Ik heb er ook bergen van...Die gaan nu naar mn nichtje...Het bofkontjequote:Op woensdag 29 september 2010 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Disneyboekjes![]()
Geweldig vonden ze die om uit voorgelezen te worden en later om ze zelf te lezen. Ik denk dat ik er wel 50 had. Ik heb ze een paar jaar geleden verkocht op een boekenmarkt op school.
Misschien kan je eens op marktplaats kijken.
ja, daar stond ik ook van te kijken dat die niet meer vergoed gaan worden, echt belachelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je daar tegenover zet dat rollators en looprekken uit het basispakket gaan is het natuurlijk een belachelijke maatregel.
Ja, dat snap ik, in S'veen trekken ze zich er ook niets van aan omdat de kroegbaas dan ook steeds naar buiten moet, maar volgens mij geldt dat voor het gros van de kleine kroegen al.quote:
Zo intensief heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Objectieve kritische kanttekeningen.
Dat dus vooral.... de vergoeding an sich is niet het kwalijkste, dat kan ik me prima voorstellen in een tijd van overvloed en dikke winsten voor de zorgverzekeraars (oh wacht.....), maar juist het feit dat het in de plaats komt voor dingen die wel noodzakelijk zijn is belachelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je daar tegenover zet dat rollators en looprekken uit het basispakket gaan is het natuurlijk een belachelijke maatregel.
ik wil eigenlijk alleen die van mowgliquote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef Deisyy het volgende:
http://kopen.marktplaats.(...)istance=&search=Zoek
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk alleen die van mowgli
Ja, en de Emiel Ratelbandjes van het stoppen met roken verhogen binnen 2 jaar dus hun cursusgeld met factor 3.....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb het al eerder gepost maar denk dat Teun erover heen gelezen heeft, de cursusen van stoppen met roken enzo die worden vergoed, de middelen zoals Champix niet en pleisters en al die dingen meer, die moet je gewoon zelf betalen.
Zo ze ook dr vinger omhoog houden tijdens het pijpen zoals het een dame betaamt?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:40 schreef Noek het volgende:
Maar zodra yvonne er is ga ik snel mijn mond spoelen want zij houdt helemaal niet van grof en vulgair taalgebruik.
Yvonne drinkt thee met haar pink omhoog.
Gunther!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo ze ook dr vinger omhoog houden tijdens het pijpen zoals het een dame betaamt?
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik had al bijna een bod voor je uitgebracht voor de 70 boekjes
Precies ja, werken strafbaar stellen. Roemer-style.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon alles inkomens afhankelijk maken! Heb je een dik pensioen dan betaal je maar voor je looprek, heb je alleen AOW, dan mag je op kosten van de staat een nieuwe zoeken!![]()
Dankbaar is hij die zelf kan voorzien in wat hij nodig heeft en genoeg heeft om een gedeelte af te staan. Nederigheid is te vinden bij hem die van een ander krijgt, wat hij zelf niet kan realiseren. Naastenliefde en nederigheid zijn de wegen Gods en meer van dat Katholieke gelul!
Mowgli en de apenstreken?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk alleen die van mowgli
Overigens mag er wel wat aan de verspilling van looprekken, rolstoelen, trapliften en scootmobielen gedaan worden, een beetje recyclen als de gebruiker hem niet meer nodig heeft wegens permanent bedlegerig of enkeltje hiernamaals is er meestal niet bij... en dat is natuurlijk ook pure nonsens.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon alles inkomens afhankelijk maken! Heb je een dik pensioen dan betaal je maar voor je looprek, heb je alleen AOW, dan mag je op kosten van de staat een nieuwe zoeken!![]()
Dankbaar is hij die zelf kan voorzien in wat hij nodig heeft en genoeg heeft om een gedeelte af te staan. Nederigheid is te vinden bij hem die van een ander krijgt, wat hij zelf niet kan realiseren. Naastenliefde en nederigheid zijn de wegen Gods en meer van dat Katholieke gelul!
Ik krijg een 2e handse trapliftquote:Op woensdag 29 september 2010 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens mag er wel wat aan de verspilling van looprekken, rolstoelen, trapliften en scootmobielen gedaan worden, een beetje recyclen als de gebruiker hem niet meer nodig heeft wegens permanent bedlegerig of enkeltje hiernamaals is er meestal niet bij... en dat is natuurlijk ook pure nonsens.
waarom zou je dan gaan studeren en daarna een goede baan gaan zoeken als je toch extra voor alles moet betalen omdat je een hoger inkomen hebt?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verpleeghuizen vol hè. Uiteindelijk koopt één iemand die op en die verkoopt het weer op marktplaats. Ipv dat ze die dingen gewoon rond laten gaan. Nee nee, iedereen krijgt een gloednieuwe rollator van de verzekering.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens mag er wel wat aan de verspilling van looprekken, rolstoelen, trapliften en scootmobielen gedaan worden, een beetje recyclen als de gebruiker hem niet meer nodig heeft wegens permanent bedlegerig of enkeltje hiernamaals is er meestal niet bij... en dat is natuurlijk ook pure nonsens.
Eensch hoor, je bent vrijwillig gaan roken, dan stop je er ook maar op eigen houtje mee. Nota bene het geld dat overblijft als je niet meer rookt, vergoedt naar mijn mening ruimschoots de kosten van middelen de nodig zijn om te stoppen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, omdat hij al in de (huur)woning zit..... maar als ze ergens een verse moeten inbouwen dan wordt het een volledig verse, ongeacht of er elders ergens een door de gemeente betaalde traplift misschien maar 3 maanden gebruikt is.quote:
Inderdaad, het geld dat ik uitgegeven heb aan mijn Champix heb ik allang weer terug verdiendquote:Op woensdag 29 september 2010 11:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Eensch hoor, je bent vrijwillig gaan roken, dan stop je er ook maar op eigen houtje mee. Nota bene het geld dat overblijft als je niet meer rookt, vergoedt naar mijn mening ruimschoots de kosten van middelen de nodig zijn om te stoppen.
Maak je dan ook met spek en stroop?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik vanavond pannenkoeken voor Mera en moi ga maken
Deze woning stond zo lang leeg vanwege de traplift....ze wilden het er niet uit slopen want dat kost dan weer veel geld....Stomme mensen moet het ook niet slopen maar hergebruiken, ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 29 september 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, omdat hij al in de (huur)woning zit..... maar als ze ergens een verse moeten inbouwen dan wordt het een volledig verse, ongeacht of er elders ergens een door de gemeente betaalde traplift misschien maar 3 maanden gebruikt is.
Als ze zo'n ding in een koopwoning plaatsen dan wordt de traplift na overlijden gewoon met het huis meeverkocht, ongeacht of er iemand inkomt die het nodig heeft.
0,75 cent, geen geld en dan 1,76 verzendkosten is ook mooi. Maar ik koop m wel op de rommelmarkt, kan ik meteen ff bladeren en zien of ie niet al te vies isquote:Op woensdag 29 september 2010 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mowgli en de apenstreken?
http://kopen.marktplaats.(...)istance=&search=Zoek
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, maar bij ons werd er wel met een Amerikaans nummer gebeld.. niet dat dat wat zegt maar het was iig niet dat nummer wat je in dat hoax-verhaal noemde.
Ja!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak je dan ook met spek en stroop?
Juist, dat.... dat is toch te zot voor woorden?!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Verpleeghuizen vol hè. Uiteindelijk koopt één iemand die op en die verkoopt het weer op marktplaats. Ipv dat ze die dingen gewoon rond laten gaan. Nee nee, iedereen krijgt een gloednieuwe rollator van de verzekering.
Als het goed is, speelde je tijdens het stoppen al quitte. Champix kostte mij 100 euro in de maand? Lijkt al weer honderd jaar geleden dus ik ben het alweer kwijt.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, het geld dat ik uitgegeven heb aan mijn Champix heb ik allang weer terug verdiend
Dat is inderdaad goor, ze kan ze natuurlijk ook niet even een sopje geven.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
0,75 cent, geen geld en dan 1,76 verzendkosten is ook mooi. Maar ik koop m wel op de rommelmarkt, kan ik meteen ff bladeren en zien of ie niet al te vies is![]()
Heb ooit eens een nijntje boekje via MP gekocht, ding was te vies om aan te raken, meteen weggegooid en 5 nieuwe in de winkel gekocht.
Die mensen moeten ter plekke afgeschoten worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:50 schreef Anniebab het volgende:
Mogguh,
Weet je waar ik niet tegen kan? Mijn zwager heeft 35 jaar zware shag gerookt overal waar ie maar kwam.![]()
En nu hij gestopt is zit ie enkel te kutten dat ie t niet normaal vindt dat er in zijn nabijheid wordt gerookt (verjaardagen etc.)Hij vindt t zoooo vies en kan er niet tegen. Buiten dat om is t ook een lul.....
dat zijn dan ook de jankerds onder de ex rokersquote:Op woensdag 29 september 2010 11:50 schreef Anniebab het volgende:
Mogguh,
Weet je waar ik niet tegen kan? Mijn zwager heeft 35 jaar zware shag gerookt overal waar ie maar kwam.![]()
En nu hij gestopt is zit ie enkel te kutten dat ie t niet normaal vindt dat er in zijn nabijheid wordt gerookt (verjaardagen etc.)Hij vindt t zoooo vies en kan er niet tegen. Buiten dat om is t ook een lul.....
Dan veronderstel je een ideaal waarbij het verwerven van eigen bezit verheven is boven het helpen van anderen. Hebzucht is een zonde, barmhartigheid is een deugd. Hebzucht is de weg naar de hel, barmhartigheid die naar de hemel.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies ja, werken strafbaar stellen. Roemer-style.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Dat was dan tenminste nog fatsoenlijk beleid van de woningbouwvereniging, dat ze de woning geschikt wilden houden voor iemand met beperkingen, maar meestal is het gewoon een mazzeltje voor de willekeurige volgende bewoner.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze woning stond zo lang leeg vanwege de traplift....ze wilden het er niet uit slopen want dat kost dan weer veel geld....Stomme mensen moet het ook niet slopen maar hergebruiken, ben ik helemaal met je eens
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan veronderstel je een ideaal waarbij het verwerven van eigen bezit verheven is boven het helpen van anderen. Hebzucht is een zonde, barmhartigheid is een deugd. Hebzucht is de weg naar de hel, barmhartigheid die naar de hemel.![]()
Als atheist ken je geen hel, alleen maar potgrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Fenomenale quotequote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als atheist ken je geen hel, alleen maar potgrond.
Ik wist ook niet eens meer wat ik kwijt was aan de Champix dus heb ik het even opgezocht.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Als het goed is, speelde je tijdens het stoppen al quitte. Champix kostte mij 100 euro in de maand? Lijkt al weer honderd jaar geleden dus ik ben het alweer kwijt.
Ja, een hoop voormalige rokers zijn nog ergere anti-rook terroristen dan mensen die nooit gerookt hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:50 schreef Anniebab het volgende:
Mogguh,
Felix Meurders zit er achterquote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]0018570006632
Als je het nummer google-t kom je bij de site van Kassa uit.
Euh ...nou dat niet ,maar een goeie uitglijer in een koeievlaai met gezicht voor, zou wel leuk zijn.....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die mensen moeten ter plekke afgeschoten worden.
Dat mag ookquote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Euh ...nou dat niet ,maar een goeie uitglijer in een koeievlaai met gezicht voor, zou wel leuk zijn.....
presentquote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zijn dan ook de jankerds onder de ex rokers
Een traplift wordt alleen vergoed bij een langdurig noodzakelijk gebruik! Als na diverse malen er geen geschikte kandidaat gevonden kan worden dan dient men de woning weer in de oorspronkelijke of normale staat op te leveren (dus zonder traplift).quote:Op woensdag 29 september 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, omdat hij al in de (huur)woning zit..... maar als ze ergens een verse moeten inbouwen dan wordt het een volledig verse, ongeacht of er elders ergens een door de gemeente betaalde traplift misschien maar 3 maanden gebruikt is.
Als ze zo'n ding in een koopwoning plaatsen dan wordt de traplift na overlijden gewoon met het huis meeverkocht, ongeacht of er iemand inkomt die het nodig heeft.
Jeetje Deis, dan rookte je er flink op los....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist ook niet eens meer wat ik kwijt was aan de Champix dus heb ik het even opgezocht.
Het blijkt 100 eurootjes per 2 weken te kosten. Ik verrookte zo'n 35 euro per week, dus dat verschil had ik binnen de kortste keren terug verdiend, plus wat ik er niet meer mee heb gewonnen door te stoppen met roken
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan veronderstel je een ideaal waarbij het verwerven van eigen bezit verheven is boven het helpen van anderen. Hebzucht is een zonde, barmhartigheid is een deugd. Hebzucht is de weg naar de hel, barmhartigheid die naar de hemel.![]()
Says who?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik ben weer helemaal bij, dus ik kan en ga jullie weer verlaten, ik vermoed tot morgen![]()
Woningbouwcorporatie heeft liever leegstand dan aanpassen, want ook die hebben een bepaalde maatstaf/quota die zij moeten halen qua het aanbieden van woningen voor bepaalde doelgroepen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was dan tenminste nog fatsoenlijk beleid van de woningbouwvereniging, dat ze de woning geschikt wilden houden voor iemand met beperkingen, maar meestal is het gewoon een mazzeltje voor de willekeurige volgende bewoner.
De gemeente mag de woningbouwvereniging dankbaar zijn dat ze liever een paar maanden huur missen, en de woning daarmee als geschikt voor mindervaliden behouden dan dat de gemeente weer een vermogen in een ander huis zou moeten uitgeven voor de aanpassingen.
Als ik iets doe doe ik het goedquote:Op woensdag 29 september 2010 11:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jeetje Deis, dan rookte je er flink op los....![]()
Dan heb je je winst wel behaald ja....
De profeet!quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik ben weer helemaal bij, dus ik kan en ga jullie weer verlaten, ik vermoed tot morgen![]()
35 euro / 7 dagen in de week = 5 euro per dag = 1 pakje per dag = een gemiddelde van 18 sigaretten per dag.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jeetje Deis, dan rookte je er flink op los....![]()
Zo duur!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist ook niet eens meer wat ik kwijt was aan de Champix dus heb ik het even opgezocht.
Het blijkt 100 eurootjes per 2 weken te kosten. Ik verrookte zo'n 35 euro per week, dus dat verschil had ik binnen de kortste keren terug verdiend, plus wat ik er niet meer mee heb gewonnen door te stoppen met roken
Er zijn maar weinig mensen echt atheïstisch op een sterfbed.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als atheist ken je geen hel, alleen maar potgrond.
2 jaar geleden betaalde je nog maar 4 euro voor een pakkie peukenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
35 euro / 7 dagen in de week = 5 euro per dag = 1 pakje per dag = een gemiddelde van 18 sigaretten per dag.
Valt wel mee, lijkt me.
Ik weet nog dat ze 4 gúlden per stuk warenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 jaar geleden betaalde je nog maar 4 euro voor een pakkie peuken
jij wist toch wel dat ik heb gerookt? Heb het hier vaak gehad over hoe het stoppen met roken ging. Ik ben pas gestopt toen ik zwanger was van de eerste. Nog niet eens zo heeeel lang geleden dusquote:Op woensdag 29 september 2010 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat vind ik al helemaal schandalig
Pfffff dan ben ik heilig met me roken bij een borrel en echte stress......doe een maand met een pakje marlboro light ....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
35 euro / 7 dagen in de week = 5 euro per dag = 1 pakje per dag = een gemiddelde van 18 sigaretten per dag.
Valt wel mee, lijkt me.
Veel centjes hé. Ik heb ze iets meer dan een maand geslikt, omdat ik ze telkens vergat in te nemen en daardoor vond ik dat ik net zo goed kon stoppen, dat is goed gegaan, maar dat had net zo goed mijn valkuil kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo duur!Was het echt 200 euro per maand?
Heb jij het trouwens de volle 3 maanden geslikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |