ik zal het haar vragen als ze (hopelijk) vanmiddag op haar knietjes voor me zit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:23 schreef babipangang het volgende:
Zij weet ook dat jij haar vriend bent en dat jullie een relatie hebben?
Nounou, als je alleen maar verwacht dat ze je even snel komt pijpen moet je nog veel leren over vrouwen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:25 schreef kitao het volgende:
ik zal het haar vragen als ze (hopelijk) vanmiddag op haar knietjes voor me zit.
ze kan ook koken , dat scheelt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nounou, als je alleen maar verwacht dat ze je even snel komt pijpen moet je nog veel leren over vrouwen!
hij zal de komende jaren wel moeten. of hij spaart woningkosten uit, zodat hij naar de hoeren kan.quote:
Ik geef haar groot gelijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 06:21 schreef kitao het volgende:
Hoi , ik heb een vriendin die behoorlijk ver weg woont en momenteel woont ze bij familie thuis.
Dus de enige mogelijkheid om met haar samen te zijn is bij mij thuis. Ze heeft een druk leven en iedere keer belooft ze langs te komen en dan komt er steeds wat tussen.
Vandaag heeft ze na drie weken beloofd langs te komen maar bij haar is het altijd de vraag of dat echt zo is.
Ik weet nu niet hier mee om te gaan, moet ik ondertussen wat anders zoeken of dit maar pikken ?
Even ter verduidelijking:quote:Op zondag 3 oktober 2010 06:21 schreef kitao het volgende:
Hoi , ik heb een vriendin die behoorlijk ver weg woont en momenteel woont ze bij familie thuis.
Dus de enige mogelijkheid om met haar samen te zijn is bij mij thuis. Ze heeft een druk leven en iedere keer belooft ze langs te komen en dan komt er steeds wat tussen.
Vandaag heeft ze na drie weken beloofd langs te komen maar bij haar is het altijd de vraag of dat echt zo is.
Ik weet nu niet hier mee om te gaan, moet ik ondertussen wat anders zoeken of dit maar pikken ?
Dumpen die handel en snel. Mijn ex woonde 3 uur bij mij vandaan en deed er alsnog alles aan om bij mij te zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 06:21 schreef kitao het volgende: Ze heeft een druk leven en iedere keer belooft ze langs te komen en dan komt er steeds wat tussen.
Als ze wel komt dan ga je alsnog naar de hoerenquote:Op zondag 3 oktober 2010 06:55 schreef kitao het volgende:
als ze niet komt ga ik een bordeel bezoeken.
staat dat ook in die glazen bol ?
Dat is uiteraard een mogelijkheid. Genoeg occasions te vinden, wel opletten op gebruikshistorie.quote:Op zondag 3 oktober 2010 06:21 schreef kitao het volgende:
moet ik ondertussen wat anders zoeken
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:23 schreef Mulberry het volgende:
WTF, en dat pik je? Ik wist het wel, linksemenschen zijn altijd naief en wereldvreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |