Als je die download kan vinden.quote:
ITunes sowiesoquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:49 schreef ranja het volgende:
Hoe koop je zo'n download? Normaal betaal ik niet voor mp3's maar misschien straks toch maar.
Of gewoon wat meer bellen
Zou me hoogstens verbazen als ze moeite hebben gedaan hiervoor 4 nieuwe nummers te schrijven. Het zullen wel covers zijn van relatief onbekende nummers waarvan het gros zal denken dat het originelen zijn. Zoiets als Baby Get Higher van Van Velzen of zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
Hoe de ding gaan ze dat dan doen?
De single wordt toch geen cover he?
Dus, als ik het goed begrijp zingen ze 3 liedjes vrijdag...quote:Finalisten TVOH zingen vrijdag single in Resultshow
Vrijdag worden de vier finalisten van The Voice of Holland bekend. Elke kandidaat zingt solo en een duet, 12 optredens dus. Vervolgens mag het publiek zich uitspreken over de gedroomde finalisten en de coaches. Een combinatie van die twee uitslagen geeft de doorslag in de Resultshow. Dan zullen ook de vier finalisten elk hun eigen single voor het eerst zingen.
Deze week worden er dus acht singles opgenomen met de kandidaten, want vrijdag staan er acht mensen in de halve finale. Na de liveshow van vrijdag zijn de singles van de vier finalisten meteen downloadable, het succes hiervan weegt mee in de uiteindelijke stemming van de finale.
De kandidaten die nog in de race zijn: Jennifer Ewbank en Pearl Jozefzoon van Nick & Simon, Shary-an Nivillac en Kim de Boer van Angela Groothuizen, Leonie Meijer en Anne Hoogendoorn van Jeroen van der Boom en Ben Saunders en Esther Nijhove van VanVelzen.
Vrijdag overigens ook een gastoptreden van Jan Smit. Zondag zijn alle coaches met hun finalist te zien bij Life4You, waar ook John de Mol aanschuift.
Zo lees ik het ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus, als ik het goed begrijp zingen ze 3 liedjes vrijdag...
Liveshow (2): Een duet en een liedje zoals normaal.
Resultshow (1): De single die meetelt in de uitslag van volgende week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |