quote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Klundert zich er toch al niets van aantrekt, wat maakt het dan uit of het strak misschien wel weer mag? Nu gebeurt het toch ook?!
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het gaat om het principe dat die kroegbaas in Zijn Huis, waar hij de huur/hypotheek betaald, bepaald of er gerookt mag worden of niet en niemand anders. En als je daarom niet bij m op visite wil komen, dan kom je maar niet
Ik heb er ook bergen van...Die gaan nu naar mn nichtje...Het bofkontjequote:Op woensdag 29 september 2010 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Disneyboekjes![]()
Geweldig vonden ze die om uit voorgelezen te worden en later om ze zelf te lezen. Ik denk dat ik er wel 50 had. Ik heb ze een paar jaar geleden verkocht op een boekenmarkt op school.
Misschien kan je eens op marktplaats kijken.
ja, daar stond ik ook van te kijken dat die niet meer vergoed gaan worden, echt belachelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je daar tegenover zet dat rollators en looprekken uit het basispakket gaan is het natuurlijk een belachelijke maatregel.
Ja, dat snap ik, in S'veen trekken ze zich er ook niets van aan omdat de kroegbaas dan ook steeds naar buiten moet, maar volgens mij geldt dat voor het gros van de kleine kroegen al.quote:
Zo intensief heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Objectieve kritische kanttekeningen.
Dat dus vooral.... de vergoeding an sich is niet het kwalijkste, dat kan ik me prima voorstellen in een tijd van overvloed en dikke winsten voor de zorgverzekeraars (oh wacht.....), maar juist het feit dat het in de plaats komt voor dingen die wel noodzakelijk zijn is belachelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je daar tegenover zet dat rollators en looprekken uit het basispakket gaan is het natuurlijk een belachelijke maatregel.
ik wil eigenlijk alleen die van mowgliquote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef Deisyy het volgende:
http://kopen.marktplaats.(...)istance=&search=Zoek
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk alleen die van mowgli
Ja, en de Emiel Ratelbandjes van het stoppen met roken verhogen binnen 2 jaar dus hun cursusgeld met factor 3.....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb het al eerder gepost maar denk dat Teun erover heen gelezen heeft, de cursusen van stoppen met roken enzo die worden vergoed, de middelen zoals Champix niet en pleisters en al die dingen meer, die moet je gewoon zelf betalen.
Zo ze ook dr vinger omhoog houden tijdens het pijpen zoals het een dame betaamt?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:40 schreef Noek het volgende:
Maar zodra yvonne er is ga ik snel mijn mond spoelen want zij houdt helemaal niet van grof en vulgair taalgebruik.
Yvonne drinkt thee met haar pink omhoog.
Gunther!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo ze ook dr vinger omhoog houden tijdens het pijpen zoals het een dame betaamt?
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik had al bijna een bod voor je uitgebracht voor de 70 boekjes
Precies ja, werken strafbaar stellen. Roemer-style.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon alles inkomens afhankelijk maken! Heb je een dik pensioen dan betaal je maar voor je looprek, heb je alleen AOW, dan mag je op kosten van de staat een nieuwe zoeken!![]()
Dankbaar is hij die zelf kan voorzien in wat hij nodig heeft en genoeg heeft om een gedeelte af te staan. Nederigheid is te vinden bij hem die van een ander krijgt, wat hij zelf niet kan realiseren. Naastenliefde en nederigheid zijn de wegen Gods en meer van dat Katholieke gelul!
Mowgli en de apenstreken?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk alleen die van mowgli
Overigens mag er wel wat aan de verspilling van looprekken, rolstoelen, trapliften en scootmobielen gedaan worden, een beetje recyclen als de gebruiker hem niet meer nodig heeft wegens permanent bedlegerig of enkeltje hiernamaals is er meestal niet bij... en dat is natuurlijk ook pure nonsens.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon alles inkomens afhankelijk maken! Heb je een dik pensioen dan betaal je maar voor je looprek, heb je alleen AOW, dan mag je op kosten van de staat een nieuwe zoeken!![]()
Dankbaar is hij die zelf kan voorzien in wat hij nodig heeft en genoeg heeft om een gedeelte af te staan. Nederigheid is te vinden bij hem die van een ander krijgt, wat hij zelf niet kan realiseren. Naastenliefde en nederigheid zijn de wegen Gods en meer van dat Katholieke gelul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |