Ik lees al heel lang mee op 't forum. Wij hebben ooit 'n x een leuke positieve discussie gehad in een topicquote:
Wat is er morgen dan?quote:
Ooh ooit 1 keer een leuke discussie. Waar ging dat dan over?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:35 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik lees al heel lang mee op 't forum. Wij hebben ooit 'n x een leuke positieve discussie gehad in een topic(volgens mij een andere SC maar weet ik niet meer zeker
)
Dan ga ik stappen met een hele leuke meid!quote:
Kan je nagaan hoe leuk die discussie wasquote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh ooit 1 keer een leuke discussie. Waar ging dat dan over?
Ja, positieve dingen blijven minder goed hangen zeker.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe leuk die discussie was
Weer een date?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
Nog 2 dagen en dan is het weer weekend.Finally!
Ik ga even zoekenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh ooit 1 keer een leuke discussie. Waar ging dat dan over?
Hiquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, spannendGaat de goede kant op he!
Dat klinkt goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
• Start van het NS-festival op Amersfoortquote:
Vroeg slapen ok. Maar half 8?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me maar eens klaarmaken voor bed. Lekker een filmpje kijken zo
Ik weet alleen nog niet welke
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef Samzz het volgende:
Sinds wanneer is een getrouwde man een no-go dan?
Dat dus. Een hartelijke begroeting zit er blijkbaar niet in.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:34 schreef Duimelot het volgende:
onzin een getrouwde man mag best wat langs brengen ofzo
ik pijp m alleen niet dan!
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt goed
Als we elkaar maar 1 keer per week blijven zien...dan duurt dat nog 35 weken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel beetje lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |