Van die lui die schoolplein niet aan elkaar schrijven enzo yoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja kom ik vaak tegen op 't school plein.
Kindjes met dat soort namen & hollandse ouders.
Ziet er altijd raar uit.
& ik wil niet over èèn kam scheren enzo.
Maar 't zijn wel altijd dezelfde 'soort' mensen.
Wel aardig enzo, maar een beetje plat.
Nee die zijn heel leuk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Van die lui die schoolplein niet aan elkaar schrijven enzo yo
Waar woon jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:27 schreef Cantare het volgende:
[..]
Die hoorde ik pas ook op het consultatiebureau! Gruwelijk, vind ik, zeker voor een kind van oerhollandse ouders
Over die y's en h's: bij kennissen is pas een Thijn geboren. De h daarin is al een doorn in mijn oog, zo overbodig! Ik vind het ook helemaal niet staan, het is juist zo'n lekker korte, directe naam.
Bij jona zou ik meer gelijk aan Jonas denkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zocht net de betekenis van Jonah op en kwam onderweg Jona tegen.
IJslandse meisjesnaam, hij's leuk!
De verloskundige die destijds op kraambezoek hier was zei dat ook, dat ze echt in bepaalde wijken bijv. vrijwel alleen maar ''Jaydens,Giovanni's,Dylano's e.d tegenkwamenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:32 schreef SacreCoeur het volgende:
& ik wil niet over èèn kam scheren enzo.
Maar 't zijn wel altijd dezelfde 'soort' mensen.
Wel aardig enzo, maar een beetje plat.
Omdat het maar 1 letter verschilt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:36 schreef h0neybunnY het volgende:
[..]
Bij jona zou ik meer gelijk aan Jonas denken. Weet ook niet waarom.
Mja, klopt ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De verloskundige die destijds op kraambezoek hier was zei dat ook, dat ze echt in bepaalde wijken bijv. vrijwel alleen maar ''Jaydens,Giovanni's,Dylano's e.d tegenkwamen
Jonah is leuk SC!! maar de meisjesvariant Jona vind ik niet leuk.
Zelf verzonnen namenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:33 schreef h0neybunnY het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ze zei namelijk tegen mij dat ze hem zelf verzonnen had en hij nooooit voorkwam. Maar ik vind Riviano ook niets nee
kijk je ziet in wat voor wijk ik woon hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja, klopt ook wel een beetje.
De school waar ik werk kent een vrij sterke tweedeling. De school staat midden in een villawijk waar veel kinderen van de hogere socialen die daar wonen, heen gaan. Deze kinderen hebben voornamelijk namen zoals Clementine, Sophie, Hein, Floris, etc.
De school grenst echter aan een 'kanswijk'. Ook deze kinderen komen naar deze school. Dat zijn de Kimberlys, Sharonas, Malissas, Destenys, Dylano, Jordy etc
Ik zou dan Jonna doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zocht net de betekenis van Jonah op en kwam onderweg Jona tegen.
IJslandse meisjesnaam, hij's leuk!
een greep uit de wijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
kijk je ziet in wat voor wijk ik woon he(in mijn dromen
of met oog op de toekomst
)
Yoni heeft toch een rare betekenis?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:18 schreef trui het volgende:
omdat ze van elkaar afgeleid zijn?
maar ik vind 't te dicht bij Yoni zitten, sacrecoeur. ik zou 't nog eens heroverwegen.
bijna t zelfde als dit johquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
een greep uit de wijk
http://www.makelaardewilde.nl/index.php?p=panden&cat=5&id=421
en
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/villapark/
In april (of mei) 2010quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:29 schreef amaranta het volgende:
Wanneer was dat? De naam Riviano is gelukkig in 2009 aan geen enkel kind gegeven.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en op het geboortekaartje van de eerste stond "wij hebben een echte Bikkel gekregen" en bij de tweede staat er "ik ben Stoer!"
![]()
Ik vind het sneu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |