Ja, een hoop voormalige rokers zijn nog ergere anti-rook terroristen dan mensen die nooit gerookt hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:50 schreef Anniebab het volgende:
Mogguh,
Weet je waar ik niet tegen kan? Mijn zwager heeft 35 jaar zware shag gerookt overal waar ie maar kwam.![]()
En nu hij gestopt is zit ie enkel te kutten dat ie t niet normaal vindt dat er in zijn nabijheid wordt gerookt (verjaardagen etc.)Hij vindt t zoooo vies en kan er niet tegen. Buiten dat om is t ook een lul.....
Felix Meurders zit er achterquote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]0018570006632
Als je het nummer google-t kom je bij de site van Kassa uit.
Euh ...nou dat niet ,maar een goeie uitglijer in een koeievlaai met gezicht voor, zou wel leuk zijn.....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die mensen moeten ter plekke afgeschoten worden.
Dat mag ookquote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Euh ...nou dat niet ,maar een goeie uitglijer in een koeievlaai met gezicht voor, zou wel leuk zijn.....
presentquote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zijn dan ook de jankerds onder de ex rokers
Een traplift wordt alleen vergoed bij een langdurig noodzakelijk gebruik! Als na diverse malen er geen geschikte kandidaat gevonden kan worden dan dient men de woning weer in de oorspronkelijke of normale staat op te leveren (dus zonder traplift).quote:Op woensdag 29 september 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, omdat hij al in de (huur)woning zit..... maar als ze ergens een verse moeten inbouwen dan wordt het een volledig verse, ongeacht of er elders ergens een door de gemeente betaalde traplift misschien maar 3 maanden gebruikt is.
Als ze zo'n ding in een koopwoning plaatsen dan wordt de traplift na overlijden gewoon met het huis meeverkocht, ongeacht of er iemand inkomt die het nodig heeft.
Jeetje Deis, dan rookte je er flink op los....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist ook niet eens meer wat ik kwijt was aan de Champix dus heb ik het even opgezocht.
Het blijkt 100 eurootjes per 2 weken te kosten. Ik verrookte zo'n 35 euro per week, dus dat verschil had ik binnen de kortste keren terug verdiend, plus wat ik er niet meer mee heb gewonnen door te stoppen met roken
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan veronderstel je een ideaal waarbij het verwerven van eigen bezit verheven is boven het helpen van anderen. Hebzucht is een zonde, barmhartigheid is een deugd. Hebzucht is de weg naar de hel, barmhartigheid die naar de hemel.![]()
Says who?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik ben weer helemaal bij, dus ik kan en ga jullie weer verlaten, ik vermoed tot morgen![]()
Woningbouwcorporatie heeft liever leegstand dan aanpassen, want ook die hebben een bepaalde maatstaf/quota die zij moeten halen qua het aanbieden van woningen voor bepaalde doelgroepen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was dan tenminste nog fatsoenlijk beleid van de woningbouwvereniging, dat ze de woning geschikt wilden houden voor iemand met beperkingen, maar meestal is het gewoon een mazzeltje voor de willekeurige volgende bewoner.
De gemeente mag de woningbouwvereniging dankbaar zijn dat ze liever een paar maanden huur missen, en de woning daarmee als geschikt voor mindervaliden behouden dan dat de gemeente weer een vermogen in een ander huis zou moeten uitgeven voor de aanpassingen.
Als ik iets doe doe ik het goedquote:Op woensdag 29 september 2010 11:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jeetje Deis, dan rookte je er flink op los....![]()
Dan heb je je winst wel behaald ja....
De profeet!quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik ben weer helemaal bij, dus ik kan en ga jullie weer verlaten, ik vermoed tot morgen![]()
35 euro / 7 dagen in de week = 5 euro per dag = 1 pakje per dag = een gemiddelde van 18 sigaretten per dag.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jeetje Deis, dan rookte je er flink op los....![]()
Zo duur!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist ook niet eens meer wat ik kwijt was aan de Champix dus heb ik het even opgezocht.
Het blijkt 100 eurootjes per 2 weken te kosten. Ik verrookte zo'n 35 euro per week, dus dat verschil had ik binnen de kortste keren terug verdiend, plus wat ik er niet meer mee heb gewonnen door te stoppen met roken
Er zijn maar weinig mensen echt atheïstisch op een sterfbed.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als atheist ken je geen hel, alleen maar potgrond.
2 jaar geleden betaalde je nog maar 4 euro voor een pakkie peukenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
35 euro / 7 dagen in de week = 5 euro per dag = 1 pakje per dag = een gemiddelde van 18 sigaretten per dag.
Valt wel mee, lijkt me.
Ik weet nog dat ze 4 gúlden per stuk warenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 jaar geleden betaalde je nog maar 4 euro voor een pakkie peuken
jij wist toch wel dat ik heb gerookt? Heb het hier vaak gehad over hoe het stoppen met roken ging. Ik ben pas gestopt toen ik zwanger was van de eerste. Nog niet eens zo heeeel lang geleden dusquote:Op woensdag 29 september 2010 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat vind ik al helemaal schandalig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |