ik weet wel waar hij op doeldequote:Op woensdag 29 september 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat was er 70 jaar geleden ook weer gebeurd he
Neequote:Op woensdag 29 september 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor het eerst dus ik heb nog evenveel recht om je eveneens een newbie te noemen.
Totdat je je eraan op wilt hangen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe lang duurt het voor een man went aan een stropdas?
Ik zou het niet weten,ik draag ze nooit.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik las hetquote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet wel waar hij op doelde
maar hij trok geheel de verkeerde conclussie bij mijn opmerking daarom die reactie
Hoe kende gij mij?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Neenot again!
Ik ken jou trouwens al, jij bent mij alleen vergeten
Dat wil Duim vast ook niet omdat ik getrouwd ben.quote:
#Care wat er tussen zit.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boh maar er zitten ook klonen daar tussen en mensen die niet meer dan 1 post postten kijk maar naar mijn userIDburen
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Neenot again!
Ik ken jou trouwens al, jij bent mij alleen vergeten
Wat ben jij weer aardigquote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Totdat je je eraan op wilt hangen.
Succesquote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Flippiee het volgende:
Ohja ik ga bikkelen aan mijn studie. Daag [singles]
Bij mij 3 dagenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sinds wanneer is een getrouwde man een no-go dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wil Duim vast ook niet omdat ik getrouwd ben.
onzin een getrouwde man mag best wat langs brengen ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wil Duim vast ook niet omdat ik getrouwd ben.
En mijn geheugen is toch niet onaardig.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie je wat voor indruk je maakt!
Dat heeft niets met aardigheid te maken.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ben jij weer aardig![]()
En die neiging heb ik al vanaf de eerste minuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |