Dat doe ik nooitquote:
Bieden in mijn geval wel garantie voor de toekomstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten
Nou okay.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bieden in mijn geval wel garantie voor de toekomst
Moet je wel even posten hoe het was he? En niet morgenochtend pas.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bieden in mijn geval wel garantie voor de toekomst
Zodra ik thuis ben post ik het in het date-topicquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Moet je wel even posten hoe het was he? En niet morgenochtend pas.
Succes trouwens!
Hoe laat is de date?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben post ik het in het date-topic
7 uurquote:
CTastequote:
Nu kan je niet vermoord worden, wanneer het een enge stalkerfreak blijkt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan is het goed dat ik dood ben, want?
Blijf er gewoon vanafquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hield het niet meer, dus heb er heel groot UPDATE bij gezet
Zwaar he, onthoudingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hield het niet meer, dus heb er heel groot UPDATE bij gezet
Eigenwijze rebelse jeugdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dat zo irritant100 keer gezegd dat het niet mag, er nog extra om vragen en weer een negatief antwoord, en het dan toch nog doen. Waarom vraag je het dan überhaupt, als je er toch niet naar gaat luisteren.
Ik vind het ook stom eigenlijk, net als het toch posten van dingen die met het spel te maken hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dat zo irritant100 keer gezegd dat het niet mag, er nog extra om vragen en weer een negatief antwoord, en het dan toch nog doen. Waarom vraag je het dan überhaupt, als je er toch niet naar gaat luisteren.
Modkill alles maar! Maar naatje doet het moedwillig, die praters waren ook newbs die het niet doorhadden. Stijnda enzo zijn toch ook gestopt toen we daarom vroegen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom eigenlijk, net als het toch posten van dingen die met het spel te maken hebbenStaan daar nog geen sancties op?
Ik kan moeilijk de update weghalenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Modkill alles maar! Maar naatje doet het moedwillig, die praters waren ook newbs die het niet doorhadden. Stijnda enzo zijn toch ook gestopt toen we daarom vroegen?
Hoe kunnen wij dat controleren dan?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk de update weghalenMaar, dan alsnog, de posthistory verandert ook, niet zo heel erg als myAT, dus mag het fobo toch ook een klein beetje bij komen? Ik heb echt niets weggehaald enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |