quote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef Kingstown het volgende:
Bijna altijd trammelant op die dancefeesten. Hoek van Holland idee.....trekt altijd foute mensen aan, dus beter maar helemaal verbieden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef JackHerrer het volgende:
Dance trekt gewoon foute mensen aan met al die foute drugs, geen wonder dat er rellen uitbreken, ik zeg dancefestivals afschaffen.
Hoe ze het doen.quote:
Aldus de PVDAquote:Op woensdag 29 september 2010 14:26 schreef cYbErTiM het volgende:
nou nou nou jongens
Ik denk dat het hier gewoon om een cultuur verschil gaat, zo gaan ze namelijk thuis ook om met hun meisjes.
Ik denk dat ze in frankrijk gewoon wat meer geld moeten pompen in cursuses voor deze jongeren, en dat ze een groot clubhuis moeten bouwen met allemaal nieuwe gadgets erin zodat ze zich niet vervelen.
Nou dat is wel erg overdreven zeg..quote:Op woensdag 29 september 2010 14:26 schreef cYbErTiM het volgende:
nou nou nou jongens
Ik denk dat het hier gewoon om een cultuur verschil gaat, zo gaan ze namelijk thuis ook om met hun meisjes.
Ik denk dat ze in frankrijk gewoon wat meer geld moeten pompen in cursuses voor deze jongeren, en dat ze een groot clubhuis moeten bouwen met allemaal nieuwe gadgets erin zodat ze zich niet vervelen.
quote:
In de kroeg wordt over het algemeen meer gevochten dan op een gemiddeld dance-feestquote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef JackHerrer het volgende:
Dance trekt gewoon foute mensen aan met al die foute drugs, geen wonder dat er rellen uitbreken, ik zeg dancefestivals afschaffen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef Kingstown het volgende:
Bijna altijd trammelant op die dancefeesten. Hoek van Holland idee.....trekt altijd foute mensen aan, dus beter maar helemaal verbieden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef JackHerrer het volgende:
en tas proberen te jattenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Leipo666 het volgende:
zolang jij het blijkbaar zeer grappig vind dat deze gasten een meid half uitkleden en aan haar tieten zitten...
Ik zie Jeff Mills toch echt een vrouw vastgrijpen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef teknomist het volgende:
En dan te bedenken dat techno "zwarte" muziek is.
WAT een gelul. Kom je er zelf wel es? Juist technofeesten zijn een oase van rust met allemaal gelijkgestemde relaxede mensen die dan wel nuchter dan wel onder invloed SAMEN genieten van een gaaf feest.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef JackHerrer het volgende:
Vind ik juist een prachtig moment.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:14 schreef Stokstaart het volgende:
Ander filmpje :
@ 2:01 . Die ME daar spoort ook niet helemaal is het wel ?
is het nou datzelfde mens uit dat eerste filmpje?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Vind ik juist een prachtig moment.
domme aandachtshoer die debiel loopt te doen, had van mij nog een paar klappen op gemogen ook
Nee, een uitval naar de mensen erachter die stenen en flessen gooien.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een meisje dat dr tieten flasht en een beetje maf loopt te doen omver beuken , wat een helden zeg
nou ja als het dezelfde is dan verandert mijn kijk naar het eerste filmpje wel... dan is ze idd niet zo zielig meerquote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja die jij zo zielig vond weet je nog ?
jaquote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet dat meisje dan zo hard omver geramd worden ?
Ja ze stond in de weg natuurlijk , maar come on
je ziet niet wat er achter is, dat is jammer.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hmmm ik zie alleen wat gasten té dichtbij de ME komen waarna ze gaan chargeren . Neemt niet weg dat die trut idd niet erg slim bezig is
idd, je ziet te weinig om een goed beeld te kunnen vormen wat er gebeurt en waarom.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:34 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
je ziet niet wat er achter is, dat is jammer.
in het eerste filmpje is toch wel duidelijk te zien dat de negers er niet zijn om te feesten.....quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het lijken ook opeens de "slachtoffers" te zijn die nu lopen te rellen met de ME![]()
Het verhaal van negers die een blank feestje verpesten is daarom nogal voorbarig wat mij betreft ...
Thanks.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom praat jij met je kloon ?
Het was wel nodig om het even op te ruimenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:46 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
in het eerste filmpje is toch wel duidelijk te zien dat de negers er niet zijn om te feesten.....
misschien dat de blanken zich uiteindelijk tegen de ME keren omdat ze niet optraden tegen de negers?
gaat het topic eindelijk de goede kant op wordt ie gesloten
Knap dat ze daar ME bij krijgenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef ouderejongere het volgende:jullie zijn erin getrapt, dit was een flash mob !
Oooh, het is natuurlijk tolerantie die tot dit soort rellen leidt, niet ghettovorming en sociale ongelijkheid. Lijkt me een goed plan om dit lumineuze inzicht eens naar Sarkozy te mailen, die is inmiddels vast moe van al dat eindeloze tolererenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef A-mineur het volgende:
Ja, Frankrijk zijn de rapen nog veel meer gaar dan hier, maar let maar op, als wij net zo tolerant zijn als zij zijn, dan hebben we ook binnen de kortste keren van dat gezeik hier.
sorry hoor maar dat kan echt niet, kanker facistische kut politie daar. ze mogen blij zijn dat ze haar nek niet breekt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Vind ik juist een prachtig moment.
domme aandachtshoer die debiel loopt te doen, had van mij nog een paar klappen op gemogen ook
Die arme Afrikaantjes, het is allemaal niet hun schuldquote:Op woensdag 29 september 2010 23:22 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Oooh, het is natuurlijk tolerantie die tot dit soort rellen leidt, niet ghettovorming en sociale ongelijkheid. Lijkt me een goed plan om dit lumineuze inzicht eens naar Sarkozy te mailen, die is inmiddels vast moe van al dat eindeloze tolereren
Ja, gooi er nog es een misplaatste poging tegenaan om weer in een clichématige, vermoeiende links-rechts discussie te belanden. Ik zie daar niet alleen maar 'arme Afrikaantjes' staan en heb ook niks van die strekking beweerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:38 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Die arme Afrikaantjes, het is allemaal niet hun schuld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |