Ik heb vaak liever een -y dan een -ee, bijvoorbeeld Kelly of Kellee. Dan heb ik toch een positiever beeld bij Kel 1 dan bij Kel 2. -ee is hier toch wel een beetje 'trashee'.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:30 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook een Y in mijn naam. En mijn dochters ook allebei en de oudste ook zelfs nog een H. In de naam voor nummer 3 komt waarschijnlijk geen Y. Niet bewust overigens, ik vind de namen van mijn dochters nog steeds mooi en leuk.
En ik verwacht wel dat ze verder komen dan de bijstand.
of trashyquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:34 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik heb vaak liever een -y dan een -ee, bijvoorbeeld Kelly of Kellee. Dan heb ik toch een positiever beeld bij Kel 1 dan bij Kel 2. -ee is hier toch wel een beetje 'trashee'.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef Basboussa het volgende:
Saaaaaaaaaaaaai
Xhrys - Tanh.... Mooooooooooooooooooi
Dat zou bij de namen van mijn dochters niet eens kunnen omdat de uitspraak van de Y niet als ie is. Bij die van mij wel. Ik heet Shirley, maar dat is gewoon de originele schrijfwijze en ook een redelijk oude naam. Ik vind Shirlee bijvoorbeeld dan wel weer 'raar'.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:34 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik heb vaak liever een -y dan een -ee, bijvoorbeeld Kelly of Kellee. Dan heb ik toch een positiever beeld bij Kel 1 dan bij Kel 2. -ee is hier toch wel een beetje 'trashee'.
Dan denk ik de hele tijd aan chrystal. Christan is veel beterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik had Christan Chrystan moeten noemen, zie ik al
Maar niet hip (hyp)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan denk ik de hele tijd aan chrystal. Christan is veel beter
Jouw naam, met een y, en een h op het einde!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan maar niet hip.
Ik vind die Y overal in gepropt ook maar niks.
Niet dat ik weet, ik hoop het niet. Maar ze is de enige destiny die ik ken. En ik zocht naar iemand in mijn omgeving met echt een foute naam. En zij kwam direct in mij op.quote:
Bedankt voor de uitlegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef pessie het volgende:
Dayo is gewoon Dajo maar dan met een y op de plaats van de j. En Dajo is een normale Nederlandse naam, ook al komt deze niet vaak voor.
Die hoorde ik pas ook op het consultatiebureau! Gruwelijk, vind ik, zeker voor een kind van oerhollandse oudersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef h0neybunnY het volgende:
- Riviano (ik moet altijd denken aan rivier)
Ja kom ik vaak tegen op 't school plein.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:27 schreef Cantare het volgende:
[..]
Die hoorde ik pas ook op het consultatiebureau! Gruwelijk, vind ik, zeker voor een kind van oerhollandse ouders
Over die y's en h's: bij kennissen is pas een Thijn geboren. De h daarin is al een doorn in mijn oog, zo overbodig! Ik vind het ook helemaal niet staan, het is juist zo'n lekker korte, directe naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |