Ja als het niet regent lukt mij dat wel, maar nu sta ik steeds achterstevorenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Met wat schade aan je voorvleugel kun je nog steeds goede tijden neerzetten hoor, moet je alleen even tijdens het rijden je vleugel setup iets aanpassen om het verlies in downforce te compenseren. Op een track als monaco waar je maar 2 niet eens zo heel lange rechte stukken hebt scheelt dit weinig in tijd.
waar stel je dat in?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Staat je damage realism wel op max?Als ik mezelf in een muur parkeer ben ik al snel wat onderdelen kwijt hoor
hoe doe je dat tijdens de race?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Met wat schade aan je voorvleugel kun je nog steeds goede tijden neerzetten hoor, moet je alleen even tijdens het rijden je vleugel setup iets aanpassen om het verlies in downforce te compenseren. Op een track als monaco waar je maar 2 niet eens zo heel lange rechte stukken hebt scheelt dit weinig in tijd.
Naast je Agent, kan je naar de Race toe gaan he?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
waar stel je dat in?
[..]
Controller -> D-padquote:hoe doe je dat tijdens de race?
Dat kan alleen als je niet in de top 10 kwalificeert.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:07 schreef Mister_T het volgende:
Wat erg leuk is, is een totaal andere strategie te nemen, begin altijd op de prime om zo in de laaste stint heel wat mensen in te kunnen halen op de option
Dat ligt er aan of je snelste tijd hebt op prime of option banden in Q3.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je niet in de top 10 kwalificeert..
Geen splitscreen mogelijk op elke platformquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:52 schreef AlphaOmega het volgende:
Heeft de 360 ook een splitscreen mogelijkheid? En krijgt de PS3 dat? Ik kan die info namelijk niet vinden...
Aj, dan wordt dat hem dus niet voor ons, want vrouwlief en ik willen wel tegen elkaar kunnen rijden op de PS3... zonde zeg...quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Geen splitscreen mogelijk op elke platform
true maar je bent wel een pauper als je niet op kwalificatiebanden kwalificeert.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef Forskneck het volgende:
Dat ligt er aan of je snelste tijd hebt op prime of option banden in Q3.
In het echt wel, maar in een spel zou ik me er niet zo druk over makenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
true maar je bent wel een pauper als je niet op kwalificatiebanden kwalificeert.
Klopt, het is ook wel een beetje lastiger om op prime banden te kwalificeren. Heb het 1x geprobeerd maar dan ben je toch een stuk langzamer omdat je meer rondes nodig hebt tot ze wat meer grip hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
true maar je bent wel een pauper als je niet op kwalificatiebanden kwalificeert.
Als ik verkeerd in stuur, terug naar 5 en uitlaten rollen en dan gassen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef Gauner het volgende:
Hoe nemen jullie de eerste bocht op Silverstone? Ik schakel 2 keer terug en laat me erdoor rollen zonder te remmen maar ook geen gas te geven, maar heb het idee dat ik daar verlies.
Gas los, 1 keer terugschakelen, volgas.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef Gauner het volgende:
Hoe nemen jullie de eerste bocht op Silverstone? Ik schakel 2 keer terug en laat me erdoor rollen zonder te remmen maar ook geen gas te geven, maar heb het idee dat ik daar verlies.
Ik vind dat ik ook nog zat te doen heb als ik bij race vier van seizoen één van drie benquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben nog maar bij race tien van seizoen één van de zeven. Ik heb voorlopig nog wel wat te doen
Virgin gekozen, 16e in kwali en 12e in race, last gehad van de pitstop bug... Opzich niet zo heel erg, maar dat Chandhok 5e werd en Trulli 7e was wel beetje jammer...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef Roberto258 het volgende:
Vanavond maar weer eens een nieuwe carreer starten, weet alleen nog niet met welk team...
Met zn handschoentjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:02 schreef IkWilbert het volgende:
Zo'n opstelling wil ik thuis ook wel![]()
Legendary AI of Legendary difficulty?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef nils7 het volgende:
Jaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa net China gewonnen vanaf P14 op Legendary!!!!! (in een lotus en in de regen!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had wel een geluk toen beide Red Bulls gingen pitten toen ik op P3 reed
Knopje 3 en dan 4 denk ik? dan opent er zo'n menu.. iig op de pc.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:19 schreef truedestiny het volgende:
ik weet dat het al voorbij gekomen is in een eerder topic maar kan het niet vinden. hoe laat je je banden wissellen bij een pitstop van intermidiate naar full wet of anders?
thanksquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Knopje 3 en dan 4 denk ik? dan opent er zo'n menu.. iig op de pc.
Niet spinnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef DenS het volgende:
Zo beginnen aan me weekend in Canada. Iemand tips?
die controller niet gebruikenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb trouwens geprobeerd met de controller te spelen op de pc, maar dat ding blijft naar links sturen ook als ik niks doe. Is een Dual Action van Logitech. Iemand ideeėn?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
die controller niet gebruiken
Ok, net gefinished... maar nu kan ik weer geen interview geven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb me in m'n Lotus in Maleisiė toch maar mooi op P9 gekwalificeerd, na de hele zware sessie vol met geklooi.
Zit nu in m'n cockpit voor de race.... als ik nu naar de paddock ga, sa ik dan de race over?
Hij waarschuwt wel voor unsaved changes. Ik zie ook nergens dat ik kan saven....
Ik heb de kwali van australiė al misgelopen omdat ik naar de paddock ging omdat ik een interviewtje wou geven.
Jij was toch ontslagen Stig?quote:
Als je de moelijkheid instelt gewoon op X (PS3) of enter drukken, dan krijg je een extra menu te zien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Btw, ik kan nergens vinden hoe ik de schade kan wijzigen en handmatig andere meuk afstellen. Iemand enig idee waar ik overheen kijk?
ah dus in plaats van links en rechts?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:57 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Als je de moelijkheid instelt gewoon op X (PS3) of enter drukken, dan krijg je een extra menu te zien.
Ik kwam in een race in Canada na de eerste ronde als eerste over de streep (in een lotusquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:30 schreef Dutchguy het volgende:
Ik moet zeggen dat het lekker rijdt en stuurt en dat ik het des te jammer vindt dat de AI zo scripted is dat de tijden niet altijd overeen komen met de wagens op de weg. Dat maakt het eigenlijk niet veel meer dan een veredelde tijdritsimulator.
Hopelijk krijgen ze het bij F1 2011 wel goed voor elkaar want met de handling en dergelijke is niets mis.
Dat is wel erg sneu inderdaad. Jeez.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:43 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ik kwam in een race in Canada na de eerste ronde als eerste over de streep (in een lotus) en mijn directe concurrenten hadden een rondetijd van een aantal seconde sneller dan de mijne
Enige wat ik aan heb staan is automatisch schakelen.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:48 schreef vosss het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om in een kutteam als eerste over de streep te komen in 1 ronde?
Ik rij met alle hulpzooi als TC en ABS etc uit en zelf schakelen aan en de AI op legend, maar dat lukt mij toch echt niet hoor en al zeker niet binnen in 1 ronde.
Nou wil ik niet zeggen dat ik supergroed kan rijden ofzo, maar ik heb toch wel al de nodige uurtjes ervaring zegmaar en ik kan me niet voorstellen dat jullie zomaar met 3 vingers in de neus wel eventjes winnen met een lotus.
Aan de andere kant, ik heb ook nog niet echt naar de game gekeken qua setups veranderen enzo.
Maargoed, rijden jullie wel allemaal op de moeilijkste graad en met alle hulpmiddelen uit?
Denk het ook ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik durf er na deze topicreeks mijn hand wel voor in het vuur te steken dat de rondetijden veel te maken hebben met de configuratie waarop F1 2010 draait. bv. of je met een racestuur speelt, of je op een pc speelt of op een console, etc
Heb het al regelmatig gehad dat ik bij de eerste bocht 2 of 3 penalty's krijg.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:37 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Dat je penalty krijgt omdat je van achteren geramd wordt door een ander kan natuurlijk heel goed. Als een coureur afwijkt van de ideale lijn en ineens op de ideale lijn met lagere snelheid of dat je de ideale lijn kruist en dat daardoor een botsing plaatsvindt dan is die coureur gewoon schuldig aan de botsing. Heb zelf ook geen penalty gekregen als ik van achteren geraakt werd door andere coureurs eigenlijk
Speel je op de PC dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind dat wel meevallen eigenlijkPenalties krijg je niet zo heel erg snel. Ben al vaker geramd door een AI rijder zonder dat ik er een penalty voor kreeg.
Racen op Legendary zal bij trouwens echt nooit gaan werken, met een controller is het gewoon echt niet te doen om zulek rondetijden te rijden. Met TC off is ook een bitch aangezien je wel gedoseerd gas kunt geven, maar ook weer niet ZO gedoseerd...
AI op legendary en de andere op expert!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:22 schreef Splobber het volgende:
[..]
Legendary AI of Legendary difficulty?
In het 2e geval heb ik die over het hoofd gezien
Alleen beetje jammer van de kwaificatie.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef Kreator het volgende:
Voor de twijfelaars onder ons trouwens (van Codemasters):
T4RG4 :AI Times are NOT faked
T4RG4
For those asking - times are not faked in-race. Hope that clarifies a couple of things
Ben al eens ingehaald bij het inrijden van de pit tijdens de kwalificatie waarbij de andere auto als een ghostcar dwars door mijn auto heenreed..quote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef Roberto258 het volgende:
Alleen beetje jammer van de kwaificatie.
Hoe zet je de Ai op legendary dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
AI op legendary en de andere op expert!
Dat heen en weer zwerven klopt.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Heb het spel nu voor de xbox, gisteravond 1e race gedaan in de lotus. Wat een fucking geweldig spel
Full race, vloog alleen aan het einde van de race van de baan door een combinatie van niet opletten en het voor de TV zitten van mijn poezebeest
Al met al beviel het me prima, met de controller op legend, schakelhulp wel aan, rest uit.
Is trouwens nog bij iemand anders de mercedes een beetje buggy, die zwalken alle kanten op, nou weet ik dat M Schumacher zn verstand is verloren maar het lijkt in de race wel alsof ze de banden opwarmen in de paradelap
quote:BUGS & GLITCHES OFFLINE
Priority=
-AI drivers not pitting at all in a race, or too many times.
-Times that are predetermined by cpu in qualy dont relate to actual race pace set by ai in race.
-pit lane exit/entry lines can be passed over without penalty! AI very often ignore the lines
-Fuel Sim ON, and Fuel Sim OFF: the players' car performance is noticeably affected,
but AI cars aren't?
-AI ghosting cars when entering pits also they slow down far too much before pitlane.
-Users reporting Corrupt Save Data (R&D causing this maybe)
-Freezing and locking up often
-Cars not being serviced in the pits and just sitting there, causing user to reset race if teammate is stuck
-driving assists abs staying active in sessions, unless proceed straight to hotlap or sector (when turned off)
-Pitstop exiting hesitation (see targa thread for temporary solution)
-Race results not portraying actual results
-AI blue flag issue, they get disqualified
-AI cars drive, dry times in the wet, on slick tyres when I can't even turn if I go over 100mph!
- too much grip in the rain on slicks
-Pit limiter auto on regardless of setting. Whole Pit lane routine doesnt work properly.
-Damage not affecting AI
-Flashbacks ruining laptimes
-gaining places when no cars actually overtaken
-Slight lag on controls of car (mainly PC)
-excessive punctures & punctures being replaced with punctured tyres on same compound.
-Horrendous frameskips on certain track corners (monaco)
Not Priority=
-Team mates showing incorrect on contract
-Driving line disappears often
-Wet Replay AI spray not visible
-Sound delay on shifting
-Split timing would be Usefull on screen.
-Sector 3 times don't stay up, you can't ever see your sector 3
-Tyre availability bug in practice sessions, e.g., no Primes available in P2 image
-live timer doesn't show personal best sector times
-third soft/hard tyre set not available in qualifying
-penalties given to player when ai hit you and also far too sensitive in certain forced situations
-IN/OUT laps not counted in lap count for sessions
-Odd objectives set by team (finished 22 then target was 12 in virgin?!)
-Occasional sound issue with rain sound on dry tracks/conditions.
-during a session the autosave symbol will continually spin.
Als je het topic opent op codemasters forum, zie je nog eens 142 pagina's met reacties erop van users en nieuwe bugs die de users vinden.quote:
*kuch*quote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef James-Hetfield het volgende:
Kijk hier maar eens: http://community.codemast(...)ugs-errors-list.html
die ervaring heb ik eigenlijk nog helemaal niet gehad, ik pit altijd zo vroeg mogelijk (tenzij ik op option tyres start) en dan rij je ze allemaal met gemak voorbij als ze zelf aan het pitten zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Het feit dat sommige AI rijders tijdens een race helemaal niet pitten is nog wel de vervelendste. Zo ben ik veel te vaak in 1 klap tot wel 6 plaatsen gezakt na zelf wel gepit te hebben en dan ineens een lotus die de hele race achteraan reed ineens voor me zien finishen.
Tsss, wist ik wel hoor.quote:
Ik doe de mijne waarschijnlijk weg. PS3.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Weet iemand de prijs bij de Media Markt? Lees op Budgetgaming dat in Leeuwarden de prijs 44 euro is. Maar ik ben eigenlijk op zoek naar de prijzen in R'dam Centrum
Zegt die nu de mijne gister is binnen gekomen :Squote:Op woensdag 29 september 2010 16:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik doe de mijne waarschijnlijk weg. PS3.
Barcelonaquote:Op woensdag 29 september 2010 18:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind Barcelona wel een fijn circuit om te racen, vooral bocht 3 vol gas
Ik heb er dus al 44, en moet ook 2e viool gan spelen.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef Gauner het volgende:
[..]
Barcelona.
Vandaag een nieuw contract van Lotus aangeboden gekregen voor volgend seizoen: weer tweede rijder en dat terwijl ik al 12 wk punten heb binnengehaald en meneer Trulli 0. Die leg ik dus even naast me neer.
Barcelona idd top..quote:Op woensdag 29 september 2010 18:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind Barcelona wel een fijn circuit om te racen, vooral bocht 3 vol gas
Kies sowieso voor Williams!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Roberto258 het volgende:
Dit weekend begin ik een carriere met Lotus of Williams, en hopelijk hou ik het eens langer vol dan 2 races
hoe kansloos het ook mag zijn: voor dat soort gevallen is de flashback-functie in het leven geroepenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef Rossdale het volgende:
AAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH
Ik was helemaal opgeklommen tot P3 tijdens mijn race op Spa, alles ging superlekker, strakke pitstop en alles, gewoon perfect. Laatste ronde, alles helemaal super en alleen nog even de busstop chicane door en dan zijn we er. PAF puncture! Ik spin en vlieg bijna tegen de vangrail aan, dus ik rij iets achteruit om de baan terug op te kunnen draaien... BAM! Vliegt kubica achterop. Dus ik spin nog een keer en sta dwars op de baan, BAM button tegen me op... "+20 sec penalty". Sukkel ik over de finish heen als 14e... als 24e en laatste geklasseerd.
Ik kon wel bijna janken
politiek correct antwoorden bij de persquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Splobber het volgende:
Als ik bijv. bij BMW Sauber kijk, zeggen ze dat ik het niet waard ben om bij ze te rijden. Terwijl ik al een podium op zak heb en boven de BMW Sauber coureurs sta?
Ik had mijn flashback al verbruikt toen ik een drivethrough penalty nadat ik later remde dan mijn voorgangerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:47 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
hoe kansloos het ook mag zijn: voor dat soort gevallen is de flashback-functie in het leven geroepen
Altijd het meest rechtse antwoord kiezen bedoel je?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
politiek correct antwoorden bij de pers?
Dat is ook een kunst
Maar de bug is juist dat sommige AI rijders niet pitten tijdens een race en daardoor dus voor jou eindigen omdat jij wel MOET pitten.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
die ervaring heb ik eigenlijk nog helemaal niet gehad, ik pit altijd zo vroeg mogelijk (tenzij ik op option tyres start) en dan rij je ze allemaal met gemak voorbij als ze zelf aan het pitten zijn
Welk level moet je zijn voor zo'n contract?quote:Op donderdag 30 september 2010 08:50 schreef Kreator het volgende:
Ik heb al een aanbieding van Toro Rosso op zak. In seizoen 1. Denk dat ik de moeilijkheid ook maar wat hoger moet zetten (wat kut is met een keyboard)
(die aanbiedingen komen trouwens niet omdat je punten haalt, maar omdat je een aantal 'levels' omhoog gaat als je scoort. Dat zie je na de race)
Als je een regenrace op slicks begint, heb je echt geen grip hoor. Dat is alleen als het begint te regenen tijdens een droge race.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:53 schreef vosss het volgende:
Bv veel te veel grip in de regen op slicks.
Ik heb hem sinds maandag en heb nog geeneens een race kunnen rijden. Wel een kwalificatie waar ik 5 plaatsen straf kreegquote:Op donderdag 30 september 2010 09:43 schreef James-Hetfield het volgende:
pff heb nog niet eens tijd gehad om mijn tweede race te rijden
Dat heb ik nog niet gehad, maar ja ik heb ook pas 3 races gereden.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Maar de bug is juist dat sommige AI rijders niet pitten tijdens een race en daardoor dus voor jou eindigen omdat jij wel MOET pitten.
Jamaar je zou toch op zijn minst wel verwachten dat ze zoiets er ruim voor de release al uit zouden hebben gehaald? Zoiets zou er eik bij een beta versie al niet meer in moeten zitten en mocht dat wel het geval zijn er ruim voor de release al uit zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je een regenrace op slicks begint, heb je echt geen grip hoor. Dat is alleen als het begint te regenen tijdens een droge race.
Tuurlijk jonge, jij rijd ook altijd in een F1 auto hequote:Op donderdag 30 september 2010 08:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je een regenrace op slicks begint, heb je echt geen grip hoor. Dat is alleen als het begint te regenen tijdens een droge race.
@Leaderroel: Ik weet het niet uit m'n hoofd.
We hebben het over een bug in het spel knurftquote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef Xblister het volgende:
[..]
Tuurlijk jonge, jij rijd ook altijd in een F1 auto he
oow zo, ja ik ben net wakker. maar in het spel heb ik echt geen grip als ik op slicks start in de regen..quote:Op donderdag 30 september 2010 10:55 schreef vosss het volgende:
[..]
We hebben het over een bug in het spel knurft
Vanzelfsprekend heb je als je in een echte F1 auto rijdt geen grip op slicks als het tijdens een race begint te regenen.
Beetje opletten op de vroege ochtend he
En nog niet wakker.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef Xblister het volgende:
[..]
oow zo, ja ik ben net wakker. maar in het spel heb ik echt geen grip als ik op slicks start in de regen..
Dit dus idd. *bloeddrukpilletje neemt*quote:Op donderdag 30 september 2010 11:01 schreef vosss het volgende:
En nog niet wakker.
Als je start in een droge race, op slicks en dan begint het TIJDENS de race te regenen dan heb je op je slicks in F1 2010, het spel dus, veel te veel grip met je slicks.
En dat is een bug en daar hebben we het over
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:01 schreef vosss het volgende:
[..]
En nog niet wakker.
Als je start in een droge race, op slicks en dan begint het TIJDENS de race te regenen dan heb je op je slicks in F1 2010, het spel dus, veel te veel grip met je slicks.
En dat is een bug en daar hebben we het over
In Maleisiė is alles mogelijk!!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Dat is de kans op regen he, wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk gaat regenenGewoon naar de lucht kijken. Als je 80% kans op regen hebt maar je ziet een strakblauwe hemel dan kun je er toch echt vanuit gaan dat je een droge race hebt.
vanuit de paddock ook te doen?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Dat is de kans op regen he, wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk gaat regenenGewoon naar de lucht kijken. Als je 80% kans op regen hebt maar je ziet een strakblauwe hemel dan kun je er toch echt vanuit gaan dat je een droge race hebt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
godver wat had ik gister een zaadrace zeg... Ik sta in de box ff me opstelling te veranderen, weer checken, dreigende wolken en 90% kans op regen, maaar het was nog kurkdroog, dus ik start op me options, ga er maar vanuit dat tegen de tijd dat ik moet pitten het begonnen is met regenen. Maar nee, helemaal niks hoor. Ik pitten in me 8ste ronde, alvast maar op intermediates, direct terugvallen naar laatste plaats''Die haal ik wel in als zijn naar binnen gaan voor regenbanden'' Begint het verdomme 2 rondjes voor het einde te regenen, en niemand gaat naar binnen= ik laatste
Bij mij was P2 in de regen en Q2. De race was droog.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:56 schreef vosss het volgende:
Bij mij was het in Melbourne al raak, volledig in de regen, P, Q en R
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:24 schreef Splobber het volgende:
YEAH!
Ben nu bij de laatste race, en ik kreeg een contract van Force India aangeboden!![]()
Ben volgend seizoen daar 2e rijder![]()
Schade model valt mij ook erg tegen, je moet nu echt volgas tegen de muur knallen om een band te verliezen, de AI heeft een veel strakker schademodel naar mijn mening, als ik met 250+ de muur in deuk ben ik een voorband kwijt. Doet de AI dit dan zijn ze meteen alles kwijtquote:Op donderdag 30 september 2010 21:19 schreef The6thgate het volgende:
Even wat rondjes gereden, erg wennen zeg. Alles gaat wel razend snelMaar ik vroeg me af of er ook schade te zien kan zijn? Als ik in een muur knal vind ik het echt achterlijk als je vervolgens zo verder kan rijden
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Schade model valt mij ook erg tegen, je moet nu echt volgas tegen de muur knallen om een band te verliezen, de AI heeft een veel strakker schademodel naar mijn mening, als ik met 250+ de muur in deuk ben ik een voorband kwijt. Doet de AI dit dan zijn ze meteen alles kwijt
Heb je de laatste driver van je Videokaart ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb gemerkt dat ik op het circuit van Maleisie wat grafische bugs heb. Als je aan het rijden bent dan zie je op sommige plekken naast de baan van die flashes, alsof er foto's worden gemaakt zeg maar. Verschrikkelijk irritant, want je ziet dan echt de baan niet goed meer, en zeker op dat rechte stuk net voor de hairpin als je start-finish weer over gaat is dat niet te doen. Speel overigens op de pc, grafisch staat ie op max, heb al een beetje met instellingen zitten spelen, maar ik blijf er last van hebben. Op andere circuits juist weer niet, het is alleen op Maleisie. Iemand anders hier ook last van? Zie er in de buglist niets over staan, maar ik kan nu echt geen fatsoenlijke ronde rijden daar.
Ja, daar kijk ik altijd als eerste naar, maar daar ligt het niet aan. Heb sinds een tijdje 2x GTX470 erin hangen, en de laatste drivers daarvoor is 258.96, welke ook geinstalleerd is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:45 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Heb je de laatste driver van je Videokaart ?
Ik heb er namelijk geen last van.
Ok mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik altijd als eerste naar, maar daar ligt het niet aan. Heb sinds een tijdje 2x GTX470 erin hangen, en de laatste drivers daarvoor is 258.96, welke ook geinstalleerd is.
Ja, dat foefje om Directx 11 te activeren had ik ook al gevonden, dat heb ik ook ingesteld staan. Misschien dat eens deactiveren dan, misschien dat dat scheelt. Belachelijk trouwens als SLI of Crossfire niet goed ondersteund wordt, dat bestaat toch ook al enkele jaren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ok mooi
Probeer de game is onder Directx 11 te draaien. Of doe je dat al?
Zo niet, dat moet je ergens zelf in een .ini veranderen.
En anders even 1 videokaart proberen, game ondersteund het SLI en Crossfire niet echt goed dacht ik.
Als je de trigger helemaal indrukt spin je toch ook gelijk? Of je moet met TC op full spelenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik vind het ook erg lastig om te zien wanneer de lichten uit gaanWat misschien helpt om sneller door te schakelen is door niet volgas weg te rijden, maar de trigger niet helemaal in te drukken (mocht je op een console rijden)
Als je een grand prix begint kun je toch kiezen uit expert etc.? Daar kun je gewoon op klikken en dan krijg je extra keuzes...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:04 schreef wortel1981 het volgende:
Hoe kun je op de 360 de AI en de banden realiteit aanpassen?
Ik heb nu wel het level op hard gezet en ABS enzo uitgezet, maar verder kon ik niks kiezen bij de AI.
Oh is dat zo? Die heb ik nog niet gevonden. Ik heb wel de difficulty kunnen wijzigen en dingen als ABS en TC, maar niet met fuel sim on/off en Ai tegenstanders aanpassen in dat menu.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:49 schreef Roberto258 het volgende:
Als je een grand prix begint kun je toch kiezen uit expert etc.? Daar kun je gewoon op klikken en dan krijg je extra keuzes...
staat in datzelfde menuquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef wortel1981 het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Die heb ik nog niet gevonden. Ik heb wel de difficulty kunnen wijzigen en dingen als ABS en TC, maar niet met fuel sim on/off en Ai tegenstanders aanpassen in dat menu.
Je kunt dan nog verder naar beneden...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef wortel1981 het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Die heb ik nog niet gevonden. Ik heb wel de difficulty kunnen wijzigen en dingen als ABS en TC, maar niet met fuel sim on/off en Ai tegenstanders aanpassen in dat menu.
Heb ik precies hetzelfde China gewoon lekker rijden en 1ste worden en barcelona laatste.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:15 schreef nils7 het volgende:
Pffffff China gewonnen in de regen en in Barcelona gewoon 5 sec per ronde aan de broek krijgen in de regen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Webber werd 17e en viel uit in Suzuka
Als mijn banden verwisseld zijn gaat die debiele lollipopman nog niet dat bordje omhoog doen omdat helemaal aan de andere kant van de pitlane een andere auto aan komt naderen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Webber maakte twee
pitstops. Maar wat ik niet eerlijk vind is dat de concurrentie hun pitstops veel sneller kunnen doen.
Mijn lollipop wacht ook veel te lang.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Als mijn banden verwisseld zijn gaat die debiele lollipopman nog niet dat bordje omhoog doen omdat helemaal aan de andere kant van de pitlane een andere auto aan komt naderen.
In het echt gaan die gasten ook nooit zo veilig aan doen maar gewoon zo snel mogelijk.
ik heb de Ai op Legendary staan en dat is ook lachen.....tijdens de kwalificatie komt je teamgenoot niet onder de 1:27 op Barcelona...tijdens de race rijdt hij plotseling 1:23,5.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:37 schreef abruzzese het volgende:
In carrier modus heb ik de moeilijkheidsnivea op easy staan en de AI staan ook op amateurs .
De AI computergestuurde auto,s zijn zo snel dat ik sommige races helemaal achteraan eindig als 24e en dat terwijl ik toch een geoefende racer ben die al uren wat granprix heb vereden .
Dus de modus voor AI zorgen niet dat deze langzamer gaan rijden maar anders gedragen .
Waarom heeft Codemasters deze AI niet aangepast zoals / amateurs - langzamer rijden / hard - veel sneller rijden ?
Ook heel vreemd dat deze omschrijving van mij nergens is terug te vinden in Topics want dat zou menige gamer toch erg opvallen ????
Hetzelfde hier, en de ene race zijn ze gemakkelijker bij te houden dan de andere..quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:57 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
ik heb de Ai op Legendary staan en dat is ook lachen.....tijdens de kwalificatie komt je teamgenoot niet onder de 1:27 op Barcelona...tijdens de race rijdt hij plotseling 1:23,5.![]()
Ik lag lekker 17e kreeg een lekke band en na de pitstop reden die gasten voor mij plotseling 1:23-tijden terwijl ik met mijn brakke Virgin niet onder de 1:25 kon komen....zo blijf je wel laatste ja![]()
Nou ja....laatste 6 ronden rijden de 3 coureurs voor mij plotseling tijden van 1:35...echt van die rondetijden tijdens de races klopt echt helemaal niks
Tja,dat heeft met rechten te maken..quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:01 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, en de ene race zijn ze gemakkelijker bij te houden dan de andere..
Ook een gemiste kans dat er niks veranderd na een seizoen (ik van lotus naar mercedes, kovalainen terug bij lotus en rosberg eruit), voor de rest geen rijderswissels (of ik heb gewoon pech gehad en begint dat volgend seizoen pas). En nu de eerste race in Bahrein, heb zo'n idee dat de circuitvolgorde ook hetzelfde blijft..
Even je race taktiek aanpassen voor de start zodat je niet tegelijk met het gros van de AI pit, wat wel gebeurt met de standaard instelling. Even twee ronden eerder of later gaan. Ik heb al een pitstop van 4.9 seconden gemaakt!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn lollipop wacht ook veel te lang.
Ik pit altijd als er verder niemand pit. Ik pas mijn taktiek altijd al aan zodat ik op de prime begin, zodat ik aan het einde van de race met de option nog wat kan inhalen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:12 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Even je race taktiek aanpassen voor de start zodat je niet tegelijk met het gros van de AI pit, wat wel gebeurt met de standaard instelling. Even twee ronden eerder of later gaan. Ik heb al een pitstop van 4.9 seconden gemaakt!
Ik heb de AI op professional staan, maar ik kom niet eens onder de 1:26 op Barcelona met m'n Virgin. Ik kon in de kwalificatie met veel pijn en moeite een 1:25.9 rijden, maar daar houdt het op. Mijn rondetijden worden in de race ook steeds langzamer ipv sneller wat je normaal zou verwachten als je geen fouten maakt. In de race bij Barcelona voel ik me net de trulli train, iedereen rijd gewoon in een treintje achter me aan en na de pitstop lig ik laatste, heel bizar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:57 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
ik heb de Ai op Legendary staan en dat is ook lachen.....tijdens de kwalificatie komt je teamgenoot niet onder de 1:27 op Barcelona...tijdens de race rijdt hij plotseling 1:23,5.![]()
Ik lag lekker 17e kreeg een lekke band en na de pitstop reden die gasten voor mij plotseling 1:23-tijden terwijl ik met mijn brakke Virgin niet onder de 1:25 kon komen....zo blijf je wel laatste ja![]()
Nou ja....laatste 6 ronden rijden de 3 coureurs voor mij plotseling tijden van 1:35...echt van die rondetijden tijdens de races klopt echt helemaal niks
Handig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef PieterBas het volgende:
Lees net op de website van Codemasters, dat we even moeten afblijven van de R&D optie, daar corrupt je savegame van
Met die R&D objectives tijdens de practice-session kan je nieuwe upgrades scoren...quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Handig.Maar wat kan je dan doen met die R&D.
Je kan het toch enkel bekijken. Of mis ik iets.
Die objectives doe ik altijd. Maar verder kan je toch niets.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met die R&D objectives tijdens de practice-session kan je nieuwe upgrades scoren...
Ik heb gelezen dat je die R&D objective wel kan doen maar daarna moet je niet terug naar je paddock gaan maar gelijk er achteraan de kwali doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef PieterBas het volgende:
Lees net op de website van Codemasters, dat we even moeten afblijven van de R&D optie, daar corrupt je savegame van
oh jee.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat je die R&D objective wel kan doen maar daarna moet je niet terug naar je paddock gaan maar gelijk er achteraan de kwali doen.
Is bekend en wordt aangewerkt, kom dan een rondje eerder of later binnenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:44 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind hem met de dag minder worden
Pit stops bijvoorbeeld als ik stop tegelijk met anderen laat ie eerst iedereen voorbij en dan mag ik pas weg
Mijn tip is, zet je banden strategie op de één-na-laatste ronde. Dat heeft drie voordelen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:44 schreef Dos37 het volgende:
Pit stops bijvoorbeeld als ik stop tegelijk met anderen laat ie eerst iedereen voorbij en dan mag ik pas weg
Huh?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:29 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat je die R&D objective wel kan doen maar daarna moet je niet terug naar je paddock gaan maar gelijk er achteraan de kwali doen.
Dat heb ik precies zo hoor. Speel op de pc met keyboard. Won įlles. 2e seizoen met Toro Rosso en dacht ach, eentje moeilijker.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:24 schreef wortel1981 het volgende:
Wel apart, ik heb alleen de difficulty op hard gezet ipv medium en gelijk rij ik geen deuk in een pakkie boter meer.
Ik kies telkens die rechter opties. Nooit issues.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Bij mij zeggen al die teams waar nu zo'n rondje voor staat dat ze niet blij zijn met mijn commentaar bij de pers? Moet ik dan juist negatief over mijn team praten ofzo? Of juist veel races winnen?
Ligt aan jou, ik word er telkens in de 1e bocht afgebeuktquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:42 schreef Assassin92 het volgende:
Ligt het aan mij of is iedereen online écht zo slecht?
Dat was bij Grid ook zo... vaak door Fransen... De truc was dan ook gewoon als laatste de bocht in te gaan, mag de rest lekker Destruction Derby spelenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ligt aan jou, ik word er telkens in de 1e bocht afgebeukt
Ik kan alleen niet uit de voeten met Monza, ik win daar wel, maar die baan voelt niet als de mijne.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:12 schreef trance_fan het volgende:
nou heb ik al 3 R&D objectives compleet maar het lijkt wel alsof mijn auto steeds langzamer wordt. En Turkije is ook niet mijn baan mis elke keer het rem punt in bocht 1 en iets van 3 bochten verder.
Ja, word ik ook, maar alsnog weet ik de helft van mijn races te winnen. Ik werd gewoon 2e op Korea, terwijl het voor het eerst was dat ik op dat circuit reed en werd er minstens 4 keer afgebeuktquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:58 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ligt aan jou, ik word er telkens in de 1e bocht afgebeukt
Of je leest het topic even door...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me even korte samenvatting geven van de eerste belevenissen van de game?
Kopen/niet kopen?
Tnx
4 topics...quote:
Monza is denk ik wel de makkelijkste baan in F1, bijna constant plankgas rechtdoor...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet uit de voeten met Monza, ik win daar wel, maar die baan voelt niet als de mijne.
Verder heb ik alle banen wel onder de knie.
Doe het lekker zelf?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Kleine samenvatting van wat ervaringen hier is voldoende
Dat doe ik per ongeluk somsquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:15 schreef wolferl het volgende:
Wat een stel debielen zitten er online te racen. Ik word de hele tijd expres van de baan gekeild
Gister race ik tegen een gast die best wel goed was. Maar op een gegeven moment lag ik eerste en hij tikt mij van achter aan, ik draai dus 720 graden in de banden, voorvleugel eraf. Opeens kom ik met veel moeite weer achter hem, en hij was me aan het teasen. En ik geef hem een minuscuul tikje. Hij vliegt met een rot gang die hekken inquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat doe ik per ongeluk soms![]()
Hahahah maar ik wacht dan wel ff op diegene die ik er af gebeukt heb![]()
Wat ook tof is zijn mensen met een slechte internetverbinding die stuiteren dan vaak over de baan en worden soms ghost maar soms ook niet... die rossen er veel onbedoeld er af zeg hahahah
Canada is inderdaad een verademing.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:32 schreef Dos37 het volgende:
Canada is mijn favoriete track. In vorige F1 games ook al en in het echt ook. Die bochten kun je zo heerlijk hard nemen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:09 schreef Kreator het volgende:
Doe het lekker zelf?. Het zijn maar 4 topics en als je deel 1 of 2 doorleest zie je gelijk tig ervaringen voorbijkomen. Als je 'hebt gegoogled' weet je ook genoeg, want er staan een miljard reviews en meningen over dit spel op het internet.
Waarom zouden wij dat voor je moeten doen.
Precies wat ik dacht toen ik je kansloze post las. Nou, ga nu maar weer buitenspelen, DJ Sandstorm.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht toen ik je kansloze post las. Nou, ga nu maar weer buitenspelen, DJ Sandstorm.
hahahah klopt helemaal...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef Mister_T het volgende:
Ik ben deze game nu dsan toch echt zat.
Begin me mateloos te ergeren aan de hoeveelhied bugs en ronduit slecht AI.
Crash zojuist tijdens de kwalificatie in Monaco, kom dwars op de baan te staan. Vervolgens rijdt Liuzzi tegen mij op. Ik probeer weer met me neus in de juiste richting te komen ben ik inenen suspended voor "casusing multiple accidents" . WTF slaan de makers van dit spel nou echt zo onwijs de plank mis of ligt het aan mij.
Ik rijdt in de kwalificatie voor De La Rosa, ik loop in een rondje langzaam op hem uit. Ik zet een 1.22.3 op de klok. Zie dat De La Rosa een 1.20.9 neerzet
Merkte dat ik per rondje 3 tot 5 seconden verloor op Legendary, ik merkte dat ik plotseling 3 tot 5 seconden te kort kwam op de leiders en 1,5 tot 2 op de mensen om me heen, dus ik zet de moeilijkheidsgraad een tandje lager en er veranderd gewoon geen fuck aan de rondetijden.
Het schademodel, zeer en zeer slecht uitgevoerd. Ik knal met ongeveer 150 zijwaard in de banden, mis een deeltje van me voorvleugel, maar alle banden zitten er nog aan etc etc.
En zo zijn er nog talloze bugs welke zijn beschreven in de topics.
Ik vermaakte me de eerste paar races prima, maar damn je kan op een gegeven moment gewoon niet meer om de bugs en de in en in trieste AI heen.
Ben een trouwe F1 fan, maar dit is echt zo slecht in elkaar gezet dat het mij als groot F1 fan en racegame fan niet meer kan boeien na welgeteld 4,5 race
Codemasters, shame on you!
Idem.. ik reed net op Hockenheim. Eerste gestart na een lekke band (3e ronde) als 3e de pits in. Alonso reedt toen 7e. Ik rij door en haal iedereen in, behalve Alonso die echt like 10 seconden voorsprong heeft. Ik loop 2 seconden per ronde op hem in, totdat de laatste 2 rondes aanbreken, rijdt meneer ook ineens 1:18 nogwat, terwijl ik pole had met 1:19-laag... Het leek wel alsof de AI dus harder ging rijden zodat ik niet kon winnen... De rest bleef trouwens 2/3 seconden per ronde verliezen op mij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef Mister_T het volgende:
Ik ben deze game nu dsan toch echt zat.
Begin me mateloos te ergeren aan de hoeveelhied bugs en ronduit slecht AI.
Crash zojuist tijdens de kwalificatie in Monaco, kom dwars op de baan te staan. Vervolgens rijdt Liuzzi tegen mij op. Ik probeer weer met me neus in de juiste richting te komen ben ik inenen suspended voor "casusing multiple accidents" . WTF slaan de makers van dit spel nou echt zo onwijs de plank mis of ligt het aan mij.
Ik rijdt in de kwalificatie voor De La Rosa, ik loop in een rondje langzaam op hem uit. Ik zet een 1.22.3 op de klok. Zie dat De La Rosa een 1.20.9 neerzet
Merkte dat ik per rondje 3 tot 5 seconden verloor op Legendary, ik merkte dat ik plotseling 3 tot 5 seconden te kort kwam op de leiders en 1,5 tot 2 op de mensen om me heen, dus ik zet de moeilijkheidsgraad een tandje lager en er veranderd gewoon geen fuck aan de rondetijden.
Het schademodel, zeer en zeer slecht uitgevoerd. Ik knal met ongeveer 150 zijwaard in de banden, mis een deeltje van me voorvleugel, maar alle banden zitten er nog aan etc etc.
En zo zijn er nog talloze bugs welke zijn beschreven in de topics.
Ik vermaakte me de eerste paar races prima, maar damn je kan op een gegeven moment gewoon niet meer om de bugs en de in en in trieste AI heen.
Ben een trouwe F1 fan, maar dit is echt zo slecht in elkaar gezet dat het mij als groot F1 fan en racegame fan niet meer kan boeien na welgeteld 4,5 race
Codemasters, shame on you!
Errr... de auto's worden gedurende de race steeds lichter en lihcter he, daarom worden de rondetijden gedurende de race ook steeds scherper.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Idem.. ik reed net op Hockenheim. Eerste gestart na een lekke band (3e ronde) als 3e de pits in. Alonso reedt toen 7e. Ik rij door en haal iedereen in, behalve Alonso die echt like 10 seconden voorsprong heeft. Ik loop 2 seconden per ronde op hem in, totdat de laatste 2 rondes aanbreken, rijdt meneer ook ineens 1:18 nogwat, terwijl ik pole had met 1:19-laag... Het leek wel alsof de AI dus harder ging rijden zodat ik niet kon winnen... De rest bleef trouwens 2/3 seconden per ronde verliezen op mij.
idem met qualifying... beter maken ze gewoon een echte AI
F1 2009?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:15 schreef nils7 het volgende:
Neeeeej F1 2009
Was ook al van ze ;-)
De AI was daarin beter!!
In het echt rijden de topteams ook met 3 seconden weg van de mindere goden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:34 schreef nils7 het volgende:
Ja
In AI was wel beter (qua opbouw hč geen fouten erin) qua niveau was t makkelijker maar dat reden ze opeens geen 3 sec harder!
Je bedoelt dat van 2 seconden langzamer per ronde (4 rondes lang) naar net zo snel als mij normaal is? En dat de rest van wat achter me rijdt niet lichter wordt, want die blijven 2 seconden verliezesn?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:12 schreef Auditore het volgende:
[..]
Errr... de auto's worden gedurende de race steeds lichter en lihcter he, daarom worden de rondetijden gedurende de race ook steeds scherper.
Maar in het echt rijden de mindere goden tijdens de race niet zomaar 3 seconden sneller dan in de kwalificatiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
In het echt rijden de topteams ook met 3 seconden weg van de mindere goden.
Hoe kom je in een FI dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:23 schreef Splobber het volgende:
Ik vind het spel eigenlijk af en toe te makkelijk![]()
Ik sta nu op pole in Montreal met Force India zonder Aids en op expert en Legend AI enzo, met 2.3 sec. van de nummer 2 af
quote:F1 2010 Frustration Patch
Cut Off Car Collision And Car Blocking Rules.
Warnings only display on screen.
!!!!Please Save Your Original Database.bin!!!!!
!!!!Only For Offline Players!!!!
Mij lukt het ook niet op hard hoor, word vaak echt gewoon kansloos laatste, dus eerste seizoen maar even afmaken op medium en wachten op een betere auto.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Knap hoor van jullie. Ik kan met de tegenstander op de moeilijkste stand echt niet zomaar winnen op de pc met keyboard. Dan zijn ze ineens 3 tot 5 seconden sneller dan op intermediate.
Apart dat jullie dat allemaal zomaar even kunnen.
De Force India rijdt goddelijk vergeleken met die Lotus. Die Lotus is zo stijf als wat en onderstuurt van hier tot Tokyo. Ik ben in die FI gekomen door de vraag te beantwoorden wie je main rival was, en ik koos Sutil dus, en die versloeg ik uiteindelijk. Aan het einde van het seizoen kreeg ik een contract aangeboden. Nou weet ik niet of dat de manier is zegmaar, maar voor mij werkte het.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hoe kom je in een FI dan?
Scheelt dat zoveel met een lotus...
Ik merk het als ik online speel en op banen kom waar ik in career al geracet heb... die gaan veel rapper en hebben veel betere respons dan die snert bak van een Lotus
Zal wel geen temperatuur inzitten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:39 schreef MosPos het volgende:
Wel vreemd.. ik begin aan de GP van Duitsland en bij de start zijn 3 van mijn banden al geel gekleurd op het schadedisplay
Dan worden ze toch blauw?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zal wel geen temperatuur inzitten.
Heb me ingeschreven!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:14 schreef Volumeknop het volgende:
Op www.gamer01.tv kun je trouwens geld verdienen met f1 2010...
Aangemeldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:14 schreef Volumeknop het volgende:
Op www.gamer01.tv kun je trouwens geld verdienen met f1 2010...
Huh? US F1? Die bestaan helemaal niet.quote:
De texture editor veranderd het spel in een Amerikaanse propaganda-titel die zijn spelers stiekem opleid tot moordmachines, niets meer en niets minder..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:01 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Huh? US F1? Die bestaan helemaal niet.
Waar is die texture editor goed voor dan?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:01 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Huh? US F1? Die bestaan helemaal niet.
Waar is die texture editor goed voor dan?
Welk seizoen zit je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:21 schreef DenS het volgende:
Wauw, ineens een aanbieding van McLarenUiteindelijk 11e geworden in kampioenschap.
Net seizoen 1 uit gespeeld. Kreeg aanbieding voor seizoen 2quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Welk seizoen zit je?
Ik ben nu in het 2de seizoen nagenoeg kampioen (tenzij ik de komende 5 races moeten uitvallen en Webber, de nummer 2, opeens elke wedstrijd wint), heb alleen een aanbieding van Force India voor 18.5 miljoen per jaar. Maar ik wil bij de top drie teams komen.
Klein foutje in het spel, ik reed op Monza, maar mijn sector 2 tijden gaven steeds aan dat ik 29 seconden sneller was dan mijn vorige rondeEn dat elke ronde zo.
Hoe krijg je dat in godesnaam voor elkaar. Ik zit nu in seizoen 2 en ik moet het doen met aanbiedingen van teams als HRT tot en met Force India. Allemaal wel lief hoor, maar ik ben natuurlijk niet 2 seizoenen met overmacht wereldkampioen geworden om bij dat soort bezem teams te komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:01 schreef DenS het volgende:
[..]
Net seizoen 1 uit gespeeld. Kreeg aanbieding voor seizoen 2
Ik doe 7 seizoenen...
De hoogste interesse die ik had was van Sauber, voor die DQF bedoel ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in godesnaam voor elkaar. Ik zit nu in seizoen 2 en ik moet het doen met aanbiedingen van teams als HRT tot en met Force India. Allemaal wel lief hoor, maar ik ben natuurlijk niet 2 seizoenen met overmacht wereldkampioen geworden om bij dat soort bezem teams te komen.
Zou ik ook doen, de Ferrari rijdt voor geen meterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:57 schreef wolferl het volgende:
Officieel voor de 2e keer wereldkampioen geworden, direct een aanbieding van Ferrari op zak.![]()
Maar ik wacht nog met tekenen.
Ik beuk gewoon altijd terug, normaal racen kan online toch niet..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:42 schreef JarnoF het volgende:
Heb nog nooit zoveel gescholden als een uur geleden![]()
Was online aan het gamen en elke race was er wel weer een of andere debiel, welke me er in de eerste bocht afkaatste.
Misschien dat Codemasters een patch kan maken, welke in de eerste 2, of 3 bochten, een ghost van je maakt, zodat de start minder hectisch (frustrerend) verloopt. Denk dat jullie het wel met me eens zijn.. toch?![]()
Wel het noemen waard:
Er zijn geen Nederlanders die mij (tot nog toe) ooit van de baan hebben gekegeld. Ligt het aan Frans-sprekende. of Oostblok landen? Deze zijn namelijk bij elk ongeval op de baan betrokken.
gister deed ik hetzelfde, fransoos ramde de leider eruit, ik remde van te voren al flink af, en toen ben ik achter die flikker aangegaan en heb ik hem eruit gekegeldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik beuk gewoon altijd terug, normaal racen kan online toch niet..
Ik begin ook meestal serieus aan een race, maar zodra er een paar gaan beuken.. pak ik ze gewoon terugquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gister deed ik hetzelfde, fransoos ramde de leider eruit, ik remde van te voren al flink af, en toen ben ik achter die flikker aangegaan en heb ik hem eruit gekegelden toen die kerel die eerst eerste rijdt, er langs laten gaan. En toen ging ik met hem strijden, was wel vet. Er zijn trouwens wel ongoddelijke hoeveelheden grip, niet te geloven
Ik vind het ook moeilijk op legend met TC uit, ik heb TC op medium gezet om het toch leuk te houden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef wolferl het volgende:
Ik heb het geprobeerd op Legend, maar ik kan niet zonder traction control racen.
Dat had ik ook in Monaco. Na de tunnel remde ik te laat, dus ik kon die chicane nooit meer halen, dus ik maar vol gas rechtdoor rijden, word ik gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:08 schreef Haarklip het volgende:
Oja fijn, ik schiet te ver door in de laatste chicane van Spa, terwijl ik op de 11e plek lig in m'n Lotus na 29 ronden.. word ik godverdomme gediskwalificeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |