op zondag 3 oktober 2010 08:35 schreef kitao het volgende:
[..]
verstandig.
waar gaan jullie heen als ik vragen mag ?
als je geen LAT wil waarom neem je er dan genoegen mee ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:42 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ga weer naar huis, nadeel van LAT
vind het niet erg, het heeft alleen nadelen. Verhuizen kan altijd nog, we zijn net 1 maand samenquote:Op zondag 3 oktober 2010 08:46 schreef kitao het volgende:
[..]
als je geen LAT wil waarom neem je er dan genoegen mee ?
ok , prille liefde dus.quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:56 schreef omearos het volgende:
[..]
vind het niet erg, het heeft alleen nadelen. Verhuizen kan altijd nog, we zijn net 1 maand samen
125kmquote:Op zondag 3 oktober 2010 08:57 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , prille liefde dus.
en ik zou ook niet zomaar mn huis wegdoen.
woon je ver bij hem vandaan ?
jeetje , die koffie heb je wel nodig zeg als je zo 125 km gaat touren.quote:
paar bekers koffie en dan gaanquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:02 schreef kitao het volgende:
[..]
jeetje , die koffie heb je wel nodig zeg als je zo 125 km gaat touren.
(die kerel moet wel een gouden pik hebben![]()
nou goede reis dan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:12 schreef omearos het volgende:
[..]
paar bekers koffie en dan gaan
en Drizzt_DoUrden is idd erg lekker![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:17 schreef kitao het volgende:
[..]
nou goede reis dan.
en als ik mazzel heb dan komt mijn vriendin ook een kilometer of 90 deze kant op.
Zou ze komen of niet ?
Juist niet toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:30 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
ja lach maar , voorlopig zit ik er wel mee.
ophalen die handel, weet je zeker dat je haar zietquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:30 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
ja lach maar , voorlopig zit ik er wel mee.
echt niet , ze neemt maar gewoon de trein.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:32 schreef omearos het volgende:
[..]
ophalen die handel, weet je zeker dat je haar ziet
Het word me opeens duidelijk waaromquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:33 schreef kitao het volgende:
[..]
echt niet , ze neemt maar gewoon de trein.
(anders wordt het 180 km voor mij![]()
180km of geen vrienden? Keuzes.....quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:33 schreef kitao het volgende:
[..]
echt niet , ze neemt maar gewoon de trein.
(anders wordt het 180 km voor mij![]()
Matige woordgrapjes niet snappenquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:38 schreef kitao het volgende:
[..]
nou , drie weken wachten is geen pretje anders.
ik zoek eigenlijk een leuk meisje in de buurt , dat zal iets beter gaan denk ik.quote:
ik ben langzaam van begrip soms , die tweede snapte ik wel hoor.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:40 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zoek eigenlijk een leuk meisje in de buurt , dat zal iets beter gaan denk ik.
(en dan hou ik haar voor eens in de maand)
Ik ben juist ver weggevlogen naar Nieuw Zeeland toen ik mijn vrouw leerde kennenquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:42 schreef omearos het volgende:
[..]patsertje
ik ben gister hierheen gereden en zo weer terug, 250km voor mijn vriend
eens kijken of je na 6 jaar ook nog zo vrolijk op en neer gaat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:42 schreef omearos het volgende:
[..]patsertje
Zij gaat wel op en neer ja, met vriendquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:43 schreef kitao het volgende:
[..]
eens kijken of je na 6 jaar ook nog zo vrolijk op en neer gaat.
alsof je er zelf geen plezier aan heb beleefd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:42 schreef omearos het volgende:
[..]patsertje
goeie van mij hè ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zij gaat wel op en neer ja, met vriend
Denk je aan 5 oktober?quote:
quote:
Ja, doe ikquote:
heeft ook zijn charmes en is geen probleem voor mij hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
Echt niet![]()
Dit is gewoon een very slow chat
Dus jij komt hier niet meer terug?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:56 schreef kitao het volgende:
*legt vinger op slagader*
nope , patient overleden.
owquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:46 schreef kitao het volgende:
[..]
heeft ook zijn charmes en is geen probleem voor mij hoor.
(lekker levertraantje
waarom ineens zo onvriendelijk tegen mij ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus jij komt hier niet meer terug?![]()
Ineens?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:48 schreef kitao het volgende:
[..]
waarom ineens zo onvriendelijk tegen mij ?
Nee, ik geef hoogstens toe dat ik jou niet magquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:50 schreef kitao het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat je hier de boel loopt op te stoken ?
nou fijn , dat was me allang duidelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik geef hoogstens toe dat ik jou niet mag
Neequote:
Ah, en dan toch verbaasd vragen waarom ik ineens onvriendelijk doequote:Op zondag 3 oktober 2010 16:51 schreef kitao het volgende:
[..]
nou fijn , dat was me allang duidelijk.
en ga nu maar fietsen dan.
Je vergeet mijquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NeeIk mag toch ook wel iemand niet mogen
Tot nu toe is het de eerste op het hele forum die ik echt niet mag, lijkt me nog weinig
Zeg, dat is alleen voor intimici hèquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:46 schreef kitao het volgende:
[..]
heeft ook zijn charmes en is geen probleem voor mij hoor.
(lekker levertraantje
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:20 schreef tombolafan het volgende:
je mist her sarcasme denk ik?![]()
En ik vind juist wel dat je een racist bent, als je zegt dat je alleen op zwart valt. Naar mij toe bijvoorbeeld
ik kan jou af en toe niet volgen tombo , maar geeft niet , ik was toch al langzaam van begrip.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:23 schreef tombolafan het volgende:
Ja, maar dat is positieve discriminatie die negatief werkt voor mij, dus zo positief vind ik het niet
biotex?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:58 schreef Pheno het volgende:
*zoekt groene badedas om gehele been er in de weken...
En ik dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NeeIk mag toch ook wel iemand niet mogen
Tot nu toe is het de eerste op het hele forum die ik echt niet mag, lijkt me nog weinig
Nee, gorene badedas. Ik heb drie wondjes (opeens), die eerst muggebulten leken, maar dat zijn ze overduidelijk nietquote:
Groene Badedas, hmm dat ken ik dan niet. Weet wel dat Biotex zogenaamd ontsmettend werkt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gorene badedas. Ik heb drie wondjes (opeens), die eerst muggebulten leken, maar dat zijn ze overduidelijk niet
http://en.wikipedia.org/wiki/Bedbugquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gorene badedas. Ik heb drie wondjes (opeens), die eerst muggebulten leken, maar dat zijn ze overduidelijk niet
is toch zeker geen nieuw-zeelandse spinnebeet ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk maar hoor, ik heb er alleen geen foto's inquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:18 schreef kitao het volgende:
[..]
sta je er ook gekleurd op in je fobo ?
en mag ik eens kijken ?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:12 schreef Pheno het volgende:
Ik wist niet dat ze zo ver konden vliegen.
ok.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kijk maar hoor, ik heb er alleen geen foto's in
Nee, nog niet.quote:
Ik ben halfquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:20 schreef kitao het volgende:
[..]
ok.
wel jammer want volgens mij ben jij eén van de weinige niet-blanken hier.
(en ik hou van diversiteit)
half.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben halfen ach, mijn huidskleur maakt hier niet uit geloof ik. Het is niet dat ik er bijzonder door ga typen ofzo...
he, je moet wat als je eigen vriendin niet langs wilt komenquote:
*auw*quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, je moet wat als je eigen vriendin niet langs wilt komen
Oh maar ik ben natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt.quote:
bewijs het maar eens.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar ik ben natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt.
Lukt niet, ik zit in een emmer met badedas.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:32 schreef kitao het volgende:
[..]
*auw*
haal eens een pak ijs , dit wordt een gezwollen plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |