Moet ik mij aangesproken voelen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Och, dat hoorde ik vandaag ook al van iemand hier op het forum in een iets andere bewoording
Goed plan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb de tv uitgezet, en de pc zo ook.. Morgen weer werken..
Truste allemaal!
Logisch ook dat hij zelf begint, alleen had hij dat al veel eerder kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar doet hij zelf ook al voorstellen voor. Maar hij is vooral bang dat een dergelijk kabinet stevige invloed uit wil oefenen op de inhoud van de programma's volgens mij. En dat lijkt me zeker niet de bedoeling.
Niemand verplicht jou iets hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heerlijk man. Minder PO. Zijn we straks verplicht om naar die andere achterlijke zenders te kijken.
Truste Whiskquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste allemaal!
Jij niet, jij was volgensmij wel tegen positieve discriminatiequote:Op dinsdag 28 september 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik mij aangesproken voelen?
Als de Tour maar wel blijft. Ik heb geen zin in een reportage die elke 5 minuten wordt onderbroken voor een vrolijke huppelkut met droog maandverband.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:26 schreef De_Hertog het volgende:
Ach, de netcoördinater had het erover dat vooral voetbal en amusement wel weg kan. Dat kan inderdaad best naar de commerciëlen eigenlijk.
Absoluut waar. Moet bekennen dat ik mjn tv nauwelijks meer afstem op de commerciele zenders sinds ik mijn nieuwe woning ben ingetrokken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kijk ik nu al niet. Waarom zou ik een serie of film kijken die tig keer wordt onderbroken door reclame als ik die ook van internet kan halen?
Uit mijn hoofd: die 6% werkgeversvergoeding geldt tot en met het 42% tarief dus tot ongeveer ¤ 52.000 per jaar. Dus als je dat of meer verdient betaal je een bak geld via de belasting voor je zorg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat noem jij een hoog inkomen??
Ik denk dat heel veel mensen GEEN zorgtoeslag ontvangen.. Ik in ieder geval niet, en ik heb helaas geen topbaan (ook niet slecht hoor).
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste allemaal!
Goed plan, morgen weer vroeg op om brood op de plank van de armen te brengen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste allemaal!
Als je mij bedoelt dan heb je het fout, Artikel 1 van de Grondwet is voor mij heilig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Och, dat hoorde ik vandaag ook al van iemand hier op het forum in een iets andere bewoording
Ik heb én geen (recht op) zorgtoeslag én geen ¤ 52.000 per jaar.. En nu?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:28 schreef Telates het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd: die 6% werkgeversvergoeding geldt tot en met het 42% tarief dus tot ongeveer ¤ 52.000 per jaar. Dus als je dat of meer verdient betaal je een bak geld via de belasting voor je zorg.
Ik kan me juist herinneren dat er wel heel veel gebruik werd gemaakt van zorgtoeslag.
Als het gaat zoals die Hagoort zegt is het zo slecht nog niet. Waarom moet de PO iets als Bananasplit maken? Doe dat lekker op SBS6quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heerlijk man. Minder PO. Zijn we straks verplicht om naar die andere achterlijke zenders te kijken.
Sommige programma's mogen best verdwijnen. Sport, nieuws en nieuws-gerelateerde programma's moeten blijven!quote:
We komen er toch niet uit, dus ik ga er geen apart topic voor openen, maar artikel 1 heilig noemen en tegelijkertijd een groot voorstander zijn van positieve discriminatie vind ik wel lachwekkendquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt dan heb je het fout, Artikel 1 van de Grondwet is voor mij heilig.
En nee we beginnen de discussie niet opnieuw. Niet hier althans, open maar een apart topic in POL als je wil.
Die ondertitel heb je snel gefixt trouwens. Ferdo had die opmerking binnen no time verwijderd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Goed plan, morgen weer vroeg op om brood op de plank van de armen te brengen.
mijn plank![]()
Dan kun je dus met alle gemak al minimaal de helft snijden op tv en drie kwart op de radioquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sommige programma's mogen best verdwijnen. Sport, nieuws en nieuws-gerelateerde programma's moeten blijven!
Vooral meer geweldsdelicten en criminele handelingen waar een burger direct last van heeft. De 'criminaliteit' hogerop is meer financieel/misbruik van positie van aard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook weer waar. Corruptie komt voor in alle lagen van de bevolking. Maar criminaliteit als in je afzetten tegen de maatschappij komt vaker voor bij sloebers.
Sommige sport. Ik zie werkelijk niet in waarom de NOS vele miljoenen zou moeten betalen voor voetbal, terwijl dat prima zichzelf terug zou verdienen. Juist meer aandacht voor de minder bekende sporten zou bij de PO passen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sommige programma's mogen best verdwijnen. Sport, nieuws en nieuws-gerelateerde programma's moeten blijven!
Eigenlijk wel eens.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk wel gezien hoe de Eredivisie voetbal werd gebracht bij RTL?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sommige sport. Ik zie werkelijk niet in waarom de NOS vele miljoenen zou moeten betalen voor voetbal, terwijl dat prima zichzelf terug zou verdienen. Juist meer aandacht voor de minder bekende sporten zou bij de PO passen.
Er was inderdaad van alles mis mee, maar moet de NOS dan maar vele miljoenen eraan uitgeven, op een moment dat de PO moet bezuinigen, omdat een andere partij het verkeerd had aangepakt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk wel gezien hoe de Eredivisie voetbal werd gebracht bij RTL?
Helemaal mee eens. Art 1 is de grondlegging van onze beschaving. Niemand mag daar aan komen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt dan heb je het fout, Artikel 1 van de Grondwet is voor mij heilig.
En nee we beginnen de discussie niet opnieuw. Niet hier althans, open maar een apart topic in POL als je wil.
`Je hebt er duidelijk geen idee van wat art 1 eigenlijk is... Als we ooit weer staatsterreur krijgen, zal het dankziuj art 1 zijn. Een walgelijk en levensgevaarlijk artikel, niet voor niets ingevoerd op instigatie van de CPN.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Art 1 is de grondlegging van onze beschaving. Niemand mag daar aan komen.
Binnen NL is iedereen gelijk..laat het aub zo blijven.
Niet helemaal..quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We komen er toch niet uit, dus ik ga er geen apart topic voor openen, maar artikel 1 heilig noemen en tegelijkertijd een groot voorstander zijn van positieve discriminatie vind ik wel lachwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |