Neequote:Op woensdag 29 september 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor het eerst dus ik heb nog evenveel recht om je eveneens een newbie te noemen.
Totdat je je eraan op wilt hangen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe lang duurt het voor een man went aan een stropdas?
Ik zou het niet weten,ik draag ze nooit.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik las hetquote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet wel waar hij op doelde
maar hij trok geheel de verkeerde conclussie bij mijn opmerking daarom die reactie
Hoe kende gij mij?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Neenot again!
Ik ken jou trouwens al, jij bent mij alleen vergeten
Dat wil Duim vast ook niet omdat ik getrouwd ben.quote:
#Care wat er tussen zit.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boh maar er zitten ook klonen daar tussen en mensen die niet meer dan 1 post postten kijk maar naar mijn userIDburen
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Neenot again!
Ik ken jou trouwens al, jij bent mij alleen vergeten
Wat ben jij weer aardigquote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Totdat je je eraan op wilt hangen.
Succesquote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Flippiee het volgende:
Ohja ik ga bikkelen aan mijn studie. Daag [singles]
Bij mij 3 dagenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sinds wanneer is een getrouwde man een no-go dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wil Duim vast ook niet omdat ik getrouwd ben.
onzin een getrouwde man mag best wat langs brengen ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wil Duim vast ook niet omdat ik getrouwd ben.
En mijn geheugen is toch niet onaardig.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie je wat voor indruk je maakt!
Dat heeft niets met aardigheid te maken.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ben jij weer aardig![]()
En die neiging heb ik al vanaf de eerste minuut
Ik lees al heel lang mee op 't forum. Wij hebben ooit 'n x een leuke positieve discussie gehad in een topicquote:
Wat is er morgen dan?quote:
Ooh ooit 1 keer een leuke discussie. Waar ging dat dan over?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:35 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik lees al heel lang mee op 't forum. Wij hebben ooit 'n x een leuke positieve discussie gehad in een topic(volgens mij een andere SC maar weet ik niet meer zeker
)
Dan ga ik stappen met een hele leuke meid!quote:
Kan je nagaan hoe leuk die discussie wasquote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh ooit 1 keer een leuke discussie. Waar ging dat dan over?
Ja, positieve dingen blijven minder goed hangen zeker.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe leuk die discussie was
Weer een date?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
Nog 2 dagen en dan is het weer weekend.Finally!
Ik ga even zoekenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh ooit 1 keer een leuke discussie. Waar ging dat dan over?
Hiquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, spannendGaat de goede kant op he!
Dat klinkt goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
• Start van het NS-festival op Amersfoortquote:
Vroeg slapen ok. Maar half 8?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me maar eens klaarmaken voor bed. Lekker een filmpje kijken zo
Ik weet alleen nog niet welke
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef Samzz het volgende:
Sinds wanneer is een getrouwde man een no-go dan?
Dat dus. Een hartelijke begroeting zit er blijkbaar niet in.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:34 schreef Duimelot het volgende:
onzin een getrouwde man mag best wat langs brengen ofzo
ik pijp m alleen niet dan!
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt goed
Als we elkaar maar 1 keer per week blijven zien...dan duurt dat nog 35 weken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel beetje lang.
Wat zou ik nu doen in de Nijmegen SC?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:41 schreef Exentric90 het volgende:
Ik weet het weer venco!Uit de nijmegen SC
weet alleen nog niet welk discussie punt 't was
Morgen werkenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
• Start van het NS-festival op AmersfoortWaar is Socios, he?
• Begin van mijn laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange weekend![]()
• Eten met mijn allerliefste schoonzusje, de groep en natuurlijk Baloede super te gekke gast
Ik ga een filmpje kijken. Dan slaap ik echt niet om half acht?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als we elkaar maar 1 keer per week blijven zien...dan duurt dat nog 35 weken!Dat is wel beetje lang.
O dat hoop ik wel..... dat je je kaartje terugkrijgtquote:Op woensdag 29 september 2010 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Gisterenavond naar een concert geweest.Leuke avond gehad. Wel iets doms gedaan trouwens
het verkeerde kaartje meegenomen. Wel binnen gekomen
Gelukkig krijg ik dat andere kaartje terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |