Ik ging tot nu toe door tot minstens 6 uur en zoveel heb ik echt niet uitgegeven...;)quote:
LOL....quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind het wel heel leuk, maar denk niet dat het gaat lukken. Er zitten hier mensen met een mening die ik helaas en tot groot ongenoegen van mezelf echt niet kan hebben. Wellicht komen juist deze mensen niet op zo'n meet, maar dan nog. Zou dus eerst willen kijken wie er komen.
Dat snap ik wel. Ik zou het leuk vinden als je mensen van je eigen kleur mee zou kunnen krijgen, geeft een tegenwicht (om het zo te zeggen). In ieder geval meer open discussie. En daar hou ik van, omdat ik er van kan leren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind het wel heel leuk, maar denk niet dat het gaat lukken. Er zitten hier mensen met een mening die ik helaas en tot groot ongenoegen van mezelf echt niet kan hebben. Wellicht komen juist deze mensen niet op zo'n meet, maar dan nog. Zou dus eerst willen kijken wie er komen.
lol, leren van mensen van je eigen kleurquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik zou het leuk vinden als je mensen van je eigen kleur mee zou kunnen krijgen, geeft een tegenwicht (om het zo te zeggen). In ieder geval meer open discussie. En daar hou ik van, omdat ik er van kan leren.
Kijk maar even..
Overdrijf je niet een beetje?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Heb een paar meets bij AEX gedaan, en het was bizar hoe relaxed mensen zijn in RL ten opzichte van de extreme dingen die ze op fok soms verkondigen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
Denk trouwens dat het tot ruzie zal gaan lijden dus nee dank je
Inderdaad je kunt toch normaal met elkaar discussiëren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overdrijf je niet een beetje?
Ben je wel eens bij een meet geweest?Ze zijn echt okay.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:19 schreef Tamashii het volgende:
Sorry hoor, maar dan ken je Fok niet. Hoe vaak er hier wel niet afschuwelijke discussies waren over de PVV enzovoort, dat was echt geen discussie meer maar alleen maar op de man spelen. En dat bedoel ik meer. Als iemand gewoon kan zeggen, ik stem pvv want blabla en blabla, geweldig prima. Maar als iemand alleen maar kan brallen, wat hier dus vaak gebeurt, dan hoeft het van mij niet.
Waar kom je vandaan? Waar is het dichtbij voor jou?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:57 schreef Socios het volgende:
FOK!meets altijd lachen. Zeg maar waar en wanneer.
Eigenlijk niet relevant, maar heb als aex-mod een paar toffe meets georganiseerd.quote:
Hier nog een treinenfreak (een beetje danquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:57 schreef Socios het volgende:
FOK!meets altijd lachen. Zeg maar waar en wanneer.
Het lijkt mij geweldig om met jou en Socios over politiek te praten. Zo verschillend qua mening... Heerlijk!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik stel als locatie Utrecht voor.
[..]
Hier nog een treinenfreak (een beetje dan) die ook komt.
Weekje later ook okay?quote:Op woensdag 29 september 2010 02:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vrijdag 8 of zaterdag 9 oktober?Kunnen we het mooi over de poppetjes hebben.
Doen we!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ook goed. Maar niet later graag ivm tentamens.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Op wie doel je specifiek?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Leiden. Wat mij betreft niet trouwens.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
Denk trouwens dat het tot ruzie zal gaan lijden dus nee dank je
Ehm, liever niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:08 schreef Kingstown het volgende:
Zolang het maar ergens is waar gerookt kan worden....zeker nu dat weer "legaal" is!
Ik niet. Ik moet er niet aan denken dat gelul van KoosVogels in real life aan te moeten horen. Virtueel is het net te dragen.quote:
Komop niet zo zuur.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet er niet aan denken dat gelul van KoosVogels in real life aan te moeten horen. Virtueel is het net te dragen.
Ik vind het een goed besluit maar ik zit toch echt liever in een rookvrij cafe.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:13 schreef Kingstown het volgende:
Neemt de VVD eens een goed besluit, heeft de achterban bezwaren.
Ik ben ook voor de 15e.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:44 schreef remlof het volgende:
Ik heb de 16e al een FOK!meet, maar als het de 15e wordt zal ik eens kijken.
Zielepietquote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet er niet aan denken dat gelul van KoosVogels in real life aan te moeten horen. Virtueel is het net te dragen.
Ik zou alleen dat vooropgezette discussie idee uit je hoofd zetten. Dat gaat nooit werken.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef capricia het volgende:
Wordt wel een leuke avond, denk ik zo.
Nee, op de topics komen we vanzelf wel, naar gelang de orde van de dagquote:Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou alleen dat vooropgezette discussie idee uit je hoofd zetten. Dat gaat nooit werken.
Dat denk ik dus ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou alleen dat vooropgezette discussie idee uit je hoofd zetten. Dat gaat nooit werken.
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
ZielepietBen je zo'n mannetje die door het lint gaat als hij mensen met een andere mening aan moet horen? Ja, blijf dan idd maar weg.
HugoChavez ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij een meet geweest?Ze zijn echt okay.
Niemand valt je zomaar aan... Over het algemeen zijn nog eerder te tam. We hebben bij een AEX meet wel eens een halve communist gehad..en ook dat was gezellig (ook voor hem!).
Dat klopt. Het leek me gewoon leuk om een paar extreme stellingen te deponeren.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het lijkt mij leuk om je een keer in rl te ontmoeten, weet je dat!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, op de topics komen we vanzelf wel, naar gelang de orde van de dag
Ik ga m'n best doen erbij te zijn vrijdagavond 15 oktober in Utrecht!
Irl zijn de dingen niet zo scherp als anoniem, nooit. Dus dat zal wel loslopen.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Als het hier soms al zo uit de klauwen loopt, hoe zie je dat op een meet Capries? De tegenstellingen zijn vaak zo groot en men pakt vaak zó tegen elkaar uit dat ik denk dat een aantal van de frequente posters hier er niet aan moeten denken om elkaar tegen te komen.
Maar kan het mis hebben hoor, het is alleen maar mijn visie hierop.
Hoop dat het een leuke meet wordt.
Neuken voor alle gezindten bedoel je?quote:
Neuken is vunzig?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neuken voor alle gezindten bedoel je?
Nee, er wordt gediscussieerd, weg met die vunzige gedachten
Niet echt. Het is meer sociaal met alcohol en fokpraat.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
Zo'n meeting lijkt toch niet op een gemiddelde discussie in VKZ of POL?
Zal kijken of ik tijd kan maken. Utrecht is in de buurt en bovendien kan ik heb ik meerdere bekenden in de Domstad, dus kan vast wel ergens crashenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet echt. Het is meer sociaal met alcohol en fokpraat.
Dan hebben we drank op, dus klinken we allemaal als scanmanquote:Op donderdag 30 september 2010 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
Zo'n meeting lijkt toch niet op een gemiddelde discussie in VKZ of POL?
Leuk!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zal kijken of ik tijd kan maken. Utrecht is in de buurt en bovendien kan ik heb ik meerdere bekenden in de Domstad, dus kan vast wel ergens crashen
Gezelligquote:Op donderdag 30 september 2010 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan hebben we drank op, dus klinken we allemaal als scanman
Ach, met veel drank op ben ik juist de moeilijkste nietquote:Op donderdag 30 september 2010 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat is een aanbevelingquote:Op donderdag 30 september 2010 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neeee, ik wil je wel eens zienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is een aanbeveling
Ik ga nu dus twijfelen
Oorlog?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar jou.
Maar tevens bang voor oorlog.
Nou, als we moeten discussieren ben ik bang dat het fout loopt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Oorlog?
Heb ik nog nooit meegemaakt op een meet. Juist heel gezellig!
De soep wordt niet zo heet gegeten als dat ze hem bij fok opdienen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, als we moeten discussieren ben ik bang dat het fout loopt.
Als het nu gewoon gezellig drinken en praten was zou ik het overwegen, maar over politiek worden mensen het nooit eens.
De laatste tijd post ik veel te weinig, maar een meet lijkt me wel leuk, en de 15e kan ik wel, dus ik ga graag mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef capricia het volgende:
Vrijdagavond de 15e dan!
In Utrecht.
Ik pm de mensen die meegaan mijn mobiel nummer tegen die tijd.
Wordt wel een leuke avond, denk ik zo.
Je bent welkom om gewoon wat te komen drinken hoor!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik moet werken tot 1900 dus ik haal het sowieso niet...
Te ver. 1900 klaar, naar huis, verkleden, toch ook wel een hapje eten, dan naar Utreg... Ben ik op zijn vroegst om 21:30 daar. En ik moet zaterdagochtend om 7:00 weer present zijn bij de baas. Dus nee, ik pas.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Je bent welkom om gewoon wat te komen drinken hoor!
Of kom je van ver?
Ja, dat snap ik wel als ik zo je verhaal lees.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Te ver. 1900 klaar, naar huis, verkleden, toch ook wel een hapje eten, dan naar Utreg... Ben ik op zijn vroegst om 21:30 daar. En ik moet zaterdagochtend om 7:00 weer present zijn bij de baas. Dus nee, ik pas.
Ha, leuk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:13 schreef freako het volgende:
[..]
De laatste tijd post ik veel te weinig, maar een meet lijkt me wel leuk, en de 15e kan ik wel, dus ik ga graag mee..
Ik ook!quote:
Helaas moet ik afzeggen voor morgen. Er is wat tussen gekomen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zijn er trouwens gegadigden om al wat eerder te beginnen. Uur of 16-17:00 ofzo?
[..]
Ha, leuk.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:02 schreef freako het volgende:
[..]
Helaas moet ik afzeggen voor morgen. Er is wat tussen gekomen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |