Doet er niet toe, het gaat om het principe dat die kroegbaas in Zijn Huis, waar hij de huur/hypotheek betaald, bepaald of er gerookt mag worden of niet en niemand anders. En als je daarom niet bij m op visite wil komen, dan kom je maar nietquote:Op woensdag 29 september 2010 10:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar...ik kom nooit in de kroeg, al jaren niet meer.![]()
Mag ik nu een dansend poppetje weghalen, blijven er drie over.
Omdat het een echte verslaving betreft en er voor alchohol, drugs en andere verslavingen ook zorg beschikbaar isquote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat vind ik pas nonsens.... mijn hemel, als een gebrek aan discipline nou ook al vergoed moet worden terwijl het stoppen met roken direct financieel voordeel oplevert voor de roker dan zou ik niet weten waarom de kosten van het stoppen vergoed moeten worden.
Eensch.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het gaat om het principe dat die kroegbaas in Zijn Huis, waar hij de huur/hypotheek betaald, bepaald of er gerookt mag worden of niet en niemand anders. En als je daarom niet bij m op visite wil komen, dan kom je maar niet
Helemaal niet, ik zat zelfs gewoon in KLB iemand deaudt te wensen. En mijn fipeaux bestaat uit meer dan één woordquote:
hier ben ik het mee eensquote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het gaat om het principe dat die kroegbaas in Zijn Huis, waar hij de huur/hypotheek betaald, bepaald of er gerookt mag worden of niet en niemand anders. En als je daarom niet bij m op visite wil komen, dan kom je maar niet
Ik was toch blij voor ze.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat ook een heel normale gedachtegang is, in tegenstelling tot iedereen maar je wil op willen leggen omdat jij denkt beter te weten wat iemand moet doen met zijn levenquote:
Een ander kliekje dan dat wat je al hebt, bedoel je?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op het gevaar af een kliekje te vormen, plus één
Ik heb jaren geleden al eens gezegd dat we gewoon een nationaal slachtveld moeten hebben.... voor Hooligans die wat uit willen vechten, voor ander tuig dat wat met elkaar te regelen heeft enz.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat doen ze maar lekker in de door Haks aangewezen neerknal-zones.
Ik ben geen onderdeel van een kliek. Dat iemand diep in de nacht, als er geen gedoe is, het nodig vind om opmerkingen te maken dan is hij daar vrij in.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een ander kliekje dan dat wat je al hebt, bedoel je?
Yup, een kuil.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden al eens gezegd dat we gewoon een nationaal slachtveld moeten hebben.... voor Hooligans die wat uit willen vechten, voor ander tuig dat wat met elkaar te regelen heeft enz.
Dat ben je wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben geen onderdeel van een kliek.
Mensen die zich druk maken.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die zich druk maken over kliekjes terwijl we met z'n allen één grote kliek zijn
Bovendien kost het verbieden van roken de staat uiteindelijk geld: 'Dikkerds en rokers goedkoper'quote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat ook een heel normale gedachtegang is, in tegenstelling tot iedereen maar je wil op willen leggen omdat jij denkt beter te weten wat iemand moet doen met zijn leven
ik vind het ook de grootste onzin, oke roken stinkt ( als je niet rookt) maar heb je last van rokers, kom er dan niet, heb je last van rokers maar wil je wel gezellig buiten met ze staan om te kletsen dan is het je eigen keus.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat ook een heel normale gedachtegang is, in tegenstelling tot iedereen maar je wil op willen leggen omdat jij denkt beter te weten wat iemand moet doen met zijn leven
kliekjesliefdequote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:
Remlof! Ik heb een globe naast de spatie, druk ik daar per ongeloos een keer op, dan verspringt de taal van nl naar vs of vice versa. En ik doe nogal veel per ongeloos.
Heks: de DVD is op de post!
Ten eerste: WJ is nauwelijks aanwezig, hij en ik hebben nog minder contact.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ben je wel.
Ten eerste zijn jij en WJ gewoon Noek en Cc maar dan zonder tieten.
En ten tweede zijn wij één grote kliek.
Ten derde is dat gejank om maar niet bij een kliekje te willen horen zielig.
Ten eerste zijn jij en WJ gewoon Noek en Cc maar dan zonder tieten. humor hahahquote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ben je wel.
Ten eerste zijn jij en WJ gewoon Noek en Cc maar dan zonder tieten.
En ten tweede zijn wij één grote kliek.
Ten derde is dat gejank om maar niet bij een kliekje te willen horen zielig.
Ten eerste: dat maakt niet uit, jullie duiken net zo hard op elkaars gemekker als Cc en Noek.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ten eerste: WJ is nauwelijks aanwezig, hij en ik hebben nog minder contact.
Ten tweede: oneens
Ten derde: wie is hier nu de "Drama Panda"
Gedeelte selecteren dat je dik wil hebben en dan op het knopje met de B klikken.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ten eerste zijn jij en WJ gewoon Noek en Cc maar dan zonder tieten. humor hahah
weet niet hoe dat moet, dat je een quot een zin dikker maakt![]()
en ik zal ook eens vragen wat het kost, want ik zie ze wel liggen, die stapels disneyboeken. Maar vaak is dat bij zo'n handelaar en dan denk ik bij voorbaat al dat ie te veel wil hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Toverheks het volgende:
las je nog hoor Marrije, dat het aan flarden ligt, ik ga zoeken voor je.
das ook de grote frustratie van de rest van het gezin...Dat ik niet de belangrijke dingen heb onthoudenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:26 schreef Leandra het volgende:
Oeh, een Soury-topic![]()
En aan het bijlezen:
[..]
Darn, las ik ik toch pas een post waarin je je zei vrijwel niets te herinneren van voor je 9 was, blijkt dat ene wat je nog wel weet je PC-wachtwoord te zijn van toen je 6 was....
Hadden die vroege appels last van gevaarlijke straling ofzo?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
En bedankt Ian. Nu voel ik me ook een loser.
Nog één zo'n posting en ik wil mijn 20 euro terugquote:Op woensdag 29 september 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ten eerste: dat maakt niet uit, jullie duiken net zo hard op elkaars gemekker als Cc en Noek.
Ten tweede: Ja, dat kan wel wezen maar het ís wel zo
Ten derde: Ik, ik zei niet dat ik niet dramatisch doe
Nou Teun, ik wil me er niet mee bemoeien, maar als jij komt dan komt WJ ook hoor, is je dat nog niet opgevallen dan?? nou oke wat ik zeg, ik bemoei me er niet meequote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ten eerste: WJ is nauwelijks aanwezig, hij en ik hebben nog minder contact.
Ten tweede: oneens
Ten derde: wie is hier nu de "Drama Panda"
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog één zo'n posting en ik wil mijn 20 euro terug
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ten eerste: dat maakt niet uit, jullie duiken net zo hard op elkaars gemekker als Cc en Noek.
Ten tweede: Ja, dat kan wel wezen maar het ís wel zo
Ten derde: Ik, ik zei niet dat ik niet dramatisch doe
afdingen, echt doen hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ik zal ook eens vragen wat het kost, want ik zie ze wel liggen, die stapels disneyboeken. Maar vaak is dat bij zo'n handelaar en dan denk ik bij voorbaat al dat ie te veel wil hebben
Dat weet 'ie zelf ook welquote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Teun, ik wil me er niet mee bemoeien, maar als jij komt dan komt WJ ook hoor, is je dat nog niet opgevallen dan?? nou oke wat ik zeg, ik bemoei me er niet mee
Nee, dat valt mij totaal niet op. Hij komt heel af en toe langs, al maandenlang. Hij leest, denkt wél na, plaatst een objectief kritische kanttekening en vertrekt weerquote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Teun, ik wil me er niet mee bemoeien, maar als jij komt dan komt WJ ook hoor, is je dat nog niet opgevallen dan?? nou oke wat ik zeg, ik bemoei me er niet mee
Neuh, maar bij ons werd er wel met een Amerikaans nummer gebeld.. niet dat dat wat zegt maar het was iig niet dat nummer wat je in dat hoax-verhaal noemde.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:37 schreef Deisyy het volgende:
Dat telefoonterreur verhaal is dus geen hoax, mijn zus is gisteren ook gebeld met de melding dat ze iets gewonnen had
this een schatje die WJ, hahahaquote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat valt mij totaal niet op. Hij komt heel af en toe langs, al maandenlang. Hij leest, denkt wél na, plaatst een objectief kritische kanttekening en vertrekt weer
Kliekje Eensch +1quote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat valt mij totaal niet op. Hij komt heel af en toe langs, al maandenlang. Hij leest, denkt wél na, plaatst een objectief kritische kanttekening en vertrekt weer
Nee, ik bedoelde: waar lees jij dat Klundert zich wat van die regels aantrekt?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar kom jij elders in "kleine kroegen"?
De Stairway valt niet in die categorie![]()
Ja, want ik heb niet jarenlang een pakje per dag gerookt en heb geen flauw idee waar ik het over heb?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat het een echte verslaving betreft en er voor alchohol, drugs en andere verslavingen ook zorg beschikbaar is![]()
Jij doet het af als "gebrek aan discipline", dat is veel te gemakkelijk en veel tekort door de bocht.
mijn man is daar veel beter in dan ik, maar die loopt dan ook gewoon weg als ie het niet krijgt voor een bepaalde prijs. Ik kan dat niet, als ik wil weten hoe veel het kost wil ik het vaak gewoon hebben, desnoods voor de vraagprijsquote:
hebben wij het over dezelfde WJ?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
this een schatje die WJ, hahaha
Als Klundert zich er toch al niets van aantrekt, wat maakt het dan uit of het strak misschien wel weer mag? Nu gebeurt het toch ook?!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde: waar lees jij dat Klundert zich wat van die regels aantrekt?
Als je daar tegenover zet dat rollators en looprekken uit het basispakket gaan is het natuurlijk een belachelijke maatregel.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat het een echte verslaving betreft en er voor alchohol, drugs en andere verslavingen ook zorg beschikbaar is![]()
Jij doet het af als "gebrek aan discipline", dat is veel te gemakkelijk en veel tekort door de bocht.
+12quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb het al eerder gepost maar denk dat Teun erover heen gelezen heeft, de cursusen van stoppen met roken enzo die worden vergoed, de middelen zoals Champix niet en pleisters en al die dingen meer, die moet je gewoon zelf betalen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je daar tegenover zet dat rollators en looprekken uit het basispakket gaan is het natuurlijk een belachelijke maatregel.
Die Disneyboekjesquote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ik zal ook eens vragen wat het kost, want ik zie ze wel liggen, die stapels disneyboeken. Maar vaak is dat bij zo'n handelaar en dan denk ik bij voorbaat al dat ie te veel wil hebben
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Klundert zich er toch al niets van aantrekt, wat maakt het dan uit of het strak misschien wel weer mag? Nu gebeurt het toch ook?!
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |