Kliekje Eensch +1quote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat valt mij totaal niet op. Hij komt heel af en toe langs, al maandenlang. Hij leest, denkt wél na, plaatst een objectief kritische kanttekening en vertrekt weer
Nee, ik bedoelde: waar lees jij dat Klundert zich wat van die regels aantrekt?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar kom jij elders in "kleine kroegen"?
De Stairway valt niet in die categorie![]()
Ja, want ik heb niet jarenlang een pakje per dag gerookt en heb geen flauw idee waar ik het over heb?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat het een echte verslaving betreft en er voor alchohol, drugs en andere verslavingen ook zorg beschikbaar is![]()
Jij doet het af als "gebrek aan discipline", dat is veel te gemakkelijk en veel tekort door de bocht.
mijn man is daar veel beter in dan ik, maar die loopt dan ook gewoon weg als ie het niet krijgt voor een bepaalde prijs. Ik kan dat niet, als ik wil weten hoe veel het kost wil ik het vaak gewoon hebben, desnoods voor de vraagprijsquote:
hebben wij het over dezelfde WJ?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
this een schatje die WJ, hahaha
Als Klundert zich er toch al niets van aantrekt, wat maakt het dan uit of het strak misschien wel weer mag? Nu gebeurt het toch ook?!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde: waar lees jij dat Klundert zich wat van die regels aantrekt?
Als je daar tegenover zet dat rollators en looprekken uit het basispakket gaan is het natuurlijk een belachelijke maatregel.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat het een echte verslaving betreft en er voor alchohol, drugs en andere verslavingen ook zorg beschikbaar is![]()
Jij doet het af als "gebrek aan discipline", dat is veel te gemakkelijk en veel tekort door de bocht.
+12quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het gaat om het principe dat die kroegbaas in Zijn Huis, waar hij de huur/hypotheek betaald, bepaald of er gerookt mag worden of niet en niemand anders. En als je daarom niet bij m op visite wil komen, dan kom je maar niet
Heb het al eerder gepost maar denk dat Teun erover heen gelezen heeft, de cursusen van stoppen met roken enzo die worden vergoed, de middelen zoals Champix niet en pleisters en al die dingen meer, die moet je gewoon zelf betalen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je daar tegenover zet dat rollators en looprekken uit het basispakket gaan is het natuurlijk een belachelijke maatregel.
Die Disneyboekjesquote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ik zal ook eens vragen wat het kost, want ik zie ze wel liggen, die stapels disneyboeken. Maar vaak is dat bij zo'n handelaar en dan denk ik bij voorbaat al dat ie te veel wil hebben
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Klundert zich er toch al niets van aantrekt, wat maakt het dan uit of het strak misschien wel weer mag? Nu gebeurt het toch ook?!
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het gaat om het principe dat die kroegbaas in Zijn Huis, waar hij de huur/hypotheek betaald, bepaald of er gerookt mag worden of niet en niemand anders. En als je daarom niet bij m op visite wil komen, dan kom je maar niet
Ik heb er ook bergen van...Die gaan nu naar mn nichtje...Het bofkontjequote:Op woensdag 29 september 2010 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Disneyboekjes![]()
Geweldig vonden ze die om uit voorgelezen te worden en later om ze zelf te lezen. Ik denk dat ik er wel 50 had. Ik heb ze een paar jaar geleden verkocht op een boekenmarkt op school.
Misschien kan je eens op marktplaats kijken.
ja, daar stond ik ook van te kijken dat die niet meer vergoed gaan worden, echt belachelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je daar tegenover zet dat rollators en looprekken uit het basispakket gaan is het natuurlijk een belachelijke maatregel.
Ja, dat snap ik, in S'veen trekken ze zich er ook niets van aan omdat de kroegbaas dan ook steeds naar buiten moet, maar volgens mij geldt dat voor het gros van de kleine kroegen al.quote:
Zo intensief heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Objectieve kritische kanttekeningen.
Dat dus vooral.... de vergoeding an sich is niet het kwalijkste, dat kan ik me prima voorstellen in een tijd van overvloed en dikke winsten voor de zorgverzekeraars (oh wacht.....), maar juist het feit dat het in de plaats komt voor dingen die wel noodzakelijk zijn is belachelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk alleen die van mowgliquote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef Deisyy het volgende:
http://kopen.marktplaats.(...)istance=&search=Zoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |