abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87537325
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:10 schreef DaviniaHR het volgende:
heb net maar GV besteld bij eurolac.
gister gestopt met daktarin voor mezelf, nu weer een tintelende mond. zwaar irritant

is zij een beetje snel met leveren?
-O- en geen flauw idee. ik gok dat het vandaag of morgen op de post gaat.
pi_87538057
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:10 schreef DaviniaHR het volgende:
heb net maar GV besteld bij eurolac.
gister gestopt met daktarin voor mezelf, nu weer een tintelende mond. zwaar irritant

is zij een beetje snel met leveren?
Ik heb twee keer besteld en beide keren had ik het de volgende dag in huis.

Vervelend dat het nog niet over is :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87538207
of krijg je misschien tandjes davinia ;)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:58:12 #204
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87538559
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:50 schreef WupWup het volgende:
of krijg je misschien tandjes davinia ;)
hee, maar nu krijg je wel je foto van mij met paars bekkie ;)

bij aviva is het verder wel over, tis nu de kunst om haar niet meer in mn mond te laten graaien.
en das met recht een kunst :o
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:05:44 #205
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87566075
Mn regeldagen zijn weer over *O*
pi_87566170
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:05 schreef pessie het volgende:
Mn regeldagen zijn weer over *O*
Lekker *O*

Ik kolf elke dag zo'n 100cc extra.. :') :') Om met de fles te oefenen, maar in praktijk drinkt Leyla iets van 10cc en de rest pikt Jen in. Zodra madam gaat regelen moet ik gewoon ff niet kolven, dan heb ik dus extra melk beschikbaar voor haar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87566642
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:58 schreef DaviniaHR het volgende:hee, maar nu krijg je wel je foto van mij met paars bekkie ;)
*O*
Is het al binnen? fotoooooo!! })

Pessie wat fijn *O*

Haha die Jen :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87566992
>:) tvp
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:36:27 #209
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87567013
Het is bij mij op het moment precies afgestemd op Ylana (al had ik haar gisteravond de hele avond aan de borst dus die vlieger gaat niet helemaal op) en kolf nu een paar dagen nauwelijks extra. Komende week is het herfstvakantie, dus niet zo vaak heen en weer naar school, dan heb ik meer tijd om aan te leggen en tussendoor te kolven. Hoop dat ik dan weer meer voorraad aan kan gaan leggen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87567991
Fijn pessie!

Ik zit ook te wachten op de foto :')

En wat heerlijk dat jullie extra kunnen kolven, wou dat dat mij lukte. Ook geen gedoe meer met kunstvoeding of rijstmelk als ik moet werken.
pi_87568036
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:05 schreef WupWup het volgende:
Fijn pessie!

Ik zit ook te wachten op de foto :')

En wat heerlijk dat jullie extra kunnen kolven, wou dat dat mij lukte. Ook geen gedoe meer met kunstvoeding of rijstmelk als ik moet werken.
Als ik zou willen kan ik de hele straat van melk voorzien... Maar das niet echt prettig, ik hou het liever een beetje op elkaar afgestemd, te veel melk is geen luxe.
pi_87568624
Bij mij is extra kolven ook geen probleem (de straat red ik niet, maar dit blokje huizen toch wel ;) ) maar ik heb daarna dan wel gelijk teveel productie, dus stuwing en lekkage. Ik ben gisteren begonnen met het aanleggen van een voorraadje, maar daarvoor wil ik eigenlijk hoogstens 3 keer per week extra kolven. Dat is ook wel genoeg, want ik hoef voorlopig nog niet te werken.

O ja, hier hebben we nu 3 dagen GV gebruikt. Wat ziet dat eruit. :D Ik weet alleen niet zeker of het werkt, want Elises tong is nog steeds wel een beetje wit. Aan de andere kant twijfel ik of dat nog welspruw is. De rest van haar mondje is namelijk schoon en ze drinkt normaal.
pi_87576556
Ik denk ook dat ik de straat kan voorzien :@

Wat ik nu doe is over de hele dag 1 extra voeding kolven.. Leia drinkt vaak maar 1 borst (nog steeds) en ik kolf dan na de voeding de andere af. Niet helemaal leeg (juist niet!!) en zo kom ik op ongeveer 150/160 cc per dag.. En heel soms heb ik 's morgens al 1 voeding uit mijn rechterborst... Zou met gemak meer voedingen per dag kunnen kolven maar dan zit ik straks weer met overproductie en daar zit ik echt niet op te wachten, ben juist zo blij hoe het nu gaat :)

Ik heb het Avent VIA systeem om de boel in te vriezen en heb nu 5 voedingen.. Ik wil er nog 5 en dan stop ik met opbouwen denk ik! Dan is het kwestie van omwisselen als het nodig is :)
pi_87577472
Overproductie? Been there, done that. Ben gewoon een slechte kolver, haal er nooit zoveel uit. Dus ik ga het risico ook niet nemen om te veel te stimuleren, want dan heb ik alleen Emma om me te helpen.

Cantare, witte melkaanslag kun je wegvegen (hydrofieldoek ofzo), spruw niet.
pi_87577523
Ga nu wel even kolven, want er is geen klap te doen op het werk :{ Zal je zien dat er straks weer een bom qua drukte ontploft op de afdeling :P
pi_87578206
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:09 schreef WupWup het volgende:
Ben gewoon een slechte kolver, haal er nooit zoveel uit.
hier ook eentje :W altijd al geweest
doe het natuurlijk wel nog trouw iedere werkdag maar bluh enzo
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:33:20 #217
259886 pessie
pi_87578325
Ik vond kolven met de medela symphony absoluut geen straf! Wel met mn Avent handpompje :') .
Ben vergeten de melkstal van mn vader in te lopen afgelopen weekend, wil weten of dat nog iets doet qua tsr :') acg met kerst weer een kans
pi_87579209
Ik heb de pisa en de avent handkolf. Als ik echt ff snel een paar cc wil hebben pak ik snel mn handkolf, als ik wat meer nodig heb pak ik de pisa.
pi_87582976
Ik heb geen kolf :P Voed alleen maar live O+
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87585137
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:55 schreef Morretje het volgende:
Hoef je niet te werken straks?
pi_87586591
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoef je niet te werken straks?
Nope.. Wat dat betreft echt luxe hoor. Voorlopig blijf ik thuis, denk straks wel thuiswerken in het een of het ander..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:53:18 #222
259886 pessie
pi_87588377
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:55 schreef Morretje het volgende:
En wanneer je bulten hebt, wat doe je dan?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:34:54 #223
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_87594270
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:53 schreef pessie het volgende:

[..]

En wanneer je bulten hebt, wat doe je dan?
Kind aanleggen? Masseren (tijdens voeden of onder de douche)?
Dat is wat ik deed. Van kolven gingen de bulten toch niet weg (hoewel ik ook nauwelijks gekolfd heb).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_87597632
Ik was gister uit eten met een paar oud studiegenoten. Op een gegeven moment kwam ter sprake dat ik nog steeds borstvoeding geef. Dat vonden ze toch wel een beetje gek. Hoe lang zou ik daar nou mee doorgaan? Vroegen ze.

"Nog ff", antwoordde ik. "Want jullie hebben gelijk, het is idd wel een beetje vreemd". Dus binnenkort bouw ik de borstvoeding af, koop ik een koe, die laat ik dekken, dan haal ik snel het kalfje bij z'n moeder weg en pik ik de melk in. Die moet ik dan wel eerst goed koken voordat ik het aan Lente kan geven, want anders wordt ze misschien wel ziek.

Jullie hebben gelijk, borstvoeding is idd een beetje gek. :+ "

Ze konden er wel om lachen gelukkig. :P :

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 16-10-2010 09:25:41 ]
pi_87597685
_O- _O_ Ssserpente :D Die ga ik onthouden!
Ik voel me de laatste tijd een beetje gek ofzo als ik in het openbaar voed. Ik heb nog geen opmerkingen gehad en let eigenlijk niet op of mensen kijken, maar toch ben ik bang voor reacties. Maar eigenlijk vind ik dat ik niet zo moet zeuren want het moet juist normaler worden en daarom moet ik juist in het openbaar voeden 8)7

Wupwup, overproductie en niet goed kunnen kolven is geen goede combi :X

Ik heb een hekel aan kolven maar ik ben nu wel erg blij met mijn kolf (en toen ik overproductie had was het mijn redding). Niels weigert sinds gisteravond de borst, gistermiddag rond 4 uur dronk hij voor het laatst. Al een kleine week drinkt hij rond middernacht niet omdat hij pijn heeft in zijn mondje, maar de volgende voedingen gaan het dan wel weer goed met Dentinox. Maar nu is hij echt bang voor de borst :'( Hij trekt wel mijn shirt omlaag en maakt zijn "ik wil drinken"-geluidjes, maar zodra hij de borst ziet gaat hij heel zielig huilen en duwt hij zichzelf weg.
Vannacht heeft hij wat afgekolfde melk gehad, maar helaas drinkt hij heel slecht uit iets anders dan de borst (40 ml is al een hele prestatie, ook met water). En later in de nacht heeft hij yoghurt gegeten, dat ging wel goed gelukkig. Vanmorgen heb ik havermoutpap gemaakt, met koemelk omdat ik het zonde vond om moedermelk te laten koken, dat vond hij heerlijk.
Bluh :'(

Davinia, wanneer kom je me opvrolijken met een GV-foto?? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')