En dan zijn er meer dan twee dissidenten binnen het CDA en gaat het feestje niet door.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies. Wat een glorieus moment moet dit voor hem zijn.
Eens, maar waar moet die bijdrage evenredig aan zijn? Of beter gezegd, wanneer is er sprake van onevenredig voordeel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In beide gevallen moet er een bijdrage geleverd worden.
Jep, net als dat Nikita een troll is. Je reactie is overigens extreem voorspelbaar.quote:
Jajaja, het is gewoon korten. Je zou ook de uitkeringen op nul kunnen houden en het belastingtarief in de eerste schijf omlaag kunnen brengen. Maar ja, dan zou er weer geld in de hogere schijven of bij de HRA gehaald moeten worden en die zijn 'untouchable'.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij heeft het over een mentaliteit die stopgezet moet worden. Niet over het volledig stopzetten van die uitkeringen.
Met 'we' werd ik ook bedoeld en ben het niet met hem eens. Ben volwassen genoeg om voor mijzelf te spreken, daar heb ik geen wereldvreemde figuren voor nodig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik haar denkbeeldige vriendje ben, dan ja.
Nee, dat niet persé, maar ik heb toch sterk het idee dat je dat maanden geleden niet gezegd zou hebben.quote:
Ik ben de grootste.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals Mutant01 een troll is.
Met "we" werd jij helemaal niet bedoeld. Met "we" werden eriksd en ikzelf bedoeld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Met 'we' werd ik ook bedoeld en ben het niet met hem eens. Ben volwassen genoeg om voor mijzelf te spreken, daar heb ik geen wereldvreemde figuren voor nodig.
Maar voel je vrij hoor om anderen voor je te laten spreken.
Nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:48 schreef attila_de_hun het volgende:
en.. wanneer gaan de eerste gemene "buitenlanders" met een dubbel paspoort (xwaaronder een NL) de grens overgeschopt worden?????.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:48 schreef attila_de_hun het volgende:
en.. wanneer gaan de eerste gemene "buitenlanders" met een dubbel paspoort (xwaaronder een NL) de grens overgeschopt worden?????.
Lekker belangrijk wat hij stelt! Dit is offtopic en geenszins een constructieve bijdrage voor de discussie.quote:
En dat zeg jij???quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat hij stelt! Dit is offtopic en geenszins een constructieve bijdrage voor de discussie.
Door elkaar voor van alles en nog wat uit te maken worden de verschillen echt niet eerder overbrugd.
En sinds wanneer ben jij zo heilig?quote:
Ik laat je in de waan ik stom ben. Gelukkig nu?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je echt zo stom, of lijkt dat maar zo?
Fijn voor je maar weet je wat ik nog stommer vind?quote:We (ik en eriksd) denken over een bepaald onderwerp anders..
Stront gaat voor de bezem.quote:(ik en eriksd)
Je hebt wel vaker vermoedens, feiten daar doe je niet aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
Zelfs de suggestie dat eriksd een troll zou zijn verbaast me.
Maar misschien heeft deze beschuldiging te maken met het feit dat hij zich in het rechtse spectrum bevindt, dat vermoeden heb ik
Ook op die gebieden moeten concessies gedaan worden in mijn ogen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:49 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Jajaja, het is gewoon korten. Je zou ook de uitkeringen op nul kunnen houden en het belastingtarief in de eerste schijf omlaag kunnen brengen. Maar ja, dan zou er weer geld in de hogere schijven of bij de HRA gehaald moeten worden en die zijn 'untouchable'.
VVD zou zichzelf moeten afschaffen om van de mentaliteit van eigenbelang af te komen, dat is het basisprincipe van hun ideologie.
Heel inhoudelijk.. Dank je wel!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik laat je in de waan ik ik stom ben. Gelukkig nu?
[..]
Fijn voor je maar weet je wat ik nog stommer vind?
[..]
Stront gaat voor de bezem.
Maar dát gebeurd dus niet, en dat weten alle VVD stemmers best.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook op die gebieden moeten concessies gedaan worden in mijn ogen.
Die zullen verbleken bij wat zich hier afspeeltquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:57 schreef nikk het volgende:
Ik verheug me nu al op de kamerdebatten.
Hullie is rechts dus trollquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zullen verbleken bij wat zich hier afspeelt
Ik vermoed dat er vooral heel veel gepraat wordt zonder dingen te zeggen, zoals altijd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zullen verbleken bij wat zich hier afspeelt
Damian is een van de beste en inhoudelijkste posters op dit forum. Ik heb hem nog nooit op trollen betrapt, hij blijft altijd netjes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij zo heilig?
Dit is een zinnige opmerking.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens mij valt er nog weinig te zeggen over Rutte I, want we weten nog niets...
quote:"Hij stelde bij de komende presentatie van het akkoord met een volstrekt en totaal ander verhaal te komen dan de VVD en het CDA. Hij raadde de collega's aan om op dat moment maar een andere kant op te kijken en voorspelde dat de hoofden van de coalitiepartners rood zouden kleuren. Een samenbindende visie zou echt niemand hoeven te verwachten"
Dank je.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is een zinnige opmerking.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
Zullen we het nu weer over het Kabinet Rutte gaan hebben, herstel: het eventuele kabinet Rutte.
Daarom is mijn stem ook niet naar de VVD gegaan. In mijn ogen is het onjuist om op dat vlak niet in te grijpen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:57 schreef Windigo het volgende:
[..]
Maar dát gebeurd dus niet, en dat weten alle VVD stemmers best.
Er zijn ook nette trollen. Jij bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Damian is een van de beste en inhoudelijkste posters op dit forum. Ik heb hem nog nooit op trollen betrapt, hij blijft altijd netjes.
Nou, de linksen weten anders al zeker dat de zieligerds in dit land vanaf heden geen levensverzekering meer mogen afsluiten omdat het risico te groot wordt dat ze de kerst niet meer halen wegens voedseltekort.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens mij valt er nog weinig te zeggen over Rutte I, want we weten nog niets...
Niets over de exacte inhoud van de akkoorden (zijn ze er eigenlijk echt al uit?), niets over bewindslieden. Niets dus..![]()
Vast niet, maar dat ontslaat me niet van de verantwoordelijkheid, wanneer ik het nodig acht, op mensen een beroep te doen om zich op een andere, meer constructieve manier in een discussie te mengen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Damian is een van de beste en inhoudelijkste posters op dit forum. Ik heb hem nog nooit op trollen betrapt, hij blijft altijd netjes.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn ook nette trollen. Jij bijvoorbeeld.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Verhagen dat risico nog neemt, dat het congres nee zegt...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:03 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik kan niet wachten tot dat alles klaar is, want dan stappen die 2 CDA-ers eruit
Omdat VVD'ers wel het verschil begrijpen tussen bezuinigingen en lasten verhogingen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:57 schreef Windigo het volgende:
[..]
Maar dát gebeurd dus niet, en dat weten alle VVD stemmers best.
Ze hebben de SGP nog achter de hand met 2 zetels bereid om mee te doen. Tenzij ze zich tegen de PVV keren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:03 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik kan niet wachten tot dat alles klaar is, want dan stappen die 2 CDA-ers eruit
Verhagen is machtsgeil...Hij neemt elk risico.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Verhagen dat risico nog neemt, dat het congres nee zegt...
Ach, het mag geen naam hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een bescheiden troll.
Geef maar een citaatje van een trollpost van mij. Wie stelt, bewijst.quote:
Het CDA wint altijd wanneer ze regeren met de VVD. En verliest altijd wanneer ze regeren met de PvdA. Als we de historie dus mogen geloven is Verhagen juist bezig met het redden van zijn partij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:07 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Verhagen is machtsgeil...Hij neemt elk risico.
Het maakt hem niks uit of hij het CDA sloopt
Ik bedoel eigenlijk, dat dat congres zorgvuldig voorbereidt wordt, en die dissidenten niet er uit gaan stappen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:07 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Verhagen is machtsgeil...Hij neemt elk risico.
Het maakt hem niks uit of hij het CDA sloopt
Er zijn drie soorten leugens: leugens, grove leugens, en statistiekenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef nikk het volgende:
[..]
Het CDA wint altijd wanneer ze regeren met de VVD. En verliest altijd wanneer ze regeren met de PvdA. Als we de historie dus mogen geloven is Verhagen juist bezig met het redden van zijn partij.
Kansloze gasten zijn het toch.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:11 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Er zijn drie soorten leugens: leugens, grove leugens, en statistieken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Geef maar een citaatje van een trollpost van mij. Wie stelt, bewijst.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat ben je, een dhimmi ofzo?
Zou bijvoorbeeld Coşkun Çörüz met dit kabinet instemmen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En dan zijn er meer dan twee dissidenten binnen het CDA en gaat het feestje niet door.
Die citaatjes waarin je het gewoon toegeeft (bijv aan mij)?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Geef maar een citaatje van een trollpost van mij. Wie stelt, bewijst.
Omdat hij allochtoon is? Racistquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:13 schreef Balisto het volgende:
[..]
Zou bijvoorbeeld Coşkun Çörüz met dit kabinet instemmen?
Zoiets bijv?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die citaatjes waarin je het gewoon toegeeft (bijv aan mij)?
Heb jij geluk dat ik zoals gezegd niet zo goed ben en dat zoek- en knip- en plakwerk..
Maar jij weet ook best dat ze bestaan![]()
Of misschien kan iemand anders ze even opzoeken??
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:58 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De Linkse Kerk wil de sharia invoeren. Joods-christelijk als ik ben wil je op het verhaal van de balk en de splinter wijzen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:11 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Kansloze gasten zijn het toch.![]()
Wat een geestelijke vaders heeft dit kabinet trouwens. Een lichtgewicht ex-bal die zeven jaar over geschiedenis gedaan heeft en twee machtsgeile limbo's.
Nee, waar hij echt LETTERLIJK zegt dat hij soms serieus is en soms trolltquote:
Maar als ik iets soortgelijks zeg over de VVD dan ben ik plots verzuurd. En als ik het over de PVV zeg, dan demoniseer ik de PVV en scheer ik PVV-stemmers over een kam en weet ik het allemaal.quote:
Whiskers, we hebben het over het eventuele kabinet, voor allerlei andere zaken hebben we de SC.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, waar hij echt LETTERLIJK zegt dat hij soms serieus is en soms trollt
Waarom zeg je dat alleen tegen mij??quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Whiskers, we hebben het over het eventuele kabinet, voor allerlei andere zaken hebben we de SC.
De SGP die zich tegen de PVV keert? Dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ze hebben de SGP nog achter de hand met 2 zetels bereid om mee te doen. Tenzij ze zich tegen de PVV keren.
Omdat jij evenervoor nog met kanker e.d. liep te strooien, dus ik nam aan dat je daadwerkelijk gepikeerd was.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar als ik iets soortgelijks zeg over de VVD dan ben ik plots verzuurd. En als ik het over de PVV zeg, dan demoniseer ik de PVV en scheer ik PVV-stemmers over een kam en weet ik het allemaal.
Omdat je er maar over doorgaat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat alleen tegen mij??
Nee joh, dat is allemaal spel. Maar toegegeven, de vlag gaat niet uit hier.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat jij evenervoor nog met kanker e.d. liep te strooien, dus ik nam aan dat je daadwerkelijk gepikeerd was.
Niet waar. Mutant vroeg me wat, en ik gaf antwoord.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat je er maar over doorgaat.
Nergens over, want we weten nog helemaal niets (zeker) over dit eventuele kabinetquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef eriksd het volgende:
Waar gaat dit topic nu eigenlijk over?
-edit-quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef eriksd het volgende:
Waar gaat dit topic nu eigenlijk over?
En waarschijnlijk de kortstzittende premier sinds Zijlstra.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
Een ding weet ik al wel: Rutte wordt een waardeloze premier.
Jij moet wel een sigarenrokende en whiskydrinkende VVD-er uit Wassenaar zijn. Niemand anders kan zo goed het linkse denken op de hak nemen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
Joh, het beste is om Lavenderr te negeren. Rechtse spreekbuizen zijn niet voor rede vatbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |