abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 29 september 2010 @ 15:22:10 #51
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_86982305
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Nou dan zal ik de stoel laten staan.. want je had m heul nog niet van me gehad.

Jammer dat ik na jouw opmerkingen minder fel werd he ;) :P
Nah. :)

We hebben een andere mening en gelukkig mag dat nog in NL. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 29 september 2010 @ 15:22:25 #52
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86982317
Dus als jij rookt, en overlast veroorzaakt of voor mensen aanstootgevend bezig bent, ga je niet weg?
K probeer t ff te snappen..

Gats ik blijf editten, t gaat te snel!

Dit was voor Matadorreke dus.
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 15:23:38 #53
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86982360
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:08 schreef flipsen het volgende:
In Argentinie is 92% katholiek en is in het openbaar de borst geven werkelijk overal de normaalste zaak van de wereld. In de bus, op het vliegveld, in de supermarkt voor mijn part.
Ik weet niet of het ermee te maken heeft dat ze daar katholiek zijn maar in de zuidelijkere landen is bv geven in het openbaar gewoon normaal!

Ook ik heb in het openbaar borstvoeding gegeven, gewoon zoals het hoort, heel natuurlijk,daar was niets aanstootgevends bij :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86982373
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:21 schreef El_Matador het volgende:
Roken is iets anders dan borstvoeding geven, of niet?
Och, het zijn allebei tamelijk oraal gefixeerde bezigheden die een lichamelijke behoefte stillen. ;).

quote:
Roken produceert rook. Ik rook ook niet in het gezicht van mensen die daar niet op zitten te wachten. Maar dat is MIJN keuze. Als een roker naast die moeder zit en zij heeft er geen problemen mee, wie ben ik dan om me met hem of haar te bemoeien? :')
Nou ja, ik zie het verschil niet zo tussen rook verspreiden of een blik op tieten verspreiden. Beiden kun je prima samen oplossen als samenleving en 'verslaafde'.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_86982398
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef Swiffer het volgende:

Wat lost oorlog op dan?
Deze man kan dit soort dingen heel goed uitleggen, waarom:

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86982403
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef Swiffer het volgende:
Dus als jij rookt, en overlast veroorzaakt of voor mensen aanstootgevend bezig bent, ga je niet weg?
K probeer t ff te snappen..

Gats ik blijf editten, t gaat te snel!

Dit was voor Matadorreke dus.
Met deze: kun je quoten.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 29 september 2010 @ 15:24:54 #57
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86982411
@Johnny, doe maar kalm, anders krijg je dat roken dodelijk is, en een vrouw zien voeden niet.
  woensdag 29 september 2010 @ 15:25:11 #58
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86982427
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Met deze: [ afbeelding ] kun je quoten.
Dat weet ik, ik doe niet anders ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 15:25:31 #59
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86982439
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Deze man kan dit soort dingen heel goed uitleggen, waarom:

theo maassen for president.. Nu graag jouw mening!
  woensdag 29 september 2010 @ 15:25:59 #60
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86982460
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Begin jij vast dan? Ik kom zo.

Wat lost oorlog op dan? Wie er wint mag het bepalen??
De sterkste. Niet de mooiste oplossing maar beter dan nu: De beste leugenaar wint.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_86982477
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:03 schreef Dagonet het volgende:
De originele OP:
[..]

[..]

Het verklaart geheel niets aangezien alle grote religies in Nederland het niet hebben op blote lichamen.
Daarbij zei de aangesprokene het niet prettig te vinden wegens esthetische en intieme redenen, daar hoef je niet perse religieus voor te zijn.
Het ligt ook aan de moeder. Is het een lekker ding met dito figuur mag ze van mij moedermelk geven wat ze wil. Alleen zijn het in de praktijk juist andere vrouwen die dit doen....... en die hoef ik idd niet te zien ;)
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 15:26:43 #62
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86982488
Je hoeft niet te kijken :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86982522
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef Swiffer het volgende:

[..]

theo maassen for president.. Nu graag jouw mening!
"Die schoenen kunnen ECHT niet meer!"

Als je hem kent, weet je over welk stukje ik het heb. En dat bedoel ik.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_86982546
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef just me het volgende:
Je hoeft niet te kijken :(
Het is voor sommige mensen makkelijker om heftig te reageren op een moeder die haar baby verzorgt dan om even het hoofd een kwartslag te draaien.

Treurig eigenlijk. :')

woensdag 29 september 2010 @ 15:28:48 #65
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86982558
Als ik het hier mocht aanschouwen zou ik het doen.. Daarom vraag ik om jouw dinges...
  woensdag 29 september 2010 @ 15:29:13 #66
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86982582
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is voor sommige mensen makkelijker om heftig te reageren op een moeder die haar baby verzorgt dan om even het hoofd een kwartslag te draaien.

of de moeder draait zelf weg of gaat even ergens anders zitten.. Jeetje zeg..
  woensdag 29 september 2010 @ 15:29:57 #67
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86982622
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:23 schreef just me het volgende:
Ook ik heb in het openbaar borstvoeding gegeven, gewoon zoals het hoort
En andere mensen vinden dat niet gewoon zoals het hoort. Dat wil niet zeggen dat je het niet mag doen, dat wil zeker ook niet zeggen dat iemand een verbod oid probeert op te zetten, het zegt alleen wel dat andere mensen een andere mening hebben en dat is iets wat volgens veel posters in dit topic en oa het voedingscentrum niet mag. Want dat is niet tolerant.

Ik vraag mij dan alleen weer af wat er tolerant is aan hun mening. :').
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_86982641
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Swiffer het volgende:

[..]

of de moeder draait zelf weg of gaat even ergens anders zitten.. Jeetje zeg..
De moeder heeft geen probleem. 55% van de bevolking heeft geen probleem. Alleen die 45% tight-asses hebben een probleem.

Als ZIJ een probleem hebben, dienen ZIJ het op te lossen en niet te verwachten van een ander dat die "problemen" voor hen gaan oplossen.

pi_86982653
quote:

[..]

Ach dramaqueen. Als ik nou in mijn blote lul ga lopen zijn er ook mensen die er moeite mee hebben.... moeten die gewoon een andere kant opkijken? Kind borstvoeding geven doe je maar thuis of in een apart kamertje.
pi_86982700
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En andere mensen vinden dat niet gewoon zoals het hoort. Dat wil niet zeggen dat je het niet mag doen, dat wil zeker ook niet zeggen dat iemand een verbod oid probeert op te zetten, het zegt alleen wel dat andere mensen een andere mening hebben en dat is iets wat volgens veel posters in dit topic en oa het voedingscentrum niet mag. Want dat is niet tolerant.

Ik vraag mij dan alleen weer af wat er tolerant is aan hun mening. :').
Niks. Being a parent is a free ticket to act like a goddamn fascist to everyone around you.
pi_86982718
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ach dramaqueen. Als ik nou in mijn blote lul ga lopen zijn er ook mensen die er moeite mee hebben.... moeten die gewoon een andere kant opkijken? Kind borstvoeding geven doe je maar thuis of in een apart kamertje.
Heeft het tonen van jouw blote lul (waar ik ook mijn ogen van kan afwenden) een functie? Niet echt he? Een hongerige baby heeft die functie wel gevonden in zijn liefhebbende moeder.

pi_86982788
quote:

[..]

_O_
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  woensdag 29 september 2010 @ 15:33:56 #73
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86982817
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:11 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Jij wil geen samenleving maar een langsleving.
Aangezien ik constant word lastig gevallen door debielen die zeuren dat ik niet hard genoeg mijn best doe om NL christelijk te houden of anderszins mijn vrijheid en portemonnee beperken vanwege hun twijfel, onzekerheid of andersoortig egoïsme, heb ik liever een langsleving.

Laten die intolerante gelovigen en PVV-ers maar hun best doen voor een samenleving.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_86982841
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het buiten rondlopen in je blote lul is een strafbaar feit. (Op nudistenplekken na dan) :')
Domme vergelijking. _O-
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_86982849
Sigaret opsteken en ernaast zitten is best effectief idd.
Its my life, dont you forget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')