Kan je ook best wel hebben, aan die foto te zienquote:Op woensdag 29 september 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt dik ofzo ben ik niet nee, maar er zit wel wat meer spek op dan op bovenstaande foto hoor
Nee, ken je die niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
semi-geil.
Of is 169 een standje wat ik nog niet ken
Maar hoe moet ik dan zienquote:Op donderdag 30 september 2010 08:53 schreef omearos het volgende:
yup
auto-onderdelen maken met vloeibaar staal
we werken met de verloren-was-methode: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verloren_was maar dan op grote schaal natuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dan zienIk kan me eigenlijk echt niet voorstellen hoe dat in z'n werk gaat. Heb je voor alles een mal ofzo en giet je daar staal in? Of doet jij weer heeeeeel iets anders daar (bv. administratief ofzo) en is het 'toevallig' zo'n bedrijf.
Okee gaafquote:Op donderdag 30 september 2010 08:59 schreef omearos het volgende:
[..]
we werken met de verloren-was-methode: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verloren_was maar dan op grote schaal natuurlijk![]()
En ik werk bij de eindcontrole, niet op kantoor
Morgen jaquote:Op donderdag 30 september 2010 09:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Tombeau, vrijdag je date?
Gister gekregenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Succes![]()
Wanneer krijg je dat boek?
Toch wel van te voren?
Beetje doorgebladerdquote:Op donderdag 30 september 2010 09:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Al flink aan het bestuderen?
Waag hetquote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 doet het licht uit en sluipt deze SC uit, en het laat het aan Tombola en PGR
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 doet het licht uit en sluipt deze SC uit, en het laat het aan Tombola en PGR
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
Zonder jou zijn we nergensquote:Op donderdag 30 september 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Flinke actie geweest hier zie ik
Helemaal dan?quote:
whoehoe ROCKTOBER!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
He du leute
Ik heb ooit een geniale deal met een Fok!ker gehad hier (dacht er ineens aan toen ik V&A weer zag), maar ben de deal + de username kwijt
Welkom in Rocktober!
edit nav TT: ik ben semigeil
Ga je me overal volgen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
He du leute
Ik heb ooit een geniale deal met een Fok!ker gehad hier (dacht er ineens aan toen ik V&A weer zag), maar ben de deal + de username kwijt
Welkom in Rocktober!
edit nav TT: ik ben semigeil
per ongeluk?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had je per ongeluk ook gevolgt
jajaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel dat jij daar ook zat.
* omearos zwaait met pendel: "u voelt niets!"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:05 schreef kitao het volgende:
sorry , ik was een beetje gehypnotiseerd door die O denk ik.
*klats* pendelgevechtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:09 schreef kitao het volgende:
*kitao zwaait met pendel: u gaat nu iets voelen*
aww, snel werken dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef kitao het volgende:
[..]
helemaal.![]()
maar ik heb niet veel tijd meer , dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |