Denk dat ze een prioriteitenlijstje hebben en ik denk dat dit wel heel hoog staat.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Praat niet iedereen in zijn of haar eigen straatje?
Ik hoor bijvoorbeeld geen fuck over hoe het in de toekomst verder moet met ontwikkelingshulp of het vinden van een nieuwe manier om ontwikkelingslanden te helpen...
Bron? Want dat betekent dat er ook wel erg weinig geld naar defensie gaat ineens..quote:Op woensdag 29 september 2010 19:42 schreef horned_reaper het volgende:
Sluwe truc in akkoord: Ontwikkelingsgeld 0,7% BBP (CDA-punt) én uit dat budget ook defensie-uitgaven. Dus gewoon (veel) minder dan 0,7%
Dat komt natuurlijk bovenop het budget voor Defensie.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bron? Want dat betekent dat er ook wel erg weinig geld naar defensie gaat ineens..
NRC Melde het net op hun Twitter....quote:Op woensdag 29 september 2010 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bron? Want dat betekent dat er ook wel erg weinig geld naar defensie gaat ineens..
Zal er wel op neer komen dat 'opbouw'-missies zoals in Uruzgan voor een veel groter deel uit OWS betaald moeten gaan worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Und? Is het risico van de huizenbouwer. Ik zie daarin geen rol voor de overheid.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, dus omdat het in de Randstad huilen is met de pet op, moet er in het gehele land een krankzinnig beleid worden ingevoerd. Deregulering is een ding, maar de woningmarkt geheel overlaten aan de grillen van de vrije markt, vind ik gevaarlijk. In bepaalde gebieden worden nu al teveel woningen gebouwd. Met het oog op de vergrijzing moet er nou eenmaal gas worden teruggenomen. Anders bouw je voor leegstand.
Welnee. Dankzij de immense subsidie worden alle huurwoningen in de Randstad betrokken door randfiguren. DIe kunnen best in Delfzijl of op de Veluwe gaan wonen in ultragoedkope woninkjes, ze hebben toch geen werk. Dat schept ruimte voor mensen die wel wat kunnen.quote:Overigens, en dat heb ik al eerder gezegd, zit het probleem em niet zozeer in het gebrek aan koopwoningen. We komen juist huurwoningen tekort.
Ja, en dan kun je natuurlijk dat bedrag bij defensie weghalen, en dan heb je op defensie bezuinigd.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zal er wel op neer komen dat 'opbouw'-missies zoals in Uruzgan voor een veel groter deel uit OWS betaald moeten gaan worden.
Woningbouw is in principe geen taak van de overheid. Echter, het aanwijzen van gebieden waar gebouwd mag worden, is dat wel. Nogmaals, deregulering is een ding, maar overdrijf niet. Als een ding zeker is, dan is het dat mensen die streven naar winstmaximalisatie niet zijn te vertrouwen. Om ervoor te zorgen dat niet overal zomaar wat wordt gebouwd, is een zekere mate van regulering nou eenmaal nodig.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:45 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Und? Is het risico van de huizenbouwer. Ik zie daarin geen rol voor de overheid.
Ultragoedkope woningen op de Veluwe? Haha.quote:Welnee. Dankzij de immense subsidie worden alle huurwoningen in de Randstad betrokken door randfiguren. DIe kunnen best in Delfzijl of op de Veluwe gaan wonen in ultragoedkope woninkjes, ze hebben toch geen werk. Dat schept ruimte voor mensen die wel wat kunnen.
Grote onzin die je verkoopt. Een roker is 60000 euro goedkoper voor de zorg als een niet roker. En dan houden we nog geen rekening met accijns. Ik eis verlaging van mijn premie.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Als ze zich nou gelijk dood zouden hoesten zou je gelijk hebben, maar helaas zit het merendeel van de rokers vast aan een jarenlang ziektebed met veel ziekenhuisbezoek, veel problemen aan de luchtwegen, en diverse etterende kankervarianten die jaren doorslepen. Veel rokers kunnen wel oud worden, het is vooral de manier waarop ze oud worden dat nog veel erger is dan men denkt. En dat geeft veel meer zorgkosten dan die paar jaar dat ze korter leven.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, mensen die domme uitspraken doen.
http://www.volkskrant.nl/(...)at_uiteindelijk_meer
http://www.spaink.net/200(...)-de-gezondheidszorg/
http://www.trouw.nl/opini(...)ere_zorgpremie_.html
Onderzoek is gewoon uitgevoerd dooor het RIVM.
Dat gerucht ging al eerder, maar nu wordt het dus werkelijkheid (nog een reden voor Ferrier om tegen te stemmen).quote:Op woensdag 29 september 2010 19:42 schreef horned_reaper het volgende:
Sluwe truc in akkoord: Ontwikkelingsgeld 0,7% BBP (CDA-punt) én uit dat budget ook defensie-uitgaven. Dus gewoon (veel) minder dan 0,7%
Tsja, naast principieel zullen er vast ook een aantal inhoudelijke redenen zijn voor sommige CDAers om tegen te stemmen. Aan de andere kant krijgen ze wel veel macht voor een partij die zo weinig zetels heeft en zo veel verloren heeft.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat gerucht ging al eerder, maar nu wordt het dus werkelijkheid (nog een reden voor Ferrier om tegen te stemmen).
Ik weet niet of dit alle CDA'ers geruststeltquote:Het nieuw te vormen ministerie van Veiligheid gaat mogelijk niet naar de VVD maar naar het CDA. De partij zou op deze wijze aan zijn achterban willen tonen dat de rechtsstaat bij deze coalitie in goede handen is en dat het CDA voor de handhaving daarvan een bijzondere zorg draagt.
[...]
Om het nieuwe ministerie van Veiligheid, dat behalve het huidige Justitie ook delen van het ministerie van Binnenlandse Zaken (politie, openbare orde) in zich zal verenigen, te gaan leiden, komt wellicht CDA-leider Verhagen in aanmerking.
Ik weet wel zeker van niet..quote:Op woensdag 29 september 2010 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ze een prioriteitenlijstje hebben en ik denk dat dit wel heel hoog staat.
In mijn ogen is Rutte ergens tijden s de verkieizings debatten en vandaag helemaal de weg kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:49 schreef ethiraseth het volgende:
Ik moet echt zo lachen als ik Rutte hoor zeggen dat met dít akkoord Nederland sterker en beter uit de crisis gaat komen. Ben ik toch benieuwd voor wie Rutte spreekt, want Henk en Ingrid zullen echt niet sterker uit de tijd dat dit kabinet zit komen. Rutte bedoelt vast zijn golfmaatjes en zijn bouwfraudevriendjes enzo.
In jouw ogen is alles aan de rechterkant van het politieke spectrum de weg kwijt. Weinig nieuwsquote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef xandra47 het volgende:
[..]
In mijn ogen is Rutte ergens tijden s de verkieizings debatten en vandaag helemaal de weg kwijtgeraakt.
Weinig voeling met onze maatschappij en wat er nu echt leeft.Waarschijnlijk wordt hij momenteel alleen geconfronteerd met het applaus volk.
Koos, ik heb het gevoel dat ik elke minuut van de dag hier moet zijn om je posts in hun geheel te kunnen lezen! Ik zie zelden dat iemand zoveel wordt 'gecorrigeerd'!!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
Lavenderrr, je had mn post niet hoeven editten. Dat was een grapje naar Sacher toe. Je weet wel, users onder elkaar enzo
Och, jij hebt die vent en alles aan de rechterkant nooit wat gevonden.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef xandra47 het volgende:
[..]
In mijn ogen is Rutte ergens tijden s de verkieizings debatten en vandaag helemaal de weg kwijtgeraakt.
Weinig voeling met onze maatschappij en wat er nu echt leeft.Waarschijnlijk wordt hij momenteel alleen geconfronteerd met het applaus volk.
Niet waar, heb zelfs ooit VVD gestemd! Jij vertelt hier onwaarheid. Of gewoon weer wat je denkt dat waar is hoewel het nergens op gestoeld is. Zie ik je vaker doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, jij hebt die vent en alles aan de rechterkant nooit wat gevonden.
Nee hoor, als ze met een goed plan komen en niet uit opportunisme alles overboord gooien kan ik voor elke partij respect opbrengen. Ook al sta ik niet achter hun standpunten of idealen. Helaas heeft de VVD geen idealen meer alleen nog maar euro tekens en pluche lustquote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
In jouw ogen is alles aan de rechterkant van het politieke spectrum de weg kwijt. Weinig nieuws
Nu maar hopen dat het eten niet duurder is dan 30 zilverlingen, he?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef Sloggi het volgende:
Zouden ze al aan de kroketten zitten bij de CDA-fractie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |