Doet er niet toe, het gaat om het principe dat die kroegbaas in Zijn Huis, waar hij de huur/hypotheek betaald, bepaald of er gerookt mag worden of niet en niemand anders. En als je daarom niet bij m op visite wil komen, dan kom je maar nietquote:Op woensdag 29 september 2010 10:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar...ik kom nooit in de kroeg, al jaren niet meer.![]()
Mag ik nu een dansend poppetje weghalen, blijven er drie over.
Omdat het een echte verslaving betreft en er voor alchohol, drugs en andere verslavingen ook zorg beschikbaar isquote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat vind ik pas nonsens.... mijn hemel, als een gebrek aan discipline nou ook al vergoed moet worden terwijl het stoppen met roken direct financieel voordeel oplevert voor de roker dan zou ik niet weten waarom de kosten van het stoppen vergoed moeten worden.
Eensch.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het gaat om het principe dat die kroegbaas in Zijn Huis, waar hij de huur/hypotheek betaald, bepaald of er gerookt mag worden of niet en niemand anders. En als je daarom niet bij m op visite wil komen, dan kom je maar niet
Helemaal niet, ik zat zelfs gewoon in KLB iemand deaudt te wensen. En mijn fipeaux bestaat uit meer dan één woordquote:
hier ben ik het mee eensquote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het gaat om het principe dat die kroegbaas in Zijn Huis, waar hij de huur/hypotheek betaald, bepaald of er gerookt mag worden of niet en niemand anders. En als je daarom niet bij m op visite wil komen, dan kom je maar niet
Ik was toch blij voor ze.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat ook een heel normale gedachtegang is, in tegenstelling tot iedereen maar je wil op willen leggen omdat jij denkt beter te weten wat iemand moet doen met zijn levenquote:
Een ander kliekje dan dat wat je al hebt, bedoel je?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op het gevaar af een kliekje te vormen, plus één
Ik heb jaren geleden al eens gezegd dat we gewoon een nationaal slachtveld moeten hebben.... voor Hooligans die wat uit willen vechten, voor ander tuig dat wat met elkaar te regelen heeft enz.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat doen ze maar lekker in de door Haks aangewezen neerknal-zones.
Ik ben geen onderdeel van een kliek. Dat iemand diep in de nacht, als er geen gedoe is, het nodig vind om opmerkingen te maken dan is hij daar vrij in.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een ander kliekje dan dat wat je al hebt, bedoel je?
Yup, een kuil.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden al eens gezegd dat we gewoon een nationaal slachtveld moeten hebben.... voor Hooligans die wat uit willen vechten, voor ander tuig dat wat met elkaar te regelen heeft enz.
Dat ben je wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben geen onderdeel van een kliek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |