Ik wil 'm best proberenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verhipt, zat ik goed. Nee geen brush voor mij. Jij wel?
Jij doet ook Buzzer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Kom me maar zoeken dan
Ik doelde op Buzzer
buzzer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Is buzzer de nieuwste hippe rage?
Ik heb al leuke dingen mogen testenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
www.buzzer.nlquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
wat is buzzzer? sluit ons niet buiten
http://www.buzzer.nlquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
wat is buzzzer? sluit ons niet buiten
Ik heb al snoep, sap en machineshit mogen testenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik heb me ingeschreven nadat de dames aan het gratis sap zaten, ik heb nog niets ontvangen
Nope... dat was van B&J zelfquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, heb je daarvoor toen dat ijs getest benny?
Jij bent toch ook Buzzer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Maar waar kan jij je nu voor inschrijven dan D.? Ik kan wel via insiders koffie proberen, kijken of ik daar voor geselecteerd word
Ik wil ook machineshitquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb al snoep, sap en machineshit mogen testen
Link?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef Cue_ het volgende:
Fok is zo'n mooie soapserieecht soms hou ik echt van die mensen die hier zijn
Over wie hebben we het dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef Cue_ het volgende:
Fok is zo'n mooie soapserieecht soms hou ik echt van die mensen die hier zijn
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik kan enkel zeggen dat ik de woorden van Lotusss ondersteun. Het is zoals het is, en ja, ik ben nu, sinds vandaag weer echt vrij man, en ik hou godsgruwelijk veel van Lotusss. Niemand valt er iets te verwijten.
Lotusss? Ik hou van je!!!!
Ik ken hem verder niet.. maar het klinkt nu al engquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef kitao het volgende:
[..]
wow !
ER ken ik wel een beetje , dan meent ie t echt ook volgens mij.
Maar Erwin woont toch in Brazilie, of ben ik nu in de war met iemand anders?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lotusss en blijkbaar de net gescheiden man ErwinRommel..
Daar is het altijd al zeep! Iedereen glijdt altijd op zijn bek daar!quote:
Nop klopt, maar hij komt weer in NL wonen zeer binnenkort. Vrijdag is ie weer terug.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Erwin woont toch in Brazilie, of ben ik nu in de war met iemand anders?
tja , hij zit veel op die soldatensite hier.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet.. maar het klinkt nu al eng
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daar is het altijd al zeep! Iedereen glijdt altijd op zijn bek daar!
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent toch ook Buzzer?
Voor de Philips FlexCare elektrische tandenbostel
jij wil of kan niet zien wat je met je uitspraken doet bij de meeste mannen , dat is jouw probleem(pje)quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop klopt, maar hij komt weer in NL wonen zeer binnenkort. Vrijdag is ie weer terug.
Ik dacht dat je het dus over een andere zeep had!quote:
He, fan wil jij niet deelnemen aan de zeepschuimparty die [singles] heet?quote:
Ik mis van alles volgens mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef kitao het volgende:
[..]
jij wil of kan niet zien wat je met je uitspraken doet bij de meeste mannen , dat is jouw probleem(pje)
(sorry , naar mijn mening althans)
Ohneee... dit is toch niet weer zo'n FairyDust gevalletje he?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat weten we pas als hij daar zelf ook achter komt
nu moet je me even helpen, wut?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohneee... dit is toch niet weer zo'n FairyDust gevalletje he?
Wie/wat is fairydust?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een asielzoekerquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, ik ben speciaal geselecteerd dus
Ze stuurden me zelfs een reminder
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het dus over een andere zeep had!
[..]
He, fan wil jij niet deelnemen aan de zeepschuimparty die [singles] heet?
Angeldust meer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
joh, maar het is geen kloon of een troll mocht je zoiets denkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Fairydust is dus blijkbaar voor jullie tijd
FD was 13, dus na ieders tijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Fairydust is dus blijkbaar voor jullie tijd
Je zal vast goed in de zeepmarkt liggen!quote:
Ik had heul geen vieze handen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zal vast goed in de zeepmarkt liggen!
Of heeft iedereen al met zijn vieze handjes aan je gezeten?
Ik ben niet wanhopig opzoek ofzo hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zal vast goed in de zeepmarkt liggen!
Of heeft iedereen al met zijn vieze handjes aan je gezeten?
Jij hebt niet aan me gezetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had heul geen vieze handen!
Jij wast je handjes als ze schoon zijn? Homo´s beginnen werken altijd van achter naar voren?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had heul geen vieze handen!
Tuurlijk niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig opzoek ofzo hoor
Ik heb genoeg aan mn huidige SC's
En er hebben heul niet veel mensen aan me gezeten
quote:
Nee iddquote:
zo ken ik je helemaal niet ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij wast je handjes als ze schoon zijn? Homo´s beginnen werken altijd van achter naar voren?![]()
[..]
Tuurlijk niet!
O!
Hoeveel?
Ohja. Dat was het.quote:
ook dat jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alsof iemand daar vieze handen van zou krijgen
Gaat anoniem5 inderdaad de 5e worden?quote:
Ik ben Yvonne. Aangenaam!quote:
Goede reden om te gaan shoppen morgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil morgen m'n rok aan.. maar heb niks voor erop wat warm genoeg is
meen je niet , ben ik nu echt zo abuis ?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:40 schreef kitao het volgende:
[..]
meen je niet , ben ik nu echt zo abuis ?
dat geswitch met die avatars maakt me twijfelen.
Ik kop 'm niet inquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil morgen m'n rok aan.. maar heb niks voor erop wat warm genoeg is
Hebben 'jullie' daar een goede reden voor nodig dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:38 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Goede reden om te gaan shoppen morgen![]()
eejjjjjjjjquote:Goedenavond iedereen
En je botten liggen er nog?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef crv het volgende:
pffff ben helemaal leeg, net een uur liggen maffen op de bank
Whut?quote:
quote:
Niks soms is zo doen gewoon lekkerquote:
quote:
Maf zeg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef crv het volgende:
pffff ben helemaal leeg, net een uur liggen maffen op de bank
quote:
Lekker kotsenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks soms is zo doen gewoon lekker![]()
[..]
![]()
je moest spugenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks soms is zo doen gewoon lekker![]()
[..]
![]()
ik hield ook al wijs mijn kopquote:
Euh ja, ik heb daar een goede reden voor nodig. Ga alleen om kleding e.d. de stad in als ik echt iets nodig heb.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben 'jullie' daar een goede reden voor nodig dan?
[..]
eejjjjjjjj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |