Nee, ze hebben geen probleem, het is iets dat ze niet prettig vinden, er is nergens gesteld in welke mate. Er is geen vraag gesteld hoe hoog de ergernis is.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De moeder heeft geen probleem. 55% van de bevolking heeft geen probleem. Alleen die 45% tight-asses hebben een probleem.
Er is niemand die daarom vraagt!quote:Als ZIJ een probleem hebben, dienen ZIJ het op te lossen en niet te verwachten van een ander dat die "problemen" voor hen gaan oplossen.
Elke vergelijking met kinderen voeden dom vinden.. dat is in mijn beleving pas dom...Je ziet echt niet wat mensen er verkeerd aan kunnen vinden dat dat in het openbaar gebeurd denk ik.. Prima, maar ga dan ook niet in op andere meningen, lijkt me dan ook lullen tegen een muur nietwaar?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Het buiten rondlopen in je blote lul is een strafbaar feit. (Op nudistenplekken na dan)
Domme vergelijking.
Voor jouw heeft het geen functie, voor mij wellicht wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heeft het tonen van jouw blote lul (waar ik ook mijn ogen van kan afwenden) een functie? Niet echt he? Een hongerige baby heeft die functie wel gevonden in zijn liefhebbende moeder.
ik denk dat ik dan ook precies hetzelfde zou doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Voor jouw heeft het geen functie, voor mij wellicht wel.
Daarnaast, ik heb het zelf 1x meegemaakt dat een vrouw in het openbaar haar kind ging voeden. Ik ben toen gewoon heel uitgebreid blijven kijken en ik geloof niet dat ze het kon waarderen. Ze is toen ook weggegaan om haar werk elders voort te zetten (zoals het hoort). Ik bedoel, als je er niet tegen kan dat mensen naar je tiet gaan staren moet je hem maar binnenboord houden of even naar een kamertje gaan.
Dus, als ik met mijn auto constant jou op de weg je doorgang blokkeer, moet jij maar uit de weg gaan want het is niet ik die het probleem veroorzaak, maar jij die er een probleem van maakt?? Volgens mij leef je dan echt in een omgekeerde/ antisociale, (en onrealistische) wereld.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ZIJ een probleem hebben, dienen ZIJ het op te lossen en niet te verwachten van een ander dat die "problemen" voor hen gaan oplossen.
Ik haal linksrijders consequent rechts in inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Dus, als ik met mijn auto constant jou op de weg je doorgang blokkeer, moet jij maar uit de weg gaan want het is niet ik die het probleem veroorzaak, maar jij die er een probleem van maakt?? Volgens mij leef je dan echt in een omgekeerde/ antisociale, (en onrealistische) wereld.
Wat ik me dan afvraag, waarom staren mensen dan vaak (ongegeneerd) naar borstvoedende vrouwen (tenminste dat proef ik in veel reacties) terwijl het zo normaal zou zijn?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Voor jouw heeft het geen functie, voor mij wellicht wel.
Daarnaast, ik heb het zelf 1x meegemaakt dat een vrouw in het openbaar haar kind ging voeden. Ik ben toen gewoon heel uitgebreid blijven kijken en ik geloof niet dat ze het kon waarderen. Ze is toen ook weggegaan om haar werk elders voort te zetten (zoals het hoort). Ik bedoel, als je er niet tegen kan dat mensen naar je tiet gaan staren moet je hem maar binnenboord houden of even naar een kamertje gaan.
Zwakke reactie. je snapt mijn punt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik haal linksrijders consequent rechts in inderdaad.
De doorgang blokkeren of iets publiekelijk doen wat ik misschien niet leuk vind om te zien....quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Dus, als ik met mijn auto constant jou op de weg je doorgang blokkeer, moet jij maar uit de weg gaan want het is niet ik die het probleem veroorzaak, maar jij die er een probleem van maakt?? Volgens mij leef je dan echt in een omgekeerde/ antisociale, (en onrealistische) wereld.
Single mannen zoals Ronnie Bravo doen dat.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, waarom staren mensen dan vaak (ongegeneerd) naar borstvoedende vrouwen (tenminste dat proef ik in veel reacties) terwijl het zo normaal zou zijn?
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:45 schreef Nachtraaf het volgende:
Borstvoeding is zelfde als homos die elkaar kussen, ik vind het persoonlijk onsmakelijk, maar ze hebben het recht ertoe.
Sowieso heb ik het idee dat sommige mensen persé zich overal over willen druk maken, alleen de verkeerde nutteloze kleine klote dingetjes in plaats van grote nationale/internationale problemen.
Jullie moeten allemaal toe geven dat al dit kleinerende gezeik over sociale normen allemaal voort komen uit monotheïstische religies. Zij kunnen de levenstijl van anderen niet begrijpen en moeten daarom alles maar verbieden in het openbare leven, internet en de privacy is alleen tussen jou en god ofzo.
Fuck off and move on with your life assholes.
Euh, jij hebt last van mij (op de weg), das toch jouw probleem?? Waarom dan de wet overtreden door rechts in te halen?? Het gaat me ff om het principe hoor, ik veroorzaak bij jou een probleem, en jij moet het zelf maar oplossen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De doorgang blokkeren of iets publiekelijk doen wat ik misschien niet leuk vind om te zien....![]()
Ik wend mijn hoofd af en laat jou je kindje kolven. Lijkt me een stuk praktischer en aardiger dan van JOU gaan zitten eisen dat jij het elders doet omdat IK het toevallig geen prettig gezicht vind.
Zij het dat verbieden niet is waar we het hier over hebben...Rekening houden met elkaar dan weer wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:45 schreef Nachtraaf het volgende:
Borstvoeding is zelfde als homos die elkaar kussen, ik vind het persoonlijk onsmakelijk, maar ze hebben het recht ertoe.
Sowieso heb ik het idee dat sommige mensen persé zich overal over willen druk maken, alleen de verkeerde nutteloze kleine klote dingetjes in plaats van grote nationale/internationale problemen.
Jullie moeten allemaal toe geven dat al dit kleinerende gezeik over sociale normen allemaal voort komen uit monotheïstische religies. Zij kunnen de levenstijl van anderen niet begrijpen en moeten daarom alles maar verbieden in het openbare leven, internet en de privacy is alleen tussen jou en god ofzo.
Fuck off and move on with your life assholes.
Massa's mensen staren naar de TV. Is een TV niet normaal?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, waarom staren mensen dan vaak (ongegeneerd) naar borstvoedende vrouwen (tenminste dat proef ik in veel reacties) terwijl het zo normaal zou zijn?
Ach, houd je smoel, TeringHenkie.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef TeringHenkie het volgende:
Elk topic op Fok! mondt momenteel uit in een discussies waar continu op de man gespeeld wordt.
Ik zag hem nu pasquote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef Swiffer het volgende:
Ronnie, waar was je in t vorige topic *HELD*
Net zo strafbaar als in mijn blote lul lopen.....hypocrietquote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik haal linksrijders consequent rechts in inderdaad.
Ja, lees het vorige topic dan maar even door. Daar is al het een en ander uitgelegd over borstvoeding.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Nachtraaf het volgende:
Vraag trouwens aan moeders, hoe vaak moet je zo'n ding voeden? Want dat kun je toch ook doen voordat je naar buiten gaat en dan avonds gewoon thuis op de bank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |