Jawel.... onder het mom van "laten zien dat het kan" geef ik ze de laatste maanden van dit jaar wel.... Zo voor de kerst een kabinet laten vallen is ook zuur. Maar kom Januari, dan wordt het menens.... en ik verwacht dat halverwege 2011 de bom barst.quote:
Ze kunnen best een beetje door blijven modderen maar ik zie ze ook niet in staat om daadkrachtig beleid te voeren.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:44 schreef remlof het volgende:
Ze halen kerst niet, denk ik. Zeker ook gezien de toon die Wilders aansloeg na het aflopen van de onderhandelingen "blabla iig geen Cohen, Pechtold of Halsema"... Als een klein kind. Als ie zich zo blijft gedragen krijgen ze er geen één maatregel door.
Natuurlijk halen ze kerst wel, dat zou een kleuter van 6 nog kunnen. Ik snap dat je hoopt dat ze kerst niet halen, maar de realiteit ligt toch ietsje anders.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:44 schreef remlof het volgende:
Ze halen kerst niet, denk ik. Zeker ook gezien de toon die Wilders aansloeg na het aflopen van de onderhandelingen "blabla iig geen Cohen, Pechtold of Halsema"... Als een klein kind. Als ie zich zo blijft gedragen krijgen ze er geen één maatregel door.
Balkenende 1 hield er na 92 dagen ook mee op. En dan zitten we net na de kerst maar nog wel dit jaarquote:Op woensdag 29 september 2010 08:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk halen ze kerst wel, dat zou een kleuter van 6 nog kunnen. Ik snap dat je hoopt dat ze kerst niet halen, maar de realiteit ligt toch ietsje anders.
Je vergeet dat we pas halverwege oktober 'echt' beginnen met dit kabinetquote:Op woensdag 29 september 2010 08:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Balkenende 1 hield er na 92 dagen ook mee op. En dan zitten we net na de kerst maar nog wel dit jaar. En Rutte is qua leiderschapsuitstraling ongeveer net zo sterk als Balkenende toen dus wie weet ziet hij een uitdaging
Driekoningen danquote:Op woensdag 29 september 2010 08:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vergeet dat we pas halverwege oktober 'echt' beginnen met dit kabinet
Zo ongeveer, hangt er voornamelijk vanaf hoe rustig Wilders zich kan houden denk ik.quote:
Daarbij ga je er van uit dat de achterban linksig is. De PVV is MI linkser dan haar eigen achterban, althans, dat haal ik uit de resultaten van de Moral Politics test 2010.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:07 schreef Hexagon het volgende:
Ik dnek dat het duurt totdat de achterban van Wilders ineens merkt wat voor bezuinigingen ze over zich heen krijgen en beginnen te morren.
Mwoah, gok dat ik meer politiek besef bezit dan de gemiddelde bezoeker van POL of VKZ.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:30 schreef mlg het volgende:
nou, we zullen zien hoeveel mensen nou echt politiek besef hebben
Bij Koos zullen we er snel achterkomen
Dat zal ik niet ontkennen, ondanks dat je een tegenpool van me bent. Maar dit kabinet heeft een wat vreemd proces doorlopen, wat door de media nog extra opgeblazen is. Uiteindelijk was het niet meer dan meningen geven, de media die dit weer opblaast en het allemaal zo desastreus lijkt. CDA en VVD regeren, PVV zit niet in het kabinet, niet in de oppositie, maar kiest zijn eigen weg, zoals hij al sinds het bestaan van zijn partij doet.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, gok dat ik meer politiek besef bezit dan de gemiddelde bezoeker van POL of VKZ.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |