wtf is dat voor ziek grapjequote:Op woensdag 29 september 2010 19:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hadden het toch ook over Nederland?
Hebben ze AH in Duitsland?
Ah mooiquote:Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Wat met die meid uit mijn topic? Dunno... we wachten geduldig tot morgen
En met mij? Bleh.. avond is al verpest dus.. maar goed zoals ik al zei die meid vrolijkt mij goed op dus
Zak over je hoofdquote:
Verwend nest. Hoeveel mogelijkheden wil je nog meer aangereikt krijgen?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef Duimelot het volgende:
bevroren afgeleverd en 5 uur ontdooi tijd....
tegen die tijd is mn vreetbui wel voorbij
Je ziet ze nog zo overvliegen en binnenvallen?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wtf is dat voor ziek grapje
echt je kan heel veel bij me maar begin me niet over duitsland
Deutschland ueber allesquote:Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wtf is dat voor ziek grapje
echt je kan heel veel bij me maar begin me niet over duitsland
ik wil ze nietquote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwend nest. Hoeveel mogelijkheden wil je nog meer aangereikt krijgen?
Breng ze gewoon langsquote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwend nest. Hoeveel mogelijkheden wil je nog meer aangereikt krijgen?
Wel erg ongevoelig van je, Godtquote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ziet ze nog zo overvliegen en binnenvallen?![]()
Sorry! Het is pas 70 jaar geleden dus ik had inderdaad wel wat voorzichtiger kunnen zijn.
wat heeft 70 jaar geleden er nu weer mee te maken!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ziet ze nog zo overvliegen en binnenvallen?![]()
Sorry! Het is pas 70 jaar geleden dus ik had inderdaad wel wat voorzichtiger kunnen zijn.
Herken de newbie.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:27 schreef Exentric90 het volgende:
Wat heeft de TT trouwens te maken met dit topic?
Vind je het erg?quote:
Singles-newbie bedoel ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een userid in de 300.000
Wat denk je nou zelf?
jij moet es leren om niet je eigen conclussies te trekkenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja stom van me!
Ik was even vergeten dat ze er bij was.
Boh maar er zitten ook klonen daar tussen en mensen die niet meer dan 1 post postten kijk maar naar mijn userIDburenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een userid in de 300.000
Wat denk je nou zelf?
quote:
Zoveel al?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een userid in de 300.000
Wat denk je nou zelf?
Ik zie je nu voor het eerst dus ik heb nog evenveel recht om je eveneens een newbie te noemen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:29 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Vind je het erg?Ben vandaag in deze reeks al meer dan genoeg uitgemaakt voor newbie
oh ook voor kloon trouwens
Wat was er 70 jaar geleden ook weer gebeurd hequote:Op woensdag 29 september 2010 19:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heeft 70 jaar geleden er nu weer mee te maken!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |