abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:49:26 #51
13973 ranja
image means nothing
pi_88660676
Wat is eigenlijk de zin van het duet, zoals vanavond Simon en Pearl? of was het nick
En dan ook nog vóór de laatste kandidaat had gezongen.
pi_88666253
Ik denk dat ze Pearl, die duidelijk hun favoriet is, nog even wilden pluggen, zodat ze nog meer stemmen kon trekken. ;)
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:49:41 #53
13973 ranja
image means nothing
pi_88666300
Ja, maar er zou elke week 1 duet zijn volgens Martijn. Beetje vreemd.

Net als dat Roel met al z'n kandidaten de show opende, ook zo'n verschil. Ik vroeg me toen nog af of we eerst alles van Roel zouden afwerken en dan het 2e deel Nick & Simon met hun kandidaten hetzelfde zouden doen, maar nee, de optredens gingen daarna om en om. Dus waarom Roel nou mocht openen...
pi_88666396
Ik denk dat het net zo zou moeten overkomen als dat groepsoptreden met Roel..
Overigens vond ik beiden wel tof gedaan
pi_88666468
Dat verloop met de stemmen vond ik overigens wel beter.... van de 6 eerst de 2 veilig stellen waar het meest op is gestemd, dan de jury 2 veilig laten stellen...

Ik had het idee dat accent minder op het stemmen lag dan bij andere talentenshows... das zeker een vooruitgang
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:23:32 #56
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_88672079
belachelijk .99 cent om de uitzending terug te bekijken :( :r
Wat doe ik hier?
pi_89344136
Dus nog 3 shows en 6 exits. Zo heeft iedere coach 3 acts over. Wat dan?? een top 12??
pi_89344206
03/12 Liveshow - Angela & Jeroen
10/12 Liveshow - Roel & Nick en Simon
17/12 Liveshow - Angela & Jeroen
07/01 Liveshow (Kwart finale) - Angela, Jeroen, Roel & Nick en Simon (ieder 3 kandidaten)
14/01 Liveshow (Halve finale) - Angela, Jeroen, Roel & Nick en Simon (ieder 2 kandidaten)
21/01 Liveshow (Finale) - Angela, Jeroen, Roel & Nick en Simon (ieder 1 kandidaat)
pi_89344498
Wat belachelijk..

Dus we krijgen Ben vs. Jennifer/Pearl vs. Anne/Raffa vs. Kim/Sheri-An

Terwijl het Ben vs. Lenny vs. Joan vs. Sarina had moeten zijn
pi_89347240
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:09 schreef Deceit het volgende:
Wat belachelijk..

Dus we krijgen Ben vs. Jennifer/Pearl vs. Anne/Raffa vs. Kim/Sheri-An

Terwijl het Ben vs. Lenny vs. Joan vs. Sarina had moeten zijn
Ben vs Joan vs Esther vs Kim

Maar ik ben het volkomen met je eens verder. Dat ze tot aan de finale 1 per coach laten afvallen vind ik gewoon volkomen kut met peren. Echt geen reet aan. Zodra ze met de 4 teams bij elkaar komen moeten gewoon degenen met de minste stemmen afvallen.
Dit is -zo- gaar dat ik voor het eerst overweeg te stoppen met kijken.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89349829
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:23 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ben vs Joan vs Esther vs Kim

Maar ik ben het volkomen met je eens verder. Dat ze tot aan de finale 1 per coach laten afvallen vind ik gewoon volkomen kut met peren. Echt geen reet aan. Zodra ze met de 4 teams bij elkaar komen moeten gewoon degenen met de minste stemmen afvallen.
Dit is -zo- gaar dat ik voor het eerst overweeg te stoppen met kijken.
Hmmja Team van Velzen + Kim idd!

Ik zit ook te dubben. Vind het totaal bagger.

Ik hoef echt geen wekenlang Johnny/Nigel/Jennifer/Meike/Ray/Charlotte/Bart te zien
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:35:17 #62
13973 ranja
image means nothing
pi_89350010
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:29 schreef Deceit het volgende:

Ik hoef echt geen wekenlang Johnny/Nigel/Jennifer/Meike/Ray/Charlotte/Bart te zien
Ach het eerste jaar IDO hoefde ik ook echt niet wekenlang Jamai te zien, maar die won zelfs. Dat hou je toch. Ik ben ook wel klaar met Lenny en Rafaella maar ik denk dat die nog wel een poosje blijven.

Overigens bewijst dit wel het belang van het maken van een goede coach keuze. Sommige hadden geen keus, maar als iedereen denkt dat Roel het meest serieus of goed of wat dan ook is voor hem kiest komen ze er nu achter dat dat misschien niet zo handig was. Iemand als Esther of Sarina zou bij een ander team misschien verder komen dan bij Roel.
pi_89351039
Ik denk dan ook gelijk dat dit de allergrootste valkuil van het programma is.
Als je de nummer 4 bent van Team VanVelzen ben je eigenlijk beter dan de nummer 1 van een van de andere teams...
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:12:19 #64
13973 ranja
image means nothing
pi_89351208
Dat is dan wel een kwestie van eigen schuld :)
En ach, het blijft ook een kwestie van smaak.
pi_89368936
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:12 schreef ranja het volgende:
Dat is dan wel een kwestie van eigen schuld :)
En ach, het blijft ook een kwestie van smaak.
Mjah, volgens mij staat smaak wel redelijk los van de constatering dat team Van Velzen met twee vingers in de neus rondjes rent rondom de ander teams.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  woensdag 1 december 2010 @ 00:32:30 #66
13973 ranja
image means nothing
pi_89370069
Natuurlijk heeft dat met smaak te maken. Ik vind Lenny niks aan, Sarina ook niet, Ben doet me ook nog niet veel en begin ik al wat een hekel aan te krijgen vanwege z'n hype en veel te aanwezig zijn altijd en overal zoals de woensdaguitzending.

En als het wel zo zou zijn dan zijn de kandidaten van Van Velzen dus niet slim bezig geweest door allemaal voor hem te kiezen :)
pi_89381629
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:32 schreef ranja het volgende:
Natuurlijk heeft dat met smaak te maken. Ik vind Lenny niks aan, Sarina ook niet, Ben doet me ook nog niet veel en begin ik al wat een hekel aan te krijgen vanwege z'n hype en veel te aanwezig zijn altijd en overal zoals de woensdaguitzending.

En als het wel zo zou zijn dan zijn de kandidaten van Van Velzen dus niet slim bezig geweest door allemaal voor hem te kiezen :)
Dat blijkt, maar wij weten ook pas sinds heel kort hoe het programma nu precies verloopt tot aan de finale. Wie weet geldt dat ook wel voor de kandidaten, dat ze nog niet precies de ins en outs wisten bij de audities.
Ik weet iig wel zeker dat er bij VOH 2 strategischer gekozen zal gaan worden door de kandidaten.
pi_89381996
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:02 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dat blijkt, maar wij weten ook pas sinds heel kort hoe het programma nu precies verloopt tot aan de finale. Wie weet geldt dat ook wel voor de kandidaten, dat ze nog niet precies de ins en outs wisten bij de audities.
Ik weet iig wel zeker dat er bij VOH 2 strategischer gekozen zal gaan worden door de kandidaten.
Hoezo? :D

Je weet van te voren toch niet wie er in je team zitten?
pi_89382536
quote:
2s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:12 schreef iBenny het volgende:

[..]

Hoezo? :D

Je weet van te voren toch niet wie er in je team zitten?
Meerdere coaches drukken voor de beste kandidaten.
Die zullen vervolgens logischerwijs eerder kiezen voor een succesvolle en goede zanger als Van Velzen dan voor de andere coaches die op dat vlak niet aan Van Velzen kunnen tippen.
Van Velzen zn team komt dus vol te zitten met kandidaten waar de andere coaches ook voor drukten, ergo de beste kandidaten.
Als je heel goed bent en je kiest dan voor de minder populaire N&S bijv. dan zal het in dit kansloze systeem een stuk makkelijker voor je worden om de finale te halen.
Ik vond het iig geen verrassing dat team Van Velzen zoveel sterker bleek te zijn dan de rest.
pi_91098794
Iemand enig idee hoe de show er volgende week gaat uitzien? Ik vond het echt bagger dat alles zo gerekt werd deze week omdat ze net te weinig tijd hadden om het in een avond te proppen. Ik ben vandaag uren kwijt geweest om alles in te halen.
(ik weet dat ik niet hoef te kijken maar nu moet ik weten hoe het afloopt ook!)
Spoilers!
pi_91193093
quote:
Op 14 januari krijgen de acht overgebleven talenten hun laatste kans om zich te plaatsen voor de finale. Van elke coach zal een talent in de laatste The voice of Holland LIVE staan. Per team valt er een persoon af. Dit wordt voor de helft door het publiek bepaald en voor de andere helft door de coaches. Per talent wordt gekeken hoeveel procent hij of zij van de publieksstemmen krijgt ten opzichte van zijn teamgenoot. Daarnaast verdelen de coaches 100 % over hun twee talenten. Zij kunnen bijvoorbeeld het ene talent 40 % geven terwijl de ander 60 % krijgt. Per talent worden de scores van het publiek en de coaches opgeteld. Degene met de hoogste score staat de week erop in de finale.
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:10:19 #72
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_91201498
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:

[..]

uhhh hoe kan het voor de helft door het publiek en voor de helft door de coaches bepaald worden? (of stemmen alle coaches?)

anders stemt het publiek op kandidaat A en de coach op B en dan heb je nog geen inspraak als publiek..
Wat doe ik hier?
pi_91201648
Is het nu niet meer op Zaterdag?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:17:12 #74
13973 ranja
image means nothing
pi_91201698
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me niet, er zijn geen sing-offs meer nodig.
pi_91201845
[VOH]Downloads singles TVOH-deelnemers tellen mee voor finaleshow
quote:
Finalisten TVOH zingen vrijdag single in Resultshow

Vrijdag worden de vier finalisten van The Voice of Holland bekend. Elke kandidaat zingt solo en een duet, 12 optredens dus. Vervolgens mag het publiek zich uitspreken over de gedroomde finalisten en de coaches. Een combinatie van die twee uitslagen geeft de doorslag in de Resultshow. Dan zullen ook de vier finalisten elk hun eigen single voor het eerst zingen.

Deze week worden er dus acht singles opgenomen met de kandidaten, want vrijdag staan er acht mensen in de halve finale. Na de liveshow van vrijdag zijn de singles van de vier finalisten meteen downloadable, het succes hiervan weegt mee in de uiteindelijke stemming van de finale.

De kandidaten die nog in de race zijn: Jennifer Ewbank en Pearl Jozefzoon van Nick & Simon, Shary-an Nivillac en Kim de Boer van Angela Groothuizen, Leonie Meijer en Anne Hoogendoorn van Jeroen van der Boom en Ben Saunders en Esther Nijhove van VanVelzen.

Vrijdag overigens ook een gastoptreden van Jan Smit. Zondag zijn alle coaches met hun finalist te zien bij Life4You, waar ook John de Mol aanschuift.
Dus, als ik het goed begrijp zingen ze 3 liedjes vrijdag...
Liveshow (2): Een duet en een liedje zoals normaal.
Resultshow (1): De single die meetelt in de uitslag van volgende week

:?
pi_91201954
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Nope :s)
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:10 schreef tdrone het volgende:

[..]

uhhh hoe kan het voor de helft door het publiek en voor de helft door de coaches bepaald worden? (of stemmen alle coaches?)

anders stemt het publiek op kandidaat A en de coach op B en dan heb je nog geen inspraak als publiek..
Ehm... de coach en het publiek hebben beiden een aandeel van 50% in de stemmen.
Ieder heeft 100% te verdelen over 2 kandidaten. Publiek kan dus zeggen 60% voor Ben en 40% voor Esther, maar als Roel dan zegt 'ik vind Esther eigenlijk veel beter en geef haar 61% en Ben 39%', dan is Esther door (40+61=101 tegenover 60+39=99)
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:34:59 #77
13973 ranja
image means nothing
pi_91202208
Ik neem aan dat de coaches niet helemaal hun stempel zullen willen drukken, van Angela verwacht ik sowieso 50-50 en van Roel misschien ook wel...

Als het publiek 80% A en 20% B kiest en de coach doet 90% B en 10% A zijn ze volgens mij niet slim bezig aangezien A veel populairder is en dus ook meer kans maakt te winnen.
pi_91202274
Het lijkt me logisch dat als de uitslag van het publiek vast staat dat dan de coaches mogen bepalen hoeveel percentage ze aan een kandidaat geven en dan pas dat van het publiek bekend maken :s)
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:45:09 #79
13973 ranja
image means nothing
pi_91202495
Dat wel, maar als ze dan een groot verschil maken waardoor de uitslag bijna niet anders kan worden dan dat hun beslissing de doorslag geeft kun je dus zo'n situatie krijgen. Ik denk dus dat de meeste rond het midden gaan zitten. Zal mij verbazen als er een coach is die meer dan 60% aan een kandidaat durft te geven. Dan zeg je eigenlijk dat je de andere kandidaat liever niet in de finale ziet en dat je er niet op vertrouwt dat het publiek dat met je eens is.
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:47:42 #80
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_91202577
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef ranja het volgende:
Dat wel, maar als ze dan een groot verschil maken waardoor de uitslag bijna niet anders kan worden dan dat hun beslissing de doorslag geeft kun je dus zo'n situatie krijgen. Ik denk dus dat de meeste rond het midden gaan zitten. Zal mij verbazen als er een coach is die meer dan 60% aan een kandidaat durft te geven. Dan zeg je eigenlijk dat je de andere kandidaat liever niet in de finale ziet en dat je er niet op vertrouwt dat het publiek dat met je eens is.
dat denk ik ook maar ik denk niet dat coaches 50/50 gaan geven (op Angela na dan)
Wat doe ik hier?
pi_91209059
Als Angela 50/50 geeft is ze me definitief kwijt. Als er nou ergens 100/0 gegeven moet worden is het wel bij Kim/Shary-an. :')
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:05:12 #82
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_91210229
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef UltraR het volgende:
Als Angela 50/50 geeft is ze me definitief kwijt. Als er nou ergens 100/0 gegeven moet worden is het wel bij Kim/Shary-an. :')
ik vind die 2 net niet te vergelijken Kim heeft een dijk van een stem maar shary ann heeft weer meer uitstraling
Wat doe ik hier?
pi_91213172
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:05 schreef tdrone het volgende:

[..]

ik vind die 2 net niet te vergelijken Kim heeft een dijk van een stem maar shary ann heeft weer meer uitstraling
Shary-an kan absoluut niet zingen en Kim wel.
Zo, vergeleken. }:|
pi_91214716
Heb je Shary-An haar single van afgelopen vrijdag beluisterd? Vond ik véél beter dan die van Kim..
Kim moet doen waar ze goed in is, Police-achtige nummers achter de piano van haarvind ik prachtig. De de liedjes die ze afgelopen weken deed, deden me niks..

Ligt puur aan ieders vorm vrijdag denk ik..
pi_91227957
is het mss zo dat de coach de beslissende stem heeft?
tenminste dat lijkt mij het meest logisch
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_91228018
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:58 schreef roos85 het volgende:
is het mss zo dat de coach de beslissende stem heeft?
tenminste dat lijkt mij het meest logisch
50/50...
Coach en publiek..
pi_91228078
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:

[..]

50/50...
Coach en publiek..
mmm rare constructie

dan vrees ik dat Jennifer in de finale komt :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')