quote:Op donderdag 30 september 2010 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
Een rustig avondje thuis, dat was wat er op de agenda van ReWout stond. Hij had even lekker gedouched, wat snel kon omdat ReWout niet deed aan scheren. Daarna kroop hij lekker in zijn bed en keek nog wat tv. Ineens tikte er iemand op het raam. ReWout schrok en aarzelde, maar toen hij keek zag hij een bekend gezicht. Hij deed het raam open en vroeg: “Hoe kom jij nou helemaal hier boven!” Hij liet de bekende binnen en wilde net thee gaan halen toen deze ineens een pistool pakte en op ReWout richtte. “Wat ga je doen! Waarom wil je me vermoorden?” riep de verbaasde ReWout, maar de persoon bleef ReWout strak aankijken en reageerde niet. “Kan ik je omkopen misschien, heb je liever koffie in plaats van thee?” “Nee,” was het antwoord. “Een biertje dan?” “Nee” “Ik kan ook een borrel voor je regelen,” probeerde ReWout. “NEE!” schreeuwde de mob, die het zat was, zijn pistool op ReWout richtte en deze een aantal maal door het hoofd schoot. ReWout (cupido) was op slag dood.
Nog open dus
Gelukkig praat je genoeg voor wel 3 actieve spelersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:41 schreef Harajuku. het volgende:
Morgen nog een actieve dood en niemand praat meer behalve Hara
Makkelijker juist, er zijn alleen minder dingen waar de SL uit kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb echt niks met het FoBo gebeurenen ik post genoeg op het forum dat daar, als het nodig mocht zijn, hints vandaan kunnen worden gehaald door de spelleiding
Je kan ook nu alvast je stem uitbrengenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:59 schreef Etcetera het volgende:
Overigens ben ik vandaag tot en met zondag weg, geen idee of ik kan stemmen vanavond (er moet toch gestemd worden vandaag) maar ik ga m'n best doen
Er is gister iemand in de lynch geweest, dus vanavond de killsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:59 schreef Etcetera het volgende:
Overigens ben ik vandaag tot en met zondag weg, geen idee of ik kan stemmen vanavond (er moet toch gestemd worden vandaag) maar ik ga m'n best doen
Dat mag heul niet!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:00 schreef CaLeX het volgende:
[ afbeelding ]
00:06 - naatje_1
Geregistreerd 17-02-2009
Laatste update 01-10-2010
Ik denk dat ik de kills wel even wil afwachtenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan ook nu alvast je stem uitbrengen
Nee, maar misschien komt het omdat ik Hara niet langer als hoofdverdachte zag net voor ik weg moest..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Dat had je niet verwacht?
VERDACHT!!!!EINZEINZWTFBBQ!!
En dan is het goed dat ik dood ben, want?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben Tombo net op tijd dood gemaakt, ze heeft vanavond die date met een fokker
Goed voor jou bedoelde ik, nu kun je blijven slapen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan is het goed dat ik dood ben, want?
No wayquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed voor jou bedoelde ik, nu kun je blijven slapen.
Dat doe ik nooitquote:
Bieden in mijn geval wel garantie voor de toekomstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten
Nou okay.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bieden in mijn geval wel garantie voor de toekomst
Moet je wel even posten hoe het was he? En niet morgenochtend pas.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bieden in mijn geval wel garantie voor de toekomst
Zodra ik thuis ben post ik het in het date-topicquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Moet je wel even posten hoe het was he? En niet morgenochtend pas.
Succes trouwens!
Hoe laat is de date?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben post ik het in het date-topic
7 uurquote:
CTastequote:
Nu kan je niet vermoord worden, wanneer het een enge stalkerfreak blijkt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan is het goed dat ik dood ben, want?
Blijf er gewoon vanafquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hield het niet meer, dus heb er heel groot UPDATE bij gezet
Zwaar he, onthoudingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hield het niet meer, dus heb er heel groot UPDATE bij gezet
Eigenwijze rebelse jeugdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dat zo irritant100 keer gezegd dat het niet mag, er nog extra om vragen en weer een negatief antwoord, en het dan toch nog doen. Waarom vraag je het dan überhaupt, als je er toch niet naar gaat luisteren.
Ik vind het ook stom eigenlijk, net als het toch posten van dingen die met het spel te maken hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dat zo irritant100 keer gezegd dat het niet mag, er nog extra om vragen en weer een negatief antwoord, en het dan toch nog doen. Waarom vraag je het dan überhaupt, als je er toch niet naar gaat luisteren.
Modkill alles maar! Maar naatje doet het moedwillig, die praters waren ook newbs die het niet doorhadden. Stijnda enzo zijn toch ook gestopt toen we daarom vroegen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom eigenlijk, net als het toch posten van dingen die met het spel te maken hebbenStaan daar nog geen sancties op?
Ik kan moeilijk de update weghalenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Modkill alles maar! Maar naatje doet het moedwillig, die praters waren ook newbs die het niet doorhadden. Stijnda enzo zijn toch ook gestopt toen we daarom vroegen?
Hoe kunnen wij dat controleren dan?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk de update weghalenMaar, dan alsnog, de posthistory verandert ook, niet zo heel erg als myAT, dus mag het fobo toch ook een klein beetje bij komen? Ik heb echt niets weggehaald enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |